1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. noname

Posts by noname

  • DRY BULK

    • noname
    • June 21, 2022 at 2:04 PM

    BCI 5 T/C routes 180000 22477 -2661

    BPI 5 T/C routes 82500 25656 -190

    BSI 10 T/C routes 58328 27178 11

    BHSI 7 T/C routes 38200 24050 -1

    BDI INDEX 2484 -112

    #shipping #drybulk #FFA $BDRY

    #capesize #panamax # supermax

    $DSX $EGLE $GBLK $GNK $GOGL $SBLK $SHIP $PANL

  • DRY BULK

    • noname
    • June 10, 2022 at 11:36 AM

    Opušteno, ovo je samo bila, što bi rekao hugh, fun fact....

  • DRY BULK

    • noname
    • June 10, 2022 at 9:53 AM
    Quote from tin
    Quote from hugh

    ovu "fun fact" isto sam primjetio na početku današnjeg trgovanja.......

    a ovo drugo ima mi smisla u sljedećem kontekstu: brodar koji se trži na 0,5 nava možda se trži na toj valuaciji s nekim razlogom.......jel kao atpl. naprimjer, ne isplačuje dividendu i prosjek vozarina mu je ispod prosjeka vozarina brodara iz "prvog razreda" a uz to ima i 75% flote na dokovanju i ugradnjama ove godine........neki dan je na pomorskoj večeri ovaj iz atpl rekao da gube velike novce jel su brodovi na dokovanju i ne zarađuju.....nepratim blisko izvješća svih brodara vani i njhove valuacije ali mi je u "mom malom svemiru" postalo jasno da se drugorazredni brodari koji ne isplačuju dividende ili su one male a imaju i bitno manje ostvarene prosječne vozarine na mogu uspoređivati s prvorazrednim brodarima koje tržište svejedno ovako ruši bez obzira na velike dividende i velike ostvarene prosječne vozarine.....

    nešto ima i u tome da li je neki brodar imao znanja i financijskih sposobnosti da naruči polovne i/ili nove brodove još prije godinu,godinu i pol jeftinije ili kasnije skuplje.......koliko su loše fixirane ili dobro fixirane ugovore na vrijeme i koje vrijeme imali prije velikog obrata trenda.....i tako mic po mic dođe razlika od 0,5 do 1 i više......plus još malo burzovnog sentimenta i svi sastojci su tu.......

    Koji su to brodovi na dokovanju:

    Atlantska plovidba - flota

    1. AP ARGOSY Plovi za Dangjin gdje stiže 28.06.

    2. AP ASTAREA Plovi za Skikda gdje se očekuje 12.06.

    3. AP DRZIC U Chennai.

    4. AP DUBRAVA U El Ferrol , slijedi Houston 23.6.

    5. AP JADRAN Plovi za Ust Luga , gdje se očekuje 06.06.

    6. AP LIBERTAS U Balikpapan , slijedi Marivelles 13.06.

    7. AP REVELIN U Gijon, slijedi Ghent 12.06.

    8. AP SLANO Plovi za Kawasaki , gdje se očekuje 10.06.

    9. AP STON Plovi za Chittagong gdje stiže 14.06.

    10. AP SVETI VLAHO Plovi za luku Kakinada gdje se očekuje 24.06.

    11. MIHO PRACAT U luci Flushing, slijedi Ust Luga 13.06.

    12. ZAGREB Plovi za Ust Lugu gdje se očekuje 11.06., slijedi Rostock 17.6.

    Display More

    Od 12 brodova tri su vezana za rusku luku Ust Luga, sankcije na djelu :)

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • noname
    • May 14, 2022 at 10:33 AM
    Quote from noname
    Quote from hugh

    sve je super i sve je za 5........dividenda "ide" i samo "što nije" a sad je po "novom normalnom" i bolje da odgađaju jel će biti veča :D .......samo da je ne odgode za nagodinu pa bude razočaranih.....ali ako ne bude ove godine bit će sljedeče osim ako do tad ne udari kriza pa opet odgode za neku drugu godinu u "skoroj budučnosti".....a zaminljivo je i kako nitko nije komentirao "promjenu" kratkoročnih i dugoročnih obveza na zadnji dan q1 u odnosu na zadnji dan 2021g.......jesul' oni što smanjili obveze od tog silnog priljeva novca?........

