To bi onda značilo cca 53 mil kuna za Q1 prihoda samo od tog jednog tankera.
Prihodi od prodaje su za Q3 bili 40 mil kuna od svih 5 brodova.
Po nekoj gruboj procjeni rast prihoda od 100% se smješi za prvi kvartal 2023.
To bi onda značilo cca 53 mil kuna za Q1 prihoda samo od tog jednog tankera.
Prihodi od prodaje su za Q3 bili 40 mil kuna od svih 5 brodova.
Po nekoj gruboj procjeni rast prihoda od 100% se smješi za prvi kvartal 2023.
Danas prve transakcije u eurima. Sretno!
Očekivano vrlo dobro. Idemo dalje
Sad sam išao gledati, oni imaju vise od 605 milijuna kuna prenesenog gubitka, ULPL. Tako da se može dogoditi da godinama neće isplatiti dividendu.
Mislim da je taj iznos zbog procjene vrijednosti flote od prije par godina. Nova procjena bi to riješila (ako me na vara moja seljačka logika )
Ja samo velim da se nadan i da sa 10 kuna po dionici ovi sa velikom količinom dionica mogu lijepo napuniti džepove, a sve ostale prepreke će nekako već posložiti i izglasati. To je sve .
Ulpl doš'o nekim čudom na 124 a ni glasa čuti nije.
Kako to, kako to?
Očekivani porast cijene pred objavu izvješća. Ali s obzirom na izlazak iz predstečajne prije 2 godine i sve ostale pozitivne pokazatelje ja se nadam nekoj dividendi od 10-ak kuna sljedeće godine. Ipak, ekipa iz uprave ima većinu dionica. Vrijeme će pokazati.
a ova ostala 3 broda tko je stvarni vlasnik
Punim jedrima i s novom energijom krećemo naprijed", kazao nam je Cuccurin...........
Ima li kakvih novosti o dokapu ? Koliko se sjećam i to se naveliko spominjalo na skupštini.
Vidim da nema komentara pa ću ja upisati : Dobit 49 kuna po dionici za prvu polovicu ove godine.
Moglo je i bolje ali : what is there is.
Jedno pitanje za malo veće stručnjake od mene . Može li ULPL u 2022.godini ostvariti zaradu od 100 kuna po dionici operativne dobiti ?
Slušam pred koji dan bajke o rekordnom kvartalu. Kakvi krimosi.
Moglo je i bolje. Razočarenje totalno
Nadzorni je odbor utvrdio i prijedlog odluke o upotrebi dobiti ostvarene u 2021. godini te su razmatrani i
usvojeni i nerevidirani nekonsolidirani i konsolidirani financijski izvještaji Društva za razdoblje 01.01.-
31.03.2022. godine zajedno s izvješćem poslovodstva za navedeno razdoblje.
Odlično. Dobit + transparentnost = bolji dani ili godine
Prihodi od vozarina 4. tromjesječju su bili 32.467.943 kuna . Zbog 2 kupljena broda bi u 1. trebao taj iznos biti znatno viši. cca 50 mil. kuna . Ali sutra je dan kad ćemo to vidjeti.
sto četrdeset i četiri
Sretan i blagoslovljen Uskrs !
Nešto malo je živnula trgovina otkako je ULPL ušla u Crobex. Neka tako i ostane . Bilo bi odlično kad bi još napravili revalorizaciju imovine da sa malo popravi i krva slika izvješća. O onda tko zna ...
da, piše u vlastitoj floti. a poznato mi i da uslužno upravljaju brodovima koji nisu (ili još nisu) u njihovom vlasništvu. gdje,kada, koliko, na koji rok.... nisam nigdje našao. možda nas takvim podacima iznenade u konsolidiranom.
Upravljaju sa još 3 tankera koje su prodali . S obzirom na vozarine bolje je trenutno posjedovati bulkere. Uglavnom izgleda kao da su se izvukli i slijedi par dobrih godina. A s obzirom koliko dionica posjeduju ovi iz uprave prije ili kasnije bi mogla i neka dividenda.
Naravno , u trenutnoj globalnoj situaciji se moće svašta očekivati. Lets hope for the best.
"Brodovi „Veruda“ i „Stoja“ ostvarivali su prihode na temelju ugovora o najmu (time charter), s varijabilnom vozarinom koja je ovisna o kretanju BSI indeksa, dok su brodovi „Punta“ i „Valovine“ također zaposleni na temelju ugovora o najmu ali s fiksnim iznosom vozarine čime se osigurava stabilnost prihoda.
Preostali tanker u vlastitoj floti ostvarivao je stabilne prihode na bazi ranije zaključenog brodarskog ugovora na vrijeme (time charter), što je osiguralo konzistentnost i stabilnost priljeva na razini Grupe unatoč lošijem tankerskom spot tržištu."
Evo tu vam sve piše. 5 brodova.