1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Brunos

Posts by Brunos

  • DRY BULK

    • Brunos
    • January 17, 2022 at 10:15 PM
    Quote from Manu

    China saw electricity consumption exceed 8.3 trillion kilowatt-hours in 2021, up 10.3 percent from 2020, the National Energy Administration said on Monday.

    • China Dec coal imports at 30.95 mln T, down 11.7% m/m
    • China 2021 coal imports at 323.22 mln T, highest since 2013
    • China inventories at utilities falling

    China, the world's biggest coal miner and consumer, produced 384.67 million tonnes of the fossil fuel last month, up 7.2 per cent year-on-year, data from the National Bureau of Statistics showed on Monday.
    For the full year of 2021, output touched 4.07 billion tonnes, up 4.7 per cent on the previous year.

    Znači imali smo

    -rast potrošnje energije 10.3% za razdoblje 21/20

    -rast uvoza ugljena 6.6% na 323 mt za isto razdoblje

    -rast kineske proizvodnje ugljena 4.7% na 4070 mt

    Display More

    E ovo me zanimalo. Znaci buduci da ocekujem znacajni dodatni rast potrosnje struje u Kini u svakoj narednoj godini zbog elektrifikacije prometa ocito je da im to dizanje domace proizvodnje ugljena nece biti dovoljno..

  • DRY BULK

    • Brunos
    • January 17, 2022 at 2:20 PM
    Quote from mitkko

    Kina se ne šali - uspješno povećavaju domaću proizvodnju ugljena. Trenutno je na ATH.

    The spectacular (and depressing) surge in Chinese coal production in Nov-Dec 2021, hitting an all-time high of 384 million tonnes last month.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Znaci li to da ce se manje uvoziti ili je demand toliko porastao da ce ovim povecanje odrzati iste kolocine uvoznog ugljena?

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Brunos
    • January 14, 2022 at 10:44 AM

    Ja cu dokupljivati ako bude ispod 350.

  • Prognoza cijena

    • Brunos
    • January 13, 2022 at 9:39 PM

    Moje predvidanje:

    550

    630

    710

    Ako se objavi dividenda od 20-40kn onda:

    600

    700

    800

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • Brunos
    • January 13, 2022 at 11:05 AM

    Obicno baloni najbolje rastu kad svi misle da ce puknuti. To je i car balonastva!

  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    • Brunos
    • January 13, 2022 at 9:58 AM

    Mozda bude nekog smanjenja cijene i povecanja ponude na prodaji nakon dividende. Po meni ove nedavne kupnje su bile od strane malih da se pozicioniraju za dividendu. Iako sumnjam da ce cijena ispod 2300 ove godine vise jer prema zadnjem kvartalnom izvjestaju vec tada su imali ugovoreno preko 1.2 mlrd kuna poslova. Bas me zanima koliko ce ih biti sada nakom q4. Takoder q3 je bio izuzetno dobar financijski i ako ce q4 biti podjednako dobar onda ce GFI biti rekordno uz ocekivanje da 2022. bude jos minimalno 20% bolje. To ce odrediti i daljnje kretanje cijene.

    Ako se ta predvidanja ostvare ovo ide na 3000 do kraja godine sigurno.

  • oporavak burze

    • Brunos
    • January 12, 2022 at 7:37 PM

    Ja sam optimist i smatram da ce upravo banke kroz svoje dionicke fondove privuci dosta novih ulagaca koji ce zeljeti novac staviti nekamo samo da ne gubi vrijednost. Pri tome ce im moci prikazati impresivne dvoznamenkaste prinose iz prosle godine a pojedini cak i dvoznamenskasti 3 godisnji pgp. Kada prosjecni stedisa to usporedi sa nikakvom kamatom na orocenje a pogotovo sa negativnom inflacijom za ocekivati je povecani broj unosa svjeze love u te fondove.

    Crobex je dosta elegantno uzletio preko 2000 bodova sto je takoder dobar znak. Iznimni prinosi pojedinih pozicija kao npr. SAPN, ATPL ili slicni iz prosle godine bi se mogli ponoviti i na nekim pozicijama u ovoj godini. Primjerice HPB, ATGR, PODR, KODT, ZABA. Ako se ovome pridruze zestoko turisti zbog rekordne ljetne sezone i brodari sa dobrim vozarinama po meni nema straha za 2022 dapace mi koji smo unutra bi trebali imati rekordnu godinu.

