1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. looserst

Posts by looserst

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • looserst
    • November 25, 2021 at 8:06 PM
    Quote from st-brajo
    Quote from looserst

    Ima li ko volje eru pogledati? Nesto mi je cudan zadnjih dana.

    Unaprijed hvala!

    koliko ja znam, Ero, ako već nije u rezalištu, trenutno vozi za Slatine (btw., nadam se da su za Šoltu nabavili neki bolji trajekt) :S

    Odjednom nostalgija :(

    U casopisu more prate te stare rage pa ce biti ili je vec bila informacija gdje je zavrsio.

    Ono sta sada pise:

    Izgrađen je davne 1931. godine u Danskoj, pod imenom “Aero”, a već vremešan i skromnog kapaciteta (mogao je ukrcati samo 20 vozila), nakon 36 godina plovidbe Baltikom, prodan je 1967. tadašnjoj “Obalnoj plovidbi" iz Splita. Sukladno nepisanim pravilima, na oplati je prebojeno slovo “A” na imenu, pa je “Aero” postao domaći “Ero”. Nakon što je “Jadrolinija” prepoznala konkurenciju u splitskom brodaru, ponudila mu je početkom 70-ih dva teretna broda u zamjenu za “Eru” te dva novija trajekta - “Lodu”, koji je danas na dnu u splitskoj Sjevernoj luci, i “Slavena”, poslije preimenovanog u “Zavižan”.

    Izbrisan iz hrvatskog upisnika brodova 2009.g.

    Evo i slika ljepotana

    P.s. admin offtopic sam ali oprosteno mi je?

    Pitah za ero tesla (ne precijenjeni EV gigant nego nasa socijalna dionica, tzv cuvar nasih penzija)

    Files

    IMG_20211125_200303.jpg 195.46 kB – 0 Downloads
  • Inflacija

    • looserst
    • November 25, 2021 at 7:58 PM
    Quote from KultLicnosti

    Naručio kolega bocu plina za kuhanje u Splitu, kaže 145kn sa dostavom. Uskoro će i kafu bit problem skuhat.

    Ja mislio da me oderalo nekidan po 140 kad vidi vraga. Trebao sam uzeti 2 ;)

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • looserst
    • November 25, 2021 at 7:47 PM

    Ima li ko volje eru pogledati? Nesto mi je cudan zadnjih dana.

    Unaprijed hvala!

  • DRY BULK

    • looserst
    • November 25, 2021 at 6:03 PM

    Kad se vec hvali Mintzmyera da li je neko pretplatnik na VIE?

    https://seekingalpha.com/checkout?service_id=mp_316

    Ako ima neko zanimalo bi me da li se isplati takvo nesto jer je poprilicno skup sport (preko kilo ipo dolara godisnje sad na black friday popustu :/ )

    Moze i na private ako ne zeli javno

  • DRY BULK

    • looserst
    • November 25, 2021 at 5:11 PM

    Apsolutno twitter!

    Malo off topic ali pogledajmo kako pravi asevi to rade. Dakle CEO FLNG-a Oystein Kalleklev cestita GOGL-u na rezultatu i baca izazov na iznos dividende:

    Well done Golden Ocean Management AS! In FLEX LNG we raised our quarterly dividend per share from $0.4 in Q2 to $0.75 in Q3. Golden Ocean see our raise and call us by raising from $0.5 in Q2 to $0.85 in Q3. This is good poker play, race is on guys!

    E sad ja zamisljam kako nas djedica iz stecajuse salje cestitke celavome u dubrovnik pa mu nabija na nos kako isplacuje male dividende, da ce on dat jace i tako :S

  • DRY BULK

    • looserst
    • November 25, 2021 at 4:10 PM
    Quote from Infinity
    Quote from mitkko

    Nemoj im to zeljeti jer ce onda i vozarine u podrum.


    Ovdje kaze da su im zalihe skroz fajn.

