1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Manu

Posts by Manu

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Manu
    • July 25, 2021 at 9:49 AM

    Bilo bi zanimljivo vidjeti je li možda poneki veliki mali uskočio s 10m jer se nudila gotovo sigurna višestruka kratkoročna zarada. Međutim, u slučaju većeg interesa od predviđenog maksimalnog iznosa dokapitalizacije, što se navodno i dogodilo, aktivira se točka 5. pravila alokacije prema kojoj uprava ima "diskrecijsko pravo" odrediti kome koliko dionica u tom slučaju što znači da teoretski neki mogu ostati i s 0 dionica.

    Na sve su mislili.

  • Turističke dionice i perspektive

    • Manu
    • July 24, 2021 at 6:46 PM

    Semafor kaže 900 000 gostiju, 200 000 manje nego 2019. isti vikend, 750 000 stranaca. U špici Istra negdje na 90% 2019. Promet na autocesti čak nešto jači nego isti vikend 2019. što znači da bi se do kraja vikenda brojke mogle još i pojačati.

  • ULPL (Alpha Adriatic d.d.)

    • Manu
    • July 24, 2021 at 2:35 PM

    Morat ćemo malo pričekati da saznamo koji će broker na kraju biti u pravu i kod koga su stvarno brodovi završili

    https://www.hellenicshippingnews.com/wp-content/uploads/2021/07/REPORT-23-07-2021.pdf

  • DRY BULK

    • Manu
    • July 24, 2021 at 1:36 PM
    Quote from looserst
    Quote from Manu

    Složio se ti ili ne tako je bez obzira što bi to "zadnji put" moglo biti jer ovo sad je najveća korekcija u godinu i po.

    https://www.mining.com/china-iron-ore…on-steel-curbs/

    Zelim reci da se i druge dionice ponasaju slicno a nisu ovisne niti o bdi. Intraday grafovi bulkera, kontejnera, cak tankera imaju isto ponasanje. Korekcija na bulkerima je zapocela krajem 6 mjeseca a ne prosli petak

    I ne tvrdim da je sve počelo prošli tjedan ali se dodatno pojačalo. Inače gledajući unatrag sve je logično i lako objasniti. Imali smo cijeli niz jednu za drugom ne baš povoljnih vijesti za brodare. Intervencija Kine na tržište sirovina, FED-ova najava povećanja kamata, pretjerana reakcija tržišta na delta val, osnivanje interventnog pool-a za ugljen u Kini, najava EU komisije o uvođenju poreza brodarima po toni emitiranih stakleničkih plinova i zadnje ovo ograničenje rada čeličana u Kini.

  • DRY BULK

    • Manu
    • July 24, 2021 at 12:52 PM
    Quote from looserst
    Quote from Manu

    Crveno, ali ovaj put ne preveliko. Inače ova velika korekcija proteklih dana je zbog aktivacije novog kineskog crnog labuda. Žele ograničiti rad čeličana do razine iz 2020. a već u prvom polugodištu imali su skok od 12% u odnosu na godinu ranije.

    Ova njihova logika nije mi baš jasna jer bi u tom slučaju logično bilo očekivati novi skok cijene gotovih čeličnih proizvoda zbog smanjene ponude što onda opet vodi ka većim maržama čeličana koje bi nastavile raditi. Može se također dogoditi da se dio njihove proizvodnje nadoknadi negdje drugdje.

    Nebi se slozio da je radi kineza ova korekcija. Zadnji put su tim igrama uspjeli bar na kratko spustiti cijene rude i futuresi su padali. Ovaj put nista slicno. Korekcija djeluje kao market stvar i nema fundamentalno pokrice. Ako bdry raste a bulk dionice padaju nema veze sa kineskim labudovima. Logicno bi bilo ocekivati gap up dionica, skok nazad na cijene od prije mjesec dana ali recimo mi to mr. marketu.

    Složio se ti ili ne tako je bez obzira što bi to "zadnji put" moglo biti jer ovo sad je najveća korekcija u godinu i po.

