Izračunajte mi onda kvartalnu dobit za Pmaxe na dugoročnom ugovoru sumarno i za ostale brodove sumarno.
Posts by stipe_Cro
-
-
Kad bi to bilo točno, ATPL bi ostvarivala puno veću dobit od ovoga što trenutno ostvaruje.
-
Pmax dosta prati Cape, tj. prvi potone kad Cape potone, a to će biti bitno krajem godine kad se reindeksira vozarina na Pmaxima koje ima ATPL (što se radi jednom godišnje, koliko sam uspio popratiti).
-
Pa ovo je forum pa možda nekog interesiraju i Capeovi. Uostalom, sve je to povezano više manje i prelijeva se iz jedne klase u drugu (mislim na trend).
Drugi handy ste izostavili jer je na popravku?
-
BCI 5 T/C 5442 (-595)
-
BCI 5 T/C routes 180000 6037 -963
BPI 5 T/C routes 82500 12715 774
BSI 10 T/C routes 58328 16355 -127
BHSI 7 T/C routes 38200 15463 -66
BDI INDEX 1114 -19
-
Ma Bojan je išao samo po divku, ostalo je bio na mobitelu
-
BCI 5 T/C routes 180000 6076 2189
BPI 5 T/C routes 82500 11442 373
BSI 10 T/C routes 58328 16658 -489
BHSI 7 T/C routes 38200 15650 -196
BDI INDEX 1086 +84
-
Di su rakete, di je brajakica da nacrta koju?
-
4 Pmaxa
Pročitajte jedan od zadnjih izvještaja pa će vam sve biti jasno. -
BCI 5 T/C routes 180000 2505 -288
BPI 5 T/C routes 82500 10956 -600
BSI 10 T/C routes 58328 17881 -723
BHSI 7 T/C routes 38200 16240 -308
BDI 965 -52
-
BDI 965 (-52)
-
Nije strah od pada nego gledanje kako rone...
-
Kad će otprilike na stolu biti odluka o dividendi?
-
Skoro svi brodovi u luci valjda se sprema oluja neka
Revelin napokon dobio neko odrediste Pascaguola nakon 8 dana na sidru iako se jos nije pomakao nadam se da je direktno u brodogradiliste, Pascaguola je blizu pa cemo brzo i saznat.
1. AP ARGOSY U luci Algeciras
2. AP ASTAREA U luci Bremen
3. AP DRZIC U luci Chengxi
4. AP DUBRAVA Plovi za Uddevalla 10.09.
5. AP JADRAN U luci Jorf Lasfar
6. AP LIBERTAS U luci Xiamen
7. AP REVELIN Plovi za Pascaguola
8. AP SLANO U luci Nemrut Bay
9. AP STON U luci Taboneo
10. AP SVETI VLAHO U luci Chengxi
11. MIHO PRACAT U luci Icdas
12. ZAGREB U luci Rotterdam
Dakle plovi samo probušeni brod i još jedan
Ovi u Chengxiu su na dokovanju. Ostali su s nepoznatom ili nepostojećom destinacijom
-
Kejp ne može puno niže. Ali zato Supre imaju dosta prostora
-
Ma ja sam možda nešto zabrijao, ali mislim da je u tome uvijek bila razlika.
Jedni prate 3 ili 5 ili 7 T/C-ova pa bude razlika. (ne sjećam se više detalja
Ako se dobro sjećam, to je bio problem s praćenjem Pmaxa i davnih dana kad je mittko objavljivao
-
Ajme hugh, što nismo već odavno naučili da postoji 5 t/c i 7t/c.
Dosad je 5 uvijek bio jeftiniji.
-
BDI 1017 (-65)
-
BDI 1082 (-41)
Sve pada, ofkors.