1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. migra

Posts by migra

  • DRY BULK

    • migra
    • February 12, 2021 at 9:33 PM

    jedan od odgovora zašto niže klase ovako kako "nebi smjelo"

    posebno zadnjih dana leži i u praznom sidrištu ispred port Newcastle (coal)

    obratite pažnju na vrijeme čekanju na sidru u 5.tjednu!

    tu brodovi ne čekaju na utovar već su brodovi ono što se čeka ;)

    Files

    ScreenShot359.jpg 26.08 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • February 12, 2021 at 7:29 PM

    oni koji razmatraju ali im nije još dovoljan diskont neka prouče ovaj prilog i sami izvedu zaključak ;)

    p.s.

    svakom iluzionističkom performansu prije ili kasnije dođe kraj?

    možda i griješim,nebi bilo...

    Files

    image_2021-02-12_192630.png 114.88 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • February 12, 2021 at 6:23 PM
    Quote from jasko

    Baltic Dry Index Rises 1.98% to 1,339 in London
    Capesize -0.08% to $10,304
    Panamax +4.24% to $16,160
    Supramax 58k tons +1.67% to $13,384
    Handysize +0.33% to $11,546


    nije li prepohlepno tražiti više?

    na CNY?

    odskočna daska se diže.hmm....a i sapuna kolikogod mi šutili o tome.dionica ima samo za manjinu a večina će po starom "dobrom" običaju....

    mjesec dana se ovdje sa dokazima na dokaze na dokaze tupi da su već i vrapci propjevali.

    sa rekordima na rekorde....

    :)

    Files

    image_2021-02-12_182346.png 118.69 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • February 12, 2021 at 4:17 PM
    Quote from migra

    ;)

    Quote from migra

    Jan 28th 2021 #313

    s obzirom na brojne dokaze na dokaze koji upućuju na novi commodities super cycle koji će ako već i ne svjedočimo dovesti do renesanse dry bulka. ako vozarine u siječnju neviđene 10 godina nisu dovoljan dokaz da ima temelja za takav scenarij neznam što bi još... kako to zna biti inzenzivno u kratkom vremenskom okviru pokazuju podaci od 2001 -2010. nikad nije ista situacija,uvijek je neki novi moment,tada je kina vukla jače ali tada je orderbook bio veći ili bitno veći od današnjeg imamo izrazito niski orderbook,povijesno niski od samo 6% flote koji neće biti u stanju min. sljedeće dvije godine isporučiti tonažu,radi neizvjesnosti oko budućih pogonski rješenja će se to i dodatno prolongirati. 2g. su najcrniji scenarij,srednji 2-4g,najbolji 4-6g. hmm....nebi bio u koži onih kojima ni 2g. nije dovoljno,rezime sljedi nekad kao i uvijek...


    https://lloydslist.maritimeintelligence.informa.com/LL1135760/Dry-…-next-two-years

    The dry cargo orderbook is so low that it will take at least two years before additional capacity begins to make an impact on freight rates, speakers in a Mare Forum webinar said

    osobno bi još samo dodao jednu sitnicu a to je min 2g izmjena dobrih i odličnih izvješća pa neće izostati dobri ili odlični prinosi.

    razmažene ZSE investitore navikle na velike prinose to za sada ne impresionira ali pomalo poznati smo da kasno krećemo ali i kad krenemo ....

    :)

    Display More
    Quote from Manu

    Izgleda da konačno kreće dernek s brodarima na zse

    "ali pomalo poznati smo da kasno krećemo ali i kad krenemo ...."

    danas volumen 0,6 mil kn

    3200 kom ili 0,23% uvrštenih :thumbup:

    p.s.

    iskustvo nas uči da što se prije to u početnoj fazi ispresloži,pretovari prije ćemo krenuti u ozbiljan rast.

    teško da će izostati mnogo puta viđen scenarij.

    možda i griješim,nebi bilo....

  • DRY BULK

    • migra
    • February 12, 2021 at 3:52 PM

    troškovi kamata su još jedno drvo od kojeg bi trebalo NE vidjeti šumu.

    razumijem nervozu jer i to drvo pada u vodu sa opsežnim refinaciranjima koje će uskoro isporučiti CnB

    značajno smanjenje i kamatnih troškova.

    samo natezanje oko ovih ili onih troškova bi imalo smisla da ne svjedočimo turnaroundu u poslovanju za 180 stupnjeva.

    možda je i to jedan "ništa posebno" razlog za nervozu?

    skupilo se jaaaaaako puno tih "nnništa posebnoooo" pa sol opasno nagriza lanac.

    ako gledamo cijene stranih dry bulkera i impresivan rast u odnosu na atpl nije li prepohlepno plakati nad ovim što se nudi ili je mudrije nešto drugo?

    rezime sljedi kako je krenulo i prije od optimističnih očekivanja.