    Jedini pravi rizik vidim u nekom globalnom neocekivanom dogadaju koji bi mogao poremetiti planove i na cinjenici da su vanjske burze vec porusile puno rekorda pa ako krenu padati nebude ni nasa burza imuna. Indeks 7SLO je uzletio nevjerojatnih 60ak posto a mi smo jos ispod 30 tako da imamo jos dosta prostora.

  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    • Brunos
    • January 12, 2022 at 2:39 PM

    Eto opet moram ispricati se za losu procjenu. 2500 je bio target do kraja mjeseca a kad ono target postignut vec do kraja dana. Cool. Meni je Kodt sa ovim skokovima dosao na oko 35% portfelja i postotno mi je najbolja dionoca nakon HPB po prinosu! A necu ni pomisljati gdje bi moglo do kraja godine ako se i volumeni pojacaju i jaci igraci krenu ulaziti!

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • Brunos
    • January 12, 2022 at 12:56 PM

    Ocekujete li utjecaj na burzu zbog ovoga?

    Vujčić i Švaljek u problemima: Hanfa ekspresno pokrenula nadzor njihovog insajderskog trgovanja
    Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga (Hanfa) pokrenula je nadzor kako bi se utvrdilo jesu li zaposlenici Hrvatske narodne banke prekršili Odredbe…
    www.tportal.hr
  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    • Brunos
    • January 12, 2022 at 12:20 PM

    Bitno da divka ostane likvidna i da raste :)

  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    • Brunos
    • January 12, 2022 at 11:08 AM

    Tu je najveci problem

    Quote from Aspalathos

    Mislim da će razina 2.500 pasti puno ranije, po objavi GFI, ako ne već i ovaj mjesec. Bid je fino popunjen, pa možemo ustanoviti kako je razina 2.200 utvrđena i da je ne bi trebali više značajnije testirati. Naravno, ako ne bude nekakvih neplaniranih događaja.

    Ja sam planirao malo diverzificirati i kapitalizirati dobit, ali sam povukao naloge s prodaje.

    Drage volje moram priznati da se cini da ste u pravu. Trgovanje se prakticki odmice i od kote 23xx i biti ce moguce da dotakne zonu 2500 do kraja mjeseca. Mislim da nakon GFI i objave iznosa divodende ako bude u skladu ocekivanja ovo nastavlja rasti do kraja godine linearno. Cini se da na mnogim pozicijama svjedocimo otkljucavanju vrijednosti pa ce se vjerojatno dio zarade preliti i ovdje i potaknuti daljnji rast u q2 i h2. Broj dionica na prodaji je vrlo oskudan kao da svi ocekuju da ovo vrijedi puno vise.

  • HPB (Hrvatska poštanska banka d.d.)

    • Brunos
    • January 11, 2022 at 2:08 PM

    Fenomenalno otkljucavanje vrijednosti. Definitivno Saponija u malom.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Brunos
    • January 11, 2022 at 9:27 AM

    Evo covijek sve lijepo rekao i par puta naglasio da si ne mogu priustiti razvoj alternativnih pogona ili brodova dok JDPL istovremeno upravo narucuje razvoj elektricnog trajekta. Blagi njima!

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Brunos
    • January 11, 2022 at 8:38 AM

    Mene tu vise smeta ovaj dio da su "narucili izradu izvedbenu dokumentaciju za razvoj moguce gradnje putnickog broda...".

    Kakva je to glupa formulacija? Kakva je to izvedbena dokumentacija za razvoj? Prvi puta cujem. Po meni totalno nepotreban trosak za firmu u doba ovakvih vozarina. Pa kao da nemaju dosta mogucnosti da uloze u modernizaciju postojece flote, kupovinu novih ili rabljenih oni trose pare na imaginarni razvoj broda?? Pa jel to samo meni nelogicno? I o koliko se para radi ako je to tako vazna informacija da ju isticu u kontekstu dokapa?

