1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. looserst

Posts by looserst

  • DRY BULK

    • looserst
    • November 16, 2021 at 9:00 PM
    Quote from Hrx84

    Ostao sam zaglavljen u Pangei i Naviosu. Nemam kud na ovim razinama. Iznenadilo me. Sve bi bilo super kad bi sada i jedni i drugi prodali 20% svoje flote i popravili bilancu, pogotovo navios koji je krcat brodovima. Danas bi za njih mogli dobiti 2-3% manje dolara nego prije dva tjedna što bi bio super stop-los.

    Mi smo svjesni, a oni nisu da brodovi većinu svoje karijere gube novce, samo ponekad u iznimnim slučajevima mlate novce.

    Ja bas to dvoje iskrcao danas na otvaranju, najbrzi prst sam igrao. Na kraju cijele price navios na nuli a panl nesto plusa. Zali boze vremena i proucavanja flote, izvjestaja itd

    Nema sanse da skupljacica brodova proda igracku, samo ako dobije novu vecu :P

    Nadam se kolega da ce biti kakav bounce makar i mrtvo mace ako gledate izlaz, sretno!

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • looserst
    • November 15, 2021 at 11:38 PM

    Evo CEO interview, nadam se da ne ponavljam nekoga


    Glavni izvršni direktor Atlantske plovidbe: Naručili smo dva nova broda u najsuvremenijoj izvedbi smanjene potrošnje i zagađenja
    Svjedočimo ‘zlatnom dobu‘ brodskih vozarina koje su momentalno na razinama do 1000 posto višim od onih prije pandemije koronavirusa. Procjenjuje se i kako bi…
    dubrovacki.slobodnadalmacija.hr

    Sturi osvrt na trenutno stanje:

    Sukladno tome su i naši rezultati u prva tri kvartala 2021. bili izvrsni, a i u četvrtom kvartalu očekujemo dobar rezultat. Pri tome smo zadnjih nekoliko tjedana svjedoci pada vozarina, za što vjerujemo da je ipak samo logična korekcija s obzirom na brzinu i intenzitet prethodnog uzleta. Kao i svi brodari, pratimo izvještaje s tržišta i parametre koji određuju u kojem će se smjeru tržište razvijati. Brojne varijable igraju ulogu, od brzine rasta ili usporavanja kineskog gospodarstva, zastoja pred pojedinim lukama uslijed mjera povezanih sa širenjem virusa, geopolitičkih događaja, sve veće potražnje za električnom energijom, ali i tranzicijom na ekološki održive izvore energije, te započetim procesom dekarbonizacije brodarstva.

  • Birtija

    • looserst
    • November 13, 2021 at 10:41 PM
    Quote from BudFox
    Quote from looserst

    Pokusao je dr short aka michael burry pa je odustao. Ici na teslu je napad na bitkojne, psece coine, cathie wood, meme gluposti i sve milenijce ovog svijeta. Trenutno je to juris na vjetrenjace :sleeping:

    Je istina, ali kada Elon aka influencer to radi (shorta ili prodaje dionice TSLA iznad 1k $), a

    ekipa suludo to kupuje, jer je kao imati Teslu cool, onda je sve super. Good for them :thumbup: .

    Taman za jedno 50 godina kada realna cijena te dionice bude 500$, moći

    će reći unucima da su jednom davno zajedno jahali u Tesli sa Elonom :).

    Ok, ovo zadnje možda malo loše zvuči, ali ipak je subota navečer i pije se

    druga piva, pa se malo zezamo ^^  ;)

    Display More

    Subota vecer? Ou shit, sta nisi prije rekao :cursing: Idem se obuci, koke cekaju 8)

    (zapravo cekam red za mijenjanje pelena i shortam btc X( )

  • Birtija

    • looserst
    • November 13, 2021 at 10:25 PM
    Quote from BudFox
    Quote from StatusQuo

    Kad gledas koliko toga moras znat, a na kraju opet nista ne znas, najlakse kuput Jdgt i zaboravit na sve samo hebiga s ove tocke tesko uvecat kapital iznad inflacije bez postenog rizika

    Uvijek možete shortati Teslu? Radite ono što trenutno radi Elon, vidim da mu dobro ide :).

