1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. migra

Posts by migra

  • DRY BULK

    • migra
    • January 20, 2021 at 11:16 PM

    dokaz da je najizgledniji motiv za ovaj zadnji potez bio snižavanje kta je:

    "značajno je smanjen prosječni trošak financiranja "

    https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…068e85937f4.pdf

    ovo je za prethodna 3 broda u prosincu.

    niže kamate će još više poboljšati već očekivano dugo neviđeno dobar rezultat u 2021. :thumbup:

    dodatno i važno za one koji očekuju spektakle u FI.

    bilančno nema razlike između klasicnog kreditiranja i sell and lease back od kada se primjenjuje MSFI16.

    Brodovi su i dalje u imovini, a dug po sell and lease back u obvezama.

    :)

  • DRY BULK

    • migra
    • January 20, 2021 at 11:08 PM

    kopirano sa teme atpl nakon što je tamo prebačeno sa ove teme

    migra@

    Atlantska plovidba d.d. je 20. siječnja 2021. godine sklopila ugovor o povratnom leasingu (sell and lease

    back) na rok od pet godina s kineskom financijskom institucijom Avic International Leasing CO., te tako

    uspješno realizirala transakciju refinanciranja brodova AP Jadran i AP Argosy. https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/35223

    migra@

    neki od potencijalnih razloga za:

    1.oslobađanje kapitala za neku određenu namjeru,potencijalno ugadnja BWTS?

    moguće i za nastavak nekretninskog projekta?

    2.refinanciranje dospjelih kredita,praktično odgoda na 5g,na koliko je sell and lease back sklopljen?

    3.želja za smanjivanjem duga u bilanci kako bi se smanjio ukupan dug i time utjecalo na povoljnije financiranje?

    4.želja za kupnju dodatne imovine (broda) za koju se traži polog,jamstvo kako bi se povečali prihodi?

    sigurno postoje i drugi potencijalni motivi ali generalno fale dodatne inf da bi se moglo samo na osnovu ovih najosnovnijih podataka donositi zaključak.

    izgledno će uskoro sljediti neki drugi potezi,objave iz kojih će se otkriti što je bio okidač za ovaj potez.

    najvažnije od svega je da brodovi ostaju i da će ostvarivati prihode i dobit koja nije upitna na ovim razinama neviđenim deset g.u Q1 za koje je realno očekivati da će i dalje rasti nekim tempom.

    vidim u ovom potezu više razloga za biti optimističan nego suprotno.

    jasko@

    To su dobre vijesti, jer se radi o refinanciranju, a ne o prodaji.....https://www.hellenicshippingnews.com/new-world-of-s…-and-leaseback/

    migra@

    gotovo je nemoguće zamisliti da ovo refinanciranje nije značilo snižavanje troškova kta jer je pao libor + brodovi su u zadnje vrijeme više nego prihvaćeno sredstvo plaćanja,osiguranja,tražena roba a biti će još i više.

    kinezi koji to najviše plaćaju sigurno nisu oni koji su neupučeni.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • migra
    • January 20, 2021 at 10:48 PM
    Quote from jasko
    Quote from migra

    Atlantska plovidba d.d. je 20. siječnja 2021. godine sklopila ugovor o povratnom leasingu (sell and lease

    back) na rok od pet godina s kineskom financijskom institucijom Avic International Leasing CO., te tako

    uspješno realizirala transakciju refinanciranja brodova AP Jadran i AP Argosy. https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/35223

    To su dobre vijesti, jer se radi o refinanciranju, a ne prodaji.....https://www.hellenicshippingnews.com/new-world-of-s…-and-leaseback/

    gotovo je nemoguće zamisliti da ovo refinanciranje nije značilo snižavanje troškova kta jer je pao libor + brodovi su u zadnje vrijeme više nego prihvaćeno sredstvo plaćanja,osiguranja,tražena roba a biti će još i više.

    kinezi koji to najviše plaćaju sigurno nisu oni koji su neupučeni.