  • DRY BULK

    • migra
    • February 12, 2021 at 2:25 PM
    Quote from BudFox

    Opet ti nastavljaš po svom... Pa jel ti stvarno misliš da jedan CTRM sa jedva

    10 brodova (ATPL ih ima 2 u svom vlasništvu koliko znam, jer su ostale prodali)

    vrijedi više od firme kao NMM ili GOGL koji imaju stotine brodova u svom vlasništvu?

    CTRM 879 mil$ MCap

    GOGL 794 mil$ MCAP

    NMM 194 mil$ MCap

    Izgleda da CTRM vozi zlatne brodove kada vrijede 20x više od svih ostalih na svijetu,

    a ti ovdje u svrhu drukanja navodiš to kao relevantan podatak, stvarno si nevjerovatan.

    Uopće ne kužim kako ti nitko ne cenzurira te drukerske postove. Valjda zato jer si naslovio

    temu BEZ CENZURE, pa možeš pisati što hoćeš.

    Display More

    Mcap je refleksija kretanja cijene dionice a ne matematički izračun vrijednosti brodova.

    pročitao si da sam napisao:

    "vjerujem da ćemo se složiti da je neodrživa ovakva razlika u vrednovanju?

    neka napiše ako ima netko da misli da je to ok i održivo.

    netko tu mora značajno dole a netko značajno gore.."

    još jednom te pozivam da isključiš nervozu i promisliš prije nego izričeš teške kvalifikacije

    jer mi nećeš ostaviti izbora.

    p.s.

    brzoplet si i maca ti je opet popapala brojeve ?

    pišet o 12% kamati a pogledaj si CnB u prilogu.

    ako ne vjeruješ prilogu uzmi rev izvješće,znaš tko ga je potpisao?

    ne vjeruješ tom revizoru?

    Files

    image_2021-02-12_142243.png 55.3 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • February 12, 2021 at 1:47 PM
    Quote from BudFox

    došli su do nevjerovatnih 12% kamata, što je dugoročno neodrživo.

    ovo je izrečeno odokativno,u žaru trenutka?možeš li to dokumentirati?

    jednako kao i tvrdnja o 10 brodova u Sell and lease B?

  • DRY BULK

    • migra
    • February 12, 2021 at 1:37 PM
    Quote from BudFox
    Quote from migra

    za početak pozdravljam tvoje sazrijevanje i želju da sa youtube komunikacije prijeđeš na brojeve i konkretno.

    kažeš ATPL ima 2 broda?

    opet ti je maca popapala brojeve ili tipfeler?

    ATPL ima u bilanci puno više brodova nego ti navodiš.

    provjeri iznenadit ćeš se ;)

    :)

    Display More

    Gle migra, ja sam imao dionice ATPL 2007 - 2008, kada su imali 15 - 20 brodova u SVOM VLASNIŠTVU, uz hotele u Dubrovniku

    i nevjerovatno, ali istinito privatnu zračnu kompaniju i primio dividendu od ove firme i Atlant Bulletin u više navrata.

    Sada mi tu pokušavaš prodati priču da SELL & Lease Back (PRODAJ i iznajmi nazad) je ista stvar kao da imaju brod u vlasništu.

    DA, oni vode te brodove u bilanci (financijski leasing - 10 od sveukupno 12 brodova), ali ti manifetluci samo znače da će platiti

    dodatnu cijenu za iste brodove, samo na dulji niz godina, jer ni sadašnje kamate nisu mogli plaćati bez refinanciranja svake

    godine i došli su do nevjerovatnih 12% kamata, što je dugoročno neodrživo. Baš me zanima zašto svi brodari ne prodaju

    svoje brodove, pa ih nazad iznajme od banaka, kada je to tako isplativo kako kažeš. Banke to rade iz altruizma pretpostavljam,

    kao što su i počele naplaćivati kada dođete na šalter podignuti SVOJ novac.

    Dakle, oni su to napravili kako bi dobili obrtni kapital, bez kojeg su ostali zbog loših par godina u nizu, a posebno zbog loše prošle

    godine koja ih je bacila na koljena. Vozarine su dobre za ovaj dio godine, to ne sporim, ali čekam konsolidirano izvješće za prošlu

    godinu da budemo pametniji i čisto za tvoju informaciju, kupio sam još 1000 dionica ATPL, ako poraste, pa ćemo vidjeti kako se

    budu kretale vozarine poslije kineske nove godine, i najviše kako se budu kretala financijska izvješća od ATPL, prvo za Q4, pa revidirano

    godišnje za prošlu godinu, pa za Q1 sa ovim poboljšanim vozarinama.