    A on je k tome i insajder i najbogatiji čovjek na svijetu ;)

    Pokusao je dr short aka michael burry pa je odustao. Ici na teslu je napad na bitkojne, psece coine, cathie wood, meme gluposti i sve milenijce ovog svijeta. Trenutno je to juris na vjetrenjace :sleeping:

  • DRY BULK

    • looserst
    • November 13, 2021 at 9:44 PM
    Quote from StatusQuo
    Quote from looserst

    Naravno da su musk i kripto napuhane gluposti. Ali svi koji prizeljkuju taj mega pad...imam pitanje... zar stvarno mislimo da ce brodari ostati imuni na to? Market ce imati crash a mi cemo isplivati. Kao i 2008? Je li neko zaradio te godine?

    Lagani okret iz growth u value je ono sta nam treba (mislim da je kolega statusquo o tome pisao). I ima nekakvih naznaka da bi tako i moglo biti

    P.s. market je uvijek u pravu :S

    Da neku dan sam postao graf na tu temu, mislim realno nakon covida svi ocekuju da se opet treba dogodit nuklearka da market padne, realnije je ocekivat mix ponasanje sta i vidimo ove godine i onda da u jednom momentu vrlo vjerovatno inflacija pocme utjecat na svaki biznis, samo inflacije je ta koja prvo zahvaca growth sektor, a tek onda kada growth sektor nastrada onda pocme i inflacijski sektor patit koji je dio value sektora i sad u principu smo na prekretnici jos koji mjesec i nema povratka iz inflacijskog trenda ukoliko se odrzi na razinama, kad netko gleda i pita se ima li demanda ili nema i koliko je odrziv recimo jedan moj pogled na kronologiju, znaci do sada smo bili u periodu i jos smo kada je growth-consumer gura potrosnju i gdp, medjutim ako se osvrnete malo na zadnje razdoblje prije kovida value sector tj ovi inflacijski povezan s commoditijima itd se nalazi u deflacijskom periodu i periodu niskih ulaganja jer nisu zaradjivali medjutim zadnjih godinu ti sektori su se drasticno oporavili i stvorili zavidan cash flow za investicije, neki jos nisu nego su se tek konsolidirali i sad se nakon dugo vremena se pocimlje dogadjat da growth i dio value sektora pogoni potrosnju i investicije i na taj nacin prakticki ovaj dio value sektora je na jedan nacin poceo drajvat sam sebe barem je u pocetku da motori hvataju brzinu i zato smo na pragu prekretnice koji ce pocet drajvat sam sebe i samim time inflaciju odrzavat u trendu koja ce stetit growth sektoru, kako je to ogroman pritisak na inflaciju centralne banke ce to sve morat ugusit, ali do tada growth je taj koji ce prvi podnit udar jer je on taj sada ciji dugovi su u nesrazmjeru s realnom vrijednoscu, eto moje jedno vidjenje situacije zapravo jako jednostavno i realno, zato se sad pokusava ugusit ovi inflacijski sektor jer znaju gdje to vodi, a sta duze ovo traje ovaj inflacijski value sektor postaje sve jaci i sve vise utjece na sebe i zapravo sebe pogoni, zapravo u sve manjoj je zavisnoscu od growtha naravno do odredjene mjere, isto kao i motor kad ga pokrenete masa i brzina dovodi do ubrzavanja samo mu je potrebno ubacit goriva trenutno ga dosta dobro dobivaju samo rane su malo dublje pa je momenat za postic potrebno malo vise vremena. Ovo sam sve sad tek poveza na ovaj nacin, vidis kad najmanje ocekujes lampice se upale i sve dodje na svoje mjesto i onda se zacudis kako je nekad sve jednostavno :)

    Moj slobodni prevod za drybulk... ocekujemo rast p/e uz veci e 8)

    Ako nas ne sje.. kinezi, indijci, fed, ecb...nastavi niz :rolleyes:

  • DRY BULK

    • looserst
    • November 13, 2021 at 9:09 PM
    Quote from 5. Element
    Quote from looserst

    Ja nekako ne vidim taj extra cargo kojeg bi volio vidjet. Stoji nesto povecanja, zitarice iz usa npr. Ali ako pricamo o superciklusu treba nam nesto vise? U pravu ste da se nagomila tereta, to se dogodilo na ovom cape peaku ali generalno kroz godinu nema nesto da kazemo evo sad je to to....osim sta imamo port congestion. Kako ce se odigrati dalje neznamo ali stoji da ce biti manje novih brodova a vise tonmilja i to daje nadu. Ne za 200k i slicno ali za mid/long term pozitivne vozarine sa i bez peakova DA

    Upravo u tome i jest stvar, vrhovi i dna daju neki prosjek kroz godinu. A taj prosjek bi zbog povecanja tereta koje je vece od flote, i dosad i u najavama za dalje, trebao rasti.

    Ja se nadam, iliti ocekujem, bas taj pravi superciklus, jednom kad se korona prigasi i vise manje svi na svijetu krenu u zidjanje sad vec podosta oronulih infrastruktura. Plus energetska modernizacija. Sto onda poveca razinu dohotka pa raste potraznja i za zitaricama itd.

    Sad mislim da je pocetak tog istog bio u 2019, ali ga je korona jako sasjekla. Ipak, nastavit ce se, jer je OB malen, zasad. Ovo je maraton.

    P.S.

    Napustanje ugljena i fosilnih goriva naprosto nije realno u ovom desetljecu, a niti dugo kasnije. Nema tehnoloski kvalitetne zamjene. Kad je bude to ce se i desiti. Prije ne.

    Display More

    Tu se slazemo, mali orderbook u skladu sa ocekivanim nesto vecim rastom demanda bi znacio stabilne i preko break even vozarine na duzi rok. I solidan rast bulk brodara. Peakova ce uvijek biti i bilo ih je. E sad superciklus..tu se sigurno necemo sloziti. Ono sta smo vidjeli na zadnjem takvom je bila kombinacija svega i svacega, tj ludovanje iz kine. Neki spominju vozarine 200, 300, milju.. ja bi ih pitao znate li sto je valemax ili vloc i kad je prvi takav napravljen? Koliko ih je postojalo na zadnjem super ciklusu?

    Inace ovo sve je nekako sazeto u zadnjim clancima koji su tu postani, nadam se da se od smanjenog priljeva raketa to uspjelo procitati.l ;)

    S druge strane ciklus i ako nije super je i dalje ciklus i to je ok, zar ne?

  • DRY BULK

    • looserst
    • November 13, 2021 at 7:30 PM
    Quote from 5. Element
    Quote from looserst

    Ovo gore sta sam postao je bilo iskljucivo kao protuteza ultrabull postu kolegice ugljen. Izvor je Platts. Ja osobno ne mislim da ce vozarine na 2019 levele ali ne mislim ni da ce avg cape biti 43k 2023 koliko god bi to zelio.

    Ne slazem se za port congestion, nije uzrokovan porastom volumena. Koji je to teret i koji volumeni su zakrcili luke? Ugljen? Nebi se reklo. Iron ore? Ni to! Bice soja i kukuruz onda?? Port congestion je posljedica covid restrikcija, karantena, promjena posade, neucinkovitosti na kopnu u lukama, kontejner booma itd. Naravno da je port congestion utjecao na rast vozarina a ne rast tereta na port congestion. Kriva uzrocno posljedicna veza ali dobro, svako ima svoje misljenje

    Pa ako se ne varam grafovi uvoza ugljena, rudace i malih bulk tereta u Kinu su ovdje redovno objavljivani. I uvijek su nekako bili veci posljednjih mjeseci od onih prije.

    S druge strane, kovidske restrikcije su u Kini i dalje, nisu ih ukinuli, a i nece tako skoro, izgleda.

    Zbog cega su onda vozarine pale? Pa valjda zbog istog razloga zbog koneg su i rasle. Javlja se o manjem uvozu rudace zbog prigusenja celicana, zbog Olimpijade, kazu, ali i zbog nedostatka ugljena za pogon istih.

