and we reiterate BUYs across our sector coverage. We highlight the heavyweights Golden Ocean (BUY, TP NOK159) and Star Bulk (BUY, TP USD36) as our generalist top picks, with ample market cap and solid dividends, while 2020 Bulkers (BUY, TP NOK168) and Genco (BUY, TP USD29.7) offer greater upside potential alongside expected outsized dividends. We see the highest upside potential in Himalaya Shipping (BUY, TP NOK94), with 71% market-adjusted leverage, and Safe Bulkers (BUY, TP USD6.5), which is trading at a P/NAV of 0.4x. Finally, Eagle Bulk (BUY, TP USD68), offers pure mid-size bulker exposure with its dedicated Supramax fleet.
Posts by gigic23
-
-
https://metrans.eu/operational-di…o-cta-terminal/
CTA je Hamburg, najveća luka u Europi ako sam dobro translejtao, dva dana zastoja zbog congestiona na pruzi. Kao da štrajk nije dovoljan.Kolega Vi ste jedan od najustrajnijih analitičara na forumu. Evo možda mala pomoć
-
lNTERESANTNO
Dobit grupe po revidiranom FI za 2021 godinu iznosi 321,80 kn/dionici
Dobit grupe za 1Q nerevidirano iznosi 67.389.067 kn, što je na 1.381.548 dionica 48,77 kn/dionici
Ajmo to zbrojiti 321,80 + 48,77 = 370,57.
Trenutačna cijena dionice 409 - 370,57 = 38,43 km. 38,43 × 1.381.548 = 53.092.890 kn
Znači tržište kaže da je cijena dionice jednaka zbroju dobiti iz 2021 godine i Q1 + Q2 dobiti ako je ona cca gornjem iznosu.
Sve ostalo ne postoji ne vrijedi ili u slucaju da je dobit veća od 53.092.890 kn vrijedi negativno.
Naravno ovdje treba napomenuti da je ovo dobit grupe, pa tu osim brodova ima i još svačega uključivo i nekih novaca po objavi FI Q1 cca 143 k /dionici.
Iracionalnost i strahovi ukazuju na ekstreme, a pri tome nije nevažno da je i tečaj $ od 01.01 cca +10%. a što slučajno pokriva barem stopu nflacije.
Ahhhhhhh kako je lijepo trgovati na ovakvom tržištu.
Kome ste ostavili dugove u cijeloj ovoj kalkulaciji. Ako išta mrzim na dioničkim forumima onda je to neobjektivno drukanje.
Dugoročne obveze: 691.004.245 HRK
Kratkoročne obveze: 97.944.288 HRKUkupne obveze: 788.948.533 HRK
Dionica: 1.395.520
Dug po dionici: 565 HRKGdje je financiranje gradnje dva nova broda u iznosu 460 milijuna HRK ?
Priča s ATPL može otići u oba smjera, s recesijom to može ispasti jako loše, a s novim ciklusom jako dobro. Ja se ne mogu zakuniti da znam što će biti, ali me iznimno nervira kad netko druka kao da ima kristalnu kuglu s ružičastom budućnosti.
Ahhh koliko gorčine, a bez razloga, evo cnb dragi Paulie. Ništa nije izmišljeno, ali ako mislite da bi kompanija trebala imati pokriće cijelog duga u cashu na računu to je Vaše pravo 😂👍
p.s. Inače bit će zanimljivo vidjeti neto dug na kraju H1, kao i D/E.
-
lNTERESANTNO
Dobit grupe po revidiranom FI za 2021 godinu iznosi 321,80 kn/dionici
Dobit grupe za 1Q nerevidirano iznosi 67.389.067 kn, što je na 1.381.548 dionica 48,77 kn/dionici
Ajmo to zbrojiti 321,80 + 48,77 = 370,57.
Trenutačna cijena dionice 409 - 370,57 = 38,43 km. 38,43 × 1.381.548 = 53.092.890 kn
Znači tržište kaže da je cijena dionice jednaka zbroju dobiti iz 2021 godine i Q1 + Q2 dobiti ako je ona cca gornjem iznosu.
