1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Manu

Posts by Manu

  • CORONA virus

    • Manu
    • April 29, 2020 at 10:49 AM

    Evo ga samo par minuta kasnije

    https://www.index.hr/mobile/clanak.…index_tid=11509

    Očiti zaokret indeksa koji je do jučer prednjačio u izazivanju panike i straha od epidemije. Sad im je valjda došlo od G do g pa su shvatili da ta panika u ovo predizborno vrijeme odgovara jedino HDZ-u jer se samo oni mogu predstavljati kao spasitelji.

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • Manu
    • April 29, 2020 at 10:16 AM
    Quote from ann00

    Naravno da mislim tu igrati na kratkorocno i izaci u roku tjedan-dva, a nazalost ne mogu ulagati u vanjska tržišta već samo u dionice izlistane na zagrebačkoj burzi zbog pravila banke u kojoj radim.

    Problem je jedino što tako razmišlja 90% čopora a svi ne možete pogoditi.

  • Obveznice Ministarstva financija Republike Hrvatske

    • Manu
    • April 29, 2020 at 10:13 AM

    Evo danas promet već preko 8 milijardi.

    Možemo samo gledati kako država usisava sav novac s tržišta kapitala za pokrivanje rupa u proračunu koje su nastale kao posljedica lockdowna.

  • CORONA virus

    • Manu
    • April 29, 2020 at 10:04 AM

    Svatko ima svoje Capake i Plenkoviće koji zasluge za statistike bolje od drugih pripisuju sebi i lockdownu pa tako i Indijci a znamo da je tamo nemoguće kontrolirati kretanje i kontakte

    https://www.index.hr/mobile/clanak.…index_tid=11488

    Da je lockdown isključivi razlog uspješnosti nekih onda bi Švedska imala daleko najgore rezultate a nema ih, čak naprotiv.

    Ali u ovom trenutku možemo nešto gotovo sigurno konstatirati:

    Da je zaključavanje najzaslužnije za povoljne statistike zaraženih od korone vjerojatnost je <50% ali zato

    da je zaključavanje najzaslužnije za gospodarsku katastrofu vjerojatnost je 100%.

    Kod nas su stvari još i gore jer će zaključavanje imati i političke posljedice i osigurati još jednu pobjedu HDZ-a na izborima.

  • INA (INA-INDUSTRIJA NAFTE d.d.)

    • Manu
    • April 28, 2020 at 12:55 PM
    Quote from Sinner99

    Nije bilo niti je najavljeno takvo smanjenje, ali je dosta toga srezano, dio radnika ide na čekanje na 75% plaće, ukinut regres, smanjena božićnica i skinut dodatak na palću od 400 kn. To je za početak.

    Znači da nisu u stanju izvršavati svoje obveze prema zaposlenima što opet znači da su nastupili uvjeti za primjenu lexa. E sad imamo situaciju da je sama država jedan od dioničara i da bi praktički sama sebi trebala nametnuti prinudnu upravu. Zato i sad opet hoće još jedan novi zakon o izvanrednim okolnostima kako bi izbjegli novu primjenu Lex Agrokora u sličnim situacijama koja im zasigurno ne bi odgovarala u predizborno vrijeme. Napominjem još jednom, u Agrokoru su radnici bili zaštićeni 100% cijelo vrijeme, jasno ne zbog njih samih nego zbog slike zakona u javnosti jer mu je to bilo skoro jedino pozitivno.

    Kod nas je zakonski nered vladao i ranije a u vremenu krize postaje još puno veći.

  • INA (INA-INDUSTRIJA NAFTE d.d.)

    • Manu
    • April 28, 2020 at 11:03 AM

    Ova dionica je fenomen i dokaz da i precijenjenost na ZSE može biti dokaz neefikasnosti tržišta. Nafta na 10 usd, još uvijek se čuva nedodirljivosti dividende, većina radnika već na 60% plaće, što u primjerice u Agrokoru nije bilo niti jednog trenutka, a dionica još uvijek oko 3000 HRK.

    S obzirom da firma zadovoljava kriterije Dalićkinog zakona o "trgovačkim društvima od sistemskog značaja ", zašto se sada ne bi aktivirao taj zakon. Ili možda nema potrebe za tim jer grupa Borg je već ionako unutra s obzirom da je mr Dalić još uvijek u upravi i bez tog zakona, što znači da opet htjeli ne htjeli imamo sukob interesa. A sindikati i dalje samo šute i čuvaju plaće u javnom sektoru.