    China iron ore price sees worst week in 17 months on steel curbs
    China has stepped up efforts to reduce output of the construction and manufacturing material in line with its carbon emission reduction goals.
    www.mining.com
  • DRY BULK

    • Manu
    • July 24, 2021 at 12:29 PM
    Quote from looserst

    https://finance.yahoo.com/quotes/NMM%2CNM%2CSB%2CSBLK%2CSHIP%2CDRYS%2CDSX%2CEGLE%2CESEA%2CEXM%2CGNK%2CGOGL/view/v1

    Crveno .... :cursing: . .

    Crveno, ali ovaj put ne preveliko. Inače ova velika korekcija proteklih dana je zbog aktivacije novog kineskog crnog labuda. Žele ograničiti rad čeličana do razine iz 2020. a već u prvom polugodištu imali su skok od 12% u odnosu na godinu ranije.

    Ova njihova logika nije mi baš jasna jer bi u tom slučaju logično bilo očekivati novi skok cijene gotovih čeličnih proizvoda zbog smanjene ponude što onda opet vodi ka većim maržama čeličana koje bi nastavile raditi. Može se također dogoditi da se dio njihove proizvodnje nadoknadi negdje drugdje.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Manu
    • July 24, 2021 at 9:53 AM
    Quote from mitkko

    Ažurirao sam tablicu za NAV. Uzeo sam u obzir sve dosadašnje kritike ovdje na forumu koje su išle u smjeru:

    • ovi stariji brodovi su po tonaži zapravo Handymax-i umjesto Supre,
    • tonaže brodova u floti su nešto manje od benchmarka za koje se objavljuju tablice vrijednosti brodova,
    • brodovi u tim tablicama su BWTS fitted.

    Zato sam u tablici napravio sljedeće izmjene:

    • U tablicu sam dodao stupac vrijednosti za Handymaxe,
    • Ne znam koji je benchmark brodova po tonaži koje koristi Joakim u svojim tablicama (čije podatke i ja koristim u svojim tablicama), ali pretpostavljam da je jednako kao i u tablici Allied's Weekly Market Report gdje su točno naznačene tonaže za sve brodove osim za Handymaxe za koje oni uopće nemaju podatke. Kako su se tonaže brodova mijenjale tijekom godina, napravio sam linearnu interpolaciju tonaža kroz godine, a vrijednost brodova sam dobio množeći jediničnu vrijednost broda (USD/dwt) i stvarne tonaže pojedinog broda - na taj način sam vrijednost broda iz tablice sveo na točnu tonažu pojedinog broda.
    • Nigdje nije navedeno da se u tablicama vrijednosti brodova koriste BWTS fitted brodovi, navodi se samo da su svi brodovi bez scrubbera. Također, usporedio sam nekoliko desetaka pojedinih transakcija brodova sličnih ovima koje ima JDPL, i gotovo svi redom su bili bez BWTS-a, a cijene su bile podjednake ili često i veće od ovih navedenih u tablicama Joakima.
    • Treba uzeti u obzir da su ovi Joakimovi podaci zastarjeli, stari su mjesec dana, a ako pogledamo svježu tablicu vrijednosti brodova Allied Weekly od neki dan, vidimo da su samo u tih zadnjih mjesec dana vrijednosti Supre porasle od 6-18%.
    • Našao sam i razlog zašto su u tablici Allied's Weekly vrijednosti brodova dosta veće od onih u Joakimovim tablicama - naime, oni kao benchmark uzimaju samo brodove iz Japanskih brodogradilišta, tako su naveli u disclaimeru (koji su poznati kao najkvalitetniji pa su i njihovi brodovi najskuplji), dok Joakim uzima u obzir prosjek tržišta.
    • Gledao sam i detaljnije specifikacije brodova koje ima JDPL, gledao sam u kojim brodogradilištima su građeni pa sam naišao na dvije zanimljivosti - Sv. Dujam i Peristil su brodovi blizanci građeni u Brodosplitu, a Sv. Dujam je australski časopis "Baird Maritime: Ships & Shipping" proglasio najboljim nosačem rasutog tereta na svijetu za 2011. i uvrstio ga je na popis najboljih 20 brodova 2011. godine, što mi govori da su po kvaliteti u rangu ovih japanskih i da bismo mogli uzeti u obzir ove veće vrijednosti brodova iz Allied's ove tablice (iako to nisam učinio, čisto da budem konzervativan u procjeni, iako bismo tako dobili veću procjenu za skoro 7M USD!).
    • Zanimljivo je i da je brod Split građen baš u Japanu :)

