Capeovi padaju zbog krize građevinske industrije u Kini.
Supre rastu zbog izvoza žitarica iz Ukrajine.
Mislim da se malo precjenjuje to ukrajinsko zito. 17 brodova u 20 dana, nema to toliki utjecaj,vise je dobra prica. Spasit ce svijet od gladi itd
Capeovi padaju zbog krize građevinske industrije u Kini.
Supre rastu zbog izvoza žitarica iz Ukrajine.
Mislim da se malo precjenjuje to ukrajinsko zito. 17 brodova u 20 dana, nema to toliki utjecaj,vise je dobra prica. Spasit ce svijet od gladi itd
zna li tko uzrok zasto se manji brodovi relativno dobro drze tj rastu
S obzirom da ste nekidan savjetovali da se "proda i skrati muke" ocekivalo bi se da imate ideju zasto je to tako
Eto Jasko je to kratko objasnio a imamo i friski clanak na istu temu:
Malo smo zanemarili izvjesca, evo nam globusa sa q2 maloprije:
Yahooist Teil der Yahoo Markenfamilie
Inace cesto se povlacilo pitanje ko je od stranih najslicniji atpl pa onda pratimo diju, grindroda, egle, pangeu i svasta nesto...evo po floti mozda je favorit bas taj nevoljeni shitco glbs
Display More"Nasdaq now up 23% off its low. Congratulations, we now have the average bear market rally. Across 26 bear market rallies from 1929-1932 and 2000-2002, the average is 23%. After 2000, there were two 40%+ bear market rallies and one 50%+ rally before the market bottomed."
Problem sa gospodinom gore je to što uglavnom ne pogađa kuda će market.Barem kad je tajming u pitajnu,jer naravno da će jednom biti u pravu...barem u nekim prognozama.
Od 2008 koliko mi je poznato(nakon duge medijske šutnje od 9 godina) pogodio je jedino za Bitcoin,za sad,iz 03/2021,iako ćemo i to još vidjeti naravno:
https://moguldom.com/340499/michael…s-prices-lower/
Fulao je za TSLA,čak mislim i shortao.Pa redom kolaps marketa 2017, 2019, te 2021 g posebno,i naravno ove godine,jer market je 10-ak% posto od ATH trenutno
If you’re taking cues from a guy who loves Trump, listens to terrible music, and refers to himself as Cassandra, you’ve already lost.
cemu onda cekati prodajte 16.08.2020 i skratite sebi muke
Uopce nekontam gdje je problem sa vozarinama.Osobno ja bi potpisao tih 17 500 za Hendye i Supramaxe sljedecih 5 godina fiksno dali je tko probao od vas izracunati o kojoj se tu sumi para radi u godinu dana,koliki je BE za Atpl i koja masa para ostaje nakon 17 500 dolara vozarina e sad drugi je par BDI kojeg vuku dole Capovi ali kakve veze Atpl ima sa Capovima.DSX vam kupuje Ultramaxe 5-7 godina starosti za 36 mil dolara komad a vi cmoljite da je Atpl na 0.4 NAva preskupa.
Potpisali bi ih vjerojatno svi kolega (osim par maksimalista kojima ni 40k nije dosta). BDI nije pao samo radi capeova, nisu bepei, beesi i bhsi ostali isti a samo cape dole, to nije tocno. Atpl ima vise veze sa capeovima nego mislite. Ako nista drugo zadiru u isti commodity (ugljen). Dija je malo preplatila ultramakse a ne vidim da je iko napisao da je atpl skupa, au contrair.
pad BDI najvise je uzrokovan padom Capova kako Atpl nema iste ono sto ima na TC uoce nisu lose vozarine 17 500 na ovaj tecaj dolara
A za panamaxe i supre se nisu skoro prepolovile vozarine unatrag koji mjesec?! I to je nebitno?
I samo po sebi to nije problem jer smo valjda svi vec posijedili od volatilnosti u bulku ali ovo je kontrasezonalni pad. Ne budimo nojevi
Djelomično se slažem jer doista nemamo pojma kada i kuda će potražnja, ali za ponudu imamo.
Da citiram našeg glavnog izvršnog MD:
"Ugovoren je i značajno veći broj brodova za prijevoz rasutog tereta u odnosu na 2020., ali je brzina ugovaranja u skladu s uobičajenom prije 2020. te se knjiga narudžbi zadržala na niskih 7% postojeće flote. Stoga se u sljedećim godinama očekuje usporen rast flote, pa je u 2022.godini predviđen rast između 1.6 i 2.3%."
I to je (supply) nazalost (ili na nasu srecu) jedino sta znamo. Ostalih 100 varijabli su nepoznanica
Display MorePuno ste toga napisali, u teoriji ok, ali u praksi će se odlučivati na skupštini prema broju dionica.
Protuprijedlog je otvoreno pitanje svim dioničarima, uključujući IB, zašto se ne ugledamo na najbolje?
Zašto ATPL ne bi isplaćivala visoke dividende i imala aktivan program otkupa dionica?
I tu dolazimo do činjenice da je u rekordnoj godini predložena minimalna dividenda u odnosu na zaradu, pogotovo kada se pogleda konkurencija.
Stalno se ljude plaši recesijom, no izbjegava se spomenuti da brodari u takvom okruženju i dalje jako pozitivno posluju.
Odnos ponude i potražnje za brodskim prostorom sugerira da će takvo stanje trajati još nekoliko godina.
Mišljenja sam da se povoljni vjetrovi na tržištu mogu još bolje iskoristiti na korist svih dioničara.
Doista bih volio čuti od IB i menadžmenta konkretan plan kako će to napraviti.
Zapravo, vjerojatno ću ih direktno pitati na skupštini.
