1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Infinity

Posts by Infinity

  • DRY BULK

    • Infinity
    • January 8, 2022 at 2:36 PM
    Quote from noname

    Chinese inland coal mines shutdown due to earthquake


    Menyuan autonomous region in Qinghai reported a 6.9-m earthquake overnight, the government orders 16 coal mines in Gansu, the neighboring province, to evacuate miners and pause operations for safey.

    https://t.co/g4o6vYyA5i

    Code
    Novinar je doznao od Odjela za upravljanje izvanrednim situacijama provincije Gansu da je zbog potresa magnitude 6,9 u Menyuanu, provincija Qinghai, lokalno područje ojačalo smjernice za pomoć rudarskim poduzećima u slučaju potresa. Trenutačno 16 rudarskih poduzeća u Zhangyeu, Jinchangu i Wuwei su svi zaustavili proizvodnju i povukli radnike; 19 poduzeća za podzemno rudarstvo Osim 4 proizvodna kućanstva, sva ostala su obustavila proizvodnju; 11 kemijskih parkova i poduzeća se organizira za detaljnu istragu.
    Nakon preliminarne istrage, do 8:00 sati 8. siječnja ukupno je 137 kuća u provinciji Gansu imalo pukotine, srušila su se 2 dvorišna zida (nitko nije živio), a stradalih nije bilo. U tunelu Daliang između Haomena i stanice Junmachang u Lanxin Passenger Collegeu došlo je do kolapsa koji je zahvatio i gornje i donje linije. Željeznice normalne brzine prometuju s ograničenjem brzine od 60 kilometara na sat. PetroChina Gansu Sales Zhangye podružnica Shandan Junma br. 2 i benzinska postaja u Shandan Cityju imaju pukotine u zidu, a benzinska postaja uređena je tako da statički promatra stanje spremnika za ulje.
    Trenutno su hitne spasilačke snage u provinciji Gansu stigle u područje potresa, a okupljene su i prateće spasilačke snage. (Novinari Zhang Lei, Wang Zhigang i Ren Ruigang iz sjedišta)

    na brzinu sam malo kineskog naučia 😉

    Code
  • DRY BULK

    • Infinity
    • January 8, 2022 at 10:22 AM
    Quote from Tolisimus
    Quote from Infinity

    Da nije SVE poskupilo mozda bi bilo poticaja država ( to je jocker za kad bude)

    Budimo realni, ima li smisla na visokim cijenama materijala i vozarina pržiti novce?

    Osobno sam isto pauzira jednu obnovu, sve se mislim dali da krenem lagano.

    Vjerujem da nas ima puno na pauzi.

    Dok vi čekate, svakim danom novac koji vam stoji na računu vrijedi sve manje i manje...pogledajte cijene svega, od kruha do čelika, a da ne spominjem cijene struje i plina koje nas očekuju kada naši shvate da kupovanje mira i glasača je ipak preskupo.

    Nikada više nećemo vidjeti one cijene od prije.

    Display More

    Frend od momenta kad su izmislili cjepivo sam all in u dionicama + krediti (ostalo jos manji dio za otplatiti)

    Trenutno se miruje, u slucaju jačeg pada marketa opet idem po booster.

    Ako mi dio portfelja u ATPL odradi po mom planu😜 i vidim nove dobre dugoročne ugovore krajem 2022. Ili kroz 2023. Ostajem vječni dioničar ovim dijelom dionica i sa dodatnim in & možda out dijelom.

    Solidne vozarine su dovoljne za dobre prinose a extra….

  • DRY BULK

    • Infinity
    • January 8, 2022 at 9:42 AM
    Quote from proba
    Quote from StatusQuo

    Da ne treba ni statistiku bas gledat onako prosto, treba se zapitat da li bi kina i indija kad su imali problema recimo s ugljenom i kad su im zalihe pale ispod svih granica uvezli vise ugljena da im je situacija na trzistu s cijenama ugljena, dostupnoscu brodova i cijenom brodova dopustala, zato i je zanimljivo jer je kompliciranije nego samo gledajuci statistiku jer se vrijednost otkljuca tek kada se vise faktora poslozi.

