Evo što kaže J. ususret Q2 reportu DAC-a:
Per the Q1 report, the company had $2.7B in contracted revenues with an average charter duration of 3.7 years, which should result in EBITDA generation of close to $2.1B. DAC’s total gross debt position amounted to nearly $1.3B as of Q1 end; however, the company had cash and cash equivalents of $198.7M, was expected to receive net proceeds from the ZIM dividend of $110M and sold 1.5M ZIM shares for $85.3M, for a pro forma cash position of closer to $394M (to which we need to add the $130M in proceeds from forward sales). Additionally, the company continued to hold 5.7M shares in ZIM, with a current market value of $258M. Therefore, DAC’s equity had a total (undiscounted) value of around $1,580M as of Q1 end assuming all the company’s vessels were to be scrapped at $400/ldt at the end of their current contracts (we have excluded the newbuilds from the equation).
Danaos has approximately 20.6M shares outstanding, for a market cap of around $1.25B.
Dakle, to je neko stanje za Q1, s tim da se brodove broje po scrap-tonama, an e po nadrealno visokim trenutnim cijenama. Da se NAV računa na taj način, vrijednost bi bila neusporedivo veća.
A da se ta računica sruši, vozarine bi trebale jako, jako pasti, u tolikoj mjeri da se trenutni ugovori raskinu. A da vozarine jako, jako padnu, trebali bi se riješiti congestioni i to. Sve je moguće, samo je pitanje vjerojatnosti. Po trenutnoj cijeni taj rizik je u velikoj mjeri već uračunat.
Posts by lebowski
-
-
https://www.zerohedge.com/economics/cont…l-be-new-normal
Kontejneri su još uvijek profitabilni
Ali nisu na ATH, i neka nisu
Ispravnije bi bilo reći ovako:
Kontejneri su 50% od vrha.Profitabilnost će im ovaj kvartal biti najveća do sad.
-
I prije godinu dana cca su je digli, ali neslužbeno. Koliko god Kina diže proizvodnju ćumura, toliko i potražnja raste.
Gvožđe je ove godine zakazalo, parfem u prvoj polovici godine.
-
Nedavno je izašlo izvješće OOCLa kojemu je dramatično veća zarada unatoč manjem prometu, a ZIM već par kvartala ima manji promet i veći zaradu.
Postoji time sensitive roba kojoj i najveće cijene prijevoza ne znače puno.
Ako je zbog congestiona trenutno 10% flote nedostupno, a congestion se poveća, fali ti brodova i cijena prijevoza ide gore, to je jednostavna matematika.
Otvarat će se nove linije da roba koja mora brzo stići brzo stigne, za cijenu se ne pita.
CAG, to je Conagra?
To s brodarima nema ama baš nikakve veze.
-
Za sada nema pritiska na povećanje vozarina. Ali dugoročno, znači od kolovoza situacija bi se mogla promijeniti.
Heat mape se crvene u USA i u Europi, a sad već počinje teorija da se ne otkazuju transporti (blank sails) da se zadrži cijena, nego da se smanje gužve pred lukama.
Over $31 billion in trade is rail-landlocked or stuck at anchor off U.S. coastsTens of billions in trade is backed up as a result of rail and shipping vessel issues at ports on both the East Coast and West Coast of the U.S.www-cnbc-com.cdn.ampproject.org -
ovo ide u dobrom smjeru:
Russian Proposal to Resume Ukrainian Grain Exports 'Largely Supported'July 15 (Reuters) – Russia’s proposals on how to resume Ukrainian grain exports were “largely supported” by negotiators at talks this week in Istanbul and an…gcaptain.com -
inače, moram primjetiti kako su svi naši analitičari "eksperti" za USA ekonomiju, a nitko ni slova za ono šta nas čeka u Evropi.
kao da postoji neka (auto)cenzura za poteze ECB-a koja je btw., naprintala više od FED-a.
svi su "zabrinuti" za USA, a nitko da i slova napiše o cirkusu koji radi ECB, koji je btw., u cijeloj Evropi napuhao cijene nekretnina i o uputama kako u toj situaciji voditi i neku poreznu politiku, a koja neće ubiti likvidnost građanima.
bitno je da se USA ekonomija analizira do u detalje, a Evropska ekonomija prvoloptaški.
ne znam za vas, al meni to polako počinje ić na onu stvar 🤷
koja ekonomija u RH?
stanje naše ekonomije se vidi u broju (likvidnih) izdanja: ima dana da jedna dionica prijeđe milju kuna prometa
zna se: samo nekretnine!
vidim da se novi budući finanzminister dohvatio govoriti o uvođenju poreza na nekretnine
kad krene u tom smjeru izletit će naglavce iz ministarstva
što se EU tiče, tu ti je stvar jednostavna: EU je Njemačka, kad oni kihnu ostatak se smrzne
a tamo imaju neki problemčić s plinom
endgame
schluss!
