Display MoreDisplay MoreEvo što kaže J. ususret Q2 reportu DAC-a:
Per the Q1 report, the company had $2.7B in contracted revenues with an average charter duration of 3.7 years, which should result in EBITDA generation of close to $2.1B. DAC’s total gross debt position amounted to nearly $1.3B as of Q1 end; however, the company had cash and cash equivalents of $198.7M, was expected to receive net proceeds from the ZIM dividend of $110M and sold 1.5M ZIM shares for $85.3M, for a pro forma cash position of closer to $394M (to which we need to add the $130M in proceeds from forward sales). Additionally, the company continued to hold 5.7M shares in ZIM, with a current market value of $258M. Therefore, DAC’s equity had a total (undiscounted) value of around $1,580M as of Q1 end assuming all the company’s vessels were to be scrapped at $400/ldt at the end of their current contracts (we have excluded the newbuilds from the equation).
Danaos has approximately 20.6M shares outstanding, for a market cap of around $1.25B.
Dakle, to je neko stanje za Q1, s tim da se brodove broje po scrap-tonama, an e po nadrealno visokim trenutnim cijenama. Da se NAV računa na taj način, vrijednost bi bila neusporedivo veća.
A da se ta računica sruši, vozarine bi trebale jako, jako pasti, u tolikoj mjeri da se trenutni ugovori raskinu. A da vozarine jako, jako padnu, trebali bi se riješiti congestioni i to. Sve je moguće, samo je pitanje vjerojatnosti. Po trenutnoj cijeni taj rizik je u velikoj mjeri već uračunat.Sve ovo što pišeš znamo, ali ipak je pao na ovu razinu. Možda zato što gotovo svi uračunavaju da ćemo imati recesiju od 22-23, a iza 2024. veliku vjerojatnost za novu veliku depresiju što će uz znatno veću količinu novih brodova stvoriti novo izgubljeno desetljeće za DAC kad im postojeći izvrsni ugovori isteknu tamo 24/25 a ZIM bi tada trebao bankrotirati tamo krajem dvadesetih.
Malo sam išao daleko u crnu budućnost ali
drugog objašnjenja za cijene oko ili ispod 60$ jednostavno nema.
A opet možda budućnost ne bude crna, nego samo siva?
To znamo ti, ja i J. Ostali to ne znaju. Ostali su generalisti.
Ovdje je dobro objašnjenje za Target i inventories:
https://www.linkedin.com/feed/update/ur…31784741208064/
Prije mjesec-dva sve je krenulo nizbrdo s onim člankom da potražnja pada s litice, od tad su kontejneri pali brat-bratu 50%. To se nije dogodilo. Potražnja i dalje postoji, a congestion se tek sprema udariti.
Slažem se da nema objašnjenja za DAC na 60$. Samo još tržište to treba shvatiti.