BCI 5 T/C routes 180000 34531 1777
BPI 5 T/C routes 82500 29939 649
BSI 10 T/C routes 58328 30336 142
BHSI 7 T/C routes 38200 30006 76
BDI INDEX 3189 +94
BCI 5 T/C routes 180000 34531 1777
BPI 5 T/C routes 82500 29939 649
BSI 10 T/C routes 58328 30336 142
BHSI 7 T/C routes 38200 30006 76
BDI INDEX 3189 +94
Ma priča se da će kriza, FED će uzrokovati krizu jer im se hoće.
Btw, nakon 168 ili više mjeseci dosta lošeg poslovanja, meni zaista nije problem čekati 1 mjesec trenutak kada se može uopće odlučivati o isplati ili neisplati dividende. Taj trenutak već je tu, zato ga nema potrebe čekati.
Vrijednost firme raste iz dana u dan, bez obzira na isplatu dividende za koje vjerujem da većina onih koji žele dividendu neće pametnije uložiti nego što će to ATPL napraviti ako ne isplati dividendu.
China BCI 37423 (+1520)
BCI 5 T/C routes 180000 32733 -152
BPI 5 T/C routes 82500 29545 -245
BSI 10 T/C routes 58328 30272 21
BHSI 7 T/C routes 38200 30107 132
BDI INDEX 3104 -13
A što to pada 7 %?
Egle?
Pa pad ovoga tjedna.
Tjedan nije završio
A što to pada 7 %?
Egle?
Jasko, ne razumijem nesto. Panamaxi na all time high?? Da li to ukljucuje 2008???
Vjerojatno se misli na Pmax Cal23
BDI 2485 (+73)
Supre još uvijek padaju
edit: too late
to se ne može nazvati padom
Lošija cijena u odnosu na konkurenciju?
BDI 2412 (+8)
Izgleda da pada samo BSI.
Da razumijete moju rečenicu nakon tog "brutalnog rasta" bilo bi vam jasno da je to sarkazam.
brutalan rast
Ajmo više, kad će BCI malo jače prema futuresima?
DSX će dodatno potonuti, a to će zabrinuti one koji naše brodare iz povijesnih razloga povezuju s DSX-om.
Oprosti, ali kakva je važnost DSX-a za naše bulkere?
Guraju se ljudi na ask na Hiti.
Znači li to da neće biti dividende?
Ali Debeljakovo brodogradilište ne bi trebalo imati utjecaj. Ili?
Odlično izvješće. Pohvalio bih i upravu na povećanoj transparentnosti FI - posebno su zanimljivi podaci o trenutnim vozarinama i NAV-u. Nadam se da neće sada stati na tome, ima još puno prostora zapoboljšanje.
Ubacio sam podatke u svoje tablice i usporedio svoj izračun NAV-a sa onim objavljenim u FI i zaključio da se prilično dobro podudaraju. To znači dvije stvari:
- tablica prosječnih vrijednosti brodova koje Cleaves objavljuje dosta dobro aproksimiraju vrijednost flote ATPL-a,
- ova dva broda koja su u bareboat-u (SV. Vlaho i Držić) definitivno ne ulaze u vrijednost imovine.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.
Pitanje. Zašto se tvoj NAV razlikuje za više od 100 kn od njihovog?
Prema izvješću je 921kn ili krivo nešto gledam?
BCI 5 T/C routes 180000 17821 -639
BPI 5 T/C routes 82500 26228 89
BSI 10 T/C routes 58328 30096 1
BHSI 7 T/C routes 38200 28478 141
BDI INDEX 2403 -22
Eto okrenuli Pmaxi u blagi plus. Nažalost, korekcija na capesizeu.
Edit: too slow
Al onda se moram pohvaliti i s askom napunjenim po 120 i 150k
Ionako svi znamo da je 80k dogovor ispod stola
EDIT: bome je aktivno danas. Otišla jedna i po 92k
Čajna kejp dosegnuo razinu FFA za May.
Vidit ćemo kuda dalje...
Koliko padaju?
Koliko naših brodara ima Pmaxe na spotu i koliko njih?
Koliko su jučer FFA rasli?
Suvišno je uopće objavljivati takve stvari s obzirom na to da svi prate FFA i lijepo se svaki dan objave sve vozarine točno u 14:00.
Još jedan komad na Hiti otišao po 120k.