    Ali najviše od svega me zanima da li će napraviti revalorizaciju imovine u knjigama koju izbjegavaju napraviti već nekoliko godina, dok su SVI

    strani brodari to napravili prošle godine, te uz dokape sada imaju puno čišću bilancu za ovaj uzlet vozarina, naravno ako se porast nastavi, a

    ja se ne bih previše uzbuđivao sa vozarinama dok su ispod 2000 bodova, jer je pojedinačnih spike-ova bilo dosta kroz zadnjih 10-tak godina,

    a nijedan do sada nije odredio novi trend, pa sam samo dodatno oprezan.

    Display More

    1.trend sell and lease B je u značajnom porastu proteklih godina i nije ATPL izuzetak po tom pitanju.

    znači svjestan si da bilančno nema bitnih promjena.

    2.ako su dobili obrtni kapital znači da možemo uskoro očekivati neku akviziciju?to je dobro za nas dioničere?

    dali bi ti kao dionačar učinio isto da možeš da si u upravi?

    3.revalorizacija brodova je svakim danom manje važna tema iz nekoliko razloga:

    najvažniji je što vrijednosti SH rastu izrazito agresivno,imaš ovdje svakih nekoliko dana nove vrijednosti.

    anualizirana stopa je brutalna za sada,pratimo vrlo aktualno kao što primjećuješ.

    u okolnostima izrazite promjene trenda profitabilnosti svaka rasprava o vrijednosti,odnoso metodologiji određivanja vrijednosti brodova postaje od drugorazredne važnosti,nešto kao drvo od kojeg bi trebalo ne vidjeti šumu

    takav je moj stav,rezime sljedi...

    p.s.

    izbaci neke broje o očekivanjima vezanima uz troškove kamata za 2020,2021..... u usporedbi sa 2019.

    ako ništa konkretno napiši više,manje ili jednako.

  • DRY BULK

    • migra
    • February 12, 2021 at 12:55 PM
    Quote from BudFox
    Quote from migra

    ne zaboravimo da se to odigrava na marketu na kojem postoji short selling pa sve ima svoje granice.

    a te granice određuju i fundamenti i outlook.

    pa ako vrijede fundamenti i uotlook za CTRM zar ne vrijedi za ATPL?

    kao isti brod u vlasništvu CTRM vrijedi 20X više od onog ATPL?

    moguća su anomalije ali one se s vremenom teže uravnotežiti.

    Opet ti nastavljaš po svom... Pa jel ti stvarno misliš da jedan CTRM sa jedva

    10 brodova (ATPL ih ima 2 u svom vlasništvu koliko znam, jer su ostale prodali)

    vrijedi više od firme kao NMM ili GOGL koji imaju stotine brodova u svom vlasništvu?

    CTRM 879 mil$ MCap

    GOGL 794 mil$ MCAP

    NMM 194 mil$ MCap

    Izgleda da CTRM vozi zlatne brodove kada vrijede 20x više od svih ostalih na svijetu,

    a ti ovdje u svrhu drukanja navodiš to kao relevantan podatak, stvarno si nevjerovatan.

    Uopće ne kužim kako ti nitko ne cenzurira te drukerske postove. Valjda zato jer si naslovio

    temu BEZ CENZURE, pa možeš pisati što hoćeš.

    Display More

    za početak pozdravljam tvoje sazrijevanje i želju da sa youtube komunikacije prijeđeš na brojeve i konkretno.

    kažeš ATPL ima 2 broda?

    opet ti je maca popapala brojeve ili tipfeler?

    ATPL ima u bilanci puno više brodova nego ti navodiš.

    provjeri iznenadit ćeš se ;)

    :)

    p.s

    uskladi svoje komentare po tom pitanju sa već duže vrijeme važećom regulativom ;)

  • DRY BULK

    • migra
    • February 12, 2021 at 12:39 PM
    Quote from migra

    u prilogu malo kamilice za oči i lagan san ;)

    evo nas na Pmax >16k za ožujak

    trava zelena,kamilica za oči ili kako kome....

    ide dalje Pmax prijeti koti 17K

    hmm...

    dali mi to ulazimo u fazu ubrzanja?van kontrole? :/

    Files

    image_2021-02-12_123925.png 143.17 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • February 12, 2021 at 12:23 PM
    Quote from jasko
    Quote from migra

    https://splash247.com/castor-maritim…le-aframax-buy/

    dry bulk kompanija,ok sada su tu 2 manja tankera ali do jučer čisti dry bulker,slične tonaže,sličnog sastava flote.

    puno toga sličnog ALI brutalno različito vrednovano?

    TK vrlo približno:

    ATPL180 kn=40 Musd

    CTRM 1,7usd =800 Musd

    nešto je ovdje 20x precijenjeno ili podcijenjeno?

    vjerujem da ćemo se složiti da je neodrživa ovakva razlika u vrednovanju?

    neka napiše ako ima netko da misli da je to ok i održivo.

    netko tu mora značajno dole a netko značajno gore jer sve se prije ili kasnije uravnoteži zar ne?

    iz ovog se da izvući potencijalno vrlo blagonaklone posljedice za vl nočanik.