    Uz sva ova umanjenja i dalje dobijem NAV u iznosu od 63 kn, što je skoro duplo više od trenutne tržišne cijene, a opet napominjem, vrijednosti brodova su zastarjeli mjesec dana (Joakim je na godišnjem pa nisu izbacili nove tablice), a prema ovoj drugoj tablici od Allied's-a vidimo da bismo mogli uzeti u obzir prosječno i 10% veće cijene od ovih koje sam ja uzeo (samo gledam relativnu promjenu u zadnjih mjesec dana). Treba uzeti u obzir i da povećanje vrijednosti brodova ne utječe na NAV linearno, tako da povećanje vrijednosti brodova od 10% podiže NAV za 33% na 83 kn, all else equal.

    Eto, toliko od mene. Ako još netko ima kakvu primjedbu, javite mi pa ćemo prodiskutirati i korigirati izračune.


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.


    Allied's Weekly Market Report (od 18.07.20201.)

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Cleaves (od 28.06.2021.)

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More

    NAV već možemo dijeliti na 3.64m dionica. U tvom izračunu ako dodamo i potencijalno uplaćeni minimalni kapital 50m i novih 2m dionica već imamo 42kn po dionici. Za zadržavanje tog prosjeka od 63kn trebalo bi biti približno toliko i uplaćeno po novoj dionici.

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Manu
    • July 23, 2021 at 4:51 PM

    U prvom i drugom krugu u kojima su predviđene uplate u novcu, javnom ponudom novih redovnih
    dionica Društvo je zaprimilo upisnice u iznosu koji prelazi najviši predviđeni iznos dokapitalizacije.

    https://eho.zse.hr/fileadmin/issuers/DLKV/COI-DLKV-4891601a637b26ed4920f6f30c948de1.pdf

  • ULPL (Alpha Adriatic d.d.)

    • Manu
    • July 23, 2021 at 2:38 PM

    Za očekivati je da je nova firma osnovana radi ova dva broda.

    Valovine52.00030.09296061202016Uljanik Shipmanagement (SGP)16(HRV)
    Punta52.00030.09296061182013Uljanik Shipmanagement (SGP)14,2(HRV)

    Login - THB

  • DRY BULK

    • Manu
    • July 23, 2021 at 2:06 PM
    Quote from Manu

    Konačno malo živosti

    cape +7.9%

    bdi +3.1% 3199

  • DRY BULK

    • Manu
    • July 23, 2021 at 12:07 PM

    Konačno malo živosti

    cape +7.9%

  • ULPL (Alpha Adriatic d.d.)

    • Manu
    • July 23, 2021 at 12:00 PM

    Na naslovnici tradewindsa

    TradeWinds | Latest shipping and maritime news
    Visit TradeWinds for the best news, insight and opinion covering the global shipping business.
    www.tradewindsnews.com

    Alpha Adriatic targets secondhand tankers and bulkers with former DVB bankers

    Alpha Adriatic targets secondhand tankers and bulkers with former DVB bankers | TradeWinds
    Restructured Croatian shipowner teams with DC Maritime Partners to build fleet
    www.tradewindsnews.com
  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Manu
    • July 23, 2021 at 10:05 AM
    Quote from StatusQuo
    Quote from Manu

    "U cilju pomlađivanja u planu su dvije novogradnje a zamjenom dvaju starih za nove brodove računa se da će se prosjek starosti flote Jadroplova svesti na pet-šest godina"

    I da ih danas naruce prosjek ne bi mogao biti ispod 7, drugo pitanje se postavlja tko ce to platit odnosno tko ce mi odobrit taj kredit racunica mi govori da im za takvo nesto treba oko 220 mil kn kredita, osim ako ne bude jos kakve dokapitalizacije, meni je logicnije da se fokusiraju trenutno na prodaju ova dva stara broda, te da uz to dokapitalizaciju iskoriste za kupnju dva polovna broda cca 8-10 godina starosti, za to bi im bilo dovoljno 50 tak mil kn novog zaduzenja.

