Dugoročne obaveze koje su zadnjim kvartalom još povećane kao da ih nema.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.
Najbolje je ovakvo nešto ispaliti.
A kratkoročne obaveze? I one su možda narasle?
Dugoročne obaveze koje su zadnjim kvartalom još povećane kao da ih nema.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.
Najbolje je ovakvo nešto ispaliti.
A kratkoročne obaveze? I one su možda narasle?
BDI 1213 (+35)
Samo Smax pada
Tko od nas ne bi htio kupiti po 10, a prodati po 100?
Uopće se ne radi o tome. Taj primjer možda vrijedi za slučaj Škugor, što je kriminalno djelo.
Ovdje imamo situaciju nedostatka plina/struje ili npr. brodskog prostora.
Odjednom te firme imaju neočekivani višestruki rast profita. Nisu kupili proizvod po jeftinijoj cijeni, nego imaju brod ili elektranu i odjednom su vozarine rasle u nebo, odjednom je cijena struje išla u nebo.
Tržište je odredilo cijenu, a ne vlasnici broda ili elektrane. Oni su samo jedan dio jednadžbe.
Sve se ovo već uvodi i u drugim EU zemljama.
I da, radi se o energetskim firmama.
Ne širiti paniku.
S obzirom na ograničenje cijena nafte, struje i plina, neće firmama u pitanju ni ostati puno ekstra profita.
U nekim zemljama nema ograničenja cijena, hence - ekstra profiti +++
BCI 5407 (-35)
razloge manje dobiti treba traziti sto ove godine moraju dokovati 8 brodova s time da je prodan Ap Ston da 2 Handya imaju BWTS i vjerujem da ce frknuti jos jedan brod do kraja godine uglavnom dokovali su ih do sada 4 i peti je u pripremi jos imaju 3 komada za dokovati do kraja godine ili inace nece ploviti.Kad brodaju Ston imat ce 11 brodova i manju uposlenost flote ove godine ali sljedece godine niti jedan brod od tih 11 nece morati na dok plus sto ce im tjekom 2023 doci jos 2 nova broda znaci ful zaposlenost sto ove godine nisu imali
pa imate kalkulator bez uvrede jer dokovanja 3 broda kojima je ugradjen BWTS u 2q su puno brze napustili remontno brodogradiliste nego AP Drzic koji je dokovan u 3q i bio je skoro 45 dana na suhom doku
ili na poslovnm ili imate na ovom forumu clanak gdje iz uprave napominju da je 12 000 minimalan dan za Panamaxe u dugorocnom najmu
Pa ja imam kalkulator, hvala na pitanju.
Ne pričam ja o manjoj ili većoj dobiti nego o konkretnoj brojci.
Uzmimo za primjer dobit u 2. kvartalu 2022.
Da pojednostavnimo proračun - kolika bi cca bila dobit za 4 Pmaxa na dugoročnom po vama u tom kvartalu?
Uzmite vlastitu procjenu uposlenosti navedenih brodova.
Ne znam sada napamet, ali recimo da je ukupna dobit bila 65 milijuna kuna u Q2.
Koliko od toga otpada na navedene Pmaxe po vašoj procjeni?
Izračunajte mi onda kvartalnu dobit za Pmaxe na dugoročnom ugovoru sumarno i za ostale brodove sumarno.
Kad bi to bilo točno, ATPL bi ostvarivala puno veću dobit od ovoga što trenutno ostvaruje.
Pmax dosta prati Cape, tj. prvi potone kad Cape potone, a to će biti bitno krajem godine kad se reindeksira vozarina na Pmaxima koje ima ATPL (što se radi jednom godišnje, koliko sam uspio popratiti).
Pa ovo je forum pa možda nekog interesiraju i Capeovi. Uostalom, sve je to povezano više manje i prelijeva se iz jedne klase u drugu (mislim na trend).
Drugi handy ste izostavili jer je na popravku?
BCI 5 T/C 5442 (-595)
BCI 5 T/C routes 180000 6037 -963
BPI 5 T/C routes 82500 12715 774
BSI 10 T/C routes 58328 16355 -127
BHSI 7 T/C routes 38200 15463 -66
BDI INDEX 1114 -19
Ma Bojan je išao samo po divku, ostalo je bio na mobitelu
BCI 5 T/C routes 180000 6076 2189
BPI 5 T/C routes 82500 11442 373
BSI 10 T/C routes 58328 16658 -489
BHSI 7 T/C routes 38200 15650 -196
BDI INDEX 1086 +84
Di su rakete, di je brajakica da nacrta koju?
4 Pmaxa
Pročitajte jedan od zadnjih izvještaja pa će vam sve biti jasno.
BCI 5 T/C routes 180000 2505 -288
BPI 5 T/C routes 82500 10956 -600
BSI 10 T/C routes 58328 17881 -723
BHSI 7 T/C routes 38200 16240 -308
BDI 965 -52
BDI 965 (-52)
Nije strah od pada nego gledanje kako rone...
Kad će otprilike na stolu biti odluka o dividendi?