COIN postaje zanimljiv... ako BTC odradi što mislim da hoće
obrnuti head and shoulders koji se bolje vidi na satnom grafu, prvo $190 a onda može znatno više
treba vidjeti i promet na kraju dana
COIN postaje zanimljiv... ako BTC odradi što mislim da hoće
obrnuti head and shoulders koji se bolje vidi na satnom grafu, prvo $190 a onda može znatno više
treba vidjeti i promet na kraju dana
Hvala kolegama forumašima koji su zagovarali TSLA short, dolazi na naplatu !
Tu budite oprezni
1. Short je skup
2. Ameri su neracionalni i brzo okrenu
čak se ne bih kladio da će TSLA tako brzo okrenuti... pogledajte paralelno što radi cijena UBER-a
više nema katalizatora, zna se da će kvartal biti loš i bez rasta (rasla je nešto samo Kina), podbacila je u kvartalu i prodaja baterija, od državnih kredita isto neće biti neke koristi, na ruku ne ide ni loši rezultati konkurencije
po grafu bih rekao prvo $210, a ako tu ne stane onda $194 i tu bi se trebala konsolidirati, tehnički ako zatvori dan s doji svjećicom nije dobro (znači da kupci nisu uspjeli potjerati cijenu gore)
sve što je Musk trebao reći je da proizvodnja ide unutar godine dana (recimo Q3-Q4/2025), umjesto toga je rekao čim dobiju zeleno svjetlo od regulatora, što ne mora biti ikada
sve je izgledalo nekako filmski inscenirano, u tom unaprijed mapiranom studiju, s hrpom vjerne sljedbe 🤷🏻♂️
izgleda da roboti koji plešu nikog više ne zanimaju
kao ni 'tosteri' od automobila koji kruže po filmskom studiju
would or should više nije mantra koja pali, treba pokazati novčeke i to brzo!
(-5% u predtrgovanju a ide niže...)
TSLA je zadnje smeće od (kao fol) growth dionice
nadam se da će pasti ispod $200 i da će FSD event biti flop samo takav
(a botovi nek' kupuju kako kupuju, žao mi je samo što je nisam počeo šortati na $260-$265)
izgleda da Elona ni Kina ne spašava ovaj put...
''GEICO, a subsidiary of Berkshire Hathaway (BRK.A, BRK.B), has decided to cease offering insurance for Tesla's (TSLA, Financial) Cybertruck, citing that it does not meet their underwriting standards. The decision comes amid reports of various operational issues with the Cybertruck, such as a malfunctioning rear camera and other design flaws. Although some problems have been addressed through recalls, others remain unresolved. This move marks a significant development for Tesla as it continues to tackle these challenges...''
ako Buffett (odn. Ajit Jain) ne znaju, tko zna?
Čovjek šalje SpaceX raketu na svemirsku stanicu da spasi NASA-in astronaute, a vi tako po Elonu
sa sajtova na koje Muskova sekta ne zalazi može se pročitati da, što se FSD-a tiče, Tesle imaju incident svakih 13 milja vožnje!
Waymo (podupire ga Alphabet btw) radi strašne stvari: idu grad po grad, mapiraju dodatno ako treba (Google Maps), i sad su prisutni u nekoliko većih gradova na zapadu US ( https://techcrunch.com/2024/08/20/way…axi-rides-week/ ), koriste lidar tehnologiju i naravno da su još uvijek neprofitabilni... ali pomalo
TSLA je zadnje smeće od (kao fol) growth dionice
nadam se da će pasti ispod $200 i da će FSD event biti flop samo takav
(a botovi nek' kupuju kako kupuju, žao mi je samo što je nisam počeo šortati na $260-$265)
izgleda da Elona ni Kina ne spašava ovaj put...
činjenica da je tema živnula, možda je stvarno dno blizu?
zlocesti što kaže tehnička? ili da čekamo izvješće
Izgleda se kineski sindrom odmotava u drugom smjeru
Ki bi gori...
Rusvaj
Od Baidu a 10% , jutros , na dalje
bit će korekcijica kad-tad, pa otišlo je sve gore za +50% u dva tjedna, samo čekam da Trump i kolega s druge strane nešto zinu... bit će šorta na kinezima, ne brini!
s druge strane, čitam iz kvalitetnog mail letter-a da se na nafti sprema contrarian play; bilo zbog rata ili bilo zbog toga što šorteri posustaju i zatvaraju pozicije, kažu da slijedi hvatanje zaostatka za ostalom robom-sirovinama odn. prvenstveno metalima
imate na Trading212 3x WTI Oil
Izgleda se kineski sindrom odmotava u drugom smjeru
Ki bi gori...
koliko kužim Balana, kaže da se po cijenama i rasponima između put i call opcija na SPY i ES futuresima vidi da su stvari poprilično napregnute i da bi i najmanja loša vijest mogla pokrenuti vrlo nasilnu promjenu indeksa na dolje
danas ističe i JPM 5.750 kvartalna call pozicija, koja je 'umrtvila' market zadnjih tjedan dana
VIX od petka pomalo raste...
