1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Manu

Posts by Manu

  • Obveznice Ministarstva financija Republike Hrvatske

    • Manu
    • April 15, 2022 at 9:15 AM

    Ovako to izgleda kad ti utjecaji iz vana ne idu na ruku

    Prvo inozaduženje 2022. manje od očekivanog, prinos jedva ispod tri posto
    www.poslovni.hr

    Dok su prinosi bili niski sve zasluge su sebi pripisivali Plenki i Marić a sad kad naglo rastu odjednom su krive isključivo vanjske okolnosti.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Manu
    • April 14, 2022 at 7:10 PM

    "Atlantska plovidba" na svojih 12 brodova prevozi rasute terete i suočava se s problemima kao i sve kompanije. Imali su i rute vezane za Rusiju i Ukrajinu, a nakon "preslagivanja" pomorskog prometa rute će usmjeriti ka Australiji i Južnoj Americi, kaže.

    Kamo će ukrajinski pomorci nakon isteka ugovora?
    Za hrvatskog brodara ''Atlantsku plovidbu'' rade i pomorci iz Ukrajine. Ne zna se kamo će nakon prestanka ugovora, s obzirom na to da u njihovoj zemlji bjesni…
    vijesti.hrt.hr
  • ULPL (Alpha Adriatic d.d.)

    • Manu
    • April 13, 2022 at 9:08 AM

    "U izvještajnom razdoblju izrađena je procjena vrijednosti financijske imovine – poslovnih
    udjela u društvu ULJANIK Brodogradnja 1856 d.o.o. te je u tijeku procjena vrijednosti
    dionica u društvima United SHIPPING SERVICES TWELVE i UNITED SHIPPING
    SERVICES THIRTEEN. Po primitku mišljenja Odbora vjerovnika, sazvat će se Skupština
    vjerovnika radi odnošenja odluke u uvjetima i načinu unovčenja te imovine."

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • Manu
    • April 9, 2022 at 5:28 PM

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Vozarine na američkim rutama ovaj tjedan naglo skočile na višegodišnje maksimume.

    The US Gulf MR market has been the headline this week with both indices reaching new historic highs from cargo exports flooding the market with tonnage requirements. The result, TC14 38k US Gulf / UK-Continent spiked to WS436.43 (+206.79) a round-trip TCE of $53,107 /day. TC18 the MR US Gulf / Brazil trip also took a massive jump to WS497.86 (+220) a round-trip TCE of $63,328 /day.

  • DRY BULK

    • Manu
    • April 9, 2022 at 5:15 PM

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Europski uvoz ugljena više nije zanemariv. U protekle dvije godine se udvostručio i dalje raste. To su sad već razine 30-40% kineskog uvoza.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Manu
    • April 9, 2022 at 12:39 PM
    Quote from jasko

    KRIZA ENERGENATA Kapetan Antun Asić o poslovanju preko oceana: Jesu li plinaši budućnost Atlantske plovidbe i drugih hrvatskih brodara? Moguće je napraviti taj korak, ali... https://more.slobodnadalmacija.hr/om/vijesti/kap…rak-ali-1182121

    Prema mišljenju zamjenika izvršnog direktora grčke kompanije Angelicoussis Group, energetsku krizu Europe na kraće staze može riješiti jedino ugljen za kojim postoji dodatna potražnja iz daljnjih destinacija poput Australije, kao zamjena za ruski ugljen. Povećana potražnja ugljena iz dalekih destinacija dodatno će zauzimati brodski prostor, u odnosu na uvoz iz Rusije, pozitivno djelujući na vozarine brodara s brodovima za rasute terete, kao što je Atlantska plovidba – ističe naš sugovornik i ukazuje na raspravu o dekarbonizaciji EU do 2030 i 2050. Napominje kako ni prirodni plin nije klimatski neutralan, već može biti samo vremenski ograničena alternativa većim onečišćivačima.

  • Politika, birokracija i pravosudni sustav kao ključni faktori sistemskog rizika na ZSE

    • Manu
    • April 5, 2022 at 8:11 PM

    Novi ministar živi svoj hrvatski san. Do sada nije bio izložen javnosti a Plenki ga je iznenada izbacio u prvi plan. Čvrsto vjerujem da je učinio pogrešan potez koji će naštetiti obojici.

    Svaka sličnost sa kupovinom Agrokorovih obveznica Knightheada nije slučajna.

