s obzirom na brojne dokaze na dokaze koji upućuju na novi commodities super cycle koji će ako već i ne svjedočimo dovesti do renesanse dry bulka.
ako vozarine u siječnju neviđene 10 godina nisu dovoljan dokaz da ima temelja za takav scenarij neznam što bi još...
kako to zna biti inzenzivno u kratkom vremenskom okviru pokazuju podaci od 2001 -2010.
nikad nije ista situacija,uvijek je neki novi moment,tada je kina vukla jače ali tada je orderbook bio veći ili bitno veći od današnjeg
imamo izrazito niski orderbook,povijesno niski od samo 6% flote koji neće biti u stanju min. sljedeće dvije godine isporučiti tonažu,radi neizvjesnosti oko budućih pogonski rješenja će se to i dodatno prolongirati.
2g. su najcrniji scenarij,srednji 2-4g,najbolji 4-6g.
hmm....nebi bio u koži onih kojima ni 2g. nije dovoljno,rezime sljedi nekad kao i uvijek
ovo je ujedno i odgovor onima koji u zadnje vrijeme ističu promišljane da nije atpl za dugoročno ulaganje???
neka napišu ako imaju hrabrosti što po njima je ZA dugoročno ulaganje da ostane zabilježeno da možemo nekad...
u prilogu tablica vozarina od 2001-2010 sa usporednim prikazom orderbooka. da se pojasni kontekst današnjeg orderbooka
kojem svjedočimo sada,početkom 2000-tih je bio lošiji i tko zna kada opet ovakav orderbook?