Uvijek se vrtimo izmedju 10 i 15.
S tim da upravo to sto su sada u pitanju direktni konkurenti cijenu gura prema gornjem dijelu.
Anyway, tko god uzme na 6 kn zaradit ce solidno. Nesto ili bitno vise.
Uvijek se vrtimo izmedju 10 i 15.
S tim da upravo to sto su sada u pitanju direktni konkurenti cijenu gura prema gornjem dijelu.
Anyway, tko god uzme na 6 kn zaradit ce solidno. Nesto ili bitno vise.
Opet i uvijek ista glupa prica: kupuju se dionice. Tj. firma sa svim sto nosi.
I to, dionice, se vrednuje 6,7,8,9 Ebitda.
Ne mrcite bez veze.
Kolega, imate fondovske kupce koji drze cijenu. Prvo su ju pustili da se sunovrati, a onda digli natrag. Onako, nicim izazvani, u trenucima zatvaranja pogona. Provjerite timeline. Znaci, da, odluka. Bez odluke ne bi zpaoslenik fonda tamo stiskao gumbe.
Ljudi, sve te price mi malo stariji u ovoj dionici smo ispricali vec sto puta.
Nitko ne zna nista. Pa cak ni oni koji vode proces na vrhovnoj razini ne znaju sto ce odluciti jer konacna odluka ovisi o kolicini para koju ce pljunuti onaj tko da najvise.
Ali ono sto znamo je da svi procesi dodju svome kraju i da na kraju ni ta prodaja Optime nije po nicemu posebna od prodaje drugih telekoma.
Sve se zna. Samo cekamo broj. I ime.
Ono, opustite se. Ne drzite trule krumpire nego telekom koji se prodaje. Ako nemate muda malo cekati i riskirati, ono, s prostenjem, odite vrit.
Da uopce ne znate kakav ce utjecaj imati na bilancu, na poslovanje i koliko ce se kvalitetno prilagodit uprava adpl izazovima niti itko moze reci kakva ce biti prodaja automobila post korone niti kakve ce politicke odluke se donosit da se potakne autoindustrija da bi govorili da ce im sigurno trebat dokapitalizacija ne pretjerujte, da ce bit tesko bit ce ali u tom kontekstu sa bilo kakvom sigurnoscu rec da ce im trebat dokapitalizacija je pretjerivanje u ovom pocetnom momentu gdje nitko ne zna siroki utjecaj na ekonomiju, osim da ce bit borba svakog.
Te priče o dokapitalizaciji zvuče kao obično drukanje na pad pa da bi se kupilo jeftinije...netko je naveo da očekuje cijenu na 60 kn. Pa ja ne znam od kud takve procjene. ADPL je za prošlu godinu trebao isplatiti oko 14 kn dividende. Pa to je gotovo četvrtina od navedenih 60 kn. Meni takva naklapanja nemaju ni malo logike...
Slažem se sa kolegom StatusQuo da će situacija u autoindustriji biti teška ali tek ćemo vidjeti kako će ADPL ploviti kroz to...Imali su nekakvih rezervi od prije, sada zadržanu dobit te subvenciju od države te dodatno opciju zaduživanja. Vjerujem da zbog navedenih stavki mogu prebroditi krizu...
Ja sam prodao nakon predujma divke po 163, a trebao sam prije. I realno, s obzirom na zatvorene pogone te vrlo sporu proizvodnju nakon povratka i perspektivu nema razloga da cijena bude iznad 60-70 kn, mozda 80 ako se bas castimo. I doslo je na 90, a onda je pala odluka da se ide dizati radi kvalitetnog iskrcaja. Ne znam s cim drugim objasniti cinjenicu da je zestoki rebound poceo u trenutku kad su se zatvarali pogoni bez naznaka tada kad bi se mogli ponovno otvoriti...
Nista od proboja. Snaga bureka je pregolema.
Prodaju kao da gladuju, majko moja...
Ufffff, ala se ovdje zakurblalo...
Svi bi ju najradije zubima dovukli natrag ispod 5 kn. Dobar znak...
31.7.2020. Tada prelazi.
Kod privatizacije je novac koji se dobije prolazna stavka koja nesto zakrpa, ali pravi dobitak za drustvo je u povecanoj efikasnosti privatiziranih sustava, barem u nacelu. Salje se i bolja poruka kreditorima. Mozda zivne i trziste kapitala.
Svakako prodati sve osim prirodnih monopola i infrastrukture. Mada i to moze u koncesiju.
Kolega, neckate se ko macka oko vruce kase. Sto god napravili sigurno cete pogrijesiti.
Pa kolegica je sve lijepo rekla. No pain no gain. Sto hoce reci da se za neki jaci dobitak ipak treba odvaziti na ulazak dok je jos ovako, sto ja velim "potpuno jasno" , iz svega dosad vidjenog i navedenog, a opet bez sluzbene potvrde crno na bijelo. Svatko vaze rizik i moguci dobitak u skladu s vlastitim afinitetima i to je jedino ispravno.
Kad je cijena bila 1.7 kn pa do 3 kn zavrtio sam 6 znamenki komada i izasao ujesen prosle godine. Sad kad je 5-6 kn i situacija se cini blizu kraju ogranicio sam se na 5 znamenki komada. Eto, npr....
Kad bude javno povrdjeno moci cete ulaziti po 12 kn.
Znaci sad je gotovo potpuno jasno da imamo tri ponudjaca, a to znaci zestoko pripetavanje. UG treba Optimu da bude jaki treci, A1 da zastiti duopol, a Adrisu bi dobro doslo za diverzifikaciju biznisa jer nema puno kvalitetnih prilika u opustosenoj ekonomiji. A njima su ovakve rezijske firme kao kruh. Maknes troskove financiranja i tolika je cista zarada spremna za divku, s investicijama placenim iz tekuceg poslovanja. Pa cak i vise kad se optimiziraju procesi. Ganjat ce oni i HPB, ali i Podravku, nema dileme.
Naginjam na 15+. Naprosto je previse krokodila sad u bari da bude manje.
Receno je na produljenju da ima netelekomski interesent. Sad znamo i koji.
Jel moguce baniranje zbog pisanja kontradiktornih gluposti? Mislim, ono, nadam se da je.
Auti se gotovo uopce ne prodaju. Ne moze biti dobro.
Kolega, sto ce biti s cijenom u kratkom roku to ne zna nitko. Pa ni oni koji vode proces. Previse je faktora. Ja sam cak skloniji vjerovati u stagnaciju i pad do nekih novih vijesti. Ali da ce se prodaja i preuzimanje na kraju odigrati za neku postenu cijenu, to hoce.
Ugasite komp i usparajte si zivce.
Ma deda je prodao pa sad njonja!