1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. noname

Posts by noname

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • noname
    • October 5, 2021 at 9:13 AM
    Quote from jasko

    Moja namjera je sa Jadroplovom napraviti jednu veliku dokapitalizaciju cca 30M usd kaže Pavlović. Poslušajte od 33:00 https://radio.hrt.hr/aod/pomorska-vecer/397832/

    Meni je zanimljivo da već drugi put spominje vlastiti kapital ( bez dokapitalizacije) u iznosu od 20-30 M usd koji će ostvariti u narednih godinu dana. Plastično prikazano, dobit od 20m usd je 127m kn iliti 77,5 kn dobiti po dionici, a dobit od 30m usd je 116 kn po dionici. Ispada da je trenutna cijena na burzi poprilično povoljna. Nadam se da čovjek zna što priča...

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • noname
    • September 12, 2021 at 11:37 AM

    Ne može ova dokapitalizacija biti pod istom lupom kao i dlkv. Ovdje su izdana državna jamstva uz odobrenje eu. Znači da je povećalo malo veće. Sumnje na pogodovanje određenim interesnim skupinama kod jdpl se drugačije gledaju. Mora i njima biti u interesu da postupe što transparentnije inače se izlažu kontroli raspolaganjem državnom imovinom od strane više institucija.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • noname
    • September 12, 2021 at 11:21 AM

    Samo treba napravit stručnu i neovisnu procjenu tvrtke u koju treba uključiti barem predviđenu dobit za ovu godinu, dati diskont od nekih 20 do 30 % na dobivenu vrijednost zbog količine novoizdanih dionica i još uvijek velike zaduženosti te na taj način ponuditi cijenu u dokapitalizaciji. Siguran sam da fer vrijednost ne može biti ispod 100 kn. Imaju sad neviđenu priliku postupiti ispravno a ne odokativno lupati cijenu.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • noname
    • September 10, 2021 at 5:59 PM

    Neka samo pričekaju, trenutni NAV je 118 kn po dionici i to bez rezultata 3. kvartala. Ne bi me iznenadilo da slijedeća cijena za dokapitalizaciju bude blizu 100 kn. E to bi onda već bio posao ....

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • noname
    • September 2, 2021 at 6:30 PM

    A zašto bi se uopće žurili, vrijeme sada radi za njih i svaki dan vrijede sve više. Ovaj dokap prije rezultata drugog kvartala i značajno ispod nava tvrtke je bio ishitren.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • noname
    • September 2, 2021 at 6:20 PM
    Quote from Meri

    Bit će tu tužbi od strane ponuditelja i od strane uprave.

    1. NO je sumnjive kvalitete

    2 povlači suglasnost upravi unazad za već doniketu odluku.

    Sad se moze dogoditi da se dokap ne dogodi neko vrijeme sto je loše za firmu. I kako ce platiti novogradnju?

    Sigurno su na sjednici dumali, ako može Dalekovod sto smo mi gori?

    Za novogradnju će biti dosta love i iz vlastitog poslovanja + prodaja starih brodova + kredit pošto se na horizontu ne zamijećuje neko značajnije smanjenje vozarina. Ponavljanje dokapa ako do njega dođe sigurno neće biti za 25 kn minumalno već će i cijena biti viša zbog značajno veće vrijednosti jdpl i ja u tome ne vidim ništa loše, dapače....

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • noname
    • September 1, 2021 at 11:20 AM

    Dočekali smo i to da jdpl ima veći promet od atpl....

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • noname
    • August 31, 2021 at 5:57 PM

    Evo i meni odgovora na pitanje stoji li dogovorena cijena izgradnje brodova i ako se tržišni uvjeti mijenjaju , navod iz intervjua:

    "Mi smo na vrijeme počeli ugovarati gradnju tih dvaju brodova jer da smo sada krenuli, cijena bi za ova dva broda bila od pet do šest milijuna dolara veća, a tko zna koliko bi iznosila do kraja godine.... "

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • noname
    • August 29, 2021 at 11:39 AM
    Quote from Manu
    Quote from noname

    Jer netko bacio matematiku kako misle kupiti 2+1 novih brodova. Ja koliko god da računam ne dolazim do načina....

    Matematika je jednostavna

    vlastiti kapital (kapital od dokapa + prodaja dva starija broda + kapital iz buduće dobiti) + kredit

    vlastiti kapital 30-40% cijene broda

    kredit 60-70% cijene broda

    Znači za dva broda treba im minimalno 120m vlastitog kapitala, za tri 180m ali ne odjednom. A toliko valjda mogu prikupiti.

