Ne moraju. Evo vam najsvježijeg primjera prijedloga delista pa možete pratiti za vježbu. S tim da je u Varteksu struktura većih dioničara još razvedenija. Nitko nema ni 25%.
Posts by Manu
-
-
Svi apartmani koji imaju
Apartmanizacija višestambenih zgrada je protuzakonita
- Niti jednim zakonom nije dozvoljeno da se stanovi u višestambenim zgradama prenamjenjuju u apartmane. Sve dozvole (rješenja o odobrenju) registracije apartmana u višestambenim zgradama izdane rentijerima su nezakonite.
Tu sam prestao čitati, nije bilo potrebe za dalje. Tko ima dozvolu, radi legalno. Tko nema, ne radi. Nema tu baš previše filozofije. Nabrijani umirovljeni konzultanti su zanimljivi medijima, ali nema tu nekog sadržaja.
Što je najgore ne radi se o tome da zakone krši onaj tko je dobio dozvolu nego onaj tko izdaje dozvolu za najam.
-
Apartmanizacija višestambenih zgrada je protuzakonita
- Niti jednim zakonom nije dozvoljeno da se stanovi u višestambenim zgradama prenamjenjuju u apartmane. Sve dozvole (rješenja o odobrenju) registracije apartmana u višestambenim zgradama izdane rentijerima su nezakonite. Apsurdno je stoga govoriti o navodno stečenim pravima. Ove dozvole će se kad-tad morati ukinuti. Do toga je došlo jer su se ministri nadležni za turizam i za prostorno uređenje dogovorili da će to omogućiti građanima izdavanjem rješenja o odobrenju pružanja usluga smještaja u domaćinstvu i trgovačkim društvima građevinara izdavanjem rješenja o kategorizaciji da mogu poslovati s apartmanima dok im cijene porastu da ih mogu prodati.
KRŠENJE ČETIRI ZAKONA
A apartmanizacija višestambenih zgrada nije u skladu sa a) Zakonom o ugostiteljskoj djelatnosti jer se rješenja o odobrenju za pružanju usluga u domaćinstvu mogu izdavati samo domaćinima, s obzirom na to da domaćinstvo može biti samo u obiteljskim kućama, a ne i rentijerima u višestambenim zgradama, b) Zakonom o prostornom uređenju jer stanovi u zgradama imaju namjenu stanovanja, a ne pružanju usluga smještaja, c) Zakonom o vlasništvu i drugim stvarnim pravima jer ovakve zgrade imaju zajednički ulaz u vlasništvu suvlasnika koji se koristi sukladno ugovoru između svih njih i d) poreznim propisima kojima je propisao da porezni paušal plaćaju samo domaćinstva, odnosno domaćini.
Sve dozvole za apartmane u višestambenim zgradama su nezakonite! Krše se četiri zakona, svi šute, ali tome dolazi krajPrijedlog Zakona o turizmu, za koji se čekuje da bude donesen do kraja godine, čeka drugo čitanje u Hrvatskom saboru. Time će Hrvatska biti jedina država koja…slobodnadalmacija.hr -
The canal’s administrators will whittle the number of transits from 31 down to just 18 in the coming three months, a figure that will stay until further notice.
At this point, slots for the newer, larger neopanamax locks with be down to eight per day, which will mostly be taken up by container vessels with the occasional gas carrier.
“Large oil tankers will not feature in this trade anymore. They will not be able to schedule in advance like container ships do and they can likely not compete for the auction slots,” a new report from New York-based tanker brokers Poten & Partners suggested, noting how a recent auction was won by a VLGC for a record $2.85m.
“The stark reduction in slots will push many of the tramp vessels (including tankers and dry cargo ships) away from the Canal. This will lead to more ton-mile demand and possibly changes in segment utilization as longer hauls may stimulate the use of larger vessels,” Poten predicted.
Prospect of no large tankers and gas carriers transiting the Panama Canal from next year - Splash247There’s a real prospect no large tankers could be transiting the Panama Canal from the start of next year, with VLGCs also likely to be pushed out from the…splash247.com -
Panama canal says will slash booking slots due to drought The Panama Canal, one of the world's main maritime trade routes, will further reduce daily ship crossings in the coming months due to a severe drought, the authorities managing the canal said late on Monday, increasing shipping costs. Booking slots will be cut to 25 per day starting Nov. 3 from an already reduced 31 per day, the Panama Canal Authority (ACP) said in a client advisory, and will be gradually reduced further over the next three months to 18 slots from Feb. 1.