  • ULPL (Alpha Adriatic d.d.)

    • Manu
    • April 28, 2020 at 9:46 AM
    Quote from Lang

    može li info- koliko sam shvatio iz ranijih komentara UB je vlasnik i Punte i Valvoline, dio direktno, dio preko ovisnog drustva, a te brodove sad prodaje stecajni UB? To znaci da je UB izgradilo dva broda za sebe? To je financirao te gradnje ako su banke, je li država jamčila za te kredite i je li platila ta jamstava, ako je onda je preuzela hipoteke nad tim brodovima? jesu li ovi navodi točni?

    Vlasnik tih brodova je Uljanik brodogradilište a kod ULPL su u menadžmentu. Ne vidim zašto bi ove druge stvari bile toliko bitne i čemu ta igra eci peci pec sa pitanjima i istovremeno ponuđenim odgovorima na njih. Ako ti nešto znači, brodovi su pod hipotekom zabe najvećim dijelom, što je već sve rečeno ranije. Uostalom, da je država bila jamac banke bi se već odavno naplatile pa se već iz toga može izvući zaključak.

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • Manu
    • April 28, 2020 at 8:57 AM

    Product tanker bonanza

    Long Range 2 (LR2) product tankers, which have capacity of 80,000-119,999 deadweight tons (DWT), are earning an unprecedented $165,000 per day, according to Clarksons Platou Securities. The previous record of $80,000 per day was set all the way back in 2001.

    An LR2 has the same capacity as an Aframax tanker that carries 750,000 barrels of crude oil, yet an LR2 is now earning essentially the same rate as a very large crude carrier (VLCC), which has the capacity to carry 2 million barrels of crude.

    LR1 product tankers (55,000-79,999 DWT) are earning $110,000 per day versus the prior record of $65,000 per day; medium-range (MR) product tankers (25,000-54,999 DWT) $75,000 per day versus a previous all-time high of $43,000 per day; and Handysizes (10,000-24,999 DWT) $90,000 per day versus the former peak of $65,000 per day.

    https://finance.yahoo.com/amphtml/news/t…-184938186.html

  • ULPL (Alpha Adriatic d.d.)

    • Manu
    • April 27, 2020 at 10:33 PM
    Quote from jasko

    Tanker Time Charter Rates MR

    12 Months ($/day) - 30,000

    http://www.crweber.com/

    Skok za više od 50%. Ne sjećam se ni približno nečeg sličnog na TC. Nadam se da nije greška.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Manu
    • April 27, 2020 at 1:45 PM

    A najavili ih prije samo 4 (četiri) dana???

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Manu
    • April 27, 2020 at 9:21 AM

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Cleaves potvrdio buy preporuku za bulkere

  • CORONA virus

    • Manu
    • April 25, 2020 at 4:22 PM

    Navodno je ekipa iz stožera počela s popuštanjem mjera a imam osjećaj da su ih pojačali i to na krivi način. S obzirom na njihovu najavu da trgovine neće raditi nedjeljom danas su sve usmjerili istovremeno u kupovinu i to u vremenu 10-12h jer placevi rade tada.

    Koja bi bila svrha praznih ulica u nedjelju ako dan prije imaš gužve neviđene još od prije korone? Uoči Uskrsa ni približno nisu bile takve gužve.

    A ovaj tjedan se neće raditi niti u petak. Znači da sljedeće subote možemo očekivati još veće gužve.

    Vidjet ćemo posljedice na statistici za tjedan dana. Ako se nastavi trend kao do sada sve će to više nalikovati na nadrealni montipajtonovski humor s Božinovićem u glavnoj ulozi koji je sam sebi svrha.