To s u vođenjem poreza na nekretnine me podsjetilo na onog što je Plenkiju bio protukandidat za predsjednika HDZ-a a zalagao se protiv korupcije, sada već zaboravljeni Davor Ivo Stier.
-
https://tass.ru/ekonomika/1522…mm_social_share
Čini se da će ipak doći do dogovora oko prijevoza ukrajinskog žita. -
Evo i do sad najdetaljnijeg članka o željeznicama i kontejnerima. Kao da čitam neki HŽ report. Dobro, šalim se, toliko loše ne može biti nigdje osim u nekim afričkim državama.
https://www.freightwaves.com/news/americas-…aotic-right-now
Nitko neće u željezničare, otpustilo zbog korone 20% osoblja i ostalo na -20%.
Pregovaraju već dvije godine i nisu se uspjeli dogovoriti. Ali s tako malo osoblja uopće im ne treba štrajk da se situacija pogorša. To se ustvari i događa, situacija se pogoršava, a štrajka nema. Ako štrajka bude, gasi internet i čupaj kablove. Za sada ga neće biti barem dva mjeseca koliko Biden ima pravo štopati.
Ali to ustvari ne znači da i trenutno nije neki bijeli štrajk željezničara, s obzirom da se stvaraju gužve svugdje. Ili ih jednostavno ima premalo, svejedno.Ubacit ćemo i malo štrajka u Njemačkoj:
https://gcaptain.com/german-dockwor…ongestion-woes/
U privitku je od Maerska zadnji heat map. -
To skoro pa da je dogovoreno. Eno već pusti brodovi čekaju u redu.
Ne, to je preko Dunava i to je još uvijek puno manji kapacitet od ovoga koji bi se otvorio preko Crnog mora.
-
Breakthrough at Ukraine grain export talks as heavy shelling continuesUkraine, the United Nations and Turkey hailed progress at talks aiming to resume Black Sea grain exports blocked by Russia and ease the risk of starvation…www.reuters.com
Sve bliže dogovoru.
-
Kolegica daje linkove na alternativne činjenice uvaženih kolega blogera i daje puno korisnih grafova gdje se vidi svijeća, glava, ramena, koljena, koljena.
Moje crnačenje uvijek dolazi s prijedlogom kako ga financijski iskoristiti.
I predstavlja kombinaciju crnačenja i optimističkih podataka koje je često u potpunoj suprotnosti s mainstream medijima, samo što ne dolazi s opskurnih blogova nego s raznoraznih zavoda za statistiku, dakle pouzdanih izvora.
Koristeći takav pristup može se dogoditi da se razbiju neki mitovi poput onoga da će potrošnja za potrošačkom robom pasti s litice.
Strongest June on Record at Port of Long BeachThe Port of Long Beach achieved its most active June and busiest quarter on record, boosted by increased consumer demand as retailers stock shelves for…polb.comRekordan mjesec za Long Beach.
Hundreds of truckers protest AB5 at Southern California's busiest portsSome California truckers turned off their trucks, blocked terminals or staged slow rolls to snarl traffic around the ports of Los Angeles and Long Beach…www.freightwaves.comProsvjedi kamiondžija, blokirali su LA/LB, u ponedjeljak će blokirati Oakland.
Što dobijemo kad spojimo rekordan promet, zagušenu željeznicu i blokiran ulaz s ceste u vrijeme kad je congestion na vrhuncu, a vrhunac sezone tek na početku?
Tržište kaže da spoj tih elemenata dovodi do pada congestiona i već je debelo uračunalo taj pad u cijenu dionica.
A tržište je uvijek u pravu.
-
------------The U.S. is likely entering the first dip of a double-dip recession, writes former Federal Reserve Board Governor Robert Heller.---------------
https://finance.yahoo.com/m/8a96ee7e-e4a…y-be-mild-.html
No krasno.
Sad kad nije dovoljna jedna recesija, idemo na dvije?
Nije došla ni prva, a već smo na dvije? Čisto da budemo sigurni.