    Otkrivamo: Paladina ima obveznice IGH, nije ih prijavio jer se želi domoći zgrade IGH
    IVAN PALADINA, ministar prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine, u imovinsku karticu nije upisao da je imatelj obveznice IGH oznake…
    www.index.hr

    PS

    Lik puca od love a ni kune nije uložio na zse. To puno govori o zse ali i o njemu. Igra samo na sigurno na granici zakonitosti a čini mi se da tu granicu često voli i prijeći.

  • ULPL (Alpha Adriatic d.d.)

    • Manu
    • April 4, 2022 at 7:53 PM

    Prema stanju na Zagrebačkoj burzi, Cuccurin je kroz tvrtku Plinio d.o.o s 4,30 posto dionica nedavno postao treći najveći dioničar pulskog brodara Alpha Adriatica.

    Plinio Cuccurin postao treći najveći dioničar pulske tvrtke, kojoj je cijena dionice u dvije godine skočila čak 300 posto
    Sjajan izlazak na Zagrebačku burzu zabilježila je ovog tjedna tvrtka Mon Perin u kojoj najveći vlasnički udio ima tvrtka Plinio d.o.o. poznatog istarskog…
    www.glasistre.hr

    Dioničko društvo sa sjedištem u Puli, čija je osnovna djelatnost međunarodni pomorski i obalni prijevoz robe brodovima za rasute terete te brodovima za prijevoz nafte, naftnih prerađevina i kemikalija, već prije nekog vremena ostavilo je daleko za sobom teško razdoblje kroz koje je prolazilo u zadnjoj fazi kao Uljanik Plovidba. Tome je značajno doprinio snažan oporavak tržišta pomorskog prijevoza koje se s popuštanjem pandemije koronavirusa događa već više od godinu dana.

    Zbog toga su već početkom 2021. godine cijene dnevnih vozarina na brodovima za prijevoz rasutog tereta, koji danas predstavljaju polovicu flote pulskog brodara, otišle u nebesa te se na tim razinama, koja vlasnicima osigurava više od 25 tisuća dolara dnevnog prihoda po brodu, uz manje varijacije, zadržale sve do današnjeg dana. I ovog tjedna, primjerice, dnevna cijena iznosi više od 30 tisuća dolara, a činjenica da se zbog vrtoglavog rasta cijena čelika brodari teško odlučuju na gradnju novih plovila u odličan položaj stavlja Alpha Adriatic i ostale vlasnike koji na svojim brodovima za prijevoz rasutog tereta odlično zarađuju od vozarina.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Manu
    • March 20, 2022 at 11:53 AM

    Tih 300mt novog ugljena iznosi oko 7% njihove proizvodnje iz 2021.

    Ako sve stavimo u kontekst ne izgleda posebno dramatično.

    GDP u 2021. +8.1%

    rast potrošnje energije +9.3%

    rast proizvodnje termalne energije +8.3%

    Plan za 2022.

    GDP +5%

    očekivani rast potrošnje energije +6%

    Iluzorno bi bilo očekivati da će sveukupan rast pokriti uvozom pogotovo po ovim cijenama.

    Uz napomenu da su njihove dokazane zalihe oko 150 milijardi tona što bi bilo dovoljno za oko 34g prošlogodišnje potrošnje. To bi značilo da je njihova proizvodnja ionako na maksimumu ili blizu njega. A ovisit će dosta i o proizvodnji hidroenergije koja je prošle godine zbog suše bila u minusu 2.5%.

  • DRY BULK

    • Manu
    • March 20, 2022 at 11:15 AM

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Potražnja brodova po klasama. Supre nesumnjivo dominiraju a od početka godine i izraženije.

  • Obveznice Ministarstva financija Republike Hrvatske

    • Manu
    • March 19, 2022 at 1:11 PM
    Quote from Manu

    Prinosi na državne obveznice dramatično skočile. Plenki se nešto naglo prestao hvalisati rastom a uskoro možemo očekivati i nove prepolovljene prognoze rasta za 2022.

    Kod nas razdoblja debelih krava izgleda traju nekoliko mjeseci a onih mršavih desetak pa i više godina.

    https://www.novilist.hr/novosti/hrvats…milijarde-eura/

    Nova obveznica je na osam godina, s dospijećem 2030. godine, s prinosom do dospijeća od 1,39 posto i uz kamatni kupon od 1,25 posto.

    Snizili su ipak prognozu gospodarskog rasta u ovoj godini, s 5,0 na 2,5 posto, zbog globalne geopolitičke neizvjesnosti koju je stvorila ruska vojna operacija u Ukrajini i rasta cijena energije i sirovina.