-
Norway’s EGD Holding has turned a big profit from selling a chemical tanker bought two years ago.
The company, controlled by Espen Galtung Dosvig, has offloaded the 25,600-dwt Bow Emma (built 2009) for $24m to unnamed Chinese interests.
VesselsValue has a valuation of $20.4m
Galtung Dosvig’s EGD Holding banks healthy profit from latest tanker saleNorwegian owner sells 2009-built vessel for nearly $8m gainwww.tradewindsnews.com -
Atlantska controls 14 kamsarmax, supramax and handysize bulk carriers.
Two are owned, while eight are leased and chartered back, with another four kamsarmaxes on order at Jiangsu New Hantong in China for delivery this year and in 2024.
Consolidation in Croatia as Tankerska launches $69m bid for bulker owner AtlantskaZagreb-listed companies would have combined fleet of 33 vessels if takeover succeedswww.tradewindsnews.com -
U odnosu na sve nabrojano, 2+2 milje za Tankersku je kikiriki.
Ali kad već ulažeš u posao u branši, nećeš ići prodavati brodove nego se valjda baviti prijevozom robe i dalje.
Jednostavno mi nije jasna logika, da ne kažem da se ne slaže niti malo s ciljevima iz dokapitalizacije.
Sigurno nisu kupili TUHO i ATPL da bi ih prodali. Jedino što mi ima smisla je da kratkoročno ne vide perspektivu u bulku i da smatraju da bi novi brodovi proizvodili minuse.
A dugortočno su "here to stay" u svemu što kupuju.
Ne znamo još zašto su prodali taj brod. Dok službeno ne otkažu opcije za preostala dva bulkera najizglednije je da će ih ipak deklarirati s obzirom na trenutačnu vrijednost NAV-a. To bi bilo i te kako razumno s njihove strane u ovom trenutku. Vozarine su preniske a kamate visoke da bi se zaduživali a s druge strane cijene NAV-a previsoke da bi ih olako pustili kao što je napravio Jadroplov sa ultramaxima. A onda bi već bilo 4x2 m ili koliko već. A ako nastave s prodajom bulkera onda imaju nešto drugo u planu.
-
Evo jednog od glavnih razloga zašto je uletila Tankerska. Atlantska je svakako u dobroj poziciji što se tiče vrijednosti novogradnji
Newbuilding prices diverge from earnings as they approach 2008 record, Clarksons saysAnalyst Trevor Crowe crunches the numbers as shipyards demand more and more money for new shipswww.tradewindsnews.com -
Nešto im se žuri. A sumnjam da AP tako hoće. Prije će biti EU. Zanimljivo u popisu imovine ne spominju nekretnine. Ne bi bilo zgodno prije izbora. Njih će valjda dodati čim prođu izbori.
Do ljeta iduće godine Ministarstvo financija namjerava izraditi prijedlog zakona o registru stanovništva, obitelji i kućanstava, koji bi trebao osigurati objedinjavanje svih relevantnih podataka o njima i imovini kojom raspolažu. Obrazlažući potrebu donošenja zakona, navodi da će na jednome mjestu biti dostupni podaci o stanovništvu, obitelji i kućanstvima s povezanim podacima o primicima i imovini, pri čemu se navodi: "stanje računa, vozila, plovila, zrakoplovi, vrijednosni papiri i udjeli o kojima se vode službene evidencije".
Uvodi se registar kućanstava: Na jednom mjestu će biti svi podaci o obitelji i primicima, imovini...Ministarstvo financija planira donošenje zakona o registru do srpnja iduće godinenovac.jutarnji.hr -
neka budu i gluposti.... nekome... nekome možda i nisu!
zar tako brzo zaboravljate način i model kako su i turisthotel u javnoj ponudi platili turisthotelovim novcima?
zašto ne i ovdje?
i sam imam podosta dionica, ali mi se sve ove rabote unatrag par mjeseci nimalo ne sviđaju.
