Drybulk FFA rates i dalje rastu, Panamax za rujan na 13700$, a Supramax na 12250$
Posts by Robbie
-
-
BDI +2.7% 1,166
Capesize +1.7% to $13,244,
Panamax +3.9%, +429 $12,710
Supramax +3.6%, +297 to $8,490.
Panamax rates have risen by almost 70 per cent over the past three weeks.
-
Freight Futures
Dry Bulk
Capesize: up ~3%
Panamax: up ~4%
-
BDI +0,5% 1135
Capesize -1,4%, -183 to 13,017$/day
Panamax +2,3%, +244 to 12,281$/day
Supramax +2,3%, +185 to 8,193$/day
-
Žestoko se kupuje nazad SPAN i PODR.
Mozete li mozda neki koristan link podijelit vezano za navedeno? Hvala unaprijed
NIS 2 - Google, sve piše na stranicama EU komisije
Moguće da Pivci sada kupuju i Span i Podr, s obzirom na povećan promet i rast cijene na oba izdanja. Vidjet će se u knjizi dioničara za dva dana tko danas kupuje.
-
Tko je malo pobliže pratio rasprodaja je krenula koji sat nakon što je Milan Horvat slavodobitno objavio da je Span i dalje odlična kompanija, ali da mijenja svoju preporuku iz Buy u Hold. Da li je to sve smišljena taktika kako bi jeftinije dokupili nakon rasprodaje koja je uslijedila, moguće da je, ali je došla i nakon višemjesečnih pisanja i hvalospjeva tog istog Mr. Riziko Milana o podcijenjenosti dionice u odnosu na strane tech kompanije.
-
Vozarine za Panamax brodove su prešle 12000$, a futuresi su rasli i u petak, te su Panamax futuresi za rujan 12550$, a za Supramaxe 11300$. Ako novi Atpl brod stigne u 10. mjesecu, kako su i najavili, može odmah potpisati dugoročan ugovor na 06 - 12 mjeseci koji će biti profitabilan, pogotovo ako vozarine i dalje nastave rasti, dok se za iduću godinu najavljuje potpuni oporavak dry bulk vozarina.
Vozarine za takve brodove su i sada sigurno bar 15k
Tako je, u pravu ste, to su novi brodovi koji će biti sagrađeni po svim postojećim eko normama i standardima, te se na to plaća dodatna premija na postojeće vozarine, a tu su i uštede goriva na novim brodovima u odnosu na starije, koje nisu male i zanemarive. Činjenica je da ponovno kreće trend rasta vozarina koji će se nastaviti i iduće godine, te će novi brodovi doći u dobrom trenutku da krenu sa prijevozom rasutog tereta, što će im donijeti dodatnu zaradu i oporavak poslovanja u odnosu na prvi dio godine, kada su vozarine padale.
-
Vozarine za Panamax brodove su prešle 12000$, a futuresi su rasli i u petak, te su Panamax futuresi za rujan 12550$, a za Supramaxe 11300$. Ako novi Atpl brod stigne u 10. mjesecu, kako su i najavili, može odmah potpisati dugoročan ugovor na 06 - 12 mjeseci koji će biti profitabilan, pogotovo ako vozarine i dalje nastave rasti, dok se za iduću godinu najavljuje potpuni oporavak dry bulk vozarina.
-
Freight Futures
Dry Bulk
Capesize: flat
Panamax: up ~2%
-
Kupio Span na 53,20
Nadam se da neće više padati, jer je do nedavno bio preko 70 i ova reakcija danas je pretjerana
Na što je reakcija?
https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/51173
Evo se kompanija očitovala službeno preko ZSE
Napisao sam na temi Span, ali mislim da je prodajna reakcija na to da su Pivci prodali preko 4000 dionica Span-a po 65-70 € i kupili Podravku, a u isto vrijeme su manageri Podravke prodavali dobivene dionice, pa moguće da je to bio dio nekog dogovora.
-
Analiza Intercapitala, cijena 71.8 eur
[uklonjeno na zahtjev autora dokumenta]
Preporuka Intercapitala je Strong buy i od idućeg tjedna očekujem povratak cijene prema gore, jer je ova prodajna reakcija istjerala sve paničare. U ovoj dionici ima puno ljudi koji do sada nisu imali iskustvo sa Zse, te im je ovo prva dionica koju prate, a do sada je cijena redovito samo rasla.
-
tko su kupci ?
Moguće da NB ponovno ulazi pomoću skrbničkog računa, jer netko veći kupuje. FB sljedbenici su me ovaj put iznenadili i nisam očekivao baš ovakvu paničnu reakciju, ali treba iskoristiti situaciju.
-
Što se ovo dogodilo, kakav poseban razlog za potop ima
Ovo danas je panična reakcija na informaciju da su Pivci prodali preko 4000 komada na 65€
-
Kupio Span na 53,20
Nadam se da neće više padati, jer je do nedavno bio preko 70 i ova reakcija danas je pretjerana
-
Freight Futures
Dry Bulk
Capesize: down ~2%
Panamax: up ~4%
-
BCI 5 T/C routes 180000 13883 -643
BPI 5 T/C routes 82500 11629 531
BSI 10 T/C routes 58328 7771 120
BHSI 7 T/C routes 38200 7211 143
BDI INDEX 1137 -7
-
Futuresi i vozarine već danima polako rastu, a vozarine za Panamax brodove su jučer prešle 11000$ dnevno. Supramax brodovi najviše prevoze žitarice, pa bi mogle i vozarine za taj tip brodova uskoro porasti s obzirom na katastrofalne poplave u Kini. Također cijene europskog prirodnog plina su jučer ponovno počele naglo rasti, pa bi to moglo utjecati na potražnju i cijenu ugljena, te posljedično i na dry bulk vozarine.
-
Milan Horvat iz Fima-e je promijenio preporuku za Span iz buy u hold. Sada mi ima malo više smisla ovo što je renchi napisala.
-
BCI 5 T/C routes 180000 14526 -265
BPI 5 T/C routes 82500 11098 344
BSI 10 T/C routes 58328 7651 71
BHSI 7 T/C routes 38200 7068 20
BDI INDEX 1144 +2
Freight Futures
Dry Bulk
Capesize: flat
Panamax: up ~1%
-
Panamax je već na 10754$, a BDI na 1142 boda
BCI 5 T/C routes 180000 14791 -401
BPI 5 T/C routes 82500 10754 381
BSI 10 T/C routes 58328 7580 35
BHSI 7 T/C routes 38200 7048 41
BDI INDEX 1142 -3