nije aprililili....is sekunde u sekundu zelenjava
Posts by looserst
-
-
+ atpl po 186...idemo dalje
-
To bi trebalo rezultirati gradnjom novih brodova?
- Logičan je odgovor da bi to trebalo tako biti i brodari su na dobrom tržištu nekad pojačano naručivali novogradnje. Ograničavajući je čimbenik to što je u krizi koja je zadesila brodove za rasute terete tijekom posljednjeg desetljeća nestalo i dvije trećine kineskih brodogradilišta koja su ih gradila. U okolnostima pandemije zasigurno je teže osigurati i financiranje novogradnje, a brodari su trenutno neskloni većim narudžbama i zbog činjenice da je u Kini teško organizirati nadzor gradnje, pa čak i da brod preuzme njegova posada. Sve to pruža nadu i može se očekivati da bi dobro tržište u ovom segmentu poslovanja moglo potrajati.
A analiticari iz jutarnjeg su kvalitetni i treba ih poslusati?
Kolega procitajte clanak ponovo, izjavu je dao predsjednik uprave tankerske pa valjda ima neku tezinu? (inace bi se slozio, piskarala iz jutarnjeg samo popunjavaju stranice nebulozama, ponekad usput i krseci elementarna pravila burze, npr. u slucaju clanka o dalekovodu)
-
...Odnosno nije, ako se dokap odgodi, a postojeći oporavak se pretvori u dugoročni ciklus rasta vozarina....
Bingo! A o kojim cijenama se onda prica i koji je risk/reward u ovoj kombinaciji
-
Pa dobro, ti onda podmetni sić i čekaj, al nemoj se iznenaditi ako na kraju “ostaneš žedan”.
Hvala ti sta mislis na mene i moj novcanik, bas si srce. Da zakljucim, prije par mjeseci bi potpisao sve sta si rekao ali sad... aJmo vidit kako ce se prica razvijat
-
Kratkoročno, dugoročno, budućnost...a znamo li mi da je trenutni cycle kratkoročan? Čak i ultra loša uprava (šta JDPL uprava svakako je) trenutno zarađuje a ako ovo potraje...možda i ima dugoroćnu budućnost? Ili bar dok opet ne spale novce, tamo 2034 negdje?
Nemaju oni sto spaljivati jer oni novca za akumulaciju nemaju, kao ni za podmalđiavnje ni proširivanje flote. Oni su spalili i ono sto nemaju odnosno nisu imali. Jel ne znam kako drugačije tumačiti oprost dijela duga.
Nemaju sad ali nesto i kapa u kasu ako se vozamo po 15,20 k?
-
Država ni nema namjeru dugorocno ostati većinski vlasnik nakon sanacije i dokapitalizacije odnosno prodaje ili ulaska strateškog partnera. Ionako je kod EK tražila iznimku da može provesti proces restrukturiranja. I izdala obimna državna jamstva na teret kojih je očito i otpisan dio kreditnih obveza.
A sad, da li se to nekome i kome namješta, to je tesko reci. No, činjenica je da uz ove vlasnike i ovu upravu Jadroplov nema dugorocnu budućnost bez obzira na trenutni smjer vozarina. Kratkoročno je naravno moguće svašta.
Kratkoročno, dugoročno, budućnost...a znamo li mi da je trenutni cycle kratkoročan? Čak i ultra loša uprava (šta JDPL uprava svakako je) trenutno zarađuje a ako ovo potraje...možda i ima dugoroćnu budućnost? Ili bar dok opet ne spale novce, tamo 2034 negdje?
-
+ atpl na 192,5... mislim da vlakić brzo kreće pa skupljam mrvice
-
Eto. Jako brza reakcija trzista na Suez.
Kapetan Ever Given-a ima pivu kad god želi! Svaka čast majstore!
(Mislim da bi futuresi svejedno u zeleno ali neka njega tamo tjedan-dva)
-
Freight futures am update
Capesize down ~13%
Panamax down ~11% -
Prati li neko slučajno ZIM?
Summary of Key Financial and Operational Results
Q4'20
Q4'19
2020
2019
Carried volume (K-TEUs)...........................
799
698
2,841
2,821
Average freight rate ($)............................
1,518
1,017
1,229
1,009
Revenue ($ in millions).............................
1,361
827
3,992
3,300
Net income ($ in millions) .........................
366
1
524
(13)
Adjusted EBITDA ($ in millions)..................
531
115
1,036
386
Operating income (EBIT) ($ in millions).......
439
45
722
153
Adjusted EBIT ($ in millions)......................
439
47
729
149
Adjusted EBITDA margin...........................
39.0%
13.9%
25.9%
11.7%
Adjusted EBIT margin...............................
32.3%
5.7%
18.3%
4.5%
Net cash generated from operating activities.
414
89
881
371
Free cash flow ($ in millions).....................
392
83
846
409
Earnings per share ($)..............................
3.65
(0.00)
5.18
(0.18)
Net debt ($ in millions).............................