    To je kod komercijalnih banaka. A HBOR-ov program za obnovu brodarskog sektora pokriva i više od 75% investicije.

    Display More

    Prihvatljiv koeficijent zaduženosti je do nekih max 0,5 da bi bio ok. JDPL je po bilanci zadnjeg kvartala imao zaduženost 0,92. Banci nije bitna samo suhoparna bilanca već gleda realno stanje. Realno stanje ( vrijednost brodova sa 21.07. cca 386mk i vrijednost zgrade 45mk) daje koeficijent zaduženosti od 0,70. Postavio sam si tezu što se treba dogoditi da se dosegne tražena vrijednost koeficijenta zaduženosti od 0,5 gdje bi tada kod banaka mogli dobiti kredit sa adekvatnim kamatama. Jedna od simulacija je npr, povećanje vrijednosti brodova za 10% ( mislim da je ovo i dosta preniska kalkulacija ali ajde ), kumulativna novoostvarena neto dobit od 90 mk i razduženje od nekih 50mk. Koeficijent zaduženosti je sa ovom projekcijom 0,53. Vjerojatno je realnije da će porast vrijednosti flote biti veća, a razduženje manje ali ako sve uzmem u obzir stvarno mi je realno da će kupiti ove nove brodove. Neka su novi brodovi 450mk ( 2*225mk), sa ovim koeficijentom zaduženosti mislim da trebaju dobiti dobar kredit + prodaja brodova split i trogir ( očekivana vrijednost ( 89 mk) + novostvorena akumulacija novca ( 100 mk). Meni ovo pije vodu.

    Zanima me ako netko zna da li je JDPL ovom ranijom narudžbom osigurao i krajnju cijenu novogradnje ( ukoliko vrijednost novogradnji u budućnosti poraste) ? Ako je onda bi ovo mogao biti super potez jer vrijednost starih brodova raste a osigurana je cijena novogradnje.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • noname
    • August 28, 2021 at 5:43 PM

    Jer netko bacio matematiku kako misle kupiti 2+1 novih brodova. Ja koliko god da računam ne dolazim do načina....

  • DRY BULK

    • noname
    • August 27, 2021 at 2:53 PM

    Analyst recommendation sa 26.8. kod svih brodara je na buy 😁

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • noname
    • August 20, 2021 at 9:06 PM
    Quote from mitkko
    Quote from noname

    Ako uzmem vrijednost brodova ( mitkova tablica) 374.685.325,40 kn + novac iz drugog kvartala 10.686.852 kn i oduzmem dugoročne i kratkoročne obveze 321.076.552 dobijem razliku od 64.295.625,40 kn / broj trenutnih dionica 1.636.674 = 39,28 kn po dionici ( znači samo brodovi i lova)

    Ako uzmem dobit iz 2. kvartala od 11.986.736 i projiciram je za godinu dana - 47.946.944 / broj dionica dobijem 29,30 kn po dionici

    Zaključak, biti ću više nego iznenađen ako ta dokapitalizacija bude ispod minimalno 30 kn. Ako ovo ne uzme atlantska ili tankerska onda ili sam ja lud ili je neko drugi lud :)

    Tankerska mi je vjerojatnija. ATPL se trenutno bavi stabiliziranjem svog poslovanja, ne vjerujem da sada razmisljaju o ovakvim stvarima.

    Tankerska je prosle godine imala 100M neto dobiti, kesa na racunu ima skoro 300M... tako da im ovih 50M stvarno nije problem, a za te novce dobiju puno vrijedniju imovinu i vec operativne brodove koji ce im vratiti ulaganje moguce vec kroz godinu dana.

    Jedan kolega ima teoriju da je upravo Tankerska taj poznati veliki kupac i da su ovi novi brodovi naruceni u dogovoru s njima. Vjerojatno su vec dubinski snimili poslovanje, znaju u sta ulaze, vec su u pokusaju prethodnog dokapa iskazali interes... sve to ima smisla. Ovime bi lijepo upotpunili svoju flotu bulkera, sada imaju samo 4 handyja i imalo bi smisla da u ovo perspektivno doba za bulkere zele brzo i jeftino povecati svoju flotu.

    Dokazali su vec da znaju posao, a ovo im je stvarno minimalan rizik i nikakvo financijsko opterecenje.

    Display More

    Da živimo u nekom ljepšem i pametnijem svijetu onda bi se lijepo dečki iz tankerske, atlantske i jadroplova zajedno sjeli te uz finu pašku janjetinu dogovorili o spajanju u jednu tvrtku i svi bi bili konkurentniji kada dođe do loših dana....

