Caape nezanemarivih +42,72%
Posts by gigic23
-
-
Evo kako to objektiviziraju brojevi uz potcrtani disclaimer. Ajmo promatrat
-
Pare svima, a ne samo njima
To će mi biti najnoviji tatoo
Ta praksa dodjele milijunskih iznosa i na drugim papirima postaje iritantna
Koliko je teško biti član Uprave u tvrtkama kojima tržišni ciklus ide na ruku ?
Sigurno teže nego recimo ljudima operirati mozak
Zloćka nemoj biti maliciozna
, javi se na natječaj pa te možda izaberu, naravno uz adekvatan CV
-
S cijenama i popunjenošću dubrovačkih hotela neće biti niti puno dioničara na GS ljeti.
možda ubace nešto soba za dioničare u ABC s popustima,izglasa se veća dividenda, manji popust, pa biraj, vole oni da im mali dioničari dođu, bolje nego da postanu veliki
5* za doprinos temi
-
Evo malo update
Tečaj $ 25.08.2021 6,38655
Tečaj $ 25.08.2022. 7,546506
Vrijednost dionice 25.08 2022 71,24$
Vrijednost dionice 25.08.2022. 53,40$
Dodana vrijednost iz poslovanja u zadnja 4 kv. cca 33,2$ po dionici
I konacno diskontiranje u $ u zadnjih godinu dana
53,40/104,44=0,5113 diskont 48,87%.
Naravno ova računica ne uzima u obzir promjenu vrijednosti brodova.
p.s. Tržište je uvijek u pravu. Ovo nije nagovor na kupnju ili prodaju dionica ATPL.
-
ATHENS, Greece, August 11, 2022 – Diana Shipping Inc. (NYSE: DSX), (the “Company”), a global shipping company specializing in the ownership and bareboat charter-in of dry bulk vessels, today announced that it has agreed, through separate wholly-owned subsidiaries, to acquire nine modern ultramax dry bulk vessels built between 2015 and 2018, with an average vessel age of approximately 5.4 years, from Sea Trade Holdings Inc. (“Sea Trade”), an unaffiliated third party. The vessel deliveries are expected to occur during the fourth quarter of 2022. Diana Shipping Inc. Announces the Acquisition of Nine Ultramax Dry Bulk Vessels from Sea Trade Holdings Inc. - Diana Shipping Inc.
ATHENS, Greece, August 11, 2022 – Diana Shipping Inc. (NYSE: DSX), (the “Company”), a global shipping company specializing in the ownership and bareboat charter-in of dry bulk vessels, today announced that it has agreed, through separate wholly-owned subsidiaries, to acquire nine modern ultramax dry bulk vessels built between 2015 and 2018, with an average vessel age of approximately 5.4 years, from Sea Trade Holdings Inc. (“Sea Trade”), an unaffiliated third party. The vessel deliveries are expected to occur during the fourth quarter of 2022. Diana Shipping Inc. Announces the Acquisition of Nine Ultramax Dry Bulk Vessels from Sea Trade Holdings Inc. - Diana Shipping Inc.
DA , ovo je životno i važno na svaki način pa da ne prođe ispod radara. Jedna ultra konzervativna kompanija akvizira 9 ultramaxa prosjecne staroosti 5,4 godine za prosjecno 36.67 mil$ po brodu.
220 mil$ u cashu plus 110 mil$ u dionicama.
Ovo je benhmark i ekstrremno jasan pokazatelj sentimenta i ocekivanja.
Ajmo promatrat
-
Danas sam bas u cjepidlačkom raspoloženju pa evo još malo brljanja.
Atpl povlači podatke o vlasnicima dionica iz SKDD 6 dana prije održavanja skupštine. Šest dana plus dva je 8 dana. Jel to knjigu dioničara u današnje informatičko doba poštar na biciklu vozi iz Zagreba u Dubrovnik ?
Što s dionicama koje će se protrgovali i promijeniti vlasnika u tom periodu ?
Jel to negdje regulirano i kako ?
Punomoć za zastupanje dioničarka Mara ili Bara koja ima 100 dionica danas posalje Bojanu, ali sutra kupi još 100 dionica. S obzirom na gore navedeno povlačenje podataka i s obzirom da je gospodina Bojana ovlastila da je zastupa kao vlasnicu 100 dionica društva s koliko dionica Mara ili Bara sudjeluje i glasa na skupštini preko opunomoćenika ?
Ufff, sto vise razmisljam sve se vise otvara pitanja bez odgovora.
Evo nalo za Daru a malo i za Buba maru, kako je u pozivu za GS Valamara na dan 21.09.