1,236
1,372
Jučer su ih zakucali nakon bolesno dobrog izvješća, razmaženi ameri žele quarterly dividende a ovi nude yearly. IPO je bio nedavno i istina raslo je dosta od tada ali i dalje mi se čini kao dobra prilika
Znalci... mišljenja, analize...? Ima neko volje pogledati?
-
mittko je MM. ne kažu bezveze da pero vrijedi više nego... (u ovom slučaju tipkovnica)
-
Dry bulk equities – Beginning of a super cycle, or just an upswing? https://www.hellenicshippingnews.com/dry-bulk-equit…ust-an-upswing/
Conclusion
Despite increasing evidence of an upswing in dry bulk shipping, market players are divided on the duration of this upswing, and whether it can qualify as a super cycle. Some expect it to fizzle out in three-to-five months, with others expecting it to phase out in three-to-five quarters, while a percentage expects it to last for as long as until 2023. Everyone however holds consensus that it is a great time for dry bulk shipping and its equity shareholders
Duration, duration....ključ svega
-
Dakle iz danasnje/jucerasnje rasprave i analize jdpl podcijenjen a atpl blago precijenjena
63 kn per share, da ne viidim izracun rekao bi da me zaj...
I naravno hvala mittko za analizu,imam i ja nesto jdpl
-
Evo opleli malo po ulpl i jdpl.
ružna pačad se pretva u labudove
-
Nekretnine definitivno neće padati mada je to bilo za očekivati, potražnja je jača od ponude pogotovo u zg, nema dovoljno novogradnji, cijene materijala je znatno porasla, zg kao glavni grad je za 5-10 godina na 2.700-3000.
Dubrovnik će se vratiti za godinu, dvije na staro po pitanju nekretnina.
Ipak je to Dubrovnik.
1998 si mogao kupiti za 50.000 maraka 50 kvadrata baš na Batali, nekoliko godina kasnije isti stan je vrijedio 200.000 eura.
5 puta više.
Povlačim paralelu sa današnjom cijenom Atlantske pa da vidimo za par godina...
šta se tiče nekretnina nema straha, šanse za bitniji pad na jadranu su ravne nuli.
off topic...maloprije je kraj mene prošao kombi pivac grupe...kretao se nizbdo malom brzinom. osjetio sam neku nelagodu...nadam se da ga više neću vidjet
-
+ atpl na 179... bit ce je valjda jos po diskontu
-
Vani je raspašoj. Sutra bi i mi mogli potegnut do 185-186 kn.
-
HT apdejt
Vidjeli smo odbijanac u toj zoni, ali nimalo uvjerljiv. Ako se ubrzo ne odlijepi, bojim se da će ići dolje ovom drugom trajektorijom.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. ATPL apdejt
Cijena je došla do prve razine otpora na 192 kn, i mislim da sada gledamo retest ovog bullish pennanta. Cijena je otišla malo niže nego što bih to volio, ali ajde, tehnički još uvijek drži vodu. Ako ne bude većh šokova zbog FI-a, rekao bih da je sljedeća postaja cca 220 kn.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. ATPL apdejt
Onaj bullish pennant više nije pennat, cijena je sada u nekakvom uptrend kanalu, tako da bi sada bilo već vrijeme da ode opet do vrha kanala, negdje oko 194 kn. Tu je 200 EMA koja je svojevrsna zona otpora, a ujedno je to i razina otpora od ranije. Bilo bi jako bullish ako bi se tu cijena konsolidirala neko vrijeme, to bi ukazivalo na vjerojatni breakout prema 215 kn.
Cijena se za sada uspješno drži iznad 50 i 100 EMA, bez obzira na agresivne prodavače. Pratimo dalje.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Hvala mittko!
-
Ne razumijem sto Ingra ima veze u reprogramiranje duga Tpng????
Kolega da li ste ikad dizali kredit u banci?
Po vasoj izjavi sigurno niste.
Da li znate kako se kamate za kredite plaćaju?
Znaci da vam ukratko objasnim kamate od prve rate otplate kredita idu vece prema zadnjoj otplatu kad je najmanja,dok anuitet ide od najmanjeg do zadnje otplate kad je najveci.
Sukladno tome kako st-brajo govori da su podigli kredit 2015,predpostavljam na 10g, mozda i krace,su do dana danasnjeg platili najvece kamate. Nije mi jasno da su u drugom polovini otplate kredita sa podosta smanjenim kamatama, oni podigli novi kredita sa novim kamatama koje sigurno nisu manje?!
Refinanciranje ili reprogramiranje se radi da bi se smanjili anuiteti, sto znaci da nisu mogli placat prosle obveze pod tim uvjetima.
Kolega anuitet je glavnica+kamata i anuitet se (uz neke pretpostavke) ne smanuje. Reprogramom "zatvaraju" preostalu glavnicu prvog kredita i otplacuju je uz manje kamate. Ukratko platit ce manje za istu stvar. Basic stvar. Kredit imam.
Uzurpiramo temu pa bi ja ovdje stao i prepustio dalje tpng znalcima da preuzmu, ako ih ima