    Postoji i mogućnost kupovine gotovih novih brodova. Možda je to opcija. Ako dođu do 40% iznosa svog kapitala kredit ne bi trebao biti problem.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Manu
    • July 23, 2021 at 9:44 AM

    "U cilju pomlađivanja u planu su dvije novogradnje a zamjenom dvaju starih za nove brodove računa se da će se prosjek starosti flote Jadroplova svesti na pet-šest godina"

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Manu
    • July 22, 2021 at 8:00 PM

    Cijena dionice je pala prvenstveno zbog nisko postavljene ljestvice od 25kn minimalne cijene kod dokapa. Ali to ne znači da neće biti i ponuda značajno iznad te cijene.

    Prije svega bit će zanimljivo vidjeti izvješće za q2. Hoće li biti motivirajuće ili možda demotivirajuće za kvalitetne ponude jer izlazi usred predviđenog roka za predaju ponuda?

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Manu
    • July 22, 2021 at 7:11 PM

    Mislim da će biti više ponuda za svih 2m dionica. Jedan dioničar će pokupiti sve. Ako već neće izabrati onog s najboljom ponudom onda bi za njihov konačan izbor trebali postaviti protuponudu s minimalnim iznosom jednakim iznosu najbolje ponude. To bi onda bilo ok.

  • ULPL (Alpha Adriatic d.d.)

    • Manu
    • July 22, 2021 at 4:04 PM

    Poštovani,
    Dana 22. srpnja 2021. godine, Grupa Alpha Adriatic je, putem supsidijara u svom 100% vlasništvu, društva
    United Shipping Services One Inc., zaključila ugovor o zajedničkom ulaganju u visini od 50% u društvo Alpha
    DCM Investments LLC osnovano u Republici Marshall Islands. Zajednički pothvat (joint venture) je ugovoren
    radi investiranja u kupnju i eksploataciju brodova na sekundarnom tržištu, s namjerom da upravo Grupa
    Alpha Adriatic upravlja brodovima koji će biti pod kontrolom zajedničkog društva dok će društvo DC
    Maritime Partners brinuti o korporativnom upravljanju.

    To su ovi

    DC Maritime Partners | DC Maritime Partners

  • SAPN (SAPONIA d.d.)

    • Manu
    • July 22, 2021 at 10:56 AM

    Samo jako. Čestitam!

    https://eho.zse.hr/fileadmin/issuers/SAPN/FI-SAPN-127f83efeaee6c11a9ed188b144a1b04.pdf

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Manu
    • July 22, 2021 at 10:41 AM

    Nije on u problemima. U problemima su oni koji rade s njim ili za njega. Ovo govori koliko mu je politika sklona

    Nova financijska injekcija za splitski škver: HBOR odobrio Brodosplitu 250 milijuna kuna kredita
    Veliki kredit HBOR je odobrio splitskom škveru i to u iznosu od čak 250 milijuna kuna. Uprava se hvali isplatom plaća koje se dogodilo tek na kraju prošlog…
    dnevnik.hr

    A navodno je riješio i puno veći problem s arestom krstarećeg jedrenjaka u njegovom vlasništvu koji vrijedi kao tri bulkera

    Nakon 'zlonamjernog i piratskog' zaustavljanja jedrenjaka, iz Debeljakova škvera tvrde: Sve je plaćeno, to nam podmeće bivši poslovni partner
    Brod za kružna putovanja opisan kao 'najveći svjetski jedrenjak s križnim jedrima', izgrađen u Brodosplitu i nazvan 'Golden Horizon', prisilno je zaustavljen…
    www.tportal.hr
  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Manu
    • July 22, 2021 at 10:28 AM
    Quote from Flight
    Quote from hugh

    nadam se samo da taj potencijalni ulagač nije atpl.......svi drugi neka slobodno budu......

    Zašto?

    Pa ovdje svi jako vjeruju u ATPL i njezinu Upravu.... a i ovladati društvom za ovu siću bi baš bio posao života.... Prije su to Zadrani nego Dubrovčani. Za razliku od Južnjaka oni barem znaju upravljati financijama i flotom.

    Ne zaboravi Debeljaka. Uz ovakve uvjete on je favorit. Najveći je jamac da sve ostaje u Splitu a to mogu staviti kao prvi kriterij. A baš nedavno je dobio kredit HBOR-a. A kad se eliminira kriterij cijene kao primarni jasno da će uprava birati one koji su najbolji za njih i njihovu budućnost a sigurno ne one koji već imaju svoj menadžment.

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™