Adiko i dalje prosipa. Zašto? Drži tromjesečni prosjek na 6 kn? To baš nema smisla, niti ima veze sa eventualnom cijenom iz ponude/a.
Posts by Kajnak
-
-
Po meni nije u redu da napadate Kurca , ja bi mu se čak i zahvalio i rekao hvala ti Kurče
Možda ipak Kurće.
-
Dionica je trenutno izvan fokusa. Svi tankeri voze, čak i Vukovar koji bi po ciklusu trebao uskoro na remont i ugradnju sustava za pročišćenje balastnih voda. Tanker je trenutno pozicioniran na istoku i po meni ići će u remont najkasnije početkom 7 mjeseca. Čudi me da nema obavijesti oko isteka/produženja ugovora, obzirom da je ugovor na godinu dana sklopljen sredinom svibnja 2019. Ove godine možemo očekivati jednaki remont+ugradnja sustava još na tankeru Zoilo 8 ili 9 mjesec, ostali remonti (IMHO) prleze u 2021.
-
https://www.mojedionice.com/trg/IzvDionica…ifSim=OOPTE-R-A
Adiko časti, samo naprijed!
-
Kakvo je to tumačenje da nema roka do kada moraju zaključiti prodaju? U tom slučaju imamo koliziju dviju točaka u odluci AZTN.
"U slučaju da u roku od šest mjeseci od utvrđenog početka prodaje dionica ne bude interesa za preuzimanje Optime odnosno ako podnesene ponude za kupnju dionica Optime ne budu objektivno prihvatljive, HT se obvezuje angažirati investicijsku banku s mandatom za vođenje prodaje Optime."
Po meni (utvrđeni rok prodaje je 31.1.2020) ovo znači da nakon 6 mjeseci (što je 31.7.2020) ili su prihvatili ili odbili ponudu/e, te angažiraju investicijsku banku. Treće opcije nema. Sada će oni otezati prodaju godinama. Kako da ne.
-
Slijedeći tjedan je dan D .
Kladimo se u 1oooo EURA ?
Da je tako, promet bi već u petak to sugerirao. Ja mislim da cijeli lipanj nećemo dočekati dan D, a u srpanju vjerojatno da, ako se budu držali odluka AZTN.
-
Mora da opet neko iz uprave ili iz NO prodaje dionice, jer eto kupnja na tng malo bujata, drugi razlozi su isključeni. To što im tankeri voze od USA, EU, Kine i Koreje, uz pristojne vozarine nije razlog da dionica bude u fokusu. Živjela ZSE.
-
Znate što je zanimljivo 31.7.2020 je... petak 😉 Ništa ne sugeriram.
-
https://www.myshiptracking.com/?mmsi=238005000
Vukovar na putu za Singapur....čini se da je još uvijek pod ugovorom.
Ali kako? Ili laže koza ili rog. U FI za Q1/2020 stoji da Vukovar ima ugovor 6-12 mjeseci od sredine svibnja 2019?
-
Nije.
Gospodin Hanžeković je veći dio kupio na tržištu
Gospođo, mislio sam da ste malo bolje upućeni. Dug OPT prema g. MH u predstečajnoj nagodbi je bio oko 35 mil.kn, i oni sigurno nisu kupovali dionice OPT na zse.
-
Meni nije cudno ni jedno i drugo, jer mogli bi i za jedno i za drugo naci hrpu razloga, svatko od svih njih odabire svoje i donese zakljucak sto mu je najbolje
Kljucna rijec je ovdje "ocekivanja"..hanzekovicka po meni igra na sigurno, i sa trenutnom cijenom ima poprilicno dobar prinos, obzirom na ulaz
A kako nikad nista nije 100% sigurno, zasto da se namace..cijena ispod trenutne na burzi, mislim da se svi slazemo, ne bi smjela nikako biti niza
Koliko ce iznad, sve su nagadjanja, nekad sa realnim cinjenicama nekad sa malo manje realnim jer tesko je sve parametre trenutnog stanja na trzistu ugraditi u konacnu cijenu..a i novih informacija javno objavljenih i potvrdjenih...nema
Imam opte, ne mislim prodavati do kraja, ali vjeroj si vise niti ne kvariti prosjek ulaska
Mislim da griješite, njihov udio je iz predstečajne, znači prosjek ulaza 10 kn.
-
As long as it takes.
Pohlepa je , kažu, neprijatelj strpljenju.
O strpljenju.
Palo mi je na pamet neki dan da gospođa Hanžeković, koja je i članica nadzornog odbora Optime, nije nikada prodala niti jednu jedinu dionicu.
