U prijevodu, kupuj dok još ima po 9,00 eura, kad krene više se ne vraćamo na te razine😀
Posts by superfly
-
-
Boban podebljao poziciju za 5.589 dionica...stanje 10.01 u odnosu na 06.01 pa je automatski preskočio Tolića i mirovinski fond..
7.BOBAN JOSIP (81981266283)45.589 1,09Osnovni račun
8.PRIVREDNA BANKA ZAGREB D.D. (02535697732)/RAIFFEISEN OMF KATEGORIJE A (73608771116)43.538 1,04Transakcijski račun
9.TOLIĆ IVICA (36637114938)40.881 0,97Osnovni račun
10.AD PLASTIK D.D. (48351740621) (1/1)38.428 0,92Osnovni račun
-
auto industrija u krizi
ADPL nije van tog kruga.
uz sve prateće izazove , tu se pojavio još jedan novi ?
"kubanski sindrom"- hoće reći sve je više starijih auta na cesti.
nova auta nisu više dostupna bez velikih financiskih izdataka.
novi porezi i dodatni troškovi životni ograničili su buđet
inače to ne važi za 10% onih dobrostojećih.
Ajde ajde..nije potrebno više dijelit jedno te iste članke..ide to pomalo dole još neko vrijeme i bez toga, za one koji navijaju za to😀.
-
Ima ko kakvu informaciju ko se konstantno iskrcava po 1000 komada, a nije iz top 10. Ne vjerujen više da je to rabota samo malih investitora?
-
Tu se vidi sve čari neefikasnosti naše burze. Na svaku pozitivnu vijest ova dionica ce bit za sada status quo, a na negativnu će padat, dal se radi o sektoru, makroekonimiji, ratu ili nešto treće. Činjenica je da su se sindikati i u Njemačkoj i u Italiji dogovorili s proizvođačima nešto, i da 2025. je izazovna, ali nebi smjelo biti većih potresa, a od 2026. bi trebalo ići na bolje. Uza sasvim solidne rezultate za sada, ova dionica je u nemilosti burze, i teško je predvidjet okretanje trenda
-
Zanimljivo..opet jak pritisak na prodaji. Ulagači testiraju dno:-)
-
Poslužit ću se riječima jednog bivšeg Premijera prije nego li je pobjegao: "U banani smo".
Rusije nema a cijeli europski autosektor je u problemima. Stellantis je najmanji problem. Beznačajan.
Kao ubod komarca na ranu od nagazne mine 😅
nekome problem, drugome prilika...
-
Dosta realno su za sada izvještavali o trenutnom stanju i budućim izazovima, tako da vjerujem da za sada sve ide po planu što se tiče ugovorenih poslova i punjenja kapaciteta
-
Stvarno smo burza mizerija...uklopili se u europsko sivilo...Trebaju nam deset Bakića i deset Floričića da bi oživili malo to tržište..
-
To su već čari našeg nesavršenog tržišta, ako vjeruješ u bolje kupuj, ako nisi siguran pričekaj, ako prognoziraš raspad prodaj
Naravno, gledam sa stanovišta dugoročnog ulagača..u kratkom roku svakako ima boljih ulagačkih prilika
-
Svakako je pozitivna ta trenutna otpornost na nedavne udarce i lošije izvještaje automobilskih proizvođača. Očito su se dobro pripremili, i imaju iskustva funkcioniranja u težim okolnostima, s obzirom šta su se prolazili u prethodnim godinama. Iz tog razloga predviđam daljnju stabilnost poslovanja i uslijed oporavka industrije i mogućeg završetka rata u Rusiji veliki uzlet.
-
Kako stoji faurecija trenutno?
-
I šta je tu loše:-)..riječi ti se pozlatile..
-
puklo:-)...ajde pobornici tehničke analize..do kuda idemo..?
-
Ad plastik bez prometa jučer..danas isto igra živaca....:-)
-
Neznam dali firma ima obavezu, kao što objavljuje ugovore koje su sklopili sa velikm prozvođačima, na isti način obavijestiti javnost ukoliko dođe do problema oko realizacije tih istih ugovora, odnosno zbog poremećaja na tržištu mogućih modifikacija tih ugovora. Kako Ad plastik trenutno ništa ne objavljuje oo tom pitanju jeli moguće da nije došlo do značajnih poremećaja i odstupanja od realizacije istih?
Dok kog ne izađe izvještaj o trećem kvartalu, ili pak neka njihova objava u međuvremenu, ostajemo na špekulacijama po pitanju poremećaja njihovom poslovanju.
-
Dobar članak! Ušao malo dublje u problematiku...
-
ha ha..šalju se bombastične izjave kako bi se malo okrenula politika EU-a. Previše Italija, Francuska i Njemačka ovise o toj industriji kako bi doživjela krah..ništa od toga
-
Pa zašto onda kolega Tolisimus cijena ADPL pada već godinu dana? Gledaju li i drugi samo izvješće društva ili širu sliku - zalihe, registracije vozila, marže ?
Zapamtite da se tekuća situacija u izvješću tek treba 'materijalizirati', dok često puta po akciji cijene na grafu možete predvidjeti kakvo će ono biti
Također zapamtite da netko uvijek zna više (i prije) od nas malih dioničara.
Ne kužim se u tehničku analizu i grafove, ali vjerujem da sentiment i šira slika autoindustrije nam ne idu u prilog. Koliko će to utjecat na samo poslovanje Ad plastika kao dobavljača opreme teško mi je reći. Pokazali su do sada da su dosta žilavi po tom pitanju i vjerujem da će se izvuć iz ove situacije. Bilo bi dobro da veliki igrači podignu likvidnost i zadrže cijenu u rasponu oko 13 eura. Neznam dal imaju program otkupa dionica, ali ta vrsta intervencije bi dala dašak optimizma u ovoj situaciji.
-
To znači prodajte ljudi, ima ko će kupovat😀