Poanta je da ti pričaš o 10 potencijalnih brodova na spotu najranije 2023.
A neki su pomislili da znaš nešto novo i da od ovih 4 s grafa 2 odlaze na spot uskoro.
Poanta je da ti pričaš o 10 potencijalnih brodova na spotu najranije 2023.
A neki su pomislili da znaš nešto novo i da od ovih 4 s grafa 2 odlaze na spot uskoro.
To nije odgovor.
I zapravo su prave brojke još uvijek 6+6. Sumnjam da Revelin neće ići na dodatni dugoročni kad već postoji opcija. U sljedećih 6 mjeseci (ako se ne varam) 7. brod izlazi iz dugoročnog ugovora. Tek tada će biti 7+5, a tek za godinu dana 8+4, sve pod uvjetom da za sve ostale brodove ostane status quo.
Sramežljivi rast BSI-a.
BTW Shanghai Cape je na 34359 (+1480)
Strong coal demand will likely remain a key driver for global dry freight rates until at least the middle of next year, the lead dry cargo analyst at Braemar ACM Shipbroking said.
“There are so many supply disruptions everywhere, and the key one is China, where production has been [insufficient],” Nick Ristic said on Thursday at a Baltic Exchange commodities forum in Geneva.
As a result of the shortfall in domestic output, Chinese buyers had increasingly been purchasing supply from long-haul destinations, such as Colombia and South Africa, he said.
“This is particularly helping capesize [demand].”
The Baltic Dry Index – a benchmark for the global dry freight market – was assessed last at 2,844 points, more the double the value a year ago, although down from a 13-year high of 5,650 achieved early last month.
The Baltic Capesize Index – which reflects rates for the 110,000-220,000 deadweight tonne segment – was pegged last at 3,872 points, compared with around 1,600 points a year ago.
It hit a multi-year high of 10,485 points in early October.
Ristic also said high gas prices had been a driver for coal demand in Europe in recent months, “which is likely to continue for another six months”.
But he noted wider coal handling was likely to decline over the ensuing years, until at least 2025.
Apropo mitkkovog članka - gdje mi je raketa kad mi treba?
Ali ona koja neće izaći iz Zemljine orbite nego jedna koja će samo dotaknuti termosferu.
Tako ja shvaćam trenutni outlook za 2022
Zapravo je cca $7,1m ($0,96m)
Radi se samo o trećem kvartalu.
izgleda danas letimo!
već par dana je zeleno u PM, ispucavaju se ovi s viškom para u redovnom i onda pred zatvaranje opet rast
uskoro, ekipa! doći ćemo na svoje
Strašan let danas
EGLE sa dobrim izvješćem neki mali plus, ostali rone...ovo je sve teže gledati
Što gledaš, umjesto da si vani
BDI 2715 (-54)
Naravno da su sljedeća dva tjedna ključna, i to u svakom pogledu.
BC 5 T/C routes 180000 27199 489
BPI 5 T/C routes 82500 27641 -851
BSI 10 T/C routes 58328 26580 -1611
BHSI of the 7 T/C routes 38200 31074 -1103
Mitkko, svaka tebi čast ali margini su definitivno mogli uzrokovati ovo, npr. više njih.
Pad je bio značajan i nagao.
Zapravo, više je faktora, netko je spomenuo paničare i ekipu koja preko 10 godina čeka na kapitalizaciju.
Ali slažem se da nema govora o manipulaciji i prizivanju Hanfe.
Display MoreA što bi ti, zaradio 4 broda u 1 godinu?
I tata bi sine.
BTW, riješit će se starijih Pmaxa i tako isplatiti dobar dio novih brodova. Rekli su da ne idu na povećanje flote.
Da, riješili smo se drukera, sad nastupaju negativni outlookeri.
A kakve veze ovo ima sa korelacijom koju spominjem?pricam o cijenu koja se placa za jedan brod i novcima koji se u odlicnim uvjetima mogu zaraditi.... kruske i jabuke mijesas. I otkud ti samo znas da ce se oni rijesiti starijih brodova da bi financirali nove. Ne siti lazne informacije. Tako je, ja bi da se zaradi 4 broda u jednoj godini! Vrlo je jednostavno dragi ti.