    Coal inventory recovered to level close to previous years for China major power plants

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Administrative Divisions


    The People's Republic of China is divided into 33 administrative regions, there are 22 provinces, five autonomous regions, four municipalities, and two special administrative regions (SAR).

    Additionally, China claims sovereignty over the territory administered by Taiwan (Republic of China ), claiming most of it as its Taiwan Province.

    Možda sakrivaju podatke za ostale provincije? 🤨

    Display More

    Kad smo vec kod sakrivanja igraju se sa AISom:

    Analysis: China's disappearing ships: The latest headache for the global supply chain
    Ships in Chinese waters are disappearing from industry tracking systems, creating yet another headache for the global supply chain. China's growing isolation…
    edition.cnn.com

    Ne samo da neznamo di je ugljen nego i di su brodovi =O

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • looserst
    • November 24, 2021 at 6:31 PM
    Quote from gigic23
    Quote from looserst

    Neznam ko je bio zadnji računovođa iskreno, sigurno bi bilo dobro imati friškiji izračun

    Dragi i poštovani kolega, naravno da je puno jednostavnije dijeliti poluargumente i kritičku filozofiju nego izračunati NAV AP. Ali baš zbog toga i korektnosti radi mogli bi se malo potruditi, ali vjerovatno iz Vama poznatih okolnosti i razloga jednostavnije se pozvati na tamo neki uradak :) . Naravno pri tome bi bilo vrlo korisno osim davno racunate flote ako ništa drugi izvući eventualno i non core dio, pa makar samo kao orjentqciju :) :thumbup: <3

    Posteno kolega. Morat cu prestati parazitirati iako poznavajuci sebe samoga bit ce pritaji se i cekaj da neko to odradi kako treba

    (Non core kao Batala?)

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • looserst
    • November 24, 2021 at 4:03 PM
    Quote from StatusQuo
    Quote from looserst

    Znalci su računali NAV i neke zadnje procjene su oko 450 ako se varam (ispravite me slobodno). Kako cijene brodova nisu padale vjeruem da se i nije nešto promjenilo tu.

    Ja se ne sjecam da je netko ovdje javno radio procjenu u zadnja dva mjeseca mozda cak i tri, iz kojih postova si to zakljucio ??

    Neznam ko je bio zadnji računovođa iskreno, sigurno bi bilo dobro imati friškiji izračun

  • DRY BULK

    • looserst
    • November 24, 2021 at 2:59 PM
    Quote from tin

    5 panamaxa ,5 supri i 2 handy..

    vs GOGL 56 capeova, 40 panamaxa i 3 ultramaxa ali bit ćemo mi jači kad nam dođu 2 kamsarmaxa iz omražene Kine ili (2+2)

    Sjetih se jednog starog prijatelja, često je govorio: "majko što me nisi u Norveškoj rodila" :S

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • looserst
    • November 24, 2021 at 2:36 PM
    Quote from tin
    Quote from looserst

    Ne tvrdim da ste neznalica niti ste jedini kupovali na 180 kn ali imam pravo pitati zašto računate pad sa peaka na brodarima koji su međusobno neusporedivi? Da ste baš tražili 2 koja ne treba usporediti našli ste ih. Flota, transparentnost, trenutni chateri, politika dividendi...ama baš sve je drugačije.

    No dobro, svako ima svoju metodu, možda se baš ta pokaže dobitna.

    Pošteno ali i dalje očekujem vašu procjenu trenutačne vrijednosti ATPL.

    Znalci su računali NAV i neke zadnje procjene su oko 450 ako se varam (ispravite me slobodno). Kako cijene brodova nisu padale vjeruem da se i nije nešto promjenilo tu.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • looserst
    • November 24, 2021 at 2:11 PM
    Quote from tin
    Quote from looserst

    Brodare ne uspoređujete po floti, TCE, zaradama, dividendama itd nego koliko su pali od YTD peaka?