    Ako ti je ova "promjena" zanimljiva pogledaj završne FI 2020 i 2021 i molim te napiši broj koji si tražio pa da svi vide.

    Evo da ne ostane ovo "visit" u zraku. Smanjenje obveza 2020 - 2021. Dugoročne obveze smanjenje za 19.995.709 kn, a kratkoročne za 56.599.592 kn iliti ukupno smanjenje za 76.595.301kn. Poslovna 2022 je u tijeku pa će se, po meni, pravi rezultat vidjeti na kraju iste. Kako bi i kolega Hugh bio sretan, u prvom kvartalu 2022 DO su povećane za 15,98 milja ( većinom obveze prema bankama ), KO su smanjene za 15,62 milja ( također, većinom prema bankama).

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • noname
    • May 13, 2022 at 8:55 PM
    Quote from hugh

    sve je super i sve je za 5........dividenda "ide" i samo "što nije" a sad je po "novom normalnom" i bolje da odgađaju jel će biti veča :D .......samo da je ne odgode za nagodinu pa bude razočaranih.....ali ako ne bude ove godine bit će sljedeče osim ako do tad ne udari kriza pa opet odgode za neku drugu godinu u "skoroj budučnosti".....a zaminljivo je i kako nitko nije komentirao "promjenu" kratkoročnih i dugoročnih obveza na zadnji dan q1 u odnosu na zadnji dan 2021g.......jesul' oni što smanjili obveze od tog silnog priljeva novca?........

    Ako ti je ova "promjena" zanimljiva pogledaj završne FI 2020 i 2021 i molim te napiši broj koji si tražio pa da svi vide.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • noname
    • May 12, 2022 at 10:19 AM
    Quote from tin
    Quote from noname

    Zahvaljujući kolegi Status Quo evo jedne zanimljive tablice usporedbi fundamenata 2005 - 2008. i 2020 - 2022. ( I kvartal). U 2008. su imali prodaju brodova, a mislim i valorizaciju vrijednost materijalne imovine pa zato vrijednost odskače. Mislim da je više nego vidljivo povećanje vrijednosti tvrtke te brutalno zarađivanje uz smanjenje zaduženosti. Koeficijent tekuće likvidnosti im je odličan ( pogledajte npr. usporedbu istog fundamenta kod Jadroplova), a što znači da 2 i pol puta pokrivaju kratkoročni dug sa kratkoročnom imovinom. Ovdje se krije i potencijal za isplatu dividende. Prema zadnjem FI pretpostavka je 80 milja kvartalne zarade * 3 kvartala 240 milja, 200 milja imaju na računu znači oko 400 milja na kraju godine ako oduzmemo neke nepredviđene situacije. Dva broda su prodali za oko 20 milja dolara i treba im razlika od 110 milja kuna po brodu. Neka sve financiraju iz keša ostaje im 180 milja kuna. Pola ostave za tekuću likvidnost, a pola nama kroz dividendu ( 90 milja ) ili 65 kn :/ . Btw ako žele mogu se i više isprsit jer imaju sa čim. Osobno bi bio zadovoljan i sa 40,00 kn

      broj dionica 1.395.520
    OBRTNI NAV materijalna imovina + novac - obveze / dionice u KN 2005 2006 2007 2008   2020 2021 2022
    517,23 473,46 597,03 1.581,02   268,28 627,22 675,63
    KOEFICIJENT TEKUĆE LIKVIDNOSTI - veći od 2 0,58 0,53 1,09 1,41   0,52 1,52 2,44
    dug / kapital - što manji 1,14 1,66 1,73 1,05   1,68 0,80 0,75

    Zar nisu prodali samo jedan brod?

