U firmi sa smiješkom gledaju na loš kvartal...🤔
Pa šta će drugo, bolje to nego da padnu u depresiju i ne rade ništa .
Biti će bolje slijedeće godine!
U firmi sa smiješkom gledaju na loš kvartal...🤔
Pa šta će drugo, bolje to nego da padnu u depresiju i ne rade ništa .
Biti će bolje slijedeće godine!
Meni se to čini dobro.
A sta se ovdje ekipi ne cini dobro? ahahahahahahah. Da su se svi brodovi potopili, vama bi to svima bilo super, jer podmornice više zarađuju. Smislili bi ste već nešto
Dobro je da im je većina brodova vezano za index što mislim da prije i nije baš bilo tako.
Za 2 broda im istječe ugovor u periodu visokih vozarina a 2 dolaze u tom istom dobrom periodu do kraja godine.
To ti je dobro.
Display MoreDisplay MoreMalo po malo citam prospekt nisam jos dosao do kraja ali mislim se da je bar izvjesce ovako napisano s boljim detaljima, vecina ugovora je navedena, kao i krediti dospjeca i rate i rocnost, evo vec se moze donekle i racunat sta ocekivat od izvjesca
4 dugorocna panamaxa, dnevna vozarina rezultat je ugovorene formule temeljene na visini indeksa Baltic Panamax Index (BPI)
AP Astarea
Brod od početka godine radi time charter putovanja za razne unajmitelje prevozeći razne rasute terete na Dalekom istoku. Brod je trenutno u najmu za Time charter period (4 - 6 mjeseci) sa unajmiteljima ''Oldendorff Carriers'' u koji je ušao 06.09.2023. godine, a trajati će barem do 06.01.2024. godine, a najduže do 22.03.2024. godine. Dnevna vozarina je USD 12.000 bruto.
AP Slano
Brod od početka godine radi time charter putovanja za razne unajmitelje prevozeći razne rasute terete na Dalekom istoku. Brod je trenutno u najmu za Time charter putovanje sa unajmiteljima 'Dream Seas Navigation'' u koji je ušao 16/09/2023 a izlazak iz najma očekuje se oko 19.10.2023. Dnevna vozarina je USD 12.200 bruto.
AP Drzic
Brod od početka godine radi time charter putovanja za razne unajmitelje prevozeći razne rasute terete na Dalekom istoku. Brod je trenutno u najmu za Time charter putovanje sa unajmiteljima '“Hong Kong Glory'' u koji je ušao 18.08.2023.godine a izlazak iz najma se očekuje oko 01.10.2023. godine. Dnevna vozarina je USD 8.000 bruto za prvih 47 dana, a nakon toga USD 10.500 bruto.
AP Sveti Vlaho
Brod od početka godine radi time charter putovanja za razne unajmitelje prevozeći razne rasute terete po Dalekom istoku. Brod je trenutno u najmu za Time charter period od 07.09.2023. godine do barem 20.02.2024. godine, a najduže do 01.03.2024. godine sa unajmiteljima ''Anchor Shipping''. Ugovorena dnevna vozarina je 93,5% indeksa Baltic Supramax Indeks, a minimalno USD 10.750.
AP Dubrava
Brod je u najmu na Time charter period sa unajmiteljima 'Martrade Shipping' od 26.04.2023. godine do barem 11.03.2024. godine, a najduže 10.06.2024. godine. Ploveći na Pacifiku, Indijskom oceanu i Atlantiku prevozeći razne terete. Dnevna vozarina rezultat je ugovorene formule temeljene na visini indeksa Baltic Handysize Index (BHSI).
AP Revelin
Brod je u najmu na Time charter period sa unajmiteljima 'Martrade Shipping' od 22.12.2022. godine do barem 22.11.2023. godine, a najduže do 22.01.2024.godine. Poveći na Pacifiku, Indijskom oceanu i Atlantiku prevozeći razne terete. Dnevna vozarina rezultat je ugovorene formule temeljene na visini indeksa Baltic Handysize Index (BHSI).