    Naravno. To i ja tvrdim. Kad se više faktora posloži onda se i događaju ovakve stvari. Ali ti faktori nisu bili predvidivi i ne moraju se opet dogoditi. Karantena i zagušenost luka će svakako ostati, ali se druge stvari ne moraju dogoditi. Meni je samo čudno da netko iskusan kao migra govori da je za sve to znao, i pokušava to opravdati nekom branom koja je pukla prije sedam godina. Iako većinu njegovog zadnjeg posta nisam razumio, vidim da piše da je znao da ugljen nije mrtav. Jos jednom, ugljena je prevezeno u istim količinama kao i katastrofalne prošle godine, ali za oko 8% manje nego normalne 2019. Uza sve nabrojano; katastrofa zimu, vruce ljeto, ogromnu potražnju kine i indije zbog nezasitnosti svijeta nakon korone, što je povecalo potrošnju enerije tvornica u tim zemljama da ti pamet stane. Uz to Kinu pogodi monsun na dva tjedna taman u 8 mjesecu, kad im je tog ugljena trebalo nezamislivo i to pokrajne gdje im se ugljen vadi. Sve je to puka sreća. Uz to imamo i rat EU Rusija oko plina i nezamisliv skok cijene zadnjih dva mjeseca. Meni to govori da su potrebe za ugljenom sve manje. Valjda nitko nije mislio da će se ugljen zamjeniti kao fosilno gorivo za šest mjeseci. Kako objasniti niži demand, veći supply, i rast cijene, osim izvarednim situacijama? Nikako. To prkosi zakonima fizike i ekonomije. I onda tvrditi da si za to znao??? Ovi postovi ne govore da se brodari prodaju, nego da se malo razmisli šta će biti kad se sve smiri. To sigurno neće biti sutra.

    Newcastle coal futures were trading close to a 2-month high of $195 per metric ton in the first week of January, after Indonesia, the world's biggest exporter of thermal coal, banned exports of coal in January, aiming to secure supply to domestic power plants. Meanwhile, China's thermal coal prices have retreated to below CNY 710 per tonne after soaring at the beginning of 2022 as Chinese stocks of coal remain high due to increased production, and the demand is set to slow down ahead of the Lunar New Year holidays which fall on February 1st. On the other hand, demand in Europe remains elevated as soaring natural gas prices have pushed power plants to use more coal to generate energy.

    Europa u gužvi.

    Sam početak 2022. već imamo lagani “shock”

    Linija Indonesia-Kina ostala bez rutine.

    Tu je neka količina brodova ostala praznog hoda.

    Ako ti kapaciteti idu na neke duže rute opet za visoke cijene se prevozi manje tereta i smanjuje se dodatno globalni kapacitet.

    Ako Omicron naglo prohuja brodovima,škverovima i lukama ajme svima.

    Volatilno i dalje ali ipak keš iz 2021. I dobar pocetak 2022. nam smanjuje rizik za ovu godinu.

  • DRY BULK

    • Infinity
    • January 7, 2022 at 7:52 PM

    Mene je jedino stah nabrijanih Kineza da ne počnu printati škverove istovremeno sa brodovima na njima za osobne potrebe 😅

  • DRY BULK

    • Infinity
    • January 7, 2022 at 7:42 PM
    Quote from proba

    hvala. svejedno mi ništa od vašeg posta nije jasnije. ipak mi se nekako čini da zaobilazite odgovor, jer ga nije moguce dati onako kako vama odgovara. Evo, imate brojke od cijele godine, pa ih molim objasnite. Rekli ste da pričekam na njih pa da ce te mi dati odgovor. čitao sam nešto stare postove i svi ste očekivali strašan rast potražnje nakon otvaranja ekonomija i poticaje koje ce države dati. Sada, gledajuci unazad, ništa od toga se nije dogodilo, i rast vozarina puka je sreca koja se može zahvaliti samo i isključivo problemima vezanim za koronu, i vremenom. Tako mi brojke govore, a njima najviše vjerujem. I vidim da vam jako smeta riječ "pogodili", jer vi tvrdite da ste to "znali". želite li reci da ste vi sve ovo predvidjeli?

    Da nije SVE poskupilo mozda bi bilo poticaja država ( to je jocker za kad bude)

    Budimo realni, ima li smisla na visokim cijenama materijala i vozarina pržiti novce?

    Osobno sam isto pauzira jednu obnovu, sve se mislim dali da krenem lagano.

    Vjerujem da nas ima puno na pauzi.

  • DRY BULK

    • Infinity
    • January 7, 2022 at 7:32 PM
    Quote from proba

    Može li mi netko tko se više razumije od mene u ovaj sektor objasniti kako je to moguće? Uz 10% više brodova vozarine su zapravo trebale biti puno niže. Ili ja nešto ne shvaćam? Hvala na odgovoru. Još nešto, ovo gore je u usporedbi s 2020.g koja je bila katastrofa. Jos je više palo u odnosu na 2019.g u kojoj je prevezeno najviše ugljena uopće

    east Australia to China is a relatively short voyage in Capesize terms — at 20 days or less — any alternate source is likely to mean a longer distance and more tonne-miles.