Sve ostalo ne postoji ne vrijedi ili u slucaju da je dobit veća od 53.092.890 kn vrijedi negativno.
Naravno ovdje treba napomenuti da je ovo dobit grupe, pa tu osim brodova ima i još svačega uključivo i nekih novaca po objavi FI Q1 cca 143 k /dionici.
Iracionalnost i strahovi ukazuju na ekstreme, a pri tome nije nevažno da je i tečaj $ od 01.01 cca +10%. a što slučajno pokriva barem stopu nflacije.
Ahhhhhhh kako je lijepo trgovati na ovakvom tržištu.
-
Evo malo rezimea H1. Kako god okreneš dobra likvidnost, neloš prinos, a o valuacijama i fundamentia smo ponešto gore rekli
Sve u svemu neki bi rekli "pravi" blue chip.
A ima i ona za dobrim konjem ........😀👍😂
p.s. A evo i usporedno H1 2021 godine.
-
Evo malo friški. okvirni update
P/E fwd core cca 1,80
P/Nav core cca 0,36
EV/EBITDA core cca 2,85
Disclaimer: izračun je vrlo okviran i uračunata je promjena tečaja $ i promjena vrijednosti brodova prema objavama brokera u odnosu na 31.03. cca 3 - 4%, Ovo ni na koji način nije poticaj ili nagovor na kupnju ili prodaju dionica ATPL. Sve brojeve trebate sami provjeriti i/ili izračunati.
Znaci koliko me matematika sluzi izracun P/E 1,8 na cijeni od 420kn to bi onda bila racunica na bazi dobiti 320mil kn yoy ?
Core NAV koliko se da isčitati. Znači trz.vrij. diinice - umanjenjenje za non core BV po objavi kompanije cca 10,22$. Znači od trž vrij dionice treba umanjiti - oduzeti non core BV.
Znači na ovoj cijeni dionice to je manje od 350 kn
Q1 net dobit cca 67,5 mil kn, dobit /dionici cca 195 kn per year.
-
Moram priznati da u ovom stoljeću na ZSE nisam vidio niži P/E i fwd P/E iz cora i operativnog poslovanja. Iskrene čestitke i divljenje svim akterima.
Evo malo friški. okvirni update
P/E fwd core cca 1,80
P/Nav core cca 0,36
EV/EBITDA core cca 2,85
Disclaimer: izračun je vrlo okviran i uračunata je promjena tečaja $ i promjena vrijednosti brodova prema objavama brokera u odnosu na 31.03. cca 3 - 4%, Ovo ni na koji način nije poticaj ili nagovor na kupnju ili prodaju dionica ATPL. Sve brojeve trebate sami provjeriti i/ili izračunati.
-
Moram priznati da u ovom stoljeću na ZSE nisam vidio niži P/E i fwd P/E iz cora i operativnog poslovanja. Iskrene čestitke i divljenje svim akterima.
Jos zaradjujemo i na razlici tecaja, a u 2Q je kapital veci bar za 30 tak mil kn radi tecaja
i jos 60 tak mil dobiti, tj 80 tak mil Ebitda sta je to cca 100 mil po kvartalu vise kapitala
"Strah" me pogledati ukupnu promjenu NAV od 01.01.21 do 30.06.22 u kn/dion. Treba dobro paziti da se ne zabuni u broju znamenki. Čine se nekako da je broj okrugli
p.s. I da slažem se retrovizor je nevažan, osim kada je "VAŽAN"
-
Moram priznati da u ovom stoljeću na ZSE nisam vidio niži P/E i fwd P/E iz cora i operativnog poslovanja. Iskrene čestitke i divljenje svim akterima.
-
Current Ratio of Croatian Blue Chips – Q1 2022 - InterCapitalToday, we decided to bring you an analysis of the current ratio of the Croatian Blue chips, based on the Q1 2022 results.inter.capital
The Company which experienced the most significant change in its current ratio is Atlantska Plovidba, which increased it by more than 4x YoY to 2.44x. This increase was driven by the strong business results of the Company, and as it operates in the asset-heavy industry (shipping), which has experienced a lot of demand in 2021 and the 1st quarter of 2022, this has allowed the Company to build a significant cash position, increasing it from HRK 39.5m to HRK 197.8m. This led to an increase in the current assets of 197% YoY, while the Company also managed to decrease its short-term liabilities by -27.1% YoY
-
Evo dok traje sezona "kiselih krastavaca" bilo bi zanimljivo malo razmotriti valuaciju dionice na ovim razinama.
