1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. looserst

Posts by looserst

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • looserst
    • October 16, 2021 at 6:11 PM
    Quote from accountant
    Quote from BSOD

    Bravo kolega!

    Hvala Vam svima koji se trudite oko istraživanja, i prvodite sate i sate čitajući članke, bilance, Twitter. Ja bi sudjelovao u takvim raspravama, no moj stil "ulaganja" ne podrazumijeva ništa od navedenog. Niti čitanje, niti analiza, niti CMF, niti bilanca, ništa.

    Samo price action, tehnička, i feeling. Najviše što mogu pridonesti ovoj temi je kakvim grafom sa objašnjenjem kako sam kada i zašto ulazio u poziciju.

    Kolegi accountant posebna pohvalnica, on kada krene dublje u papir, ispadne 100% u par mjeseci (ako je itko zaboravio sjetite se CNDT).

    Imam i jedan gross zaheb. Ako se sjećate SOS. Kripto play. Plus neki osnovni biznis.

    No ispalo je kako ispalo. China CP crackdown. Nije jedina.

    Prodao sve s gubitkom. Poližeš rane i zasučeš rukave.

    Krvav je ovo posao.

    Ali i gušt. Bez obzira.

    Smatram da na kratki rok ne treba gledati promašajima 'u zube'. Sve je to škola, ja osobno najbolje učim kad me opali po džepu. Milina! :D


    Nemam GLS, koja je igra s njim?

    Display More

    GSL ne GLS ;)

    Ajmo reci da njima zim i ostali placaju najam brodova. Dobra flota, dugorocni kontrakti, veca sigurnost ako se kod brodova moze o sigurnosti pricati :/

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • looserst
    • October 16, 2021 at 5:59 PM
    Quote from accountant

    Ja najozbiljnije razmišljam da značajno uđem u ZIM Integrated Shipping.

    Malo sam gledao sad za vikend članke po webu, Twitteru... Sjajna dionica! A taman se cijena iskorigirala kako treba.

    Container biznis, a znamo kakve su gužve. I marže. Upravo su naručili 10 brodova za najam na LNG pogon do kraja 2024. Operativni tok, neto dobit, sve dobrano preko $1 mlrd samo u zadnjem kvartalu. Na Twitteru nađoh da imaju jako veliki udjel ruta iz Kine i Azije prema US (preko 50%, a otprilike 70% na spot tržištu), upravo najisplativije. Na ovu cijenu ($44) imaju cca $12 casha i otprilike su očekivanja analitičara do $30 zarade do kraja 2022. Lako moguće su ta očekivanja vrlo podcijenjena.

    Znam neki će reći da imaju većinu brodova u najmu, al opet. Nevjerojatno da sve ostalo u bilanci, imovina te sam business, vrijedi $0? Odnosno gledajte ovako: dobijate biznis po cijeni koju će kompanija zaraditi do kraja 2022.!!!

    Dividenda: isplaćuju 30-50% dobiti u dividendu.

    Prije par dana je Matson izbacio najavu rezultata za Q3. Kažu kad bi multiple za Matson primjenili na ZIM, diona bi trebala biti već na $150. A eto nije. Zašto? Moje je mišljenje da se sad prebacuje na tankere. Koji nisu odradili prvi rast, kao kontejneri. Ali ako me feeling ne vara, ide leg2 rasta na njima. Brutalni je ovo bio kvartal plus još ovaj koji slijedi. Najave za 2022. su sjajne.

    Uskoro update kako što nađem. Slobodno dopunite ili opovrgnite. Nema ljutnje.

    Display More

    Nadopuna da od nekidan imaju 4 panamaxa 4300 teu SH kupljena za 240 milja.

    Za dividendu samo napomena da Izrael uzima 25%. Onda bi trebalo popuniti komplicirani zahtjev i traziti dio nazad jer RH ima s njima nekakav ugovor na 15%. Meni se nije dalo zaj.. za special dividend od 2 usd koju su isplatili na zadnjem q reportu ali za tu iz Q1 bi se isplatilo.

    Opasnost je naravno ako se dogodi drastican pad fbx-a. Ja se vratio na 44 pa kud puklo da puklo.

    Kolega accountant pratite li gsl kojim slucajem?

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • looserst
    • October 16, 2021 at 1:22 PM
    Quote from mariv002

    grkinja opet nastupa:

    https://indiashippingnews.com/us-largest-pub…ompany-is-born/

    Ovo je valjda samo sluzbeno merge sa NNA, nije nista novo, stara vijest.