  • DRY BULK

    • migra
    • January 20, 2021 at 10:17 PM

    "dokapitilizacije i predstečajevi"

    možda bi postojala mogućnost u nekoj budućnosti da nije kako je,najbolje u zadnjih deset godina u Q1 sa velikim izgledima da je ovo tek početak velikog bulla.

    u 2020 koja će vrlo izgledno biti zadnja loša godina dry bulka biti će ostvaren gubitak koji po mojoj procjeni neće biti veći od zarade na nekretninskom projektu tako da.....

    po meni su ove babaroge wishfull thinking koje će učiniti nekima loše a nekima dobro po vl izboru.

    rezime sljedi.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • migra
    • January 20, 2021 at 9:31 PM
    Quote from migra

    Atlantska plovidba d.d. je 20. siječnja 2021. godine sklopila ugovor o povratnom leasingu (sell and lease

    back) na rok od pet godina s kineskom financijskom institucijom Avic International Leasing CO., te tako

    uspješno realizirala transakciju refinanciranja brodova AP Jadran i AP Argosy. https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/35223

    neki od potencijalnih razloga za:

    1.oslobađanje kapitala za neku određenu namjeru,potencijalno ugadnja BWTS?

    moguće i za nastavak nekretninskog projekta?

    2.refinanciranje dospjelih kredita,praktično odgoda na 5g,na koliko je sell and lease back sklopljen?

    3.želja za smanjivanjem duga u bilanci kako bi se smanjio ukupan dug i time utjecalo na povoljnije financiranje?

    4.želja za kupnju dodatne imovine (broda) za koju se traži polog,jamstvo kako bi se povečali prihodi?

    sigurno postoje i drugi potencijalni motivi ali generalno fale dodatne inf da bi se moglo samo na osnovu ovih najosnovnijih podataka donositi zaključak.

    izgledno će uskoro sljediti neki drugi potezi,objave iz kojih će se otkriti što je bio okidač za ovaj potez.

    najvažnije od svega je da brodovi ostaju i da će ostvarivati prihode i dobit koja nije upitna na ovim razinama neviđenim deset g.u Q1 za koje je realno očekivati da će i dalje rasti nekim tempom.

    vidim u ovom potezu više razloga za biti optimističan nego suprotno.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • migra
    • January 20, 2021 at 8:02 PM

    Atlantska plovidba d.d. je 20. siječnja 2021. godine sklopila ugovor o povratnom leasingu (sell and lease

    back) na rok od pet godina s kineskom financijskom institucijom Avic International Leasing CO., te tako

    uspješno realizirala transakciju refinanciranja brodova AP Jadran i AP Argosy. https://eho.zse.hr/obavijesti-izdavatelja/view/35223

  • DRY BULK

    • migra
    • January 20, 2021 at 7:52 PM
    Quote from migra

    Wade is ebullient on the prospect of a major U.S. infrastructure plan. He believes it would push demand “through the roof.” He pointed to heightened demand for steel and cement. “And who has cement? China,” he said, noting that trade flows could follow the same pattern they did after Hurricane Katrina, “when backhauls became front hauls.”

    A U.S. infrastructure deal “would be incredibly positive for dry cargo,” Wade affirmed. “We wait with fingers crossed.”

    kako sam nedavno napisao da čak i bez aktivacije stimulusa(exl china) za sada vozarine rastu,što će biti kada se stimulusi cijelog svijeta udruže?

    nije li to pitanje od milion dolara?

    u punom smislu te riječi?

    a nije ni tako teško za odgovoriti ako ništa drugo tada radi već dokaza na dokaze na dokaze o kojima već i vrapci cvrkuću.

    čekamo mali evolucijski iskorak za čovječanstvo a veliki za čovjeka.

    ali koga briga tu su tekme,rukomet,za muške a za žene još bolji izbor,svega puno previše da bi se učinilo nešto na vl fin opismenjavanju. :thumbdown:

    i tako po vl izboru desetljećima,kroz život,postajem manje empatičan.

    ali daj ti nauči homosapiensa da si ulovi ribu? :/ :cursing:

    :)

    Display More



    a kada smo već načeli tu temu pa da je obradimo do kraja.

    do 2008 i velike fin krize najbogatija zemlja na svijetu mjerena prosječnim bogatstvom pojedinca je švicarska.