Zakljucak 7 brodova je vezano na index uglavnom nekakvim formulama, dok 2 koja su na fix ugovorima istjecu pocetkom 10 mjeseca
Meni se to čini dobro.
Ovdje na izvješću daljnji rast prihoda i EBITDE. S obzirom na sve što im se događalo (poluvodiči i Rusija) super vode kompaniju.
Slijedeće godine značajni preokret sa novim ugovorenim prihodima, doći će i to...
ATH 71,40e
3. 4. je bila ispod 50e...još da se zbroji sav promet do tada do danas...
Bila je i Atlantska na 500e dok je profitabilnost bila malo veća.
Mene zanima kada će Span početi zarađivati, onda će i cijena rasti.
Jel ide probna plovidba odnosno kad se očekuje prvi ugovor?
Do kraja godine će i drugi brod.
Na ta dva broda bi trebale biti odmah dobre vozarine! Bar nešto :-)))
Dujmović na ovim razinama kupuje...zadnji je put kupio tamo na 30 i kusur prije rasta...
Trudi se zaustaviti pad.
Zavisi kako se gleda, poslovanje trenutno nije tako bajno jer troškovi rastu više od prihoda, možda bude bolje u budućnosti ali dobit grupe im je u 2 kvartalu pala za 50% u odnosu na prošlu godinu.
Rast prihoda grupe isključivo zbog pripajanja Estonije, sam Span je napravio gubitak u 2 kvartalu.
Kolko puta je triba tu pisat o tome da ima matica gubitak u q2 samo zbog toga jer su na matici zaposlili 200 novih inzenjera koji samo vjezbaju posao a prihodi dolaze kad budu sve naucili i poceli radit na projektima?
Rastu rastu, triba pročitati i da ostali poslovni troškovi i troškovi prodane robe i usluga značajno rastu, pogotovo na razini cijele grupe. Malo više od rasta prihoda.
Kada će ti vježbenici naučiti posao da krenu raditi na projektima?
Kolega Mittko je na onom drugom forumu stavio dobar graf na temi BDI index.
Brodari se vani prosječno trenutno trže na 0.75 p/nav...Atlantska je 0.55.
Mislim da je sad jasno gdje ide ovo kad se kupuje po 50 eur na milijune....
Da, sad kreće borba za dionice
Jel netko možda slušao konferenciju za investitore?
Vidjeti ćemo, vozarine su krenule gore lijepo, da li to sve ime veze sa dokapom i mogućim vlasničkim preslagivanjem.
A da...pretpostavljam da je tako i da nema izuzetka mada je delist bio u pitanju.
Zavisi kako se gleda, poslovanje trenutno nije tako bajno jer troškovi rastu više od prihoda, možda bude bolje u budućnosti ali dobit grupe im je u 2 kvartalu pala za 50% u odnosu na prošlu godinu.
Rast prihoda grupe isključivo zbog pripajanja Estonije, sam Span je napravio gubitak u 2 kvartalu.
Kako ide s porezom u ovom slučaju?
Jel tko zna..
Ma ne prodaju tu samo Pivci, svojedobno se pisalo da prodaju i osobe bliske Upravi kada su Pivci kupovali.
Ipak je IPO bio na 23 eura.
Ako je kome bitno...
Panama Canal to further reduce daily transits if drought continues
The Panama Canal could further reduce the maximum number of authorized daily vessel transits if this year's drought continues, the waterway's administrator said on Tuesday. A backlog of ships is waiting to pass through the trans-oceanic canal, which handles an estimated 5% of world trade. It began restricting vessel draft and daily passage authorizations this year to conserve water.
S obzirom na elastičnost ponude i potražnje kod brodova ovo bi moglo imati značajan utjecaj na vozarine.
Danas panamax i supermax up ,to je vec drugi tjedan rast
To je jedino bitno...rast vozarina.
Koji onda prosjek Pivci imaju?
Ispod 40?
30-35 po meni
Kažu da ide sutra isplata...