Danas smo imali lavovsko trgovanje na ATPL. Netko je riknuo.
Posts by lebowski
-
-
Evo za sve ljubitelje brodara ovakvih i onakvih, dry bulka, kontejnera, linijaša, iznajmljivača...
-
UN Estimates Grain Deal to Ensure Monthly Export of 5mln Metric Tons of Grain from Ukraine. Senior UN Official Says It Will Take Weeks to See Vessels Freely Enter and Leave Ukraine's Black Sea Ports.
Mislim da trenutno izvoze 1,5 milijuna tona mjesečno, a da su rata izvozili do 3 milijuna tona mjesečno. To je ukrajinski dio, a mislim da će i Rusi tu nešto ušićariti. Vidjet ćemo sljedećih tjedana, prvo treba maknuti 80-ak brodova koji su sad tamo.
-
https://klikni.news/aktualno-news/…itnom-koridoru/
Brojimo sate, a uskoro minute...
Trebat će još vremena da se sve posloži, da se skuži tko, gdje, kako, ali ide sve u dobrom smjeru.
Evo još informacija:
https://splash247.com/deal-to-ship-u…d-this-evening/ -
Bez obzira na neraspoložene FFA, danas Ukrajina i Rusija potpisuju sporazum o izvozu ukrajinskog žita. Ako to nije neka patka, odnosno ako se stvarno namjerava realizirati taj izvoz, trebat će tu puno, puno brodova.
-
MOL and NYK up profit forecastsTwo of the world’s largest shipowners NYK and Mitsui OSK Lines (MOL) have upped their profit forecasts on the back of the performance of container line joint…www.seatrade-maritime.com
Opako se dižu procjene dobiti, opako!
-
Nešto će već dogovoriti, ali unatoč tomu, moglo bi bit par teških sezona za prerađivače općenito.
-
Dno je po grafu na 340 - 350kn, pa se još stigne prodati. Nemojte poslije reći da vas nisam upozorio na vrijeme
Kolega molim cijenjeno mišljenje kako dalje. Čekati i dalje na 340 ili niže za svaki slučaj? Toliko momenata u posljednjih tjedan dana a ne stigne se ni pola upratit. Vozarine, futuresi, istočni front....ni sam ne znam šta da prevagne, je li sve već uračunato u cijenu ili ipak? Bojim se krivog koraka više nego prljavih gaća u porno filmu.
Kolega, ne zaboravite, ciklus je završio. Over. Finito. The end.
-
Dobro su okrenuli brodari zadnjih par dana.
ZIM - DAC- fino se zelene
Matx raste još bolje, što se može protumačiti da nije baš da je tržište očekivalo spektakularnu najavu q2 rezultata.
J. kaže da je upao u brodove jer u toj niši nema previše analitičara pa se mogu uhvatiti dobre prilike.
Naravno, i neprilike poput ove sadašnje da ni krivo ni dužni padnu 50% u mjesec dana.
-
Koji je smisao objave iz 2018?
Pa smisao je vjerojatno u tome što odluka vrijedi pet godina. Dakle, formalno-pravno ništa ni sada ne sprječava upravu da kupuje dionice.
A jesu li kupovali štogod otkako je te odluke? Jesu li konzumirali svoje pravo? -
Eventualno iznenađenje može se pojaviti tek u pozivu na skupštinu, a iznenađenje bi bio otkup vlastitih dionica. Što se dividende tiče, mislim da se tu ne očekuju nikakva iznenađenja.
Kakvo iznenadjenje za otkup dionica kad je ta odluka vec prije donesena da bi je sad bez razloga opet donosili.
Pa nisam to upratio, kad je donesena, je li konzumirana, do kada vrijedi?
-
Samo da se ne zaglave u dizalu. U kritičnom trenutku.
Tu ne bi trebali saznati ništa novo.? Potvrda dividende. Ili netko očekuje drugi iznos?
Eventualno iznenađenje može se pojaviti tek u pozivu na skupštinu, a iznenađenje bi bio otkup vlastitih dionica. Što se dividende tiče, mislim da se tu ne očekuju nikakva iznenađenja.
-
US containerized imports keep record pace in June, start strong in JulyAmerica’s goods imports hit a capacity ceiling during the COVID-era boom. Volumes are still bouncing around near the top.www.freightwaves.com
Congestion raste i već sad je jako blizu povijesnom vrhu, a vrhunac sezone još nije počeo.
Narativ se polako mijenja pa sad umjesto "padanja s litice" imamo "moderate peak season".
U željeznicama fali operatera, kalifornijski kamiondžije ne znaju što će zbog AB5, a fali i kamiona koji se ne mogu proizvesti jer fale čipovi.
ILWU pregovara i dalje, ne očekuje se štrajk.
Prazni kontejneri se gomilaju.
Broj brodova koji čekaju brzo raste. Sad ih je 140, povijesni rekord 150, a pred nama je "moderate peak season".
Matson, potpuno očekivano, objavio preliminarne rezultate, povijesno najbolji Q2.
-
Ovo je isto skroz očekivano, ali i dalje impresivno:
COSCO doubles operating profits as high freight rates drive marketCOSCO has announced preliminary results for the first half of this year, posting impressive revenues driven by relatively high freight rates.www.porttechnology.org -
Evo što kaže J. ususret Q2 reportu DAC-a:
Per the Q1 report, the company had $2.7B in contracted revenues with an average charter duration of 3.7 years, which should result in EBITDA generation of close to $2.1B. DAC’s total gross debt position amounted to nearly $1.3B as of Q1 end; however, the company had cash and cash equivalents of $198.7M, was expected to receive net proceeds from the ZIM dividend of $110M and sold 1.5M ZIM shares for $85.3M, for a pro forma cash position of closer to $394M (to which we need to add the $130M in proceeds from forward sales). Additionally, the company continued to hold 5.7M shares in ZIM, with a current market value of $258M. Therefore, DAC’s equity had a total (undiscounted) value of around $1,580M as of Q1 end assuming all the company’s vessels were to be scrapped at $400/ldt at the end of their current contracts (we have excluded the newbuilds from the equation).