    do te 2008 švicarska je bila država koja je najveći udio među državama svijeta svog ukupnog bogatstva imala,držala u dionicama.

    sada dolazimo do ključnog za homosapiensa sa ovih područja,nakon krize su povečali ulaganje i udio u ulaganju u dionice te su posljedično već nekoliko godina nakon krize još više povečali svoju prednost pred ostalim državama po bogatstvu pojedinca,danas je to još više bitno izraženo jer znamo koliko je to u zadnjih 4-5 godina još raslo.

    tako jednostavno,tako korisno za vlastiti novčanik,toliko puta dokazano,ma šta toliko puta uvijek do sada su stari vrhunci nadmašivani sa novim pa se postavlja pitanje koliko još puta,desetljeća,stoljeća da lokalni homsapiens shvati,primjeni nešto toliko jednostavno?

    bi on shvatio kada bi dnevno uložio 5 min slobodnog vremena u vl fin opismenjavanje ali on to ne želi. :/ :cursing: :thumbdown:

    a one priče bi on ulagao kada bi imao sam više puta pobio na praktičnim primjerima,mogao bi opet ako bi trebalo.

    takvi praktično gotovo da ne postoje da nisu imali priliku svojim kapitalom,plaćom raspolagati na drugačiji način,nisu htjeli,nisu znali jer nisu željeli učiti...

    isključivo ili prioritetno cigle i beton nisu bogatstvo,blagostanje to će se morati prihvatiti jer alternativa je izumiranje.

    potres je samo načeo tu temu koja mora doći na red.

    financijsko opismenjavanje od 1.raz osnovne škole jer suludo je školovati ljude koji neće znati raspolagati svojom plaćom,imovinom na dobar način.nema većeg prioriteta u školovanju pojedinca.

    bez toga nema zdrave nacije i države.

    triježnjenje sad i odmah nema prihvatljivu alternativu moj narode.

    ionako bi prve rezultate se moglo očekivati za deset ili više godina,s jedne strane puno ali s druge strane prošlo je 20 da nije učinjeno ništa.

  • DRY BULK

    • migra
    • January 20, 2021 at 3:55 PM

    Wade is ebullient on the prospect of a major U.S. infrastructure plan. He believes it would push demand “through the roof.” He pointed to heightened demand for steel and cement. “And who has cement? China,” he said, noting that trade flows could follow the same pattern they did after Hurricane Katrina, “when backhauls became front hauls.”

    A U.S. infrastructure deal “would be incredibly positive for dry cargo,” Wade affirmed. “We wait with fingers crossed.”

    kako sam nedavno napisao da čak i bez aktivacije stimulusa(exl china) za sada vozarine rastu,što će biti kada se stimulusi cijelog svijeta udruže?

    nije li to pitanje od milion dolara?

    u punom smislu te riječi?

    a nije ni tako teško za odgovoriti ako ništa drugo tada radi već dokaza na dokaze na dokaze o kojima već i vrapci cvrkuću.

    čekamo mali evolucijski iskorak za čovječanstvo a veliki za čovjeka.

    ali koga briga tu su tekme,rukomet,za muške a za žene još bolji izbor,svega puno previše da bi se učinilo nešto na vl fin opismenjavanju. :thumbdown:

    i tako po vl izboru desetljećima,kroz život,postajem manje empatičan.

    ali daj ti nauči homosapiensa da si ulovi ribu? :/ :cursing:

    :)

  • DRY BULK

    • migra
    • January 20, 2021 at 3:37 PM

    a kako prokomentirati tablicu iz ovog dokumenta imajući u vidu kretanje cijene na ATPL u istom periodu?

    NO COMENT ?

    Files

    strani brodari.jpg 73.17 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • January 20, 2021 at 3:32 PM
    Quote from jasko

    Dry bulk shipping revs up after ‘extraordinarily bad decade’ https://www.freightwaves.com/news/dry-bulk-…HMvZzInM9CqZgc9

    ...Only a few weeks into 2021, it’s clear this year will be different for many shipping segments...

    odkud sad to?

    pa dotur kaže:"...Dakle, jedino ja kazem da ova godina nece biti po nicemu posebna...."