Raste, pada, smenjuju se strah i pohlepa... Samo polako.
vi kolega nemate brige, ni straha, navikli ste na to
ova diona ga ronja po donjem rubu kanala već nekoliko mjeseci: DAC
Najgore u svemu je to što sam kupovao tu dionicu u dolarima jer sam morao.
Pa sad koliko god pada, toliko i raste.
A kad raste, onda raste dvostruko.
-
Raste, pada, smenjuju se strah i pohlepa... Samo polako.
-
Trenutno je više od 130 brodova, našao sam na Twitteru nekog
-
US port congestion set to worsen as rail and truck strikes loom - Splash247America is facing the twin threats of rail and trucker strikes just as signs emerge that its ports on both coasts are getting overloaded once again. The…splash247.com
- potencijalni štrajk željezničara
- prosvjedi kamiondžija u Kaliforniji (LA/LB)
navodno će ih prosvjedovati samo nekoliko stotina, ali navodno će blokirati ulaze u luke, u članku se spominje i ponedjeljak kao sljedeći dan za prosvjede
- congestion i dalje jak i to i na istočnoj i na zapadnoj obali
Sve se to događa ususret peaku sezone. Ne usred peaka sezone, nego ususret. Mislim da je to velika razlika.
-
To je tako kada jedan ciklus završava i dionica se vraća na početne postavke. Čak nisam siguran da bih je po 340 kn htio kupiti.
Postoje ljudi kojima brodarske dionice nikad neće biti dovoljno jeftine, samo je pitanje je li problem u brodarskim dionicama ili u tim ljudima. Reći da ciklus završava je krajnje neupućeno i bez ijednog suvislog argumenta. Dionice dry bulk brodara naprosto su volatilne, a volatilne su jer je puno faktora o kojima ovisi njihova profitabilnost. Cijena se većinom formira na spot tržištu i podliježe značajnim promjenama. Danas će biti 21.000$ za cape, u kolovozu možda 80.000$, a u siječnju sljedeće godine možda 8.000$.
Cijena dionice može se promatrati na sto načina, ali poanta bi bila prodavati kad je vozarina na 80.000$, a ne kada je na 8.000$.
Svi oni pokazatelji koji bi trebali povećati potražnju i dalje su tu - Kina i dalje ima zacrtan rast BDP-a od 5,4%, a trenutku su debelo daleko od tog cilja. Kina je 70% tog tržišta.
S druge strane, poremećaj na tržištu ugljena (74% tereta kojeg ATPL prevozi je ugljen, ako se ne varam) su značajni i također pozitivni jer se zbog agresije na Ukrajinu povećao broj tonmilja, a vjerujem da će se tek povećati nakon kolovoza, kad Njemačka i ostatak EU prestanu uvoziti ugljen iz Rusije.
Europske elektrane na ugljen morat će se sve češće koristiti i zbog nestašice ruskog plina i problema sa Sjevernim tokom 1.
Na strani ponude i dalje se ništa nije promijenilo, flota se ne obnavlja kako treba, a nove regulacije dodatno će je oslabiti.
Sve u svemu, sve je moguće osim jednog - a to je da je ciklus završio. Nije završio ni približno.
Ciklus je definitivno završio kod dijela imatelja dionica ATPL, samo što je pitanje je li njihov ciklus ulaganja u brodarske dionice završio zauvijek ili privremeno. -
Treba reći i da ako dođe na 350 kn, graf će pokazati da je dno na 280. A kad dođe na 280, graf će pokazati još niže. Tako to ide s grafovima.
-
China imports YTD:
Iron ore down 4.4%
Coal down 17.5%
Soybeans down 5.4%
Crude oil down 3.1%
Objavljeno na Twitteru upravo. Loše prvo polugodište za Kineze, ajmo vidjet hoće li biti popravni do kraja godine.
Kriva tema, molim premjestiti na dry bulk. -
Truckers plan LA/Long Beach work stoppage Wednesday to protest AB5Some California truckers who move containers in and out of the marine terminals at the ports of Los Angeles and Long Beach plan to participate in a work…www.freightwaves.com
Prosvjedi protiv AB5, vidjet ćemo koliko su kamiondžije organizirani. Prazni kontejneri su se nagomilali zbog problema sa željezničkim odvozom. Ako odaziv kamiondžija na prosvjede bude dobar, stvari će se jako zakomplicirati jer sezona ipak počinje s povećanom dopremom kontejnera.