Dosta realno su za sada izvještavali o trenutnom stanju i budućim izazovima, tako da vjerujem da za sada sve ide po planu što se tiče ugovorenih poslova i punjenja kapaciteta
Posts by superfly
-
-
Stvarno smo burza mizerija...uklopili se u europsko sivilo...Trebaju nam deset Bakića i deset Floričića da bi oživili malo to tržište..
-
To su već čari našeg nesavršenog tržišta, ako vjeruješ u bolje kupuj, ako nisi siguran pričekaj, ako prognoziraš raspad prodaj
Naravno, gledam sa stanovišta dugoročnog ulagača..u kratkom roku svakako ima boljih ulagačkih prilika
-
Svakako je pozitivna ta trenutna otpornost na nedavne udarce i lošije izvještaje automobilskih proizvođača. Očito su se dobro pripremili, i imaju iskustva funkcioniranja u težim okolnostima, s obzirom šta su se prolazili u prethodnim godinama. Iz tog razloga predviđam daljnju stabilnost poslovanja i uslijed oporavka industrije i mogućeg završetka rata u Rusiji veliki uzlet.
-
Kako stoji faurecija trenutno?
-
I šta je tu loše:-)..riječi ti se pozlatile..
-
puklo:-)...ajde pobornici tehničke analize..do kuda idemo..?
-
Ad plastik bez prometa jučer..danas isto igra živaca....:-)
-
Neznam dali firma ima obavezu, kao što objavljuje ugovore koje su sklopili sa velikm prozvođačima, na isti način obavijestiti javnost ukoliko dođe do problema oko realizacije tih istih ugovora, odnosno zbog poremećaja na tržištu mogućih modifikacija tih ugovora. Kako Ad plastik trenutno ništa ne objavljuje oo tom pitanju jeli moguće da nije došlo do značajnih poremećaja i odstupanja od realizacije istih?
Dok kog ne izađe izvještaj o trećem kvartalu, ili pak neka njihova objava u međuvremenu, ostajemo na špekulacijama po pitanju poremećaja njihovom poslovanju.
-
Dobar članak! Ušao malo dublje u problematiku...
-
ha ha..šalju se bombastične izjave kako bi se malo okrenula politika EU-a. Previše Italija, Francuska i Njemačka ovise o toj industriji kako bi doživjela krah..ništa od toga
-
Pa zašto onda kolega Tolisimus cijena ADPL pada već godinu dana? Gledaju li i drugi samo izvješće društva ili širu sliku - zalihe, registracije vozila, marže ?
Zapamtite da se tekuća situacija u izvješću tek treba 'materijalizirati', dok često puta po akciji cijene na grafu možete predvidjeti kakvo će ono biti
Također zapamtite da netko uvijek zna više (i prije) od nas malih dioničara.
Ne kužim se u tehničku analizu i grafove, ali vjerujem da sentiment i šira slika autoindustrije nam ne idu u prilog. Koliko će to utjecat na samo poslovanje Ad plastika kao dobavljača opreme teško mi je reći. Pokazali su do sada da su dosta žilavi po tom pitanju i vjerujem da će se izvuć iz ove situacije. Bilo bi dobro da veliki igrači podignu likvidnost i zadrže cijenu u rasponu oko 13 eura. Neznam dal imaju program otkupa dionica, ali ta vrsta intervencije bi dala dašak optimizma u ovoj situaciji.
-
To znači prodajte ljudi, ima ko će kupovat😀
-
Pogledao sam malo detaljnije.
Odlican je bio ovaj drugi kvartal. Sve je naraslo i nocenja i prihodi i dobit i popunjenost kampa.
Odlična najava za ovaj treci kvartal koji ce sigurno biti najbolji ikada do sada za kamp Mon Perin. 👍
U potpunosti se slažem, dobar kvartal uz dobre prognoze za dalje. Danas sjela i dividenda:-)
-
Možete pričat bajke o izvješću. Treba pratiti akciju cijene: Stellantis, Ford, GM, Tesla... svi down ovaj kvartal. Dobro nas sve učila zlocesti nemoj biti gdje nema akcije i cijena curi po grafu
Dobro vam je računovođa objasnio. Dok je makrotržište takvo kakvo je, i fokus na našoj burzi takvo kakvo je neće bit značajnijeg pomaka u cijeni. Ja imam dionice ADPL-R-A, i mislim da dobro guraju s obzirom šta ih je sve uhvatilo zadnjih godina, što je isto dobar znak u smislu nekog dugoročnijeg ulaganja. Prekid rata u Rusiji, kao i značajniji odgovor jeftinim kineskim autima i trenutnim nestabilnostima na tržištu gurnulo bi cijenu gore odmah. Automobilska industrija previše znači Europi, tako da isto ne očekujem loš scenario ovdje..
-
Kvaliteta se plaća:-). Ne pratim menadžerske plaće u ostalim velikim firmama, ali mislim da ne odskaču previše...
-
Ako netko prati pomnije ovu dionicu odkud toliki pad poslovnih prihoda u odnosu na lanjski kvartal?Dali se radi o nekim izvanrednim prihodima lani?
-
Ovako gledajući jako izazovno vrijeme za automobilsku industriju. I ja se nadam da su loše godine iza njih, i da će uprava naći načina da podigne sve financijske pokazatelje u još većoj mjeri...
-
Dugoročno, po ovim cijenama, svakako se isplati ulagati u nju. Konstantan rast, dividenda, korektna vlasnička struktura i odnos prema dioničarima.
-
Nebi se čudio da je to modus operandi gdina Markoča. On i Ostoja su povezani još od dana SN Holdinga , a i trenutno imaju neke zajedničke d.o o.-e. Isti scenario se provlači i kroz Proficio di je dotični predsjednik nadzornog odbora. S golemim iskustvom u korporativnom pravu vjerojatno plasira svoj know how kako se riješiti malih dioničara na legalan način za šačicu eura.