    Nekako je ipak volumen tereta taj koji diktira i vozarine, ali i to da li ce do zagusenja doci ili nece, pod svim uvjetima istim.

    Ne kazem da port congestion ne utjece na velicinu vozarina, utjece, naravno, ali ne pada s neba. Nego se nagomila vise tereta od propusnosti.

    Ali ok, nema frke, imate pravo, o istim podacima ljudi mogu imati razlicita misljenja. Sve 5. Podrzavam.

    Display More

    Ja nekako ne vidim taj extra cargo kojeg bi volio vidjet. Stoji nesto povecanja, zitarice iz usa npr. Ali ako pricamo o superciklusu treba nam nesto vise? U pravu ste da se nagomila tereta, to se dogodilo na ovom cape peaku ali generalno kroz godinu nema nesto da kazemo evo sad je to to....osim sta imamo port congestion. Kako ce se odigrati dalje neznamo ali stoji da ce biti manje novih brodova a vise tonmilja i to daje nadu. Ne za 200k i slicno ali za mid/long term pozitivne vozarine sa i bez peakova DA

  • DRY BULK

    • looserst
    • November 13, 2021 at 7:15 PM
    Quote from brajakica
    Quote from mitkko

    Slažem ovih dana algoritam za jedan indikator, nešto slično kao fear&greed index koji je CNN napravio. Jedan od indikatora će mi biti razina drukanja ovdje na forumu. Planiram kontaktirati Admina da vidim kako bih mogao doći do potrebnih podataka - možda broj dnevnih posjeta forumu, broj nacrtanih raketa, pretraga po ključnim riječima i slično. Ne znam ima li ovaj forum dostatne alate za ovo.

    Hipoteza je, naravno, da što smo bliže vrhu cijene drukanje ovdje bude intenzivnije. Kolegica brajakica mi je za sada najbolji primjer, na njoj sam testirao ovu hipotezu.

    Imam na tu temu jedan zgodni graf, pa idemo na ovom školskom primjeru vidjeti kako to izgleda. Graf ne treba puno pojasnjavati, star je dosta intuitivna, rekli bi "self explanatory". Graf pokazuje tipicno ponasanje prosjecnog burzovnog pocetnika, njegov uspon i pad.

    Evidentno je da se drukanje pojačava kako se bližimo vrhu, najjače je na samom vrhu, tu je napisano najviše postova, svaki drugi je nekakav druk, tu je nacrtano najviše raketa, smajlića i ostaloga. Sa druge strane, kako cijena pada i probija neke psihološke razine podrške, tako se drukanje utišava, krenu opravdanja i slično - "this time next year..." :)

    Meni osobno najdraži quote je onaj gdje kolegica mene proziva kada sam u jednom svom postu pozvao na oprez i smanjivanje euforije. :D :D Zanimljivo je da je to bilo točno 4 dana prije vrha cijene, odnosno početka korekcije. :* 8)

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More

    mitkko

    Meni imputirate drukanje?

    U mojim ocima ste doktor drukanja, nema potrebe da mene stavljate ispred sebe.

    Zasto ste tako skromni?

    Jdpl ste od 10 nadrukali na 80 i prodali.ubuduce vas obavezno sljedim u ulagamjima, ali to nebi drugima preporucila😇

    Sada kada ste izasli plasirate izmedu redova teze da je najbolje prodati da opet sto jeftinije kupite i opet u krug.

    S kojim pravom vi zakljucujete da je rast na drybulku gotov.

    Na temelju cega? 😂

    Jer je zima zavrsila prije pocetka a kina ima ugljena za 3 zime?

    Jer brodari imaju besplatno gorivo u neogranicenim kolicinama"nije ih briga za cijenu"

    Dolazi novi demand, a supply nikad manji u povijesti, dolazi EeXI,po NAVu nikad jeftiniji brodari, isplacuju se najvece divende na marketu...

