BCTI 856
Idemo dalje....
BCTI 856
Idemo dalje....
12mb global inventory draws for last 7 days in crude land.
Demand je otporan na omikron varijantu.
I ljudi su otporniji na omikron varijantu, posljedice su blaze od prethodnih varijanti.
Trend je predvidljiv.
Mene zanima dali ovi koji prodaju atpl pod jakim pritiskom "tehnickih" argumenata na pad razmatraju hedge sa tpng?
1.cash przi inflacija🔥
2.tankerasi(tpng) su temp. Bomba💣RE: Tankerasi strani i domaci
3.najveci dio prodanog na atpl nece se ionako kupiti nazad kao i do sada😉
4.osjetan pad na tpng je gotovo nemoguc a lako moguc rast.
Atpl 360(jucer 347)
Tpng 42,80(nedavno 38-40)
Na atpl ima neke zelje da se preuzmu dionice on onih koji se zele rjesiti "tereta"
Na tpng vecina nema zelje za preuzimanjem "tereta".
To zna biti jako dobar signal.
Za koji mjesec napravimo analizu ove logike. 👍
p. s.
Ne prodajem atpl niti bi to kome preporucila ali ako netko bas "tehnicki" mora ili zeli
Best buy za 2022. su tankerasi
Tpng se trguje u kanalu 38-43 kn u zadnje vrijeme.
Sad znate a za 12mj da vidimo tko ce plakati od srece a tko od tuge.
Rizik minimalan moguca dobit velika.
Detalji i svakodnevno pracenje svega povezanog na ovom threadu.
Sretno
I indija vec nadmasuje predkovid po demandu znaci postoji potencijal za puno vise.
Nema dijela svijeta koji ne podupire tezu da sljedi postkovid explozija demanda.
Tankeri se ne mogu stvoriti magicnim stapicem.
Jos nema niti naznaka da ce ih biti u sljedecih nekoliko godina.
Prilika za zauzimanje najboljih startnih pozicija na tankerasima kao i uvijek nece cekati nevjerne tome. ⌛💣
India's gasoline consumption in the first half of December surpassed pre-pandemic levels as preference for personal vehicles over public transport increased driving activity, while transport fuel demand strengthened on the month and on the year.
I u pandemiji demand raste na rekordne visine.
A kada stane pandemija,kada se sa cijepivom i tabletama skine noga s kocnice?
US implied oil demand (product supplied) in mbpd - EIA
Display MoreDisplay MoreA da pokusate sa tezom o najnizoj proizvodnji u odredenom satu nekog dana?
Sto bi to govorilo o proizvodnji u tom tjednu ili mjesecu?
Godisnja proizvodnja i godisnja avg vozarina za mene je jedino relevantno a ostalo je za "tehnicare" da izvuku u kojem satu prodati/kupiti.
ove godine je proizvodnja celika dovoljna za 10g nevidene vozarine. U 2022 ce proizvodnja celika biti veca nego u 2021.
Mogu obrazloziti sa vise razloga.
Po vama ce proizvodnja biti manja zakljucujem iz vaseg najnovijeg pozivanja na "oprez"
Po meni ce sve avg vozarine za 2022 biti vece od 2021 a po vama ce biti manje.
Koliko manje?
Opet zakljucujem jer ste pesimisticno oprezni.
Zasto da mi pretpostavljamo sto vi mislite a ne zelite napisati?
Zar nebi bilo normalno i fer da to napisete?
Ako svoje misljenje mjenjate dijametralno suprotno od dana do dana ovisno dali ste prodali ili bi htjeli jeftinije kupiti, skuplje prodati ne vidim smisao nase rasprave jer to nije moj stil ulaganja.
Ovako ispada da jedino ocekujete i poticete cijenovne oscilacije za daytrade aktivnosti.
I to je ok i vase pravo ali nisam dobra sugovornica za taj stil.
Zadrzavam pravo vl. interpretacije a vrijeme ce pokazati tko je imao hrabrosti napisati svoje prognoze i tko je bolje analizirao.
I tko je bolje trejdao a tko vise zaradio
Sretno
Kolegice, slobodna si naravno interpretirati činjenice kako god ti odgovara, ali nije ti fora činjenice fabricirati. Ja pišem sve što mislim, ne trebaš ništa pretpostavljati, trebaš samo sa razumijevanjem čitati. Pisao sam šta očekujem te kako i zašto se pozicioniram. Ti i dalje imaš problem sa razlikovanjem šireg trenda i korekcija unutar tog trenda, pisao sam već o tome, ali očigledno uzalud.