    S&P potvrdio rejting Hrvatske i stabilne izglede, ipak upozorava na utjecaj rata u Ukrajini
    Oporavak turizma trebao bi ipak poduprijeti gospodarstvo i u ovoj godini...
    novac.jutarnji.hr
  • ULPL (Alpha Adriatic d.d.)

    • Manu
    • March 12, 2022 at 1:13 PM
    Quote from tollway

    zna li netko po čemu te dionice oznaku povlaštene? na kaj se ta povlastica odnosi?

    Bez prava glasa uz zajamčenu dividendu 5kn po dionici.

  • ULPL (Alpha Adriatic d.d.)

    • Manu
    • March 12, 2022 at 10:43 AM
    Quote from pinball

    To je onaj dokap po 100 čuna 77.212 ulpl-p-a

    Da ali smo u međuvremenu imali i odluku skupštine o zamjeni dionica s nominalnim iznosom u dionice bez nominalnog iznosa i onih starih redovnih i novih povlaštenih. Znači da se sad može očekivati povratak na staro stanje nominala 400 za redovne i 100 povlaštene. A onda možda i neki split na istu nominalu.

  • ULPL (Alpha Adriatic d.d.)

    • Manu
    • March 12, 2022 at 9:41 AM

    Tek sad vidim da je došlo do promjene u temeljnom kapitalu

    Sadašnji tk ________________Prethodni tk

    239.721232.000

    Promjena bi odgovarala unosu novih dionica od po 100 kuna nominale.

    Mislio sam da je možda greška u izvješću ali nije jer to stanje je i u sudskom registru.

  • DRY BULK

    • Manu
    • March 10, 2022 at 12:06 PM

    cape up 14.5%

  • DRY BULK

    • Manu
    • March 9, 2022 at 3:01 PM
    Quote from lebowski

    https://capitallinkshipping.com/how-sanctionin…e-global-fleet/

    Pa Rusi baš i nisu toliko beznačajni u segmentu panamaxa, koliko vidim iz ovoga.

    Tu je riječ o tankerskom panamaxu.

  • DRY BULK

    • Manu
    • March 7, 2022 at 10:39 AM

    Norden AS je i danas 10% u plusu bez obzira što su tržišta u minusu više od 3% a jedni su od jačih igrača na Crnom moru.

    Njihov ceo prognozira potpuno nove trgovinske obrasce kao posljedicu invazije.

  • AGROKOR

    • Manu
    • March 6, 2022 at 12:28 PM
    Quote from barbosa 2.0
    Quote from Manu

    Ne spominju Podravku ali ne vidim kako bi sve ovo moglo ići bez Dalićke. Fondovi sami ne mogu upravljati tim sektorom. Treba im još netko iz istog sektora kao što je to Končar u Dalekovodu ili Valamar u Imperijalu.

    Tako bi krug bio u potpunosti zatvoren.

    Nešto više znat ćemo već ovaj tjedan ako bude reakcije tržišta na dionicu Podravke.

    je..i tko ti onako na prvu pada na pamet :/

    Taj će doći na kraju. Najprije će fondovi kupiti za 200 pa će ustupiti Podravci za 100 a on će onda sve skupa pokupiti za 50.

  • DRY BULK

    • Manu
    • March 6, 2022 at 12:24 PM
    Quote from migra

    Asia has driven port development growth for most of this century. Is it now Africa’s turn?


    prije godinu dana su neki od nas dosta tinte prolili na temu ovog linka kao kontrargunent onima koji su crnjacili na temu da ce kina usporiti da nema vise takav potencijal rasta i ostalo u tom tonu.

    kina je dokazala da ima ali neki drugi sada imaju vise.

    indija i afrika i s moje strane su visekratno apostrfoirane kao dostojni nasljednici kine.

    po broju stanovnika i stupnju razvoja/nerazvoja su idealni kandidati da snazno pogone potraznju za sirovinama i dry bulkom.

    demand je najvaznija komponenta a ocito da nece biti s njom problema jos desetljecima.

    supply je usidren prisilnim prelaskom na nove tehnologije koje se tek počinju testirati,od masovne primjene nas djeli dosta godina.

    neizvjesnost snazno koci novogradnju.

    sve sto treba za perfect storm je tu.

    rat dugorocno nije dio idealnog setupa za perfect storm ali na kratke staze moze biti snazan dodatan vjetar u leda.