  • Politika, birokracija i pravosudni sustav kao ključni faktori sistemskog rizika na ZSE

    • Manu
    • April 25, 2020 at 1:02 PM
    Quote from st-brajo
    Quote from Manu

    Kako to da Mikulićevi inspektori nikad ne nalete na virtualnog poljoprivrednika nego uvijek na stvarnog vlasnika restorana?


    https://m.vecernji.hr/vijesti/hrvats…e-lazno-1397152

    – Seljak ne treba ništa drugo osim mogućnosti da plasira svoj proizvod. I da ga naplati. Ali naša politika ide u krivom smjeru, nisu to ni lijeve ni desne opcije, nego interesne skupine koje plaćaju razni lobiji. Mi smo država apsurda. Narod nije ni glup ni pokvaren, 90 posto ljudi je pošteno. Ali, dižu se poticaji na sve strane, na puste njive na kojima nitko ništa ne proizvodi... Kontrola iz Bruxellesa utvrdila je da je samo dva posto poticaja isplaćenih za ekološku poljoprivredu opravdano, a čak 98 posto je lažno. I sad traže da se taj novac vrati, i to za tri godine unatrag. Govorimo o milijardu kuna po godini. Vrti se prijedlog da taj povrat snosimo solidarno, da vraćamo svi jednako. Imali smo neki dan online sjednicu Hrvatske poljoprivredne komore. Ne dolazi u obzir da to solidarno vraćamo. Zašto?


    Pročitajte više na: https://m.vecernji.hr/vijesti/hrvats…e-lazno-1397152 - m.vecernji.hr

    zato što kod nas poljoprivreda nije grana poduzetništva, nego "socijalna mjera".

    isto kao i rentanje za turiste, "popuna kućnog budžeta", koje je dovelo do toga da u Splitsko-dalmatinskoj županiji imate nezaposlenost od 20%, jer se nikome "ne isplati" raditi.

    proučite malo zakone o doprinosima i zakon o porezu na dohodak, pa i zakon o PDV-u i sve će Vam biti jasno, koje grane su kod nas porezno povlaštene.

    jedina ispravna politika je svima jednake (male) porezne stope i pustit tržištu da sposobni uspiju, a da se ostali negdje zaposle, a ne da parazitiraju na raznim makinacijama, uključujući i poslove s državom (u širem i užem smislu).

    Display More

    E tu sam te čekao. A zašto je poljoprivreda socijalna mjera? Zato što neke političke stranke na taj način legalno financiraju svoje izborno tijelo javnim novcem. Ozakonjena korupcija. Isto je vrijedilo i za turistički najam apartmana.

    S tim da je korona sada to sve dodatno relativizirala i prisilila primjenjivati sve isto na cijeli proizvodni sektor.

    I zato sada vladajući valjda očekuju zahvalnost na ranim izborima

    https://www.jutarnji.hr/komentari/opci…s-uma/10244953/

  • Politika, birokracija i pravosudni sustav kao ključni faktori sistemskog rizika na ZSE

    • Manu
    • April 25, 2020 at 12:32 PM

    Kako to da Mikulićevi inspektori nikad ne nalete na virtualnog poljoprivrednika nego uvijek na stvarnog vlasnika restorana?


    https://m.vecernji.hr/vijesti/hrvats…e-lazno-1397152

    – Seljak ne treba ništa drugo osim mogućnosti da plasira svoj proizvod. I da ga naplati. Ali naša politika ide u krivom smjeru, nisu to ni lijeve ni desne opcije, nego interesne skupine koje plaćaju razni lobiji. Mi smo država apsurda. Narod nije ni glup ni pokvaren, 90 posto ljudi je pošteno. Ali, dižu se poticaji na sve strane, na puste njive na kojima nitko ništa ne proizvodi... Kontrola iz Bruxellesa utvrdila je da je samo dva posto poticaja isplaćenih za ekološku poljoprivredu opravdano, a čak 98 posto je lažno. I sad traže da se taj novac vrati, i to za tri godine unatrag. Govorimo o milijardu kuna po godini. Vrti se prijedlog da taj povrat snosimo solidarno, da vraćamo svi jednako. Imali smo neki dan online sjednicu Hrvatske poljoprivredne komore. Ne dolazi u obzir da to solidarno vraćamo. Zašto?