    Samo je uobicajeni sezonski pad uzrok pada vozarina. Pozivate na "oprez" samo da bi sto jeftinije kupili prodano.

    Da je ovo bio vrh na dry bulku su vase zelje, kao sto je na 250 bila zelja da nakon vase prodaje atpl padne ispod 200.

    Napisite da necete vise kupiti prije novog sezonskog rasta vozarina.

    Kratkorocne sezonske korekcije vozarina koristite za drukanje na pad prikazujuci ih kao srednjorocni i dugorocni outlook.

    Razgranicite i pojasnite svoja ocekivanja za kratki srednji i dugi rok na dry bulku.

    Display More

    Kako je uspio nadrukati stecajusu sa 10 na 80 a ti sa milju postova nemozes tankersku sa 40 na 44? 8o

    (Tankerasi no hard feelings)

  • DRY BULK

    • looserst
    • November 13, 2021 at 6:34 PM
    Quote from 5. Element

    To sto je svijet poludio kupujuci gluposti poput Tesle i kriptovaluta ne znaci da je svijet, tj. Mr. Market u pravu.

    Gledajuci po omjerima ulozenim u nesto sto donosi realne povrate, zarade, naspram neceg gotovo u cijelosti nepostojeceg ili nezaradjujuceg, nikad nije bio vise u krivu. To se naravno ne vidi dok uvijek ima nova iduca budala koja kupuje, jer dotle sve raste i svi prije se raduju.

    Jednog trenutka, a taj trenutak je vrlo blizu, vjerujte mi, ili nemojte, kad se svjetlo upali, svi ti kripto hajflajeri, redditovci, teslaneri i slicni ce se naci gole gujice nasred sobe s Elonovim u cubama. Frajer prodaje. The end.

    A onda ce se svi odjednom sjetiti da ipak mozda treba pogledati fundamente.

    Da, celicne grdosije nisu sexy. I zato je P/E vani 3 do 4, mozda 5-6. Ali ja svoje ne dam dok ne dodje do barem 10, a jednom hoce, i to na puno vecem E. Negdje 2022, 2023, 2024...

    A do tada ce i kripte i sve te dot.com napuhance raspuhati vjetar povijesti kao prasinu. Ostat ce Microsoft i Apple. Jer nesto ipak rade, proizvode i zaradjuju.

    Display More

    Naravno da su musk i kripto napuhane gluposti. Ali svi koji prizeljkuju taj mega pad...imam pitanje... zar stvarno mislimo da ce brodari ostati imuni na to? Market ce imati crash a mi cemo isplivati. Kao i 2008? Je li neko zaradio te godine?

    Lagani okret iz growth u value je ono sta nam treba (mislim da je kolega statusquo o tome pisao). I ima nekakvih naznaka da bi tako i moglo biti

    P.s. market je uvijek u pravu :S

  • DRY BULK

    • looserst
    • November 13, 2021 at 3:14 PM
    Quote from 5. Element
    Quote from looserst

    A neki naravno uvijek misle i drugacije i uzimati most bullish izvor kao sveto pismo nije neka pamet:

    https://www.hellenicshippingnews.com/asias-dry-bulk…mmodity-prices/

    “No trader wants to buy coal right now as they expect further correction in prices,” the source said, adding that freight rates could go back to 2019 levels once port congestions ease.

    To nije moguce.

    Iz jednostavnog razloga jer je sad potraznja across the board za rasutim teretima veca nego tada. I ocekuje se s oporavkom daljnji rast veci od rasta flote.

    Naprosto, port congestion niti u jednom trenutku nije bio presudan faktor za rast vozarina nego volumeni. Port congestion je posljedica volumena koji su veci od propusnosti luka.

    Display More

    Ovo gore sta sam postao je bilo iskljucivo kao protuteza ultrabull postu kolegice ugljen. Izvor je Platts. Ja osobno ne mislim da ce vozarine na 2019 levele ali ne mislim ni da ce avg cape biti 43k 2023 koliko god bi to zelio.