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • noname
    • August 20, 2021 at 8:51 PM
    Quote from Parica
    Quote from noname

    Ako uzmem vrijednost brodova ( mitkova tablica) 374.685.325,40 kn + novac iz drugog kvartala 10.686.852 kn i oduzmem dugoročne i kratkoročne obveze 321.076.552 dobijem razliku od 64.295.625,40 kn / broj trenutnih dionica 1.636.674 = 39,28 kn po dionici ( znači samo brodovi i lova)

    Ako uzmem dobit iz 2. kvartala od 11.986.736 i projiciram je za godinu dana - 47.946.944 / broj dionica dobijem 29,30 kn po dionici

    Zaključak, biti ću više nego iznenađen ako ta dokapitalizacija bude ispod minimalno 30 kn. Ako ovo ne uzme atlantska ili tankerska onda ili sam ja lud ili je neko drugi lud :)

    Kolega, siguran sam da koristite zastarjele podatke...

    Najnoviji podaci o vrijednost brodovw (sto ja imam) su

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Pa je vrijednost flote...

    Solin (supramax; 52 dwt; 2012.) – 18 mil USD

    Peristil (supramax; 50 dwt; 2010.) – 17 mil USD

    Sv. Dujam (supramax; 50 dwt; 2010.) -17 mil USD

    Trogir (handy; 44 dwt; 2001.) – 6,5 mil USD

    Split (handy; 44 dwt; 1998.) – 6,5 mil USD

    Ukupna, tržišna vrijednost flote iznosi 65 mil USD odnosno 415 mil kn (USD/HRK 6,39)...tj NAV 64kn/share (i to uzimajuci samo vrijednost brodova (bez KI i ostale DI) uz ukupni dug)...tj. NAV je oko 90kn/share kad se ukljuci ostala DI i KI u izracun

    Po ovom izvoru vrijednost flote je jos i veca...s tim da su ovo cijene od prije 3 tjedna (week 30) a u medjuvremenu su vozarine jako narasle pa pretpostavljam i vrijednost brodova...

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Ako vam nije tesko, posaljite izracun flote pojedinacno po svakom brodu...

    Display More

    Evo vrijednosti koje sam uzeo pri izračunu ( izvor mi je bila mitkova tablica i vjerujem da je bila realna u datom trenutku) s napomenom da sam stavio tečaj 6,2 :) ( nekako sam naučio biti oprezan pri projekciji prihodovne strane pa uvijek postavim nešto konzervativno kako bi anulirao negativan trend:) ). Uglavnom s dolje navedenim vrijednostima i aktualnim tečajem od 6,3977 kn za 1 USD, ajde nazovimo ga obrtni NAV, iznosi 46,58 kn po dionici. Sve su to samo prolazni podaci ali zašto ne bi bili zabilježeni pa da sve skupa lakše komentiramo i uspoređujemo kada dođu rezultati za 3. kvartal. Naravno tada će se smanjiti obveze, povećati lova na računu, brodovi će vrijediti više ali će se povećati i broj dionica.

    Solin (supramax; 52 dwt; 2012.) – 17.609.929 USD

    Peristil (supramax; 50 dwt; 2010.) – 15.411.594 USD

    Sv. Dujam (supramax; 50 dwt; 2010.) -15.411.594 mil USD

    Trogir (handy; 44 dwt; 2001.) – 6.500.000mil USD

    Split (handy; 44 dwt; 1998.) – 5.500.000 mil USD

    p.s imam malih problema sa dozvolom objave od strane administratora ( zadnja objava je trebala protek od 24 sata :) ) pa se nadam da će se i to popraviti i da mi objave ipak budu malo aktualnije...

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • noname
    • August 19, 2021 at 9:05 PM

    Ako uzmem vrijednost brodova ( mitkova tablica) 374.685.325,40 kn + novac iz drugog kvartala 10.686.852 kn i oduzmem dugoročne i kratkoročne obveze 321.076.552 dobijem razliku od 64.295.625,40 kn / broj trenutnih dionica 1.636.674 = 39,28 kn po dionici ( znači samo brodovi i lova)

    Ako uzmem dobit iz 2. kvartala od 11.986.736 i projiciram je za godinu dana - 47.946.944 / broj dionica dobijem 29,30 kn po dionici

    Zaključak, biti ću više nego iznenađen ako ta dokapitalizacija bude ispod minimalno 30 kn. Ako ovo ne uzme atlantska ili tankerska onda ili sam ja lud ili je neko drugi lud :)

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • noname
    • August 19, 2021 at 9:49 AM

    Zanimljivo mi je i ovo:

    Dobit u 2. kvartalu je 33M, ako to projiciramo na godinu dobit je 33m*4 = 132M / broj dionica 1.395.520 = 94,59 kn.