    Pa vidimo vani kako to ide svi su ronili otprilike jednako...a kolega vas bi zamolio da nama neznalicama koji smo kupovali na 180 kn izračunate vrijednost

    ATPL.

    Unaprijed Vam se zahvaljujem.

    Ne tvrdim da ste neznalica niti ste jedini kupovali na 180 kn ali imam pravo pitati zašto računate pad sa peaka na brodarima koji su međusobno neusporedivi? Da ste baš tražili 2 koja ne treba usporediti našli ste ih. Flota, transparentnost, trenutni chateri, politika dividendi...ama baš sve je drugačije.

    No dobro, svako ima svoju metodu, možda se baš ta pokaže dobitna.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • looserst
    • November 24, 2021 at 1:45 PM
    Quote from tin

    Ispravak oko 19% od vrha...po toj usporedbi ATPL bi trebala biti oko 440 do 450 kn.

    Brodare ne uspoređujete po floti, TCE, zaradama, dividendama itd nego koliko su pali od YTD peaka?

  • DRY BULK

    • looserst
    • November 24, 2021 at 11:06 AM
    Quote from 5. Element
    Quote from looserst

    Reklo bi se no brainer kupiti ovo ali no braineri su i ostali pa ih je dobro izraketiralo zadnjih tjedana. Najjače je kad ih dignu na izvješće (posebno u premarketu) a onda par dana zaredom torpediranje X/

    Očito je strah od tog lošeg Q1 prevelik

    Tesla koja ne da nista i preskupa je je ipak puno bolja opcija.

    Joj kako ce to dnempr jednom...

    A možete shortati Teslu, pokušao je i Michael Burry pa je brzo odustao ;)

    Market je takav kakav je, umjesto svađe s njim treba gledati kako okrenuti lovu na tim milenijskim piz..ijama

  • DRY BULK

    • looserst
    • November 24, 2021 at 10:23 AM
    Quote from stipe_Cro

    Što reći na taj članak?
    Vidi se da nitko ne zna gdje idemo...

    Baš tako. Ali da znamo gdje idemo lako bi bilo, ili bar da nagađamo nešto bi se kupilo ili prodalo danas a ne ova dosada na zse :sleeping:

    Ovako je Nikos R zaradio dnevnicu :P

  • DRY BULK

    • looserst
    • November 24, 2021 at 9:29 AM

    Teorije, informacije, prognoze:

    Dry Bulk Market Looking for a Clear Direction | Hellenic Shipping News Worldwide

  • DRY BULK

    • looserst
    • November 24, 2021 at 9:19 AM
    Quote from accountant
    Quote from looserst

    Q4 i Q1 2022 isto neloše izgledaju

    Estimated TCE rates inclusive of charter coverage and calculated on a load-to-discharge basis, are:

    • approximately $41,900 per day contracted for 83% of the available days for Capesize vessels and $27,300 per day contracted for 87% of the available days for Panamax vessels for the fourth quarter of 2021; and
    • approximately $33,200 per day contracted for 30% of the available days for Capesize vessels and $24,150 per day contracted for 36% of the available days for Panamax vessels for the first quarter of 2022

    0.85 USD kvartalna dividenda na cijenu od 8 USD 8o

    ovo je predobro!

    znači zadnji kvartal ove godine još više vozarine, praktički zaključane na 80% vožnji, a cijena GOGL pada cijelo vrijeme

    luda vremena!

