Jedan nedobronamjerni kolega je dobro primijetio da tu ima i neki nepopunjeni gap na 3 kn
Valjda nebu u pravu
Jedan nedobronamjerni kolega je dobro primijetio da tu ima i neki nepopunjeni gap na 3 kn
Valjda nebu u pravu
Ništa ovdje do izvješća za Q2
A onda bude možda jeftino i po 80 ali i skupo po 40 🤔
Kupuje taj već duže vrijeme
Izgleda da nije sam jer taj dan je prošlo 4x više
Ima ih još koji kupuju
Zašto?
Nemam pojma
tehnički bi bilo lijepo da se sad odbije od ovih 115 ... ali bojim se da neće
možemo mi pisati koliko hoćemo ali dok nema prometa nema pomaka (u bilo kojem smjeru)
nije kasno niti na 150 krenuti s kupnjom jer bu upravljači IGH-om 99% trezorske dionice prodavali na 150
ako se kojim slučajem to dogovori izvan zse e to bi onda bio okidač za rast samo takav
U jednom trenu će i ZSE bit dobar
Ako BTC ne ode na novi vrh i odbije se nazad od ovih 60-tak moglo bi bit svega
Velikani upravljanja ulpl-om i glavni krivci za ovakvo stanje nastavljaju svoju kokošarsku igranku
Evo nam Brajković opet prodaje pomalo
Još da se Pavletić I trezor uključe i bal može početi
Display MoreSiguran sam da bi kolegici najbolja zahvala bila da naguramo ATPL na 400kn...za pocetak...😉😉😉
S obzirom da ste vec dali predujam i da se max zurite pogurati, moram i ja odraditi moj dio i to brzo, kako ste krenuli. :))
Dakle, Cleaves izvjestaj kaze:
Dry bulk je prema Cleavesu top izbor. Predvidjaju da ce ovaj ciklus porasta trajati jos nekoliko godina. Ovo je tek pocetak!
--> Porast indexa dionica (inozemnih bordara) procjenjuju na: +111% tijekom iduce godine te +165% tijekom iduce dvije godine.
--> Orderbook je na povijesno najnizim razinama: 5,6% flote.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. --> S obzirom na nove isporuke, a uzimajuci u obzir i scrapping (povlacenje brodova iz upotrebe – skartiranje), predvidja se da ce porast tonaze biti 3,3% za 2021. godinu te samo 1,7% za 2022. i 2023. (dakle, za obje ove godine).
--> Uzimajuci u obzir vrlo nisku razinu narudzbe novih brodova, potrebno je vrlo malo povecanje u potraznji za prijevozom tereta da bi se znacajno povecalo iskoristenje flote te ujedno i znacajno povecalo zaradu i vrijednosti samih brodova.
--> Proizvodnja celika u Kini je na povijesno najvisim razinama. Cijena zeljezne rude je gotovo na povijesno najvisim razinama, a soje na najvisim u posljednjih pet godina.
--> Ocekuje se da ce Kina nastaviti s poticajima u privredi. Kina je jos prosle godine pokrenula fiskalni poticaj (500 mlrd $), ali ne na nacin kako su to radila druga gospodarstva koja su direktno pomagala kucanstva, vec je cilj bio potaknuti ulaganja, a potrosaci su bili sekundarni korisnici.
Na grafovima ispod se vidi veliki i nagli porast potraznje za dry bulk prijevozom u 2021. godini.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. --> Zeljezna ruda
Izvoz zeljezne rude ce se konstantno povecavati kroz iduce godine. Na grafu ispod je pregled porasta po zemljama izvoznicama i ukupno.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. --> Ugljen
I dalje raste globalna potrošnja ugljena, ali se očekuju da bi potražnja za kaloričnijim ugljenom mogla donekle nadoknaditi manju potrošnju pa bi eventualno u nekoj buducnosti bile potrebne manje kolicine. Za sada se jos uvijek predvidja rast tona-milja i to: za 2021. 5,4%; za 2022. +1,9%; za 2023. +1,0%, a onda bi se od 2024. godine smanjivala potreba za prijevozom.
--> Poljoprivredni proizvodi
Predvidja se porast 1,8% za 2021. godinu te 2,8% za 2022. godinu.
--> Ukupna potraznja za dry bulk prijevozom
Predvidjanja porasta su (y/y): 10,01% za 2021.; 3,4% za 2022.; 2,2% za 2023. i 1,7% za 2024. godinu.
--> Iskoristenost flote
Konstantan porast kroz iduce godine i to: 88,6% u 2021 (+5,4% y/y); 90,1% u 2022 i 90,5% u 2023.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. --> Vrijednost rabljenih brodova
Vrijednost je rasla za 19% u 1q/2021 (q/q), odnosno 17% (y/y), a porast je predvodjen panamaxima i supramaxima. Predvidja se daljnji porast i to do 2q/2023, prema njihovoj procjeni, za 59%.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Dakle, trebalo bi da "cveta cvece i u nase preduzece". :)) I, ako se obistine njihove prognoze, ovo je tek pocetak. Oni gledaju u horizont. :))
Ovo je kratki pregled osnovno navedenog u izvjestaju. Znam da nemate vremena puno citati i proucavati, ali izvjestaj je k'o slikovnica pa pogledajte makar grafove.
Hvala jasko za izvjestaj. Ocekujemo da nas i nadalje opskrbljujes.
Kvark
Naklon do poda za executive summary 👍👌
nije nitko želio dokapitalizirati kad je mogao, pa ni njegov većinski vlasnik.
To su ti crni oblaci koji se ovdje mogu navući ako gazda odluči dokap za kikiriki
nakon izvještaja za Q1 će biti jasnije dali će cijena na 12x ili 15x
Škrtac dva put plaća
https://www.mojedionice.com/trg/IzvDionica…idDrz=1&idNac=2
Zaba na 6. mjestu skratila 5.000 komada i SZAIF 331 komad
Puno toga TOČNOG je kolega Alias napisao, ali i činjenica da je brodovima cijena zadnjih tjedana JAKO porasla je također Fakat.
Ne ulazeći u analize dali je trenutnih 180 kn realna cijena za ATPL ili ne ipak je situacija u dry sektoru trenutno puno bolja nego pred par mjeseci
Flotu brodova u vlasništvu na kraju izvještajnog perioda sačinjavaju 2 MR tankera i 2 Supramaxa, prosječne
starosti 8,75 godina. Pored navedenog, Društvo i Grupa pružaju usluge upravljanja brodovima u vlasništvu
trećih osoba.
ovo piše u izvještaju od petka
Dobro je za nekog tko eventualno želi jeftinije kupovati