Eagle bulk average Q3 TCE 28 100$
Toje samo q3 prosjek ili sva 3 kvartala 2022?....
Samo Q3
Eagle bulk average Q3 TCE 28 100$
Toje samo q3 prosjek ili sva 3 kvartala 2022?....
Samo Q3
Eagle bulk average Q3 TCE 28 100$
Pa neće valjda XI prekršiti predizborno obećanje. Čiste špekulacije
Šansa za takav porez = 0 %.
Jel ima itko da pobliže prati situaciju s plinom i da je koliko toliko upućen u taj fah. Cijena na burzi prema ovom grafu ide ka nekoj skroz normalnoj razini. Šta to znači za našu industriju i kada bi im se njihove kupovne cijene plina trebale unormaliti (onima kojima su divljale)?
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Također treba napomenuti da su SPOT cijene el. energije u Njemačkoj jako, jako pale, sa gotovo 700 EUR/MWh u kolovozu, na današnjih 168 EUR/MWh,a cijelo ljeto se po medijima stvarala psihoza kako će visoke cijene struje uništiti profite svih firmi, te se tako djelovalo negativno i na cijenu dionica kako na ZSE , tako i u cijeloj EU.
Sve se ovo događa zbog najave capa na cijenu plina od kojeg još ništa.
Ništa još nije gotovo iako izgleda da će se ograničiti profiti na proizvodnju el. energije iz svega osim plinskih elektrana ili elektrana na ugljen ako u nekom trenutku on postane skuplji od plina po MWh.
Predlažem da se ostaviš energetike, D_artagnan
Pa već su javili https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…3e0185405e4.pdf
btw
- BCTI: 1248 (+13)
- MR 37 (west): 23,200 (+4600)
- MR 38 (east): 37,200 (+2600)
- LR1 (TC5): 59,700 (+9600)
- LR2 (TC1): 70,600 (+3900)
Pyxis Tankers Inc. u pre-marketu +4 %
Od početka godine +92 %.
TPNG je negdje na pola, tj, +42 %.
Ovaj pad u SAD-u samo je poništio rast u zadnjih 5 dana.
Jesmo mi rasli? Jesmo, how yes no.
Evo lijepe vijesti s drugog foruma:
- BCTI: 1235 (+25)
- MR 37 (west): 18,600 (EVEN)
- MR 38 (east): 34,600 (+18000)
- LR1 (TC5): 50,100 (-8400)
- LR2 (TC1): 66,700 (-600)
Taj trading economics nema pojma. Već više puta potvrđeno.
8,5 je bio CPI u srpnju.
Nije 8,1 nego 8,3.
Not great, not terrible.
BDI 1408 (+152 ilitiga 12 %)
Raste sve od kejpa do handya.
Dugoročne obaveze koje su zadnjim kvartalom još povećane kao da ih nema.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.
Najbolje je ovakvo nešto ispaliti.
A kratkoročne obaveze? I one su možda narasle?
BDI 1213 (+35)
Samo Smax pada
Tko od nas ne bi htio kupiti po 10, a prodati po 100?
Uopće se ne radi o tome. Taj primjer možda vrijedi za slučaj Škugor, što je kriminalno djelo.
Ovdje imamo situaciju nedostatka plina/struje ili npr. brodskog prostora.
Odjednom te firme imaju neočekivani višestruki rast profita. Nisu kupili proizvod po jeftinijoj cijeni, nego imaju brod ili elektranu i odjednom su vozarine rasle u nebo, odjednom je cijena struje išla u nebo.
Tržište je odredilo cijenu, a ne vlasnici broda ili elektrane. Oni su samo jedan dio jednadžbe.
Sve se ovo već uvodi i u drugim EU zemljama.
I da, radi se o energetskim firmama.
Ne širiti paniku.
S obzirom na ograničenje cijena nafte, struje i plina, neće firmama u pitanju ni ostati puno ekstra profita.
U nekim zemljama nema ograničenja cijena, hence - ekstra profiti +++
BCI 5407 (-35)
razloge manje dobiti treba traziti sto ove godine moraju dokovati 8 brodova s time da je prodan Ap Ston da 2 Handya imaju BWTS i vjerujem da ce frknuti jos jedan brod do kraja godine uglavnom dokovali su ih do sada 4 i peti je u pripremi jos imaju 3 komada za dokovati do kraja godine ili inace nece ploviti.Kad brodaju Ston imat ce 11 brodova i manju uposlenost flote ove godine ali sljedece godine niti jedan brod od tih 11 nece morati na dok plus sto ce im tjekom 2023 doci jos 2 nova broda znaci ful zaposlenost sto ove godine nisu imali
pa imate kalkulator bez uvrede jer dokovanja 3 broda kojima je ugradjen BWTS u 2q su puno brze napustili remontno brodogradiliste nego AP Drzic koji je dokovan u 3q i bio je skoro 45 dana na suhom doku
ili na poslovnm ili imate na ovom forumu clanak gdje iz uprave napominju da je 12 000 minimalan dan za Panamaxe u dugorocnom najmu
Pa ja imam kalkulator, hvala na pitanju.
Ne pričam ja o manjoj ili većoj dobiti nego o konkretnoj brojci.
Uzmimo za primjer dobit u 2. kvartalu 2022.
Da pojednostavnimo proračun - kolika bi cca bila dobit za 4 Pmaxa na dugoročnom po vama u tom kvartalu?
Uzmite vlastitu procjenu uposlenosti navedenih brodova.
Ne znam sada napamet, ali recimo da je ukupna dobit bila 65 milijuna kuna u Q2.
Koliko od toga otpada na navedene Pmaxe po vašoj procjeni?