    Display More

    Reklo bi se no brainer kupiti ovo ali no braineri su i ostali pa ih je dobro izraketiralo zadnjih tjedana. Najjače je kad ih dignu na izvješće (posebno u premarketu) a onda par dana zaredom torpediranje X/

    Očito je strah od tog lošeg Q1 prevelik

  • DRY BULK

    • looserst
    • November 24, 2021 at 9:01 AM
    Quote from lebowski

    https://www.goldenocean.bm/gogl-third-quarter-2021-results/

    Očekivano neočekivano dobri rezultati

    Q4 i Q1 2022 isto neloše izgledaju

    Estimated TCE rates inclusive of charter coverage and calculated on a load-to-discharge basis, are:

    • approximately $41,900 per day contracted for 83% of the available days for Capesize vessels and $27,300 per day contracted for 87% of the available days for Panamax vessels for the fourth quarter of 2021; and
    • approximately $33,200 per day contracted for 30% of the available days for Capesize vessels and $24,150 per day contracted for 36% of the available days for Panamax vessels for the first quarter of 2022

    0.85 USD kvartalna dividenda na cijenu od 8 USD 8o

  • DRY BULK

    • looserst
    • November 22, 2021 at 5:49 PM
    Quote from Infinity
    Quote from mitkko
    Quote from BudFox

    Krenuli su i Cape-ovi rasti, kako smo najavljivali prije koji dan.

    Sada bi i BDI mogao značajno potegnuti prema gore.

    Quote from BudFox

    Moje misljenje je da se sa takvim anketama koje se postaju na forumu zeli steci prednost u odnosu na ostale ulagace kako bi se iskoristili podaci, te bi, ako vec mora, trebala biti zasebna kategorija/tema za te ankete, a ne na pojedinim dionicama.

    Kako sam prije par tjedana napisao cijena Atpl prati BDI vozarine i dosta toga ovisi kako ce se vozarine kretati u slijedecem razdoblju, te se ta teza pokazala tocnom do sada.

    E sad, kuda ce dalje vozarine ovisi o dosta faktora na koje ne mozemo utjecati, ali slijedi sezonalno slabiji dio godine, pa se logican zakljucak dalje sam namece.

    Zanima me misljenje ostalih o daljnjem kretanju vozarina?

    Quote from mitkko

    Cape FFA rebound continues on London open.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Quote from mitkko

    Nije tebi lako.

    Malo kronologije.

    Pitanje:

    Jesmo li na dobrom ili lošem putu u ovom momentu?

    Odgovor:

    Ovisi imaš ili nemaš papir.

    Display More

    Odgovor:

    Ovisi koga pitas

    Joakim mi je nesto uporan sa negativom. Mozda ima malo i tastine, ako stvarno ubode taj Q1 cape na 10k ko mu moze kasnije reci da nije najjaci shipping analiticar


    Quote:

    Not sharing my trading activates. No value add. Assume that I am net zero. I do though think this is a dead-cat-bounce

  • Ideje za trgovanje na inozemnim tržištima - Što i zašto ?

    • looserst
    • November 22, 2021 at 3:06 PM
    Quote from accountant
    Quote from BSOD

    Ja čekam ZIM iznad 60 za potencijalni short.

    još jedna zvijezda među brodarima, najava sjajnih rezultata, novi ugovori i povećanje kv. dividende: New Multi-Year Charters and Increase of Quarterly Dividend

    riječ je o GSL


    Quote from my moon

    Swn ne počeo (još)tonuti na velikom volumenu u premarketu.

    reko sam da je to novi PANL :)

    mislim da nije novi PANL :)

    prvo, puno je likvidniji

    drugo, za sad se odbija od SMA200 linije, potpora

    Display More

    Ipak ste popratili GSL kolega, super!

    Nadam se da će povući danas, cijede ga od Q3 reporta, spominje se da možda prodaje jedan od instituicionalnih (Kelso).

  • DRY BULK

    • looserst
    • November 21, 2021 at 10:26 PM
    Quote from BudFox
    Quote from looserst

    Dija je sa svojim tce tamo gdje joj je i mjesto i odvojite je od ostatka flote. (Da ne kazem s kime bi je usporedio 8o )

    S kime je DSX najvise usporediva po TC vozarinama?

    Sama sa sebom :rolleyes:

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™