    Koliko sam vidio materijalna imovina im se u povećala za 600 milja u odnosu na 2007. a prodali su imovine u vrijednosti 352 milje. E sad šta su točno radili ne znam, mislim i ja da je bio jedan brod, dobit im je bila isto ogromna, nekih 660 milja. U svakom slučaju nakon toga potop, biblijskih razmjera ^^

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • noname
    • May 12, 2022 at 10:07 AM

    Zahvaljujući kolegi Status Quo evo jedne zanimljive tablice usporedbi fundamenata 2005 - 2008. i 2020 - 2022. ( I kvartal). U 2008. su imali prodaju brodova, a mislim i valorizaciju vrijednost materijalne imovine pa zato vrijednost odskače. Mislim da je više nego vidljivo povećanje vrijednosti tvrtke te brutalno zarađivanje uz smanjenje zaduženosti. Koeficijent tekuće likvidnosti im je odličan ( pogledajte npr. usporedbu istog fundamenta kod Jadroplova), a što znači da 2 i pol puta pokrivaju kratkoročni dug sa kratkoročnom imovinom. Ovdje se krije i potencijal za isplatu dividende. Prema zadnjem FI pretpostavka je 80 milja kvartalne zarade * 3 kvartala 240 milja, 200 milja imaju na računu znači oko 400 milja na kraju godine ako oduzmemo neke nepredviđene situacije. Dva broda su prodali za oko 20 milja dolara i treba im razlika od 110 milja kuna po brodu. Neka sve financiraju iz keša ostaje im 180 milja kuna. Pola ostave za tekuću likvidnost, a pola nama kroz dividendu ( 90 milja ) ili 65 kn :/ . Btw ako žele mogu se i više isprsit jer imaju sa čim. Osobno bi bio zadovoljan i sa 40,00 kn

      broj dionica 1.395.520
    OBRTNI NAV materijalna imovina + novac - obveze / dionice u KN 2005 2006 2007 2008   2020 2021 2022
    517,23 473,46 597,03 1.581,02   268,28 627,22 675,63
    KOEFICIJENT TEKUĆE LIKVIDNOSTI - veći od 2 0,58 0,53 1,09 1,41   0,52 1,52 2,44
    dug / kapital - što manji 1,14 1,66 1,73 1,05   1,68 0,80 0,75
  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • noname
    • May 11, 2022 at 9:50 PM

    Može 2008. dam ti onaj pehar 😁

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • noname
    • May 11, 2022 at 3:28 PM

    Ima li možda neko FI Atpl za 2006 i 2007. ? Tražio po netu ali bez rezultata.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • noname
    • April 29, 2022 at 8:46 AM
    Quote from lebowski

    ATPL je u 1q prosječno vozio po 21.000 $ po brodu po danu, 28.04. smo na 23.000$ (vidljivo iz izvješća), a dolar je u međuvremenu skočio 6%. Nije puno, ali čovjeka veseli.

    Kad bi to bio prosjek 2Q isti bi iznosio "samo" 80 milja neto....

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • noname
    • April 8, 2022 at 8:04 PM
    Quote from brajakica

    Znate onaj vic kada tudmanov unuk na kraju dedi kaze"deda mercedes je velika firma"?

    Kupovala sam na 350,370,420,450

    I opet cu ako ce black magic i uroci stopati cijenu.

    Atpl je velika firma, ne mogu je sama kupiti, moramo se svi ukljuciti.

    Cekamo podrsku od onih kojima je i danas na 470 jos prejeftino za kupovinu.

    Ovo bi sada trebao biti prvi pravi rast kejpova u 2022.

    Tek sada bi trebao poceti drybulk party 2022.

    Kinezi jos stopaju ali kada krenu👀🍺🍸🍹🌛 :)

    Display More

    Tema je dry bulk, post veze sa vezom nema o temi kao i gomila prethodnih. Stvarno je više teško čitat ove gomile gluposti o glavama na pladnju, prozivanju tko je kada kupio, raketama i drugim bedastoćama iz dana u dan...

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • noname
    • March 30, 2022 at 1:30 PM
    Quote from Chuck

    Zna li tko koliki je trenutni P/E od Atlantske plovidbe sa Q4 rezultatima?

    4,4 na 480 kn

  • Serije i filmovi

    • noname
    • March 25, 2022 at 7:48 PM

    Breaking bad, stara ali dobra serija za opuštanje mozga.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • noname
    • March 17, 2022 at 8:35 AM
    Quote from havi

    Al ne gleda se to tako kolega no name. To su tempi passati. Gleda se forward PE, a taj vam je na cca 200 milijuna kuna neto dobiti koliko bi mogli vidjeti ove godine trenutno cca 3.