A što se tiče zarade na brodarima, score je do sada prilično jasan, pisali smo već o tome pa da se ne ponavljam. Koliko sam popratio tvoje pisanje, ti si trenutno pod vodom.
Sretno!
Moja zarada je moja stvar, ne zanimaju me mrvice "tehnickim" igricama na forumu.
Toliko se silite prikazati casu praznom da je zabavno.
Procitajte ponovno svoje upise u zadnja 2 dana.
2022 ce po meni donjeti vece zarade na dry bulku od 2021,po vama nece.
Ok proci ce koji mjesec ili 12 pa cemo vidjeti tko je bio sljep pored zdravih ociju.
Kineski rast GDP je u padu, sljede veliki stimulusi, tu ce se dodati ostatak svijeta sa svojim stimulusima.
Prije toga sljede odlicna fin izvjesca.
velika dobit, extra velika dobit kroz revalorizaciju,dividenda,puno bolji fin rezultat u 1Q od 1Q 2021,nakon toga kina mora nadoknaditi zaostatke u mjesecima.
Vas ce naravno sve navedeno iznenaditi jer sada pod svaku cijenu zelite punu ili polupunu casu prikazati praznom.
Podsjetim vas nekad u buducnosti na ovu raspravu.
Ako nam uspijete umoguciti jos jedan poklon dokup biti ce nas vise koji cemo zahvaljivati.
U 2021 ste omogucili kupnju-dokup ispod 250 atpl koja je u nekoliko mj otisla na 570.
Da vidimo kako ce to u 2022. ispasti.
p.s.
jucer na atpl zadnja 346
Display MoreDisplay MorePrimjetili smo ali i srecom navikli na nerijetku brzopletost bez namjere😉
Nije potrebno skakati Sezonski pad proizvonje u prosincu je ocekivan pa nije bas korektno usporedivati sa prethodnim mjesecima.
Druga polovica godine je u padu ali prva bitno iznad.
Godisnji prosjek proizvodnje rekordno ili jako blizu toga.
Dovoljan za prosjek vozarina na capesizeu najbolji >10g.
Slicno i na manjim brodovima.
Netko ce reci lose i nedovoljno, posebno ako su out po "tehnicki"
Haha, covjece, zona sumraka
Pa jel nisi ti sama usporedila porast proizvodnje u odnosu na prethodni mjesec? To ti znaci ovaj simbol m/m koji si citirala Takodjer, moja usporedba je sa zadnjih tocno 45 mjeseci - dakle, to je najniza razina proizvodnje u zadnjih skoro 4 godine.
Jos uvijek mi nisi to rastumacila.
A da pokusate sa tezom o najnizoj proizvodnji u odredenom satu nekog dana?
Sto bi to govorilo o proizvodnji u tom tjednu ili mjesecu?
Godisnja proizvodnja i godisnja avg vozarina za mene je jedino relevantno a ostalo je za "tehnicare" da izvuku u kojem satu prodati/kupiti.
ove godine je proizvodnja celika dovoljna za 10g nevidene vozarine. U 2022 ce proizvodnja celika biti veca nego u 2021.
Mogu obrazloziti sa vise razloga.
Po vama ce proizvodnja biti manja zakljucujem iz vaseg najnovijeg pozivanja na "oprez"
Po meni ce sve avg vozarine za 2022 biti vece od 2021 a po vama ce biti manje.
Koliko manje?
Opet zakljucujem jer ste pesimisticno oprezni.
Zasto da mi pretpostavljamo sto vi mislite a ne zelite napisati?
Zar nebi bilo normalno i fer da to napisete?
Ako svoje misljenje mjenjate dijametralno suprotno od dana do dana ovisno dali ste prodali ili bi htjeli jeftinije kupiti, skuplje prodati ne vidim smisao nase rasprave jer to nije moj stil ulaganja.
Ovako ispada da jedino ocekujete i poticete cijenovne oscilacije za daytrade aktivnosti.
I to je ok i vase pravo ali nisam dobra sugovornica za taj stil.
Zadrzavam pravo vl. interpretacije a vrijeme ce pokazati tko je imao hrabrosti napisati svoje prognoze i tko je bolje analizirao.
I tko je bolje trejdao a tko vise zaradio
Sretno
Postcovid svijet je jako gladan svega tko misli da je nafta izuzetak neka napise.
US road and aviation fuel stockpiles tightened last week, bolstered by rising exports and the highest diesel consumption in 17 years.
S obzirom da vec sada jos u pandemiji padaju rekordi iznad predcovid vremena jasno je da ce i nafte trebati puno vise.
trebat ce i tankera koji jos nisu ni u orderbooku,neki ce u rezalista radi starosti.