Na Glavnoj skupštini imaju pravo sudjelovati dioničari, osobno ili putem punomoćnika, koji, sukladno odredbi članka 279. Zak ona o trgovačkim društvima (dalje: ZTD) najkasnije šest (6) dana prije dana održavanja Glavne skupštine pismeno prijave Društvu namjeru sudjelovanja na Glavnoj skupštini, odnosno ako prijava za sudjelovanje na Glavnoj skupštini prispije u sjedište Društva u Poreču, Stancija Kaligari 1, najkasnije do dana 14. rujna 2022. godine.
Za broj glasova koji pojedinom dioničaru pripada na Glavnoj skupštini, kao i osoba koja se smatra dioničarom, mjerodavno je stanje u registru Središnjeg klirinškog depozitarnog druš tva d.d. na zadnji dan roka za prispijeće prijave sudjelovanja na Glavnoj skupštini.
-
Evo baš nešto gledam, dividendni prinos za AP pa mi se nekako čini kako je krenulo još mrvicu i ispred Medike će biti na 4. mjestu. Mislim da prinos KBZ i Brionke ne treba komentirati. A ZABA je priča za sebe.
E sada.....😀, zašto svi prodaju i raste dividendni prinos ne znam, ali zamislimo da je većina kupovala pa da je cijena recimo +600 kn e onda bi za za dividendni prinos recimo Medike trebala dividenda 30 kn. Ahhhhh kakvo tržište.....traži od dionice ekstremno nizak P/NAV, i P/E a maksimalno visok dyps.
Hmmm nije li to hipokrizija, ajde možda treba i malo CAPEXA ??? cca?????
-
Nekako mi se čini da su prije točkice.......nego točka ●.
Šalu na stranu sve je dobro pobrojano, ali objektivnosti radi malo šećera od 30mil$ i malo sagledavanja i proučavanja FI i bilance matice, pa je jasno da SVI cekaju kada će početi road show i tko će uistinu prvi potegnuti.
Ah ti nezgodni volatilni brodari - dry bulkeri, kako su uopće se usudili prezentirati ovakve rezultate, blagajnu i operativne pokazatelje.
OK što će im SVE gore pobrojano kada nemaju pedigre...
.
p.s. E da bolje vrijediti nego letjeti kao puran
-
Onako odoka NAV - dugooročne obveze = ostaje svakom cca 700 kn/dionici, + ove sitne zarade po dionici i kvartalima, polugodištima
,pa porast vrijednosti noovogradnji, ovaj centar šta se radi u Dubrovniku... lijepo je biti dioničar u ova nemirna turbulentna vremena sa ovakvom marginom sigurnosti.
Nego kemijali smo dobit u 2022. 200 mil. kn, sad moraju vozarina baš gadno pasti do kraja godine da bude ispod toga.. hehehe slatke brige
A $$$$ u blagajni 💪
Vrijednost brodova u bilanci pod Alati, pogonski inventar i transportna imovina iznosi 1,608,577,488.... .........Na dan 30.06. USD je 7.164 x 260960000 = 1,869.517.440.... Fulali su tečaj.....
Dragi Jasko nitko nije ništa fulao, a kamo li tečaj.
.Ne treba miješati BV i NAV.
-
Kvaka je uvijek u detaljima. A detalji kao detalji uvijek mogu biti ovakvi i onakvi.
Ali da je logično pitanje kakav bi bio RDG da nema ispravka vrijednosti zaliha u rashodima -94,33 mil kn stoji.
Zato dobro čitati FI. I sve popratne info, uključivo bilancu i bilješke i novčani tok itd.
-
Misliš da postoji negativna ili eventualno pozitivina diskrepancija u FI sa 31.12. ili eventualno na 30.06.?
Usklada po fer vrijednosti je donijela pozitivan efekt, ali isto tako ukoliko i kada vrijednost okrene prema dole rezultirat će volatilnijim izvještajem..
Hmmmmmm oprez kada raste jer za X vremena može pasti, a kada pada onda oprez jer nije dovoljno palo. Mislim da je ovo putokaz za ostatak ZSE kako se može biti in line sa tržištem.
Imaš i konsolidaciju i.maticu. Imaš sve pokazatelje za donošenje ili nedonošenje odluke, ma što to znacilo. I da revizor je KPMG.
Ali u svakom slućaju možeš se ili nemoraš uklopiti u trend.
Naravno ovaj najviši diskont na NAV unutar peer grupe cca 65% na core NAV daje stratešku prednost kod odlućivanja.