    Ne slazem se za port congestion, nije uzrokovan porastom volumena. Koji je to teret i koji volumeni su zakrcili luke? Ugljen? Nebi se reklo. Iron ore? Ni to! Bice soja i kukuruz onda?? Port congestion je posljedica covid restrikcija, karantena, promjena posade, neucinkovitosti na kopnu u lukama, kontejner booma itd. Naravno da je port congestion utjecao na rast vozarina a ne rast tereta na port congestion. Kriva uzrocno posljedicna veza ali dobro, svako ima svoje misljenje

  • DRY BULK

    • looserst
    • November 13, 2021 at 1:33 PM
    Quote from brajakica
    Quote from mitkko

    Nemoj me molim te više stavljati u usta i pustit ću te da budeš blažena u svom neznanju. To je win-win - ti i dalje crtaj rakete, a ja ću se baviti drugim pametnijim stvarima.

    Ocito da svi mi nesto neznamo ili ne razumijemo.

    I The Joakim crta 🚀 i on ce od vas dobiti kritiku🤔🤭😇

    tko ovdje nezna ili grijesi🧐

    ABGSC on drybulk today: Expecting fleet util 92% and 93% in 2022/23, highest since 2008. Capesize rates to average $43,000 in 2023 vs current cal23 at $16,100.

    A neki naravno uvijek misle i drugacije i uzimati most bullish izvor kao sveto pismo nije neka pamet:

    Asia’s dry bulk pounded by easing congestion, falling commodity prices | Hellenic Shipping News Worldwide

    “No trader wants to buy coal right now as they expect further correction in prices,” the source said, adding that freight rates could go back to 2019 levels once port congestions ease.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • looserst
    • November 12, 2021 at 11:48 AM
    Quote from Junak
    Quote from Infinity

    Da.

    Ogromne minuse rade trenutno,cujem da su propele poceli preprodavati.

    “Uskoro”

    Dva broda izlaze iz dugorocnog najma(nisu neprofitabilni) i stizu dva nova broda.

    To bi bilo sve skupa 10 slobodnih brodova koji bi mogli lutati na spotu ili na “povoljnije”

    Dugorocne ugovore.

    Puno je tu jos posla i kombinacija ali neka svak za sebe prebroji kakva bi mogla biti krvna slika.

    Display More

    Koji brodovi to izlaze iz dugorocnog najma, koja 2?

    I ovo ´stizu dva nova´, to mislis na ove novo ugovorene koji 2023 dolaze?

    I naravno da ne rade u minusu, yty, ali rade u minusu mtm, posto je pad u zadnjih 10-ak dana 50 %....

    Display More

    Nisu sigurno pale 50% vozarine za brodove koje atpl ima. Da li rade mtm u minusu nemozemo znati nazalost

    A ovo da izlaze 2 iz long term najma bi bilo dobro potvrditi, koji brodovi i kada?

  • Tankerasi strani i domaci

    • looserst
    • November 11, 2021 at 6:33 PM
    Quote from tizian1
    Quote from tizian1

    Danas Scorpio izvješće....trebao bi biti lijepi gubitak u 3 kvartalu.

    - 73 mil. USD a dionica +10%... hmmm

    Popularniji su manji gubitci od konsenzusa nego veci dobitci. Samo grunf to moze objasniti

    Files

    IMG_20211111_182907.jpg 105.71 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • looserst
    • November 11, 2021 at 2:51 PM

    Navodno je ovo vezano za cape optimizam kod vikinga i u premarketu:

    archive.md

  • DRY BULK

    • looserst
    • November 11, 2021 at 2:03 PM
    Quote from jasko
    Quote from noname

    Ode na 16,4M, strašno....

    Aukcija još traje..............

    Going once...

    going twice...

    Final Price:

    $16,710,000

  • DRY BULK

    • looserst
    • November 10, 2021 at 10:42 PM
    Quote from maratonac

    Jako bitno dal je netko prodao, pokratio ili kupio. To sigurno utječe odmah i na smijer kretanja cijene dionice.

    Svašta...