...oprez!
vidim da se gore u postovima spominje Stellantis, pa evo friški update:
Stellantis N.V. (NYSE: STLA) has revised its 2024 financial guidance due to North American performance issues and deteriorating global industry dynamics. The company is accelerating inventory normalization in the U.S., targeting 330,000 units of dealer inventory by year-end 2024. Actions include:
1. North American shipment declines of over 200,000 vehicles in H2 2024
2. Increased incentives on 2024 and older model year vehicles
3. Productivity improvement initiatives
Updated 2024 guidance:
- Adjusted operating income margin: 5.5 - 7.0% (down from 'double digit')
- Industrial free cash flow: -€5 billion to -€10 billion (from 'Positive')
Stellantis expects stronger performance in 2025 and beyond due to recovery actions being implemented.
u prijevodu spalit će 5 do 10 mlrd keša (prijašnji guidance je bio pozitivan FCF)
(živo me zanima kako će proći Tesla nakon ovog izvještaja, za sada je na krilima FSD događanja samo up up up)
(svi su definitivno iskoristili pandemiju i zagušene lance dobave kako bi, eto jadni, digli cijene... tome je došao kraj!)
zato ja uglavnom zatvaram butigu u petak, dug je vikend, obično zna okrenuti vjetar do ponedjeljka
kamate za margin također više nisu mala stavka, to je razlog drugi
treće, u ponedjeljak je zadnji dan kvartala, bit će preslagivanja portfelja
ipak, što se pada tiče, vjerovati ću tek kad otvore fjučersi u ameriki, ima li to s Japanom veze i utjecaj na ostatak svijeta
ništa od doji-ja na TSLA
izašla procjena analitikanata da je prodaja u Kini ok, pa pošto je tržište vrlo mehaničko, botovi se ne mogu nakupovati dionice
a i kroz dva tjedna ide dugo najavljivano predstavljanje FSD mogućnosti
do tada je izgleda samo up up up
(zbog takvog mehaničkog tržišta gdje se kupuje samo jedan smjer, vrlo često se događa da, nakon objave izvještaja, dionica obavi cijeli rast ili pad još u premarketu kao npr. jučer na MU; baš prije par dana su dvije značajnije kuće dodatno snizile procjenu za poluvodičku firmu i gle čuda - ode +15% nakon objave) 🤷
(za TSLA je puno značajnije od brojki proizvodnje ili prodaje... kako će stajati marže i državni credits... ali kog je briga, do onda priča prodaje, priče recimo nema kod naftaških dionica, 'starih' industrija... čipovi i AI, to je in)
evening doji candle na Tesli
Šta to točno znači?
eto pa čitaj: https://www.candlescanner.com/candlestick-pa…ning-doji-star/
doduše, da bi se sve razvilo kako treba, moramo danas imati popriličnu crvenu svijećicu
evening doji candle na Tesli
kolega, kupuješ? bacaš veće crnjake od mene hahhahaa
šalu na stranu, prilažem graf, situacija je ozbiljna, sve više dokaza da stara Europa umire na više frontova
(izvor:https://www.reuters.com/business/autos…rum-2024-09-25/)
Ma s jedne strane gospođa je u pravu, u smislu da će jednak iznos poreza plaćati bakica koja ima četiri kreveta u šupi i vlasnik elitne vile s četiri kreveta....
Točno kolega lebowski ali to je problem 'naševanja', kako smo skloni zakone (i poreze) koje postoje svugdje u svijetu prilagoditi nama odn. određenim interesnim skupinama
o tome je upravo u jednom članku zborio bivši zaposlenik HNB-a Novotny kako ovo nije porezna reforma, već odgovor vlade na 'pritiske' iz EU:
QuoteVlada je morala odlučiti uvesti porez na nekretnine prema vrijednosti, kao što to imaju sve ostale zemlje europodručja, a ne ovaj tip poreza - nekakav paušal po kvadratu - kakav postoji samo u susjednoj Bosni i Hercegovini te Srbiji. To jednostavno nema osobitog fiskalnog smisla jer se neće prikupiti dovoljno novca niti će imati nekakvog utjecaja na tržište nekretnina
evo... počele jadikovke
po čemu je obiteljski turizam nekomercijalan da bi ga trebalo drugačije oporezivati od komercijalnog?
pa valjda jesi u tom biznisu jer je komercijalan i donosi novac?
evo ja sam za to da se meni ka knjigovođi, mesaru ili pedikeru ukine plaćanje svih poreza jer je moja djelatnost nekomercijalna, ja naime radim knjige, pakiram meso i uređujem nokte samo probranim klijentima: obitelji i prijateljima
Znanje je krhko...
Pitanje za accountant ima te li dionice ADPLa?
Obzirom da vaš nick aludira na računovođu, šapnite nam što očekujete od Q3, koje probleme mi drugi ne vidimo u FI a vi ih vidite? Naučite nas, da ne tapkamo u mraku već da nešto naučimo i vidimo bolje.
Čitajte moje postove ali s razumijevanjem! Nebitno je imam li dionice ili ne, samo ukazujem na nelogičnost želje da se trguje dionicom ADPL koja pada godinu dana, a kolovoz je otkrio svu bijedu auto industrije u EU. I to usprkos tome što su prijelaz s ICE vozila na EV i hibride mahom financirali preko našeg džepa, za sve vrste vozila je kupovna cijena kudikamo viša. Došlo doba kad se više cijena ne može prevaljivati na potrošača, eto o tome govorim.
A da je FI trenutno nebitan, cijena na grafu zorno dokazuje.
Pa pogledajte za primjer VWAGY preko bare, to je užas od grafa. No vani postoji šortanje pa ima smisla držati je u kratkoj poziciji.
A što se tiče politike, umjesto da riješe sistemske probleme poput konkurentnosti, cijene elektrifikacije i još bitnije pitanje sindikata, u EU komisiji se bave carinama na kineska vozila. Pa to je za bježati glavom bez obzira od cijele industrije!
Pa zašto onda kolega Tolisimus cijena ADPL pada već godinu dana? Gledaju li i drugi samo izvješće društva ili širu sliku - zalihe, registracije vozila, marže ?
Zapamtite da se tekuća situacija u izvješću tek treba 'materijalizirati', dok često puta po akciji cijene na grafu možete predvidjeti kakvo će ono biti
Također zapamtite da netko uvijek zna više (i prije) od nas malih dioničara.