    Gotovo je izvjesno da će prosječna dobit u slijedeća 4 kvartala biti veća a samim tim i veća zarada po dionici.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • noname
    • August 19, 2021 at 9:32 AM
    Quote from gigic23
    Quote from noname

    Uzeo sam za vrijednost brodova mitkove/statusquo iznose koje su objavljivali sa danom 21.07. i postavio matematiku da vidim koliko vrijedi dionica ako se uzmu u obzir samo brodovi i novac te oduzmu dugoročne i kratkoročne obveze ( drugi kvartal).

    Brodovi 1.332.380.000 + novac 46.907.903.303 = 1.379.287.303 kn

    DO 721.845.662 + KO 95.350.784 = 817.196.146

    Razlika - 657.441.641 kn / broj dionica 1.395.520 = 471,11 kn po dionici

    Vidim da si uzeo sve obveze iz konsolidiranog FI, a da li si uzeo i vrijednost ostale noncore imovine? Nekretnine, kompanije etc Koliko to može cca vrijediti?

    Jesam u jednoj drugoj tablici ali sam ovo postao jer mi se učinilo poprilično zanimljivim. Vrijednost koju sam dobio sa ostalom imovinom je 556,38 kn po dionici.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • noname
    • August 19, 2021 at 8:45 AM

    Uzeo sam za vrijednost brodova mitkove/statusquo iznose koje su objavljivali sa danom 21.07. i postavio matematiku da vidim koliko vrijedi dionica ako se uzmu u obzir samo brodovi i novac te oduzmu dugoročne i kratkoročne obveze ( drugi kvartal).

    Brodovi 1.332.380.000 + novac 46.907.903.303 = 1.379.287.303 kn

    DO 721.845.662 + KO 95.350.784 = 817.196.146

    Razlika - 657.441.641 kn / broj dionica 1.395.520 = 471,11 kn po dionici

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • noname
    • August 18, 2021 at 8:24 PM

    Toula je iznio fundamentalne izračune, a Purko lupetara općenito bez ikakvog konkretnog uporišta u fundamente tvrtke. Intervju bez veze napravljen samo zbog njegovog "imena" . Istina je uvijek negdje u sredini. Neka se samo što više priča jer će tako info doći i do manje upućenih, a što u konačnici znači i veća likvidnost koja kronično nedostaje. Nema bolje reklame nego da je nešto poraslo sa 8 na 40 :) Iako, naravno to je glupost jer je jdpl dugo vrijeme nelikvidan i takvi porasti su nešto neobjektivno zbog prometa na kojima su nastali. Tek sada se može POČETI razgovarati o vrijednosti jdpl kad je ušao u redovnu trgovinu i kad su vozarine počele biti imalo predvidljive u neko srednjem roku.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • noname
    • August 18, 2021 at 7:38 PM
    Quote from 5. Element
    Quote from igi

    BDI 3833... wow

    Ima jos puno do 10.000 i mnogo vise.

    Postoji opravdana skepsa oko toga da je to uopce moguce. I to je razumljivo.

    Ali samo bih napomenuo da je sad na svijetu puno vise ljudi, novaca i generalnog blagostanja nego sto je bilo 2008.

    I na tome baziram moja predvidjanja, zelje, nade, da cemo vidjeti te razine.

    Gotovo uvijek je stvar u perspektivi. U prvom kvartalu 2020. perspektiva je bila katastrofalna i dogodilo se nešto što čovječanstvo ne pamti, Blokada cijele planete. Jedino usporedivo sa ovom situacijom bi bio drugi svjetski rat. Ljudi kao i uvijek nađu rješenje pa je sada perspektiva puno bolja. Ja bi više volio da vozarine ostanu na ovim razinama nego da opet vidim 11.000 BDI pa potonuće. Tržište voli predvidljivu konstantu ma koliko je to kod brodara u povijesti volatilno. Koliko pratim vrijednost 1Y najma broda raste, a to je po meni nešto što je vrijedno praćenja.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • noname
    • August 18, 2021 at 6:25 PM

    Može li netko postat približnu sadašnju vrijednost brodova da se malo poigramo oko NAV vrijednosti

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™