I da, dobro bi ti dosao taj negativni outlook prije koja 2-3 dana, pa nebi prolivao svoju gorcinu na jedan moj normalan post samo zato jer si dokupljivao na vrhu.
Puse
Koji promašaj od posta.
Moju gorčinu ti osjetio nisi, a niti sam ja dokupljivao na vrhu, niti je to bitno za ovu raspravu.
Tu informaciju imamo s pomorske večeri.
Junače, nestalo ti hrabrosti?
Ako ista drago mi je da su se drukeri razbjezali sa teme, pa ovo vise pocinje liciti necemu sto se temelji na logici i uzrok-posljedica nego bezveznom spamanju. Dok moderatori toleriraju takve galamdije i jebivjetre, ostali korisnici sa korisnim info-ima ne dolaze do izrazaja.
Zakljucak price je da Kina apsolutno kontrolira pricu, i sve je vise manje u korelaciji sa trzistem tamo. Tako da se samo osluskuju vijesti od tamo. Nekako me sokirala utilizacija same flote, jer je smjer Atlantske do sada bio dosta konzervativan, a sada naginjem misljenju da su promijenili business case, da su im ugovori kraci sa visim, spot vozarinama. Natjecu se i biduju u samom segmentu tih najkracih ugovora, sa top vozarinama. Po mom misljenju, moguce da sam totalno u krivu.
A i takoder, da bi stavio nekakvu zaradu i cijenu/vrijednost brodova u korelaciju. Ovo tromjesecje je zaradeno 45 il kuna, sto je oko 7 mil dolara. Ako uzmemo da su brodovi koje su nove ugovorili, cijene 34 mil dolara.
Ispada da im treba zarade vise od 15 mjeseci, da bi zaradili za taj brod. 5 godina za ugovor koji su nedavno potpisali. Kad se stvari postave ovako, ispada da ta zarada od 45 min kuna i nije top topova....
isprike, svega sam se dotakao bez ikakvog finijeg izracuna
A što bi ti, zaradio 4 broda u 1 godinu?
I tata bi sine.
BTW, riješit će se starijih Pmaxa i tako isplatiti dobar dio novih brodova. Rekli su da ne idu na povećanje flote.
Da, riješili smo se drukera, sad nastupaju negativni outlookeri.
Trenutno stanje
Coral Breeze (55,582 2009) Singapore fixed $22,000 for Indo-China coal - cnr
Zhong Zhe 7 (52,068 2000) was heard fixed on monday basis delivery CJK for an Indonesian round at around $18,000
Našao si one s dna kace
BDI 3187 (-241)
BCI 3736 (-466)
BPI 3644 (-171)
BSI 2919 (-123)
BHSI 1877 (-77)
Tko je postao dugoročni ulagač u brodare, ruka gore XD
BDI 3428 (-91)
BCI 4202 (-147)
BPI 3815 (-81)
BSI 3042 (-62)
BHSI 1944 (-28)
Ma naravno. Koliko se ono plaća za obnovljivce?
20-30 kuna mjesečno. Brutala
Je, totalno neškodljiv.
Malo smo zastranili.
Bitno za brodare da Kina i Indija lože maksimalno
I da je plin skuplji od ugljena
A koja to tehnologija nedostaje da zamijeni ugljen npr.?
Sve je stvar cijene i troškova proizvodnje. A oboje pada obnovljivcima sve više kako njihov udio u ukupnoj proizvodnji električne energije raste... Samo je pitanje vremena i obilnih poticaja. Uskoro će bogati poticati siromašne da pređu na OIE zbog svoje guzice, a ne zbog altruizma.
BDI 3519 (-111)
BCI 4349 (-193)
BPI 3896 (-69)
BSI 3104 (-86)
BHSI 1972 (-38)
Pad usporio, al se još zove pad
My bad, kriva tablica