    :/

    ...We have the highest dry bulk rates for January in a decade. This is an indication that there is a lot of demand and that we’re not following the usual pattern....

    dali ovo znači da neće biti kako večina očekuje?

    "deset godina" za sada a što je to u životu pojedica?

    možda već za 10-20g opet prilika?

    brzo će to proći jer kada se sjetim svog propuštanja iz 2004-2007 kao da je bilo jučer. :)

    ne ponovilo se :)

  • DRY BULK

    • migra
    • January 20, 2021 at 2:59 PM

    futuresi čini se ne kuže da "nebi smjeli"?

    da može oluja zaustaviti operacije utovara?

    a možda i je baš zato tako jer kuže?

    da se koristi prilika dok postoji strah od kišne sezone?

    i na taj nebi smjelo ćemo dobiti odgovor u nekoj budućnosti.

    izgledno da se večini neće sviđati.

    :)

    Files

    image_2021-01-20_145427.png 264.86 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • January 20, 2021 at 2:41 PM
    Quote from gigic23



    BULK: BALTIC CAPESIZE INDEX + 5.8% TO USD 25,557 / DAY

    • Panamax-ratene rapporteres + 0,3 prosent til 13.214 dollar dagen.
    • Supramax-ratene rapporteres + 1,3 prosent til 12.310 dollar pr. dag

    rekordi se redaju a doći će jedog dana po investitorski i posljedice.

    iako će vjerojatno i tada prevladavati mišljenje večine da "nebi smjelo" :)

  • DRY BULK

    • migra
    • January 20, 2021 at 1:09 PM
    Quote from jasko

    Complications and challenges

    The main wave of BWT system installations is yet to come, says Olofsson. ‘Many owners rushed to have their IOPP renewals before the original implementation date of 8 September 2017 so they would effectively have a five-year grace period to install a system,’ he explains. ‘As a result, we should expect a demand peak in 2022.’ DNV GL believes as many as 15,000 BWTS will have to be installed at that time, he adds. ‘That is a lot of work. Even if we put our estimate at the lower end, assuming just 10,000 installations, this would still be equivalent to 192 system installations per week! All these systems need to be manufactured, purchased and installed.’

    https://www.hellenicshippingnews.com/type-approved-…dely-available/

    slažem se,apsolutno ne treba smetnuti s uma niti taj posao koji će ukloniti dio tonaže sa marketa na neko vrijeme,oustalom svjedočili smo koje su bile posljedice prilikom ugradnje scrubbera na capeovima.

    u zadnje vrijeme na temi atpl to je bio jedan od omiljenih argumenata pesimista a pošto se ovdje nije i neće bježati od ničega evo mog mišljenja o tome.

    troškovi i izgubljeno vrijeme za ugradnju će se nadomjestiti očekivano večim vozarinama,dodatno te se aktivnosti mogu uskladiti sa redovnim maintenance aktivnostima tako da se utrošak vremena smanji.

    zadnje i ne manje važno to će obveza u sinergiji sa visokim demolition cijenama ukloniti dio tonaže sa tržišta

    što će dodatno podići vozarine a zamjenske gradnje nema još niti na obzoru.

    s ovog naslova očekujem više ili manje netto pozitivne efekte na zarade bulkera.

  • DRY BULK

    • migra
    • January 20, 2021 at 12:46 PM

    generalna situacije je bitno pozitivnija od one koju percipira večina i po meni radi grešku koju će pamtiti kao dobru ili nezaboravnu životnu školu .

    kao zalog boljih rezultata u nekim budućim situacijama pa makar za 10 ili više godina.

    svi mi pa i ja sam morao nekad naučiti,nerado priznajem da nikad nisam zaboravio da sam bio na pravom mjestu u pravo vrijeme ali nisam znao što znam danas da bih tada participirao u onom legendarnom rastu sa 20 na 3600 koji je omogučio zaradu sa koeficjentom 180x,te sada očekujem novu naplatu uloženog u vl fin opismenjavanje,ne na tim nezaboravnim razinama ali i puuuno manje od toga može život učiniti bitno oplemenjenijim.