    The Northern Sea Route will be the shortest shipping path between Europe and Asia. It is 30% to 40% shorter than routes that use the Suez Canal, which save fuel and reduces environmental impact.

    Hladnija i duža zima produzuje i utječe na ton/milju (ice conditiins)

    Gužve,zastoji po lukama(korona)

    Korona po brodovima


    Rošade brodova u promjenama rute…..

    Koliko god se tereta prebacilo zaključno za 2021. brodova je falilo.

    Plovimo kroz 2022. da uplovimo veseli u 2023.


  • DRY BULK

    • Infinity
    • January 7, 2022 at 6:05 PM

    Visoke peći- potpaljujem ja

    Plamene zore -dim iz dimljaka

    Himna za dry nakon olimpijade

  • DRY BULK

    • Infinity
    • January 7, 2022 at 5:26 PM
    Quote from proba

    Evo migra za cijelu godinu:

    BreakWave

    @DryBulkETF


    ·
    Jan 3

    Global iron ore seaborne volumes were down some 50mt with Brazilian exports at the lowest in five years, while global coal volumes were flattish (though positive once adjusted for distance). Yet, average Capesize rates were at 10-year highs... :/

    evo i za 12 mj koji ti je toliko važan iz Brazila:

    Brazil December iron ore exports totaled 23.8mt, down 28% MoM and down 18% from the previous year. That was the lowest December export amount from Brazil since 2010.

    Display More

    Osobno volim kontru, mnogi se ljute…Thanks !!!

  • DRY BULK

    • Infinity
    • January 5, 2022 at 10:22 PM
    Quote from proba

    Pa zašto onda ne želiš demantirati gornje brojke? Napada se tko je napisao analizu i kakvi su njegovi motivi, a ne demantiraju se brojke? O čemu mi onda govorimo? Nije mi jasno. Dali ne valja analiza jer ne valjaju brojke ili zato što ju je napisao netko tko se ne slaže s ekipom? Ako je u prvih 3 kvartala prevezeno 3% manje ugljena i 3% manje zeljezne rude, kao i 8% čelika, itd., a vozarine su porasle 6x, namece se zaključak da za rast indeksa nije zaslužna potražnja, nego događaji za koje je većinom zaslužna korona, i događaji koji se možda neće ponoviti. Još jednom, vozarine su porasle u prvih 9 mjeseci, iako je prevezeno manje robe i zbog toga nije potrebno čekati zadnja dva mjeseca. Iako se brojke mogu već pronaci, ali one same po sebi ne igraju ulogu. Zašto? Još jednom, vozarine su rasle u prvih 9 mjeseci, kad je prevezeno manje robe nego 2019. a kad je prosjek vozarina bio puno manji, a uz to je sad brodova na tržištu ogromno više. Jasko može vrlo lagano dematirati brojke i to je to. Ili bilo tko. Po meni, tek ako su brojke lažne, onda je "analitičar" imao skrivene motive, jel tako?

    Kako je sve poskupilo logično je da se nitko ne želi pretrpavati npr. Željeznom rudom ukoliko ne misli da ce jos dugo biti skupo ili skuplje. (Kome je trebalo masno je platio)

    Ako dugo bude skupo u padu cijena 2027 😁 ce se trpati zalihe pa ce se i više prevesti.

    Ako u 2022. bude skupo a potraznja galopira dvije Božje ruke će nas maziti.

    Globalni cirkus,nema više pameti samo smijeh i plač.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Infinity
    • December 31, 2021 at 5:01 PM
    Quote from harpun

    oni rade ukrcaje i za druge kompanije

    Iznenađen….

    Koje kompanije? Kakva je igra?

  • DRY BULK

    • Infinity
    • December 20, 2021 at 10:01 AM
    Quote from Infinity


    https://compassmar.com/reports/Compas…et%20Report.pdf

    . . .

    Dakle unatoc laganom tjednom padu vozarina za Supre

    12 mj. T/C je za 500$ Up

    Samo neka traje.

    Što duže traje više će se “olupina” skupiti za sjeckanje.

  • DRY BULK

    • Infinity
    • December 18, 2021 at 4:43 PM

    Dr. M Kaku o energiji i budućnosti

  • DRY BULK

    • Infinity
    • December 18, 2021 at 9:09 AM


    https://compassmar.com/reports/Compass%20Maritime%20Weekly%20Market%20Report.pdf

    . . .