Kako je gornje napusano postoji revidirano konsolidirano financijsko izvjeßće za 2021 godinu, objavljena su i financijska izvješća konsolidirano i nekonsolidirano za 1Q.
Čini mi se da su u tim izvješćima objavljeni i NAV pomorstva i none core BV.
Objavljene su i tadašnje vozarine.
Pa kako tržište to valuira, ajmo razmotriti:
NAV pomorstva u $....
BV none core u $....
RDG za 1Q....u kn ......
Kako taj ćušpajz staviti pod zajednički nazivnik....
Recimo od današnje završne cijene oduzeti BV none core pa dobijemo......
Ostatak cijene bi trebao biti valuiran sa koef u odnosu na zadnji objavljeni core NAV u $ x tečaj $
Ostale multiple core trebaju se računati sa core NAV i RDG dobiti iz cora itd .....itd.
Pa što se na kraju dobije od tog cjelokupnog kupusa
Svi brojevi su isključivo valuacija operativnog poslovanja i orjentacijski:
P/E ttm core cca 2,5
P/E fwd cca 2,0
EV/EBITDA cca 3,7
P/NAV core cca 0,45
uz vrijednosti brodova iz objave FI 1Q
Što će brojevi pokazati kada se objavi 2Q možemo nagađati, ali i ovo je neka polazna točka za usporedbu sa ostalim sastavnicama CROBEX i CROBEX 10, naravno i sa peer grupom.
DYPS sa današnjom cijenom cca 4,30%, naravno ako bi se eventualni prijedlog odluke eventualno potvrdio na GS.
Disclaimer: Sve navedene brojeve svakako treba samostalno provjeriti i izračunati. Ovo ni na koji način nije nagovor na kupnju ili prodaju dionica ATPL
-
Kolega Infinity, dug u odnosu na kapital i postojeću Ebitdu nije problem pod pretpostavkom da se vozarine održe na postojećim razinama odnosno iznad 15-tak tisuća USD u dugom roku (Cal 23). Buyback sigurno ne bi povecao volatilnost. Štoviše mislim da bi čak i program nagrađivanja zaposlenika dionicama dodatno učvrstio cijenu i smanjio volatilnost (Span je posljednji dobar primjer), koliko god ga javnost (ostali dionicari) ponekad ne voljeli.
Sam prijedlog ovogodišnje dividende zorno svjedoci da uprava prvenstveno misli na održivost poslovanja i covenante (uredno ispunjavanje ugovornih obveza), a to je veliki plus IMHO, i pokazuje da dionicari nisu vise zadnja rupa na svirali. Sto je bilo i za ovekivati obzirom da je najveći dionicar portfeljni ulagač. Vjerujem da nije ni njemu bilo lako da se prilagodi i uvjeri ostale (stare) dioničare da ako zele da kompanija opstane i da se kapital uveća da naprosto moraju mijenjati dosadašnje ponašanje i poslovanje. Iskreno, hvala mu na tome.
Da nastavim, sto se tiče duga, glavnina duga je vezana u 3M libor, a on je u posljednja 3-4 mjeseca dosta narastao. No bez obzira na to dug na ovoj razini vozarina i rekapitalizacije flote (omjeru vlastitog kapitala i duga) nije problem.
Slike i brojevi uvijek govore zorno i više od ......
Da kolega u pravu ste, naravno pogotovo kada i ako projicirate rezultate 2022 E.
-
Opet malo statistike, koja ništa ne znači, ali ponešto pokazuje. Možda JE retrivizor, ali .....tko zna koliko je i kakve rezolucije prednjih kamera
-
CERP prodaje mimo burze............