    Sad je najjaca, ima najvise brodova pa se mozda oposteni i da dividendu... X/

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • looserst
    • October 15, 2021 at 8:11 PM
    Quote from zlocesti

    A da svrnete malo pogled i na siromašnu braću tankere ?

    EURN danas 6,70% gore, preporuka Strong Buy

    Fredriksen becomes key shareholder in Euronav - Splash247
    With plenty of analysts suggesting tankers have finally bottomed out after a horrendous 2021, shipping’s most famous tycoon has decided now is the time to buy…
    splash247.com
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • looserst
    • October 15, 2021 at 7:08 PM
    Quote from baggio89
    Quote from accountant

    aha, sad kužim

    preračunato u cijenu dionice

    a prije 38 min napisao je i ovo:

    zanimljivo!

    taj lik je dobar. Ima dobrih i zanimljivih analiza i komentara

    Ajmo reci Joakim za kontejnere a nije los ni za ostala plovila. Prije godinu dana je savjetovao natrpavanje dac i nmm na 5 usd, zim na ipo po 15. Ko je to poslusao ne brine ga cijena litre supera na ina pumpama :S

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • looserst
    • October 15, 2021 at 6:16 PM
    Quote from accountant
    Quote from looserst

    ...

    A za navios, kazu znalci da NMM generira 1 usd zarade svakih 10 dana. E sad ako je to za cijenu od 28 usd so be it :rolleyes:

    može pojašnjenje?

    ove matematike koju ste naveli


    Kradem informacije od onih koji racunaju kao sto i kradem grafove od ovih koji crtaju. Jednom rjecju...lopina 8)

    Files

    IMG_20211015_181523.jpg 93.02 kB – 0 Downloads
  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • looserst
    • October 15, 2021 at 6:11 PM
    Quote from zlocesti

    Ne znam ja koja vam je sreća kad nešto nacrtam, jer crtam onako kako bih trgovala... a svi to činimo na svoj način uzimajući u obzir brojne faktore... plus što fali update...

    Za Navios bih čekala potvrdu da se odlijepio , nekako mi je posložen za još manji pad

    Drugi će pak reći da je cijena dovoljno pala da opravda ulaz u sektoru koji još uvijek ne stagnira nego je vruća roba

    Sad si me zbunila. Crtas li kako bi trgovala ili trgujes kako si nacrtala? Za to vrijeme je panenka (panl za nogometne sladokusce) anulirirala dio gubitka od jucer.

    Jesmo malo mirniji bade foksu? ;)

    A za navios, kazu znalci da NMM generira 1 usd zarade svakih 10 dana. E sad ako je to za cijenu od 28 usd so be it :rolleyes:

  • DRY BULK

    • looserst
    • October 15, 2021 at 4:04 PM
    Quote from StatusQuo
    Quote from BudFox

    Uff slabo je to... baš gledam da još kupim ako ide nazad gore...

    DSX je na 5,17$ pa bih rado kupio ako se vraća nazad iznad 6$

    Aha ti bi da kupis na 5.17$ ako cijena bude 6$ :D

    Uz garanciju povrata novca i nadoknadu za duševne boli ako ne bude :D

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • looserst
    • October 15, 2021 at 9:59 AM
    Quote from accountant

    točno, kolega looserst

    al što je Biden rekao? luke rade 24/7 da riješe zastoje, pa jel to problem za brodove? njima je također u interesu da se roba istovari (iako i kad se čeka, 'taksimetar' radi jel?)

    čitao sam da su se brodovi vraćali prazni (bez agrikulture i dr. robe iz US) nazad prema Aziji i Kini, pa nije li to veća šteta

    odčepiti promet kroz luke i vozi dalje

    Pa mislim da je nama problem ako se baš odčepi sve, svakako je dobro da je dio flote congested. Druga je stvar šta nije problem rješiv sa 24/7 jer to već neko vrijeme pokušavaju pa ne ide.

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • looserst
    • October 15, 2021 at 9:48 AM
    Quote from accountant
    Quote from StatusQuo

    Da je cijelo trziste ronilo nekako bi mi bilo svatljivije, medjutim ostatak je ljepo rastao, ovo mi se nekako cini kao korekcija mozda za level nize nego ocekivano

    Možda. Ništa novo. Kako ono ide, tržišta mogu biti duže vremena iracionalna nego što možeš biti likvidan.