    "Mogli vidjeti" je ključno u vašem postu. Upravo zato što bi ako se mene pita mogao vidjeti i 400 milja dobiti ja se držim ostvarenog, do slijedećeg FI.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • noname
    • March 17, 2022 at 8:20 AM

    Kod ulaganja moraš imati neki target, fer vrijednost ili šta već da bi znao u šta ulažeš. Naravno da samo p/e ne može biti dovoljno. Osobno preferiram kombinaciju NAV, obrtni NAV, p/e, koeficijent zaduženosti, dividendu, fjučurse i naravno BDI, ratove, tsunamije, poplave, suše i tako to ...

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • noname
    • March 17, 2022 at 8:15 AM
    Quote from lebowski
    Quote from noname

    Uzeo sam p/e vrijednosti 10 najvećih svjetskih brodara i dobio prosječnu vrijednost od 3,84, ako izuzmem dvije najviše i dvije najniže prosječna vrijednost preostalih 6 je 3,97. ATPL je na prosječnom p/e od 3,97. Iskopao sam na netu i podatak da je p/e 2007. godine ATPL imala vrijednost od 18,85 ( nekad bilo sad se spominjalo). Po mom mišljenju realna vrijednost pokazatelja p/e je oko 6.

    P/E općenito ne znači previše, a pogotovo ne znači kod volatilnih brodara. Kod brodara se P/NAV uvijek smatrao nekim koliko-toliko sigurnim pokazateljem s obzirom da je brod kao brod relativno lako utrživ. Da se napravi usporedba diskonta P/NAV kod ATPL u odnosu na najveće, to bi već igralo mrvicu bolje, ali opet, u slučaju velikih vozarina vrijednost broda bitno raste, a kad vozarine naglo padnu, pada i vrijednost broda tako da i to nije baš pouzdan pokazatelj.

    A onda imaš i otkup dionica i isplatu dividende kao neke dodatne vrijednosti kod onih kompanija koje to rade, a imaš i ugled menadžmenta i dosadašnje ponašanje prema dioničarima.

    Ali opet, nije baš da na hrvatskoj burzi imaš puno izbora oko brodara pa te neke fine razlike i nisu toliko bitne.

    Sve se svodi na to vjeruješ li da je super ciklus ovdje i da će potrajati tri godine minimalno ili ne vjeruješ ili si trader koji pokušava ugrabiti svojih 10%.

    EDIT* p/e prosjek 6 brodara je 3,99, čisto zbog točnosti, krivo sam prepisao.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • noname
    • March 17, 2022 at 7:34 AM

    Uzeo sam p/e vrijednosti 10 najvećih svjetskih brodara i dobio prosječnu vrijednost od 3,84, ako izuzmem dvije najviše i dvije najniže prosječna vrijednost preostalih 6 je 3,97. ATPL je na prosječnom p/e od 3,97. Iskopao sam na netu i podatak da je p/e 2007. godine ATPL imala vrijednost od 18,85 ( nekad bilo sad se spominjalo). Po mom mišljenju realna vrijednost pokazatelja p/e je oko 6.

  • Komentari trgovanja na burzi - LIVE

    • noname
    • March 8, 2022 at 9:54 AM
    Quote from NaBiduAsku
    Quote from Moller

    sada su kratkoročni do podne, a dugoročni bome ostanu i da 3 popodne

    i još kad svaki dan šteka platforma za trgovanje taman na otvaranju, par minuta ne znaš tko pije tko plaća... tako je bar na Hiti tjedan dva već... svako jutro na otvaranju, ima li tko sličnih problema?

    Kod mene sve u redu sa hitom

  • DRY BULK

    • noname
    • March 7, 2022 at 2:03 PM

    BCI 5 T/C routes 180000 14508 948

    BPI 5 T/C routes 82500 26113 1052

    BSI 10 T/C routes 58328 29037 587

    BHSI 7 T/C routes 38200 26414 440

    BDI INDEX 2235 +87


    Haha, u isto vrijeme postali

  • DRY BULK

    • noname
    • March 7, 2022 at 1:26 PM

    Ne bi imao ništa protiv da se cal23-25 ostvare 😁

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™