    ovdje će se izgledno dvije oluje spojiti u jednu,ako ne prije tada najkasnije za 12-24 mjeseca.

    spojit će suplly na razini nevrijedan spomena i snažan do vrlo snažan rast demanda koji je već danas na granici da prijeti otimanjem kontrole nad odnosom koji određuje visine vozarina.

    superoluja koje će izgledno isporučiti nešto vrijedno osjećaja sreće,zadovoljstva,ponosa....

    jedva čekam dan za rezime :)

  • DRY BULK

    • migra
    • January 20, 2021 at 12:32 PM
    Quote from jasko

    A cyclone is developing in the Timor Sea, expected to make landfall on Saturday

    This is the second cyclone of the season to potentially hit the ironore rich Pilbara, but stronger at a cat 3

    Could be negative for Capes.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    u toj smo sezoni,to je realnost koja utjeće na sezonalnost ali ono što veseli da kinezi čekaju zapeti ko puške da preuzimaju

    max koliko se nudi a to garantira i brze i snažne oporavke čim se operacije budu u mogućnosti nastaviti as usual.

    port congestion je zarobio dio flote pa će izgledno pritisak biti slabiji.

    AVG je daleko važniji od kratkoročnih kolebanja a trenutni avg je visoko,vrlo visoko za Q1.

    odskočna daska je na našoj strani,visoki FEB futuresi sugeriraju da se ne očekuje značajniji pad kao posljedica prije svega

    postojanog demanda koji ne pokazuje namjeru popuštanja.

  • DRY BULK

    • migra
    • January 20, 2021 at 12:13 PM
    Quote from jasko

    Baltic Capesize index +6% to $25,557
    Brazil/China +1% to $19,145

    Jan FFA now +1% to $22,250
    Feb FFA now +2% to $15,500

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    veseli da stariji brat ne misli stati jer uskoro se približavamo nećemu što se nebi smjelo dogoditi u Q1?

    za sada samo pratimo iz daljine ali hmm...

    još jedan dim je tu...

    u ponta de madeira 4 broda na vezu za utovar ;)

    za sada je vremenska prognoza išla prilično na ruku za utovar

  • DRY BULK

    • migra
    • January 20, 2021 at 11:39 AM

    https://www.freightwaves.com/news/dry-bulk-…rily-bad-decade

    We think rising prices indicate that the demand is there. Rising iron-ore prices should push iron-ore producing countries to try to increase their volumes and ship an even greater volume. It should also lead to new investments in mines. So, we expect this to have a lasting effect going forward.”

    unazad par dana je i ovdje pisano da tamo gdje postoji potražnja,još bolje potražnja po visokim cijenama

    da pokretanje proizvodnje sigurno neće izostati,nikad se nije dogodilo.

    a sve pri nikad manjem orderbooku koji ni u najboljem slučaju ne može u sljedećih 2g pokrenuti značajnije supply.

    puno je to vremena da vozarine potencijalno explodiraju sa tektonskim posljedicama za sektor?

    dimi se ko iz švicarskog sira a ako povuče zrak teći će potoci,rijeke a nisu nemogući ni mora ni oceani naravno po vl izboru?


    daleki istok?

    mješovito,generalno dole ali za nas bitno važnije

    kombiinirano Pmax,Smax oko nule što je za ovaj dio godine i razinu spota

    za mene više nego zadovoljavajuće i prijeti da će ostatak godine

    biti nezaboravan kako za nas ukrcane tako i za kopnene mornare.

    Files

    image_2021-01-20_114221.png 90.05 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • January 20, 2021 at 11:12 AM
    Quote from jasko

    Oslo (TDN Direkt): Pareto Securities povisuje ciljne cijene nekoliko suhih rasutih dionica, gdje oni, između ostalog, podižu Golden Ocean Group na 55 s prethodnih 45 NOK po dionici, a 2020 Bulkers na 81 NOK po dionici. Pareto ponavlja preporuku za kupnju za obje tvrtke.

    To proizlazi iz sektorskog izvještaja brokerske kuće u srijedu.