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Evo malo o sretnom dobitniku
Priča o pansionu Slavija u Crikvenici. Vila ranjene duše danas je prilično zapuštena - Novi listCRIKVENICA - Nedavna najava crikveničkog hotelskog poduzeća Jadran o mogućoj prodaji hotelskog objekta spomeničke vrijednosti – pansiona Slavija – bila je povodwww.novilist.hr -
Malo analitike i sratistike
Almost Half of 2022 Is Already Up – How Did Regional Equity Perform? - InterCapitalSo far in 2022, the equity market started giving us slacking signs. The majority of regional quality blue chips, included in indices with respectable…inter.capital -
Malo o izvedbi i likvidnosti naših perjanica
https://inter.capital/flash-news/tra…e27228-66570233
Looking at the CROBEX10 constituents themselves, during May, Atlantic Group experienced the largest increase, growing by 1.9%. Next up, we have Atlantska Plovidba with “only” 1.5% growth
-
Čudesni brojevi, koji možda nešto govore a ponešto i prikazuju. Ali nevjerne Tome uvijek mogu reći može to i bolje, da i u pravu su.
-
Ima deda trejderskog duha zna i on hvatati cijenu kad propusti priliku par puta pa ga sad hvata FOMO, ja sam naucio da se nesto kupuje na pocetku trenda i onda jase na tom trendu, a to su realno onda bili bulkovi koje je vec imao uparkirane i onda bi mogao taman prodati ova dva najstarija i rijesit na neko virijeme potrebe za obnovom i osnazit bilancu, a i realno za svaki novi segment treba neko novo znanje u ljudstvu, a imat samo jedan brod u nekom segmentu je glupo, pa sad radi izlete s upitnim konacnim rezultatom iman osjecaj da samo skace sa grane na granu kako mu sta pobigne isto kao i trejderi, prednosti mu je sta ima veze i kontakte za brze realizirat nesto.
Deda je kupio mali brodić po popularnoj cijeni, u trenutku kada je gravitacija najizrazenija
-
A u nastupnim izjavama tvrdio je da se brodovi ne kupuju na vrhuncu ciklusa nego na njegovom dnu. Pa je otkazao bulkerske novogradnje jer su kao ugovorene na vrhuncu ciklusa iako su bile 10m usd jeftinije nego danas. Pa mu izmaknu produkti jer nisu bili dovoljno odlučni a onda se tržište naglo probudilo pa ih je spremnija konkurencija pokupila. I onda ulovi lpg baš na samom špicu.
Ima deda trejderskog duha zna i on hvatati cijenu kad propusti priliku par puta pa ga sad hvata FOMO, ja sam naucio da se nesto kupuje na pocetku trenda i onda jase na tom trendu, a to su realno onda bili bulkovi koje je vec imao uparkirane i onda bi mogao taman prodati ova dva najstarija i rijesit na neko virijeme potrebe za obnovom i osnazit bilancu, a i realno za svaki novi segment treba neko novo znanje u ljudstvu, a imat samo jedan brod u nekom segmentu je glupo, pa sad radi izlete s upitnim konacnim rezultatom iman osjecaj da samo skace sa grane na granu kako mu sta pobigne isto kao i trejderi, prednosti mu je sta ima veze i kontakte za brze realizirat nesto.
Deda je kupio mali brodić po popularnoj cijeni, u trenutku kada je gravitacija najizrazenija
-
Samo objektivnosti radi treba podsjetiti na spin off koji je napravljen kod DSX a pa kada se već kretanje cijene neke dionice (što ne treba komentirati) uspoređuje sa DSX onda svakako treba uzeti u obzir.
Samo mala pomoć izdvojena su 3 starija panamaxa u novu kompaniju pa su postoneći dioničàri na svakih 10 dionica DSX dobil 1 dionicu nove kompanije.
U teoriji današnju cijenu dionice trebalo bi pomnožiti sa 1,1 da bi dobili cijenu dionice prije spin off.
Diana Shipping Inc. Announces Completion of OceanPal Inc. Spin-OffATHENS, Greece, Nov. 30, 2021 (GLOBE NEWSWIRE) -- Diana Shipping Inc. (NYSE: DSX) (the “Company”), a global shipping company specializing in the...www.globenewswire.com