Dakle, brodograđevni biznis je po svojoj naravi ciklican biznis.
Lenac je dio sire grupe koja ne kotira na burzi i ima većinskog vlasnika koji drži kontrolu i to potpunu kontrolu nad firmom sto znaci da uprava ima limitirani doseg odlučivanja jer je zaduzena samo za jednu operaciju sire grupe. Očito je da ima posla za sve clanice grupe i pitanje je sto će biti kad ciklus posustane ako posustane. Lenac trenutno ima vise posla, vecu maržu i ostvaruje u dugom roku gledano natprosječan rast. No, ako i kada se jednom situacija u ovom dijelu svijeta izbalansira i smiri, Lenac će izgubiti trenutne kompetitivne prednosti. Osim ako geopolitička situacija ne ostane dugo vremena ovakva. Drugim riječima, pitanje je koliko je trenutan rast poslovanja i dobrih fundamenata održiv na duge staze i kakav to utjecaj ima na vrednovanje. Americki brodovi možda nikad neće na remont na u Crno more, al Lenac ne može živjet samo od popravaka i remonta vojnih brodova. Nitko ne spori da je danas Lenac u daleko boljem stanju nego prije 20 godina, ali i prije 20 i koju godinu Lenac nije bio u tako lošem stanju, već naprotiv, pa su ga ipak tadašnja recesija, pogrešno upravljanje i financiranje doka, skupo stajali.
havi, jesi li se javio upravi za mjesto savjetnika