Danaos has approximately 20.6M shares outstanding, for a market cap of around $1.25B.
Dakle, to je neko stanje za Q1, s tim da se brodove broje po scrap-tonama, an e po nadrealno visokim trenutnim cijenama. Da se NAV računa na taj način, vrijednost bi bila neusporedivo veća.
A da se ta računica sruši, vozarine bi trebale jako, jako pasti, u tolikoj mjeri da se trenutni ugovori raskinu. A da vozarine jako, jako padnu, trebali bi se riješiti congestioni i to. Sve je moguće, samo je pitanje vjerojatnosti. Po trenutnoj cijeni taj rizik je u velikoj mjeri već uračunat.Sve ovo što pišeš znamo, ali ipak je pao na ovu razinu. Možda zato što gotovo svi uračunavaju da ćemo imati recesiju od 22-23, a iza 2024. veliku vjerojatnost za novu veliku depresiju što će uz znatno veću količinu novih brodova stvoriti novo izgubljeno desetljeće za DAC kad im postojeći izvrsni ugovori isteknu tamo 24/25 a ZIM bi tada trebao bankrotirati tamo krajem dvadesetih.
Malo sam išao daleko u crnu budućnost ali
drugog objašnjenja za cijene oko ili ispod 60$ jednostavno nema.
A opet možda budućnost ne bude crna, nego samo siva?
To znamo ti, ja i J. Ostali to ne znaju. Ostali su generalisti.
Ovdje je dobro objašnjenje za Target i inventories:
https://www.linkedin.com/feed/update/ur…31784741208064/
Prije mjesec-dva sve je krenulo nizbrdo s onim člankom da potražnja pada s litice, od tad su kontejneri pali brat-bratu 50%. To se nije dogodilo. Potražnja i dalje postoji, a congestion se tek sprema udariti.
Slažem se da nema objašnjenja za DAC na 60$. Samo još tržište to treba shvatiti. -
Evo što kaže J. ususret Q2 reportu DAC-a:
Per the Q1 report, the company had $2.7B in contracted revenues with an average charter duration of 3.7 years, which should result in EBITDA generation of close to $2.1B. DAC’s total gross debt position amounted to nearly $1.3B as of Q1 end; however, the company had cash and cash equivalents of $198.7M, was expected to receive net proceeds from the ZIM dividend of $110M and sold 1.5M ZIM shares for $85.3M, for a pro forma cash position of closer to $394M (to which we need to add the $130M in proceeds from forward sales). Additionally, the company continued to hold 5.7M shares in ZIM, with a current market value of $258M. Therefore, DAC’s equity had a total (undiscounted) value of around $1,580M as of Q1 end assuming all the company’s vessels were to be scrapped at $400/ldt at the end of their current contracts (we have excluded the newbuilds from the equation).
Danaos has approximately 20.6M shares outstanding, for a market cap of around $1.25B.
Dakle, to je neko stanje za Q1, s tim da se brodove broje po scrap-tonama, an e po nadrealno visokim trenutnim cijenama. Da se NAV računa na taj način, vrijednost bi bila neusporedivo veća.
A da se ta računica sruši, vozarine bi trebale jako, jako pasti, u tolikoj mjeri da se trenutni ugovori raskinu. A da vozarine jako, jako padnu, trebali bi se riješiti congestioni i to. Sve je moguće, samo je pitanje vjerojatnosti. Po trenutnoj cijeni taj rizik je u velikoj mjeri već uračunat. -
https://www.zerohedge.com/economics/cont…l-be-new-normal
Kontejneri su još uvijek profitabilni
Ali nisu na ATH, i neka nisu
Ispravnije bi bilo reći ovako:
Kontejneri su 50% od vrha.Profitabilnost će im ovaj kvartal biti najveća do sad.
-
I prije godinu dana cca su je digli, ali neslužbeno. Koliko god Kina diže proizvodnju ćumura, toliko i potražnja raste.
Gvožđe je ove godine zakazalo, parfem u prvoj polovici godine.
-
Nedavno je izašlo izvješće OOCLa kojemu je dramatično veća zarada unatoč manjem prometu, a ZIM već par kvartala ima manji promet i veći zaradu.
Postoji time sensitive roba kojoj i najveće cijene prijevoza ne znače puno.
Ako je zbog congestiona trenutno 10% flote nedostupno, a congestion se poveća, fali ti brodova i cijena prijevoza ide gore, to je jednostavna matematika.
Otvarat će se nove linije da roba koja mora brzo stići brzo stigne, za cijenu se ne pita.
CAG, to je Conagra?
To s brodarima nema ama baš nikakve veze.
-
Za sada nema pritiska na povećanje vozarina. Ali dugoročno, znači od kolovoza situacija bi se mogla promijeniti.
Heat mape se crvene u USA i u Europi, a sad već počinje teorija da se ne otkazuju transporti (blank sails) da se zadrži cijena, nego da se smanje gužve pred lukama.
Over $31 billion in trade is rail-landlocked or stuck at anchor off U.S. coastsTens of billions in trade is backed up as a result of rail and shipping vessel issues at ports on both the East Coast and West Coast of the U.S.www-cnbc-com.cdn.ampproject.org