    Dokle god zarade rastu (osim možda Cape koji sad pada), pa čak da i ostanu na ovim razinama, godinu-dvije ovdje imamo sigurnu luku

    Ja jučer nisam dokupljivao jer čekam da vidim preokret odn. jel će se nastaviti ovaj trend pada ili ne

    Kolega je na temi Dry bulk poslao jučer projekcije jedne kompanije, skroz u listopad vozarine rastu, debelo iznad break even

    Amazon je praktički već otvorio božićnu sezonu prodaje iz 'straha' od čepova u lukama

    Nek roni što ronit mora, neće dugo. To me čini još sigurnijim da će brodari rasti kad ostatak tržišta neće jer će pratiti BDI i vozarine.

    Display More

    Samo mali osvrt na brodove vanka jučer. Stoji ovo za capeove, očekuje se pad, Q1 ffa stoje "loše" i da je sad to razlog, da se baš precizno gleda ko to ima capeove pa da se roka po gogl, sblk... onda bi se reklo da tu ima smisla.

    Ali jučer su pali redom:

    - svi bulkeri

    - svi kontejneraši

    - svi tankeri

    - većina LNG-a, LPG-a

    Možda većina samo prati bulk pa se ne ide za time ali ciljano se išlo na sve šta plovi.

    Moguće da su se prepali ove Bidenove priče da će riješiti port congestion pa dumpali sve, znaju oni to tako "majstorski" odraditi

    Svakako nema svađanja sa marketom, polizati rane i idemo dalje

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • looserst
    • October 14, 2021 at 11:39 PM
    Quote from Hrx84

    Isto kad pogledamo da se teoretski odigra crni scenarij, problemi u Kini, padne bdi na 1500 bodova, Angeliki nas zezne i ne da nikakvu dividendu, još bude muljaža...

    Eto sad je navios 27.5$ uz skoro idealne uvjete.

    Zbog čega bi tada mase bježale iz NMM ispod cca 20$, imaju dobre ugovore za kontejnere još koju godinu, 2022 će im biti brutalno dobra, pa i 23., ajde valjda na tankerima ne bude velik gubitak... Mislim prostor za nizbrdo nije puno velik.

    A šta će biti iza 23. tko zna, uz to orderbook barem za dry segment je nisko

    Kolega krivi topic (ovdje vam je gr(i)cka vjestica gospar domijan)

    ;)

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • looserst
    • October 14, 2021 at 10:43 PM
    Quote from BudFox

    Ne znam, ovo je pre pre strasno sto se danas dogodilo, PANL -8.5%

    Bilo je vec ovakvih dana a PANL je 200-300k usd bogatija kompanija nego jucer kad je bio 8.5% skuplji. Chill

  • DRY BULK

    • looserst
    • October 14, 2021 at 10:28 PM
    Quote from hugh
    Quote from maratonac

    Brodari poput ATPL koji nemaju Capeove su taoci ovakvog kretanja Cape indexa. To je i razlog nepovjerenja u USA brodare koji velikim dijelom i imaju Capeove. A dok ne rastu ino brodari, teško da će i ATPL značajnije potegnuti. Vozarine za Supre i Panamaxe su stabilne i očekujem da će takve i ostati tijekom duljeg razdoblja. Ako još malo porastu, tim bolje.

    Kad i ako ino brodari počnu rast kao 2007. godine, tada će tek uslijedit brutala i na ATPL, a tad će bit kuku lele kako će to brutalno izgledati. Volio bih to vidjet da bar malo evociram uspomene na daleku 2007. g. Ako to dočekamo, a nadam se da hoćemo, tek tada će pojedinci ovdje vidjeti kako brutalno može izgledati rast brodara. Sve drugo ovo dosad činit će se poput kamilice naspram toga.

    Ima logike u tome što pišeš no s druge strane capovi i inače imaju puno jače izražene promjene smjera nego drugi tipovi brodova a uz to su još i na vrijednostima koje su izrazito velike a brodari se baš i ne vesele tome niti malo....ono što mi nema ni zrna logike je ovoliki pad brodara vani koji se sad protegnio na več mjesec dana a s druge strane imamo viskoke vozarine i očekivanja da tako ostane još relativno dugo vremena.......gledajuči cijene mnogih brodara vani od šestog ili sedmog mjeseca oni u biti stagniraju ili su u padu dok je bdi za tih nekoliko mjeseci napravio veliki napredak.......ima li netko možda neke grafikone usporedbe zse brodare i brodare vani u zadnja 3 mjeseca?......bilo bi zanimljivo za vidjeti kako stoje i kakve bi zaključke iz toga mogli izvesti......ovako na oko mi izgleda da zse brodari nadoknađuju kasno paljenje......