Sprema se oluja na tankerasima.
Isporuka u 2022.
1 do12 mjeseci od danas.
Sada se cini dugo.
Prije 12 mjeseci sve isto je bilo i na dry bulku.
Sada se ne cini dugo
Tko zeli neka napise koje su potencijalno bolje prilike od tankerasa za 2022.
Pa di si kolegice, nema te ko plina iz Rusije
Nego, da komentiram ovu tvoju gore statistiku. Je, proizvodnja je porasla ovaj mjesec za 12%, ali jel znas da ista kontinuirano pada vec zadnjih tocno 45 mjeseci. Tako da sa ovim porastom od 12% je mjesecna proizvodnja na 1,93mln, ali to je manje u odnosu na recimo listopad za 18% kada je proizvodnja bila 2,34mln dnevno (sluzbena statistika, javno dostupna, slucajno imam bas taj podatak za listopad pri ruci, dok je i u studenom bilo priblizno isto). Volio bih cuti tvoj komentar na ovo.
To je ono sto je bitno. Dakle, jos jednom, citati sa razumijevanjem i u pravom kontekstu.
Kuzis, mi "trejderi koji smo prodali i volimo crnjaciti kako bismo jeftino dokupili" bi za ovo rekli da je samo jedan "dead cat bounce".
Ispravio bih samo jedan svoj netocan navod - proizvodnja celika ne pada kontinuirano u zadnjih 45 mjeseci, vec sam htio reci da je na najnizim razinama u odnosu na zadnjih 45 mjeseci.
Primjetili smo ali i srecom navikli na nerijetku brzopletost bez namjere😉
Nije potrebno skakati Sezonski pad proizvonje u prosincu je ocekivan pa nije bas korektno usporedivati sa prethodnim mjesecima.
Druga polovica godine je u padu ali prva bitno iznad.
Godisnji prosjek proizvodnje rekordno ili jako blizu toga.
Dovoljan za prosjek vozarina na capesizeu najbolji >10g.
Slicno i na manjim brodovima.
Netko ce reci lose i nedovoljno, posebno ako su out po "tehnicki"
Za obozavatelje lika i djela The Joakima koji se pozivaju na njegove prognoze za sijecanj 2022,koji se nadaju njihovom ostvarenju dobronamjerna sugestija bi bila pogledajte njegove crne prognoze za sijecanj 2021 i usporedite sa onim sto se je dogodilo.
Zakljucak je da je to bio totalni promasaj, jedan od vecih u njegovoj karijeri.
U sijecnju je poceo sasvim drugu pricu za 1Q 2021 kada je uvidio novi trend.
Vidim vise razloga za njegovo ponavljanje iste pogreske za 2022 barem sto se tice manjih brodova a to bi dionicarima atpl i jdpl trebalo biti puno vise interesantno od capeova?
Evo i mene nazad na komentiranju dry bulka
2 tjedna pauze je bilo dovoljno ?
He-he...
Trejderi svoje prodali pa se sipaju crnjaci iz rukava
Ma nije sve crno ima dosta pozitivnih stvari.
Od kuda poceti
China Iron & Steel Association: Major steel firms' crude steel output rose 12.66% m/m to 1.934 mln tons per day over Dec 1-10, led by substantial output hikes of some firms. Firms produced 1.642 mln tons of pig iron per day in first 10 days of Dec, up 0.60% m/m.
Gradevina(stanogradnja) je u fin. problemima ali treba gledati siru sliku a ona kaze da se i ona mora uskoro pokrenuti.
Kineski bdp usporava a najbolji i najbrzi nacin za rezultat je infrastruktura.
Znaci opet potreba za puno zeljeza.
I ja sam za pad za jeftiniji dokup ali treba malo vise kreativnosti uloziti
Ovo plasenje sa covidom evergrande i capeovima je prozvakana fora
Mozda i nije
Dok cijeli svijet iscekuje rezultate pregovora o iranskom nuclear programu, koji bi mogli imati velik utjecaj i na tankerase u sjeni tih pregovora kina pocinje suzbijati ilegalnu trgovinu naftom.
Ta trgovina ukljucuje i ilegalan prijevoz.
Ovo je jedna od boljih vijesti za tankerase u 2021
Uskoro pojacano rezanje najstarije tonaze, i bez toga do do sada su tankeri najdemoliraniji segment brodara u 2021.
Idemo dalje....
The illicit transportation and processing of sanctioned crudes has created a parallel 'dark' freight market hurting the compliant #tanker industry. Great to see China taking action, going after the buyers in this trade.