    Pročitajte više na: https://m.vecernji.hr/vijesti/hrvats…e-lazno-1397152 - m.vecernji.hr

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • Manu
    • April 25, 2020 at 9:31 AM
    • Nordic American Tankers (NYSE:NAT) pops up 6% after hours in reaction to an interview yesterday between CEO Herbjørn Hansson and Mad Money's Jim Cramer.
    • “We are making a lot of money at this time, improving our balance sheet tremendously, and I have never seen such a strong market,” Nordic American Tankers CEO Herbjørn Hansson told CNBC.
    • The company plans to be debt-free in the near future and will prioritized dividends.
  • Komentari na Poslovni dnevnik - poslovni.hr

    • Manu
    • April 25, 2020 at 8:43 AM

    Jesu li ovi ukinuli komentare ili su svi pod kaznom

    https://m.vecernji.hr/

    Mora da se bliže izbori.

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • Manu
    • April 25, 2020 at 8:31 AM
    Quote from st-brajo

    kolega naim je u pravu što se tiče contago efekta.

    vjerojatno ćemo isti cirkus s naftom gledati i krajem svibnja, jer su skoro sva skladišta puna do čepa, a kako se ekonomija bude pokretala, stvari će se iznivelirati.

    Možda je u pravu što se tiče contango učinka ali njegova prva reakcija bila je usmjerena na BCTI indeks i način na koji sam indeks opisuje taj učinak. Možda indeks nije savršen ali je ok, uostalom kao i većina nas.

    Oni koji sada tvrde da je indeks bez veze prvi će se pozvati na njega kada bude nizak.

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • Manu
    • April 25, 2020 at 7:35 AM

    I te kako se očekivao rast vozarina s obzirom na višak potražnje kad je postalo izvjesno da će viška biti. Nije prvi put, događalo se i ranije ali nikad u ovoj količini. Mali problem je što nafta nije samo tržišno nego i geopolitičko pitanje i takvo stanje obično ne traje dugo i brzo se uravnoteži.

    Vidjet ćemo hoće li tako biti i sada.

    Ostalo više ne bih komentirao, svatko ima pravo na svoje mišljenje, legitimno je tražiti dlaku u jajetu pogotovo kad te zavist pokreće a svi znamo da je ona najjače pogonsko gorivo, čak i jače od nafte.

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • Manu
    • April 24, 2020 at 10:54 PM
    Quote from naim
    Quote from Manu

    Svi brodarski indeksi su vlasništvo Baltic Exchange i to je glavni razlog zašto ih je teže pronaći. Ista stvar je i s BDI. Uglavnom se objavljuju po privatnim profilima. I iznose vozarina i pojedinačnih ugovora je još teže pronaći ali to ne znači da ne vrijede. Prate ih brokeri, brodari i oni koji prate i ulažu u taj sektor a drugima su manje-više nevažni.

    Pa ja ne znam koliko su reprezentativni kad su privatni i kad ih “skrivaju” ko zmija noge. Recimo i da jesu, malo je teze pojasniti koje rute oni prate i sto znaci “prijava” vozarina na tim rutama. I onda to staviti u ispravan kontekst kretanja pojedinih i ukupnih vozarina. Jasno je da kad indeks raste da rastu i vozarine i obratno. Ali ne i koje su težine pojedinih ruta i njihovi doprinosi.

    Indeksi nisu privatni a ako želiš stanje u realnom vremenu masno platiš. Oni koji dovoljno žele saznaju sve.

    Kao što mi imamo dionice u crobexu kojima se trguje i ovisno o cijenama dionica mijenja se, tako BCTI ima svoje sastavnice kojima se trguje.

    Možda ni crobex nije reprezentativan ali bi se većini sviđalo da je visoko.

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • Manu
    • April 24, 2020 at 8:38 PM
    Quote from naim

    Taj indeks je inače tolko vjerodostojan i siroko-rasprostranjen da moraš svijecom tražiti izvore za podatke. Kao i promjene u metodologiji izračuna. Bloomberg ga već dugo vremena ne prikazuje, ni dirty ni clean index. To dovoljno govori o njegovoj važnosti i široj upotrebi.

    Svi brodarski indeksi su vlasništvo Baltic Exchange i to je glavni razlog zašto ih je teže pronaći. Ista stvar je i s BDI. Uglavnom se objavljuju po privatnim profilima. I iznose vozarina i pojedinačnih ugovora je još teže pronaći ali to ne znači da ne vrijede. Prate ih brokeri, brodari i oni koji prate i ulažu u taj sektor a drugima su manje-više nevažni.

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™