    Nemoj stavljati te grafove, pusti da se i dalje mantra kako su vanka brutalno rasli a u nas ni makac 8)

  • DRY BULK

    • looserst
    • October 13, 2021 at 11:42 PM
    Otmica broda u srcu Europe: naoružani muškarci upali na bulk carrier, ozlijeđeno nekoliko članova posade. Brod je već bio zaustavljen na ulasku u La Manche
    Dosad nezabilježen slučaj otmice broda dogodio se u noći s 10. na 11. listopada u srcu Europe – u Dunkirku u Francuskoj, javlja FleetMon. Nekoliko muškaraca…
    more.slobodnadalmacija.hr

    Kakav ugljen, ima i skupljeg tereta :S

    Jel li izlistana negdje Columbia Shipmanegement? :/

  • DRY BULK

    • looserst
    • October 13, 2021 at 11:24 PM
    Quote from stefek

    Pretačem si chia sjemenke iz vrećice u teglicu i prvo što pomislim: Drybulk! :P

    Ja mislio sa drybulk investitori jedu pravu hranu. Ono panceta i cvarci, tako nesto :sleeping:

  • DRY BULK

    • looserst
    • October 13, 2021 at 8:19 PM
    Iron Ore: A Recovery in the Shadow of the Energy Crisis — Breakwave Advisors
    Iron ore has gone from a straggler to a top performer
    www.breakwaveadvisors.com

    Ulf opet zanimljiv. Bilo bi bolje da nije situacija ili IO ili ugljen nego i ovce i novce ali daj sta das:

    Suppose the expected increase in Chinese steel production materialises. In that case, seaborne iron ore imports are likely to continue to pick up, especially as inventories in two of the largest ports remain low. However, the ongoing energy crunch may force steel mills to reduce production. The current flooding in the Shanxi province, China’s most significant coal-producing region, could further exaggerate the energy shortage and send steel production lower. Therefore, an extended disruption in the coal hub could see Chinese iron ore demand decrease but increase the appetite for seaborne coal imports.

  • DRY BULK

    • looserst
    • October 13, 2021 at 5:10 PM
    Quote from gigic23
    Quote from looserst

    https://finance.yahoo.com/quotes/gogl%2C…r=1&bypass=true

    Crveno. Genco se dobro drži, ostalo roni. Pratimo dalje

    Koja je ovaj puta teorija, small cup, futuresi, Evergrande, urota, bakrači ili.. ????... :?: :?: Konfužijon.. :) :/

    A da vi kolega fanu mojih teorija probate dati jednu svoju pa cemo je analizirati? ;)

    Konfuzjun 8o

  • DRY BULK

    • looserst
    • October 13, 2021 at 4:04 PM

    https://finance.yahoo.com/quotes/gogl%2Cgnk%2Csalt%2Cinsw%2Cnmm%2Cpanl%2Csb%2Csblk%2Cgrin%2Cdrys%2Cdsx%2Cegle%2Cesea%2Ciwm/view/v1?ltr=1&bypass=true

    Crveno. Genco se dobro drži, ostalo roni. Pratimo dalje

  • DRY BULK

    • looserst
    • October 13, 2021 at 11:04 AM
    Quote from mitkko

    https://gcaptain.com/dry-bulk-at-ca…arkets-on-fire/

    Rezime onog shipping foruma od neki dan. Zanimljivo stivo.

    I oni su se "posvađali" treba li sve držati na spotu ili nešto baciti na TC. Ako ništa drugo bar su nam teme iste. Dakle očekujemo update sa shipping foruma oko brzine plovidbe i potrošnje goriva 8o

  • DRY BULK

    • looserst
    • October 12, 2021 at 11:22 PM

    Kad smo vec kod brzine evo jedna ubrzana snimka egle supramaxa:

    Inflation Hedge on Twitter
    “Great footage from an $EGLE supramax #drybulk https://t.co/lybfUpdpzR”
    mobile.twitter.com

    Sad ide li on 11.7 ili 12.1 milju nebi znao (od svega ovoga ja razmisljam o algoritmu koji mjeri prosjecnu brzinu flote na tjednoj bazi :D )

    Ja se freezam na ova videa, neznam kako ostali? Ima li ljubavi za brodove ili samo brojite novce? :P

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™