OECD commercial oil inventories including preliminary estimate for November - in million barrels (IEA)
I amerima doslo iz GuG, sjetili se da imaju nafte na izvoz, da im arapi deru kozu i ugrozavaju ekonomsku stabilnost i propustaju priliku za zaradom, prodajom kinezima sa kojima imaju veliku trg neravnotezu.zadnji je trenutak da se krene sa povecanjem proizvodnje u svijetu jer sljedi jos veci rast demanda u 2022.
Dolaze vrlo uspjesne tablete za covid oboljele, nazire se kraj epidemije, svakako ce se smanjivati njezin utjecaj na ekonomiju svijeta.
Postcovid svijet je jako gladan svega tko misli da je nafta izuzetak neka napise.
Kod tankerasa supply je pod kontrolom, flota je stara,vrlo uskoro dolaze regulative koje ce puniti rezalista, demand ce rasti.
Tankerasi ce profitirati do jako profitirati.
Dali se netko ne slaze da ce tankerasi biti burzovni hit 2022. ?
Ako DA hvala za pojasnjene.
china data independent refiners lift run rates to 5 month high
Dhabi's state-owned Adnoc today announced the discovery of up to 1bn bl of oil equivalent at its onshore block 4 that is operated by Japanese upstream firm Inpex.
Pojacavaju investicije, biti ce posla za tankerase
"U.S. shale oil producers will increase capital spending by nearly 20i to $83.4 billion in 2022, the highest since the pandemic began."
--Rystad Energy
https://t.co/RcKgMaubRp
He-he....
Evo "tople vode"
Da puknes od smijeha.
EU komisija dosla do veleumnog zakljucka da skladista plina treba napuniti prije zime.
Prije 100k godina su praljudi znali da se za zimu treba pripremiti?
Nadam se da nece godinu dana proci za jos jedan veleuman zakljucak da treba i skladista heating oila napuniti prije zime?
Jako dobro mi jos i zivimo tko nam kroji sudbinu
Rekao bi jedan nas kolega de..li
Totalni.
i za to im placamo godisnje milijunske place.
"In order to boost the EU resilience, the Commission wants to propose a more strategic approach to gas storage, **including measures to ensure a high filling level at the beginning of the heating season.**”
Cijena plina je ekvivalent 220$ za barel nafte.
Kada ce doci iz GUG?
I plin je fosilni, nesto cisci izvor ali i 200% skuplji.
Do kada ce narod placati puno skuplje nego je potrebno?
Switching je neizbjezan.
Tankersi su u pracki i cekaju
NEW RECORD: The European natural gas benchmarks closed today at a ***record high settlement price*** (intraday was higher in October). Dutch TTF closed at at €116.084 per MWh and UK NBP closed at 294.54p per therm (chart below). That's alike ~$220 per barrel of oil equivalent
Previse je toga kroz vijesti i interpretacije istih ispisano ovdje da bi nedavni jaki rast vozarina bio iznenadanje.
Cak usprkos pojavi nove covid varijante omikrona.
Nesto ce usporiti oporavak ali i dodatno zategnuti pracku.
Protiv pracke se nije mudro boriti
Idemo prema zimi sa slabo popunjenim skladistima plina i ugljena.
Trzista su nervozna, cijene el energije na rekordnim visinama a samo se trebaju sjetiti da je nafta cijenovno puno povoljnija.
Iz GuG ce doci najkasnije kada dode zima do kostiju i nestanak, struje iskljuci smartphone, televizore i ostalo bez cega je zivot nezamisliv a ne radi bez struje ili kada dodu racuni za grijanja i struju od kojih se pada u nesvijest.
Ako pogledamo cijene futuresa za el energiju godinu dana unaprijed jasno je da sazrijeva spoznaja (strah) da su ovo poceci pocetaka energetske krize koja ce dugo trajati i dugo se pamtiti.
Plinasi bulkerasi i tankerasi ce to dobro naplatiti.
Ove godine je pojacana potraznja za heating oil ali druge godine ce to biti najveci hit.
Sada su jos svi zateceni jer se "samo" 6 mj najavljuje zimski energetski kolaps, za drugu zimu ce vec doci iz GuG onima koji se ne smrznu ove godine.
Omikron je izavao ocekivanu pocetnu histeriju ali uskoro pocinje povratak onih koji su sami sebe prehisterizirali.
Outlook za tankerase je obecavajuci, malo usporavanje neizbjeznog oporavka radi avioprometa,zima ce to nadoknaditi.
sektor energije je najbolji hedge protiv inflacije u godinama pred nama a tankerasi su dio tog sektora.
Rizik minimalan moguca dobit velika.