To mi je novost da su tuho kupili njihovim novcem. Koliko se sjećam upravo ekipa iz tuho je htjela isplatiti izdašnu dividendu prije nego ih Tankerska poklopi i to je bilo sporno. Kao i prvih 25% dionica koje je Tankerska kupila ugovorima izvan burze čija je vrijednost ostala nepoznata.
-
Kako će to godišnje biti u minusu? Bit će u velikom plusu kao prvo zbog prikupljenog kapitala a sad još i zbog prodaje broda. Znači cca 38-40m eura ili skoro 20 eura po dionici.
Kako samo 40mil €? Ako je brod sam 37 + dokap… to je daleko vise kesa po dionici
Uplaćeni predujam za brod već je bio stavka u imovini a osim toga vjerojatno ili gotovo sigurno su prikupljenim kapitalom otplatili preostali iznos cijene broda. Treba i to uzeti u obzir.
-
Naša država ide u drugom smjeru. Uistinu lijep primjer kako država potiče rentijerstvo. Nemam riječi. Ionako skoro da i nema više drugih djelatnosti kojima bi se čovjek mogao baviti.
Frizerka ušla u državne lokale, zamračila izloge, uredila ih u apartmane i sad su na BookinguU prosincu bukirana čak četiri vikenda i novogodišnja noć, gosti se žale: kao da spavamo u lokaluwww.jutarnji.hr -
Zanimljivo još uvijek se četiri broda Atlantske pojavljuju među novogradnjama brodogradilišta. Ako već postižu ovakve vrijednosti na tržištu ne vidim razloga zašto bi ih uopće otkazivali kad se već može zaraditi na njima. Prodajom jednog bez problema mogu financirati izgradnju preostalih. Jedna od mogućnosti je i da se prodajom jednog završe i zadrže preostala tri ukoliko će ostati na bulku. Tri su ipak puno više od dva kad su u pitanju brodovi.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. -
kolega, nemojte se iznenaditi...
ponuda, ako se ne varam, mora ići po 53,50 koliko su platili u dokapu, a slijedi min 3-4 mj najnižih vozarina. i q4 će biti minus... kina stagnira, potražnja pada, nav pada, godišnje vrlo vjerovatno u lijepom minusu..... po meni će SIGURNO skupiti +50%.
a ako kojim slučajem ponude gornji raspon dokapa od 60 eura.... tada niti 75% nije nedostižno! i nemojte zaboraviti da su pravi maheri! i jako dobro znaju kaj delaju! ako su u tuho u cca 6 mjeseci stigli od 0 do 100%......
Kako će to godišnje biti u minusu? Bit će u velikom plusu kao prvo zbog prikupljenog kapitala a sad još i zbog prodaje broda. Znači cca 38-40m eura ili skoro 20 eura po dionici.
-
Sad će samo keša imati 40 eura po dionici. Mogu isplatiti i 20 eura dividende tako da Tankerska odmah vrati uloženo i još stigne pokriti ponudu za preuzimanje.
-
Iznenađenjima nikad kraja. Prodali novogradnju za iznos približno jednak prikupljenom kapitalu.
-
Ići će po 53.5 eura koliko su platili i nove dionice. Barem to ne bi trebalo biti sporno.
-
Znači uplatili su 683 501 od mogućih 697 760 ili 98% novih dionica tako da sa starim dionicama uz ovih 32.65% već imaju blizu 40%.
Očito im se žuri.
-
Je li moguće to pravno napraviti, da oni 60% dobiti uzmu sebi proporcionalno vlasništvu, a da svi drugi dioničari budu izigrani ? Pa ako je tako to je katastrofa za dioničare HPB, itd.
Izgleda da će ipak ići kroz dividende uključujući one koje su već isplaćene
III.
(1) Članovi skupština trgovačkih društava navedenih u popisu iz točke II. ove Odluke u kojima Republika Hrvatska ima većinski paket dionica ili većinski udio obvezni su poduzeti sve potrebne radnje i mjere da trgovačka društva dio dobiti nakon oporezivanja za 2022. godinu uplate izravno u Državni proračun Republike Hrvatske za 2023. godinu, razmjerno paketu dionica ili udjela Republike Hrvatske u temeljnom kapitalu društva.