  • DRY BULK

    • Brunos
    • January 9, 2022 at 2:28 PM
    Quote from proba
    Quote from StatusQuo

    Pa i ti stalno otkad si poceo pricat o kupljenom analitickom clanku tj o jednom citatu iz njega guras tezu iz njega da kolicina robe prevezena 2021 nije veca nego 2019 jos navodeci da ce pred kraj godine i pasti, a eto iz clanka se jasno vidi da je global seaborne export volumes prosle godine narastao 3% u odnosu na 2019 i sad da podrzi narativ price jer je kolicina robe prevezena bila veca sad taj porast nije velik kad vec ne moze biti isti, drugo stalno guras tezu da je porast tonaze bio 100 mil DWT-a od 2019 medjutim u taj porast si uracunao i porast DWT-a od 2019 kako si jasno naveo pa bi onda bilo u redu uracunat i taj rast prijevoza robe 2019 ako ces vec uracunavat DWT pristigao 2019, jer po tvojim izvorima porast DWT tokom 2020 i 2021 bio 63 mil DWT-a, a ne 100mil DWT-a, nisam provjeravao jel to tako ali to su tvoji podaci i krivo ih prezentiras ocito, a i analiticar je ocito falio u porastu kolicine prijevoza robe.

    Vratite se na počatak gdje je opisano da je prevezeno u prvih 10 mjeseci više robe za nekih 2,5%. Najviše je na to utjecao minor bulk. Evo, do kraja godine je kao što vidimo željezne rude i ugljena prevezeno manje nego prošle godine, ugljena negdje isto, ali opet manje nego 2019. Brodova je došlo na tržište 2019. 33 mil DWT, 2020 34 mil DWT i prošle godine 29 mil DWT. Ukupono nešto manje od 100. Šta tu nije jasno ja ne kužim? Ove godine dolazi jos oko 30 mil DWT. Sad zbrojite sve to i ukupan NETO rast flote će na kraju ove godine biti oko 13% u odnosu na 2019. što znači da bi i promet morao toliko porasti da vozarine budu u rangu s 2019. a učekuje se kumulativni rast od oko 7%. 3% prošle godine + oko 4% ove godine. To znači da je brodova opet 6% više nego 2019. Ja ne znam dal su anlitičari budale koji to ne kuže ili šta, ali brojke su tu. Pa računaš koliko je ukupno brodova došlo i koliko je ukupno promet porastao. Nema veze

    Kolega ako se nesto da zakljuciti iz ovog foruma to je da vozarine NE OVISE samo o kolicini dostupnih brodova nego o mnogo drugih varijabli pa mi nije jasno kako mozete zagovarati takav zakljucak samo da ne biste uvazili misljenja drugih. Da je to tako onda bi analiticar bio svatko i cijene vozarina bi bile poznate mjesecima unaprijed. Vi u postu iznad sugerirate da ce u ovoj godini vozarine biti gore od 2019.godine?! Ne kuzim cemu to drukanje?

  • ZABA (Zagrebačka banka d.d.)

    • Brunos
    • January 7, 2022 at 12:45 PM

    Kako god da bilo cijena je opet dogurala do 67kn. Jest da nema neke velike podrske i da sece kunu dvije u rasponu ali sve sto je preko 65 a da nije objavljena odluka o divki je po meni super jer nakon odluke cijena sigurno rusi 70kn.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Brunos
    • January 7, 2022 at 12:41 PM
    Quote from hugh

    prodavač koji 3 tjedna prodaje veće količine atpl putem skirvenih naloga ima preko nekoliko tisuća dionica za prodati?.........prodajna cijena ovisi mu o dnevnom raspoloženju kupnje a prodavaću je više manje nebitno da li je ta cijena 365, 370, 390, 400 ili 405 kn?........

    To je pitanje ili cinjenica?

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Brunos
    • January 5, 2022 at 9:40 PM
    Quote from hugh
    Quote from KultLicnosti

    Po svemu sudeći, ovdje će bit nezapamćen spektakl slijedećih mjeseci i dalje. 1000 je jedan lipi okrugli broj.

    da je 1000 lijepi okrugli broj misli i onaj nalog od 1000 kom po asku danas.........a i pogled prema van daje naslutiti da spektakl kreče........stoje u redu

    Pozlatile se rijeci!

  • DRY BULK

    • Brunos
    • January 5, 2022 at 7:23 PM

    Na vozarine 2022. bi dodatno mogli utjecati i faktori kao sto je pojacano dokovanje brodova koje ce zbog ugradnje ekoloskih sustava morati odraditi mnogi brodari. Za ocekivati je da isti uzrokuju porast vozarina u odnosu na "normalnu" godinu.

  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    • Brunos
    • January 4, 2022 at 3:30 PM

    FIni rast odraden... iako je tek pocetak godine moja prognoza cijene je do sredine godine 2500 a do kraja godine 3000kn. Od iduce godine dividenda preko 100kn. Nadam se da ce se ostvariti.

    Za ovu godinu kao sto sam vec navodio ocekujem divku minimalnu 60 i maximalnu 100kn.

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™