    Kolega bijase to sala. Utjecaj foruma je precijenjen. Jer da nije vec bi se masovno kupovalo tankere, karte za rakete i bunde od nerca za crnu zimu

  • DRY BULK

    • looserst
    • November 10, 2021 at 9:39 PM
    Quote from hugh
    Quote from mitkko

    Joakim je danas prodao GOGL.

    hvala na info......nekako sam znatiželjan pa me zanima da li je mitkko prodao ili skratio atpl?.....razumijem (diskrecijsko) pravo da ne odgovoriš iz nekog razloga trenutno.......

    PS

    šalji linkove i svoja razmišljana i dalje. Zanimljivo je i poučno pročitati.

    Mitkko brate ne odgovaraj na ovo, opet ce lavina sutra :rolleyes:

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • looserst
    • November 10, 2021 at 9:36 PM
    Quote from zlocesti

    Ajme krvoprolića na brodarima, od 5 do 7% minusa u jedan dan.

    Nadam se da ste Out.

    Stop nalozi i tako to.

    Ja sam pak pogledala LCID, ustrajna sam u nakani da vidim mogu li day trade

    Osim što to više zahtijeva poznavanje rada na platformi i skeneru, nego znanje tehničke.

    U stvari mora se znati samo povući linije suporta i otpora, i poznavati svjećicu kao takvu.

    Al' prasice su te svjećice, rode se sve iste, neutralne, ne znamo kakve su dok ne umru

    Svjećice u stvari pričaju priču, tko je jači... bulls ili bears, neodlučni naravno sve često upropaste

    Ne možemo dakle ići protiv mase, a dok ne znamo tko je jači, sa strane.

    Tko god pomišlja na day trade neka barem dvadesetak dana gleda u mimohod minutnih svjećica na monitoru. Pitanje iza svjećice nije kakva je, crvena ili zelena... nego tko je jači i koliko jači ? Uvjerljivo, kolebljivo

    Bila sam naravno chicken, pohlepna, pokrila se prerano, al' papir sve trpi :S

    Display More

    Fun fact: danas su mi 2 brodara u plusu, znaci da ce sutra biti gore X/

    Inace na vecini out od kad si mi zadnji put preporucila stop loss tako da samo ti ruzno crtaj ako ruzno vidis ;) Spasila si mi koji usd, muchas gracias la bruja :thumbup:

  • DRY BULK

    • looserst
    • November 10, 2021 at 9:26 PM
    Quote from mitkko
    Quote from hugh

    Izgleda da nam je Joakim umjesto Gogl rakete jučer pobrao torpedo danas.......

    Joakim je danas prodao GOGL.

    Da, nesto je brljavio da se oporavila jedna cape ruta a onda prodao za 2 bureka. Nikako nije dobar signal a nije mi jasno ni sta mu je ovaj trade trebalo dati u javnost. Bas dobra reklama za njegov novi fond :S

  • DRY BULK

    • looserst
    • November 10, 2021 at 3:28 PM
    Quote from accountant

    looserst, Status

    nema tu neke pameti (iako jesam razmišljao o tome, zašto tržište 'ne ljubi' NMM, NM i PANL recimo)

    NMM je mix svega i onda analitikanti (a takvih je više nego analitičara) bježe od toga

    i sami znate da vlasnica to doživvljava kao istu vreću i onda, po potrebi, prebacuje iz jedne u drugu firmu

    problem PANL je to što ima poseban poslovni model, ruta kojom plove i većinu brodova u najmu

    pa se i tu analitikanti nemaju za što uhvatiti, čime bi ga usporedili (osim vozarina)

    i onda posljedično nemaš promete, dnevne

    za razliku od ZIM koji možeš dnevno trejdat i šortat

    Display More

    Svaka ima svoj faktor 8)

    Ja se nisam NMM-om bavio do ove godine ali čitao sam da je bilo dilutiona, ATM-ova i svega onoga što investitori cijene ;) Vjerojatno još imaju PTSP od toga pa bježe :huh:

    PANL je mali bombon i nadam se da će doći na svoje, nešto kao i GRIN recimo

    a ZIM...ZIM bi vjerojatno tetovirao negdje da ne riskiram da mi kakav antisemit ne odere kožu 8o

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™