Meni nije čudno što nije prodavala, već što nije kupovala. Mislim... očekivanja su u odnosu na trenutnu cijenu puno veća.
-
Nije 5,56 kn već 5,59. Nije neka razlika, ali matematika je egzaktna.
-
Nije on tip iz NO on je glavni čovjek većinskog vlasnika TNPL. On odlučuje i o TNPL, a posredno i TPNG. On je prvi i ključni čovjek tog sustava. Očito je javnosti (a ja mislim prije svega manjinskim dioničarima TPNG) zelio poslati neku poruku. A sad je li ta poruka takva kakva izgleda i bila bi logična ili je bas suprotna, e to su detalji koje mogu znati samo oni koji su dovoljno blizu “vatre”.
Tko je pratio trgovanje zna da je trgovina prošla u bloku. Pitanje je i kome je prodao dionice? Na forumu se ta prodaja prezentira kao da su gusari potopili bar jedan tanker, a u biti ništa se nije dogodilo sve je poznato, 5 ugovora na vrijeme. Ostaje za vidjeti situaciju sa Vukovarom. Iako trenutno i on vozi prema Singapuru. Da li je moguće da je u Ningbou bio na remontu pa sada ima vožnju sa obukom posade??? Ne znam možda je kratko nešto više od 11 dana za remont i ugradnju pročistača, iako kod Kineza je sve moguće. Da li su remont obvezni objaviti na zse?
-
Ugovoreni tanker na 3g je Zoilo
BCTI 569
Da to smo komentirali neki dan. Znači trenutno nemaju niti jedan tanker na spotu. Upitan je status tankera Vukovar koji trenutno plovi iz Ningbo/Kina za Singapur. Ugovor za Vukovar je bio do sredine svibnja, a uz to isteklo mu je 5 godina do prvog remonta.
-
To je bitna razlika?
Je to je bitna razlika. Kao i pojedinac koji prodaje. To je poruka. A ima poruka koje su vjerodostojne kao i one koje su prikrivene. Za svakoga ponešto.
Bez zle namjere, ali treba vam otklon i od foruma i od burze (dobronamjerno). Čovjek ima mjesečna primanja u visini transakcije prodanih dionica. Tumačiti to kao strah od pada cijene na koliko evo 40 kn. Izgubio bi manje od 15-ak tisuća kuna. O čemu pišete i o čemu raspravljamo???
-
Disleksija je dijagnoza za pojedince. Kako drugačije protumačiti to što je teško percepirati realno sto puta napisano. Trenutno 5 tankera ima ugovor na vrijeme prosjek 16.280 $/dan. To što je spot pao ima veze sa tim ugovorima ko i lanjski snijeg. Cijene goriva su niske samo na toj stavci q1/2019 i q1/2020 ušteda cca 9 mil.kn. Što se eksperata tiče jedan je za OPT rekao da će se prodati za 5-6 kn, ugledan i dobro upućen u HR telekomunikacijsko tržište. KOCH nema svoje eksperte pa je prije 10-tak dana potpisao dugogodišnji ugovor o najmu sa TPNG. Mogao je čekati jučer i ugovoriti spot za možda 10.000 $/dan. KOCH je inače jedna od najvećih USA privatnih kompanija i lider je u ovom području.
-
Daj se odluči da li si kupio ili prodao na 54 kn. Da si kupio na 54 do 57 je već 5,56%. Ne tnam o kojih 2% trabunjaš. Ne pratiš ni svoje misli, pogubio si se u lovačkim pričama. Iskreno sam zabrinut za tvoje psihičko zdravlje.A to da ćeš saponiju uvaljat nekome po 300 i kusur kn...tako naivnih je malo na burzi.
-
i sad smo ja i gospon direktor cudni sto smo izasli. BCTI napokon ide u pravom smijeru.
0ad sa 2000 na danas 0. U prijevodu nema novca za voziti naftne derivate jer nikom ne trebaju. Nafta ocekivano na 35 USD...uskoro bi mogla opet ispod nule.
Daj se prestani blamirat. Da je tvoja logika točna cijena nafte bi padala, a kad je tako znamo kuda idu cijene brodova za skladištenje nafte to bar nije bilo tako davno. Inače cijene tankeraša vani u zelenom. O tome koliko znaš pisao si na oko 40 kn kad si se busao da si sve prodao i da čekaš na 30 i nešto. Baš ćeš dočekati.
-
I još nešto kolega @naim, na više tema nastupate sa pozicije profesora koji propitkuje opravdanost nečije procijene. Dajte na jednoj temi vlastitu procijenjenu/izračun za nešto što po vama vrijedi.
Pa piše u izvješću za Q1/2020 fa su dnevni operativni troškovi po brodu 6.275$.