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Infinity
    • December 17, 2021 at 8:25 PM
    Quote from Infinity

    Nama trenutno najbitnije limenke su ovaj tjedan u plusu za

    BSI + 1324

    BHSI + 230

    Another week-another dollar

    BSI -443

    BHSI -479

    Popadale kovanice ovaj tjedan 😜

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Infinity
    • December 17, 2021 at 11:24 AM
    Quote from tin
    Quote from Infinity

    Moze ispasti totalna katastrofa ukoliko “zalutaš” za teretom, imati dosta praznog hoda,polu pun brod itd.

    Nekad i s pola tereta bolje zaraditi…

    Rizičnost je velika.

    Kad istječu dugoročni ugovori po ovoj slici ja ne mogu tocno odrediti.

    Bia bi zahvalan ako me neko prosvijetli.

    Jedan bi svakako trebao isteći do 6 mj.2022....za ostale ne znam


    Quote from NaitsabesBI

    Lijepo vam pise ispod ovog grafa da je jedan od tih brodova na TC AP Revelin, koji je handy. Napisali ste da su 5 panamaxa i 1 supra na spotu.

    Da greška 5 panamaxa i jedan handy....u ukupnom zbroju ne mjenja bitno procijenu.....neka prosjek bude iznad 15 000 usd kao u Q3 svi prezadovoljni.

    Display More

    Po meni u razdoblju 2q

    Raspon od tri miseca je velika razlika u zaradi za jedan brod.

    A kolika bi tek razlika bila da u tom razdoblju puca 5 ugovora -Za flotu veličine Atpl

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Infinity
    • December 17, 2021 at 11:13 AM
    Quote from StatusQuo
    Quote from tin

    Pa eto slika govori sve...ne znam što drugo reći...ako su potpisali nešto uQ3 na 6 mjeseci prosjek bi mogao biti i znatno viši....

    A spot rate, also called a spot quote, is a one-time fee that a shipper pays to move a load (or shipment) at current market pricing. Spot rates are a form of short-term, transactional freight pricing that reflect the real-time balance of carrier supply and shipper demand in the market.

    Slika govori, a znanje ne govori.


    Kakva je troskovna strana broda na spotu ?

    Moze ispasti totalna katastrofa ukoliko “zalutaš” za teretom, imati dosta praznog hoda,polu pun brod itd.

    Nekad i s pola tereta bolje zaraditi…

    Rizičnost je velika.

    Kad istječu dugoročni ugovori po ovoj slici ja ne mogu tocno odrediti.

    Bia bi zahvalan ako me neko prosvijetli.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Infinity
    • December 17, 2021 at 10:56 AM
    Quote from tin
    Quote from StatusQuo

    Ne ostali su na kratkorocnom najmu tj periodu kao sta su uvijek i bili, spot je iznimka.

    Pa eto slika govori sve...ne znam što drugo reći...ako su potpisali nešto uQ3 na 6 mjeseci prosjek bi mogao biti i znatno viši....

    Mogla bi ova slika puno više reći kad bi nam dodali info koji datumi su početka i kraja pojedinog ugovora.Da dodaju joši težinu svakog život bi bia lakši.

  • DRY BULK

    • Infinity
    • December 16, 2021 at 4:03 PM

    Od dry bulka nema interesantnijeg ulaganja na zse.

    Bilo dugoročnije ili trade.

    Pošto toliko tog treba vrtiti, pratiti livo oko me boli već 6 dana od piljenja po ekranima pa ako ima neko preporuku za neku mast ili kapi 😂

    Osušiti ćemo se isprid ekrana potraje li dobar ciklus do 2026+

    Samo veselo,biti će za svih

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • Infinity
    • December 16, 2021 at 1:44 PM
    Quote from NaitsabesBI

    I ako je u prvih 9 mjeseci dobit bila 91 mil, Vi ocekujete 4q kao i 3q, kojom matematikom ste dobili 100 mil za cal 2021?

    Ostatak u dividendu 🤷🏻‍♂️

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Infinity
    • December 16, 2021 at 12:24 PM

    Prošli kvartal im je bila lošija utilizacija,mislim da je zbog relociranja flote/promjene rute za boljim teretom.

    Imali su i dvije nesreće.Iznenadna djelomična smjena posade isto ima utjecaja.

    Za jedan brod se spominjalo da je bia u koroni misec dana.

    Nisam siguran u koji to kvartal spada.

    Triba se jos malo strpiti ali bi moglo biti ugodnog iznenađenja u sljedećem izvještaju.

    Kinder surprise 🎲

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™