    "Cijene roba rastu, a notorno nestabilno tržište suhih rasutih proizvoda vrlo je pozitivno počelo do 2021. godine sa stopama koje nismo vidjeli nekoliko godina", piše Pareto.

    Brokeri ističu da i dalje očekuju nestabilnost, ali da podršku vide u knjizi niskog reda, fokusu na ESG i nedostatku mogućnosti financiranja.

    Pareto ističe Golden Ocean Group i 2020 Bulkers kao kandidate za kupnju i ističe da su tvrtke u dobroj poziciji da mogu kapitalizirati poboljšano tržište, dok ostatak sektora drže na površini i opravdavaju ga boljim ulascima prema proljeću.

    Pareto vrši sljedeće prilagodbe:

    -GOGL, povisuje ciljnu cijenu na 55 NOK s prethodno 45 NOK po dionici, ponavlja preporuku za kupnju.

    -2020., Povisuje ciljnu cijenu na 81 NOK po dionici, ponavlja preporuku za kupnju.

    -BELCO, povisuje ciljnu cijenu na 6,8 NOK sa 6,4 NOK po dionici, ponavlja preporuka zadržavanja.

    -BULK, povisuje ciljnu cijenu na 12,5 sa prethodnih 12 dolara po dionici, ponavlja preporuka zadržavanja.

    -DSX, povisuje ciljnu cijenu na 2,3 sa prethodno 1,5 dolara po dionici, ponavlja preporuka zadržavanja.

    -SBLK, povisuje ciljnu cijenu na 12 sa prethodnih 9 dolara po dionici, ponavlja preporuku zadržavanja.

    Martin Brennmoen martin.brennmoen@tdndirekt.com Infront TDN Direkt https://finansavisen.no/nyheter/shippi…grep-i-torrbulk

    Display More

    na atpl sam pitao dotura dali je moguće da će dry bulkeri svijeta rasti a ATPL NE?

    odgovora nije bilo.to sam pitao s obzirom da su strani bulkeri na +50% a ATPL na -20% u odnosu na zadnjih 6 mjeseci.

    ne sjećam se tako velikih razlika u valuaciji pa je izgledan scenrij da će se u budućnosti

    ponuditi kapitalizacija na uravnoteženju barem nekih ako ne i većih razmjera.

    živi bili pa rezimirali...

  • DRY BULK

    • migra
    • January 20, 2021 at 10:48 AM

    China's trade surplus jumped to a fresh record high of USD 78.17 billion in December 2020 from USD 47.25 billion in the same month a year earlier, beating market expectations of a USD 72.35 billion. Exports soared 18 percent year-on-year, the seventh straight month of increase; while imports rose at a softer 6.5 percent, the fourth consecutive month of growth, amid improving global demand. The country's trade surplus with the US narrowed to USD 29.92 billion in December from USD 37.42 billion in November. For 2000 full year, the trade surplus was USD 535.03 billion, the largest since 2015, as exports rose 3.6 percent, while imports fell 1.1 percent. Exports to the US increased 7.9 percent to USD 451.8 billion, while imports from the US were up 9.8 percent to USD 134.9 billion, bringing a trade surplus of USD 316.9 billion.

    Files

    ScreenShot069.jpg 62.31 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • January 20, 2021 at 10:41 AM

    https://www.index.hr/vijesti/clanak…em/2247960.aspx

    ...Ipak, kineska evolucija prema istinskoj tržišnoj ekonomiji zaustavljena je pod predsjednikom Xijem i prije pandemije, a sada se povećava i politička kontrola....

    dali je bolji zapadni model gdje kompanije imaju države ili kineski gdje država ima kompanije ?

    nije li izdizanje kompanija na zapadu iznad država i puštanje ih da u gladi za profitom naprave od kine budućim

    gospodarom svijeta pokazala se kao milenijski promašaj?

    dry bulk je iz toga profitirao a pošto je nastavak tog trenda izgledan + pojačan u budućnosti s indijom,afrikom

    sa strane demanda neće biti problema,supply je stavljen na lanac na kakvom nije bio u zadnjih 20-30 godina.

    mogu li posljedice izostati,dali će biti senzacija ako se posljedice materijaliziraju?

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™