Inače zanimljivo je da bi i sa NAV 1,0, ROE bio koliko ono?
-
dobit uslijed promjene računovodstvene politike. lijepo izgleda, makar na papiru
Misliš da postoji negativna ili eventualno pozitivina diskrepancija u FI sa 31.12. ili eventualno na 30.06.?
-
Dobit 878 mil, a zadnja cijena dionice 445 kn i divka 20 kn ????
Jesu li oni to dobro izračunali dobit.?
Tko će ga znati?
-
Evio što pišu...
Tankers and bulkers lead S&P demand as overall deal tally tops $22.5bn | TradeWindsFirm enquiry levels continue to be seen in healthy secondhand marketswww.tradewindsnews.com -
Baš nešto razmišljam, gdje su Zvijezde analitičara sa foruma PD i poneke sa ovog foruma da naprave kvalitetnu analizu dionice.
Naravno fundamenti su manje više kristalno jasni, pa samo iste treba staviti u kontekst valuacije mulipla sa ZSE i usporediti sa peer grupom. Da, umalo zaboravih bilo bi pošteno i lijepo kada to rade da iz cijene dionice maknu none core imovinu, a da i uzmu u obzir kotaciju dionice u kn, a obzirom na tečaj $.
Čini mi se da je srednji tecaj hnb na 31.12. bio
6 643548, a sutrasnji će biti...
Nekak se čini da to nije samo comodities hedge nego i valutni. Naravno za sada tako izgleda, ali "krhko je znanje ......"
Možda mala pomoć u razumijeanju i postavci cjelokupne slike.
Znači koliko bi hipotetski mogla biti promjena vrijednosti /dionici u H1 kada bi valorizirali operativnu dobit, promjenu vrijednosti brodova i na kraju promjenu tečaja $.
Koliko bi onda bio P/E P/NAV, EV/EBITDA NDEBT/EBITDA na kraju H1.
Naravno uz isključenje dijela cijene dionice koji proizlazi iz B V none core.
Eto dragi analiticari nadam se da to znate izračunati....
-
Baš nešto razmišljam, gdje su Zvijezde analitičara sa foruma PD i poneke sa ovog foruma da naprave kvalitetnu analizu dionice.
Naravno fundamenti su manje više kristalno jasni, pa samo iste treba staviti u kontekst valuacije mulipla sa ZSE i usporediti sa peer grupom. Da, umalo zaboravih bilo bi pošteno i lijepo kada to rade da iz cijene dionice maknu none core imovinu, a da i uzmu u obzir kotaciju dionice u kn, a obzirom na tečaj $.
Čini mi se da je srednji tecaj hnb na 31.12. bio
6 643548, a sutrasnji će biti...
Nekak se čini da to nije samo comodities hedge nego i valutni. Naravno za sada tako izgleda, ali "krhko je znanje ......"
-
Da, a pogotovo kada Vas posrnuli institucionalac kiti zadnjim ostatkom svog nekadašnjeg carstva i pri tom se NE osvrće.
.
p.s. Okrenut je "Novil list" nakon toliko mnogo vremena.
-
and we reiterate BUYs across our sector coverage. We highlight the heavyweights Golden Ocean (BUY, TP NOK159) and Star Bulk (BUY, TP USD36) as our generalist top picks, with ample market cap and solid dividends, while 2020 Bulkers (BUY, TP NOK168) and Genco (BUY, TP USD29.7) offer greater upside potential alongside expected outsized dividends. We see the highest upside potential in Himalaya Shipping (BUY, TP NOK94), with 71% market-adjusted leverage, and Safe Bulkers (BUY, TP USD6.5), which is trading at a P/NAV of 0.4x. Finally, Eagle Bulk (BUY, TP USD68), offers pure mid-size bulker exposure with its dedicated Supramax fleet.
-
https://www.reuters.com/business/susta…_source=twitter
Reuters u sridu. Nekoliko zanimljivih podataka: knjiga narudžbi 2008. godine bila je 50% flote, sad je 10% (s tim da znamo da prednjače LNG i kontejneri, dry bulk i tankeri su smiješni). Brodari još uvijek ne znaju koja će to tehnologija biti najprihvatljivija pa ne žele riskirati s obzirom da je životni vijek broda 20 godina. Radije će uzimati rabljene brodove koje će, kad se pokaže da su nedostatni, poslati u rezalište. Imamo i podatak koliko je prosječna starost brodova pala.
Sve u svemu, koliko god bila snažna recesija, nedostatak ponude ako ništa drugo onda daje utjehu.
A ako recesije ne bude ili bude slabija, prigodno ćemo crtati.