    prije vise od godinu dana sam napisao da nisam ovdje radi zenidbe/udaje vec da pokusam max kapitalizirati po mojem videnju risk/rewardu iz kategorije "once in a lifetime opportunity".

    jednom će doci i dan za prodaju.

    kada?

    to ce svatko sam za sebe procjeniti u skladu sa vlastitim apetitima i procjenom buducnosti.

    nema vaznijeg i profitabilnijg posla od biti general buducnosti koji dobro odraduje domacu zadacu.

    nije ovo situacija od prije 14 mjeseci dana kada je trebalo na siliu pajserom investitorima otvarati kapke na ocima.

    danas vecina prisutnih sama prati,naucila i dalje uci,podize razinu znanja što je za svaku pohvalu jer dokazujemo stedisama i zakletim protivnicima ulaganja na trzistu kapitala da je ipak to najmudriji put u cuvanju i povecanju vlastite imovine.

    jako puno toga su propustili pokupiti i istovrenemeno izgubili na vrijednosti novca ako ga nisu ulozili.

    evolucijski proces je nezaustavljiv,tko se protiv njega bori taj je osuden na izumiranje.

    mudri racunaju avgv rezultat kroz godinu ili desetljece i ne zamaraju se kratkorocnim usponima niti padovima.

    tko to radi njime upravljaju emocije a one su stetan faktor u investiranju.

    i ovaj rat izaziva jake emocije i zanemarivanje vaznih cinjenica.

    dry bulk je razmjerno bolje pozicioniran od drugih sektora,kao što svjedocimo ima i pozitivnih efekata.

    ako bi doslo do najgoreg (po meni malo vjerojatno) a to je znacajan pad potraznje za prijevozom i dalje imamo jedan snazan osigurac u vrlo niskom orderbooku koji bi sprijecio havariju.

    kompanije u sada bitno boje kapitalizirane pa krace poremecaje mogu bez problema premostiti.

    srednji scenarij bi znacio zadrzavanje visoke profitabilnosti a najbolji bi znacio rusenje rekordnih zarada iz 2007.

    u atpl sam ulazio najvise ispod 200 ali nakon ovakvog vrhunskog izvjesca i pada dionice izazvano sa ratnim rizicima nisam mogao odoliti i odlucio sam se za dokup.

    vec sada je izrazito izgledno da ce zarada iz poslovanja u 2022 biti veća od 2021.

    očekujem i prizeljkujem dividendu za koju postoje mogucnosti.

    uskoro nova regulatorna pravila ce pozitivno utjecati na supply stranu bulkera,rast cijena nafte ima vise pozitivnih od negativnih efekata,

    naravno pod pretpostavkom da ne dode do eskalacije cijene koja bi nastetila demandu.

    vidim vise za nego kotra,za sebe odlican risk/reward.

    ulazem i dobit od dobiti pa si mogu priustiti manje opterecujuci pristup i nemam problema sa strpljivoscu jer mi je ona donjela

    puno vece prinose od kada sam prestao s njom ratovati.

    shipping je pravo mjesto za biti u ova pojacano rizicna vremena, ako ce tako razmisljati i investitori svijeta interesa za mocno dividendnim dionicama ce biti i garancija su da ce nakog zavrsetka rata usljediti snazan rast.

    ocekujem da ce za dio investitora shipping biti "sigurna luka" od koje ce ocekivati visoke dividende te brzi i jaci rast sa prestankom ratnih prijetnji.

    to bi trebalo sprijeciti potencijalno mozebitni jaci pad cijena shipping dionica.

    prijelazni padovi za mene nisu problem ako ih prate mocne dividende.

    opet rezime po investitorski s moje strane nece izostati.

    Display More

    Dodao bih nešto što je u ovom kontekstu poprilično važno za naše brodare. Zemlje u razvoju mahom nemaju izgrađenu lučku infrastrukturu za velike brodove pa više potiču potražnju za manjim brodovima koji su opremljeni dizalicama. A zadnjih godinu ili dvije često imamo inverziju u visini vozarina u korist supri ili handy-ja.

  • AGROKOR

    • Manu
    • March 6, 2022 at 12:05 PM

    Ne spominju Podravku ali ne vidim kako bi sve ovo moglo ići bez Dalićke. Fondovi sami ne mogu upravljati tim sektorom. Treba im još netko iz istog sektora kao što je to Končar u Dalekovodu ili Valamar u Imperijalu.

    Tako bi krug bio u potpunosti zatvoren.

    Nešto više znat ćemo već ovaj tjedan ako bude reakcije tržišta na dionicu Podravke.

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™