"Odnos ponude i potražnje za brodskim prostorom sugerira da će takvo stanje trajati još nekoliko godina."
Uz duzno postovanje nemamo pojma kakvo ce biti stanje iduci tjedan a ne iducih godina
A šta mislite, što će prije pogurati cijenu dionice prema 1.000 kn? Dividenda 20 iii li 60 kn.
Preko 1000 samo baltik draj indeks, najjaca sila u svemiru ... ili naravno neki fond koji ce uletit ko medo u jagode
Bez toga ni 20 ni 60 nece pomoc
I sankcije na ruski ugljen koje startaju sutra nemaju veze s nama, mi guramo i dalje iz ust luge jer su nam brodovi...ruski
Pa nisu sve države svijeta uvele sankacije protiv Rusije.
Sve jasno kolega. Samo me nasmijava eu licemjernost. Sankcionirat cemo ruski cumur ali eu brodovi ce ga voziti u maroko
U prvoj polovici 2020. godine stupilo je na snagu novi petogodišnji time charter ugovor za naša četiri broda AP Jadran, AP Argosy, Zagreb i Miho Pracat...
I sankcije na ruski ugljen koje startaju sutra nemaju veze s nama, mi guramo i dalje iz ust luge jer su nam brodovi...ruski
Dok se zbrajaju glasovi stucnog zirija za pojacanje dividende odoh baciti oko gdje su nam brodici...
MIHO PRACAT, Bulk Carrier - Details and current position - IMO 9384514 - VesselFinder
S obzirom da ce gs biti posjecena radi potencijalnih 60 kn bi li koja dobra dusa pitala do kada nam brodovi plove u rusiju, sta se tu vozi i tako
Supruga neka za to vrijeme obavlja shopping.
Moze samo ne znam da li da joj dam limit po tarifi 20kn ili 60kn po dionici. Razlika je velika
Mislis da vjestica ne prati zse i nezna da je atpl isla 6% u plus danas? Ponesi karticu na kojoj je veci limit, trebat ce ti
Detektirala je recesiju pa su joj top 3 holdings tesla, zum i roku. Ranit cu se tupim nozem
Tocno. Ali nemoj navoditi ljude na krive zakljucke. Supre I Pana, kao I handy prate capeove u stopu
Osim što ATPL ugovara TC, a ne spot, a dnevne ugovorene vozarine su vidljive na izvješću. ATPL zbog toga kaska sa zaradom dok vozarine rastu, ali i dok padaju. Handiji se čitavo vrijeme drže bolje od očekivanja, supre sve donedavno fantastične, a bogumi i panamaxi.
Je li ovaj pad indeksa dugoročno održiv, vidjet ćemo, za sada ga ne prati pad cijena brodova, a samim tim i NAV ne pada, a ovdje je P/NAV i dalje ispod 0,5.
Ako bi se nastavio pad indeksa ili grebanje na ovim razinama moze se ocekivati spustanje cijena brodova i NAV-a.
Da citiramo popularnog mintza:
Also a massive gap between steel values and near-term forward rates. Don’t think the issue is the stocks as much as it is the asset prices… NAV tumble ahead?
Tako da...fingers crossed da okrene BDI
I moje odluke. Kafići i restorani me više neće gledati u dogledno vrijeme.
Konzum kada su akcije 😅
And so it begins...
Display MoreRobert Bugbee (Scorpio tankers) je ovih dana u intervju nabacio zanimljivu metaforu brodarstva, prevedeno sa eng:
"Brodarstvo je otok na kojem vrijeme nepredvidljivo, vlasnici brodova su lokalno stanovništvo, a fondovi i institucionalni investitori posjetitelji.
Svako toliko, vrijeme je prekrasno, ali je prekrasno manje mjeseci nego što pada kiša i ponekad budu oluje.
Ali tih mjeseci dok sunce sjaji, taj mali otok je jedno od najljepših mjesta na svijetu za biti.
Ljudi dođu i posjete, neki pokušaju ostati cijelu sezonu, drugi imaju nesreću pa ni ne dočekaju ljeto, a ponekad uopće niti ne bude ljeta."
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.
Najbolji govornik medju brodarima i nabolji brodar medju govornicima
(Nije ni sala, da ne vodi scorpio mogao bi na broadway)
Opet mi ne štima matematika.... Kako 1968 dionica može biti 0,00142% ..........Ili sam ošo na kvasinu.....
![]()
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Makni % ili pomnoži sa 100 i bit će ok
Meni nije jasno zasto je INSW u protuprijedlogu kod racunanja medijana stranih div yield ali vjerojatno trazim dlaku u jajetu
Atlantska plovidba d.d., Dubrovnik, Dr. Ante Starčevića 24, OIB: 61063868086 (dalje u tekstu: Društvo)
obavještava kako je dana 2. kolovoza 2022. godine zaprimilo Protuprijedlog na Prijedlog odluke pod točkom
8. dnevnoga reda Glavne skupštine Društva sazvane za dan 31. kolovoza 2022. godine od strane dioničara
gospodina Bojana Baretića. Tekst Protuprijedloga zajedno s obrazloženjem u nastavku je ove obavijesti.
Bojane povedi nas!
Display MoreDSX je 6,10$, ATPL je 430 kn. Uvijek je bilo da je cijena DSX-a u dolarima slična cijeni ATPL u kunama, minus decimale.
Nerijetko je ATPL cjenovno viša od DSX u smislu da je DSX 5$, a ATPL 550 kn.
Trenutno je razlika izuzetna u korist DSX, ATPL bi trebala skočiti 40% da je dosegne.
Sad je ona vječna dvojba: Je li ATPL podcijenjena ili je DSX precijenjena.
Long ATPL i short DSX, bit ce para
P.s. uzima li taj atpl vs dsx omjer i tecaj usd u obzir?