    živi bili....

    p.s.

    izvući ćemo nekad ovo iz arhive za rezime

    ;)

    Display More

    Reddit forumaši su rekli na će napucati na 2usd i to je to. https://www.reddit.com/r/CTRM/

    Display More

    ne zaboravimo da se to odigrava na marketu na kojem postoji short selling pa sve ima svoje granice.

    a te granice određuju i fundamenti i outlook.

    pa ako vrijede fundamenti i outlook za CTRM zar ne vrijedi za ATPL?

    kako isti brod gledano kroz TK u vlasništvu CTRM vrijedi 20X više od onog ATPL?

    moguće su anomalije ali one se s vremenom teže uravnotežiti a tu može ležati dodatno piratsko blago na blago zar ne?

  • DRY BULK

    • migra
    • February 12, 2021 at 12:09 PM

    https://splash247.com/castor-maritim…le-aframax-buy/

    dry bulk kompanija,ok sada su tu 2 manja tankera ali do jučer čisti dry bulker,slične tonaže,sličnog sastava flote.

    puno toga sličnog ALI brutalno različito vrednovano?

    TK vrlo približno:

    ATPL180 kn=40 Musd

    CTRM 1,7usd =800 Musd

    nešto je ovdje 20x precijenjeno ili podcijenjeno?

    vjerujem da ćemo se složiti da je neodrživa ovakva razlika u vrednovanju?

    neka napiše ako ima netko da misli da je to ok i održivo.

    netko tu mora značajno dole a netko značajno gore jer sve se prije ili kasnije uravnoteži zar ne?

    iz ovog se da izvući potencijalno vrlo blagonaklone posljedice za vl nočanik.

    živi bili....

    p.s.

    izvući ćemo nekad ovo iz arhive za rezime

    ;)

  • DRY BULK

    • migra
    • February 12, 2021 at 11:41 AM
    Quote from jasko

    The permutations for shipping of a muted Chinese New Year https://splash247.com/the-permutatio…inese-new-year/

    znači od CNY babaroge "ništa posebno"? :)

    tako to ide sa marfijem ništa posebno gdje netreba ali ne i gdje treba :/

    odskočna daska se i dalje diže za izlazak iz CNY?

    ako se nastavi ovako trebat će "muški" zaškrgutat sa zubima nekad po investitorski:/

    sloboda izbora je zakon

    :)

    p.s.

    cijene wheat,corn soy u prilogu

    Files

    image_2021-02-12_115000.png 66.9 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • February 12, 2021 at 10:34 AM
    Quote from jasko

    Uskoro probijamo 10-godišnji vrh.....

    neizbježno.

    možemo čekati da dočekamo neizbježno ili iskoristiti priliku dok drugi čekaju neizbježno :/

    nemudra dilema ali neka tika taka presudi.

    to nije daleko od dileme nedavno apostrofirane ovdje,biti među onima koji predvode ili biti među onima koji sljede :/

    sloboda izbora je zakon

    a kad misliš da si vidio sve marfije tada:

    Forecasts for low supplies have spurred importers and domestic processors to buy up crops ahead of potential shortfalls

    https://www.hellenicshippingnews.com/category/shipp…ry-bulk-market/

  • DRY BULK

    • migra
    • February 12, 2021 at 10:16 AM
    Quote from jasko

    The amount of soyabean exports from the US carried on bulkers has increased since the start of the marketing season, given limited containerised capacity.                                                                         

    Quote from migra

    https://www.hellenicshippingnews.com/surging-shipme…orts-from-usda/

    Corn exports are typically strongest from March through June, so the largest volumes are likely to be observed in this window.

    najbolji dio tek pred nama a s kojim posljedicama pri vrlo visokoj odskočnoj dasci? :/

    USDA reduced domestic corn exports by 100 million bushels in January to 2.55 billion bushels, which would still be a record. The reasoning was sharply lower supplies and higher prices. But that was before China bought an unprecedented 5.85 million tonnes (230 million bushels) of the U.S. grain late last month, despite elevated prices.

    znači cijena nije bitna,samo daj dok ima zar ne?

    ;)

    p.s.

    da podsjetimo kupuje se već berba koja još nije posijana.hmmm...

    Display More

    soya,corn,wheat...i di je tome kraj :/

    tako to ide s murphys law. ;( :saint:

    25 godina? niiista poosebnooo? =O

    a-ha,da.....

    USDA sees China’s 2020-21 wheat imports reach 10 mil mt, a 25-year high

    https://www.hellenicshippingnews.com/usda-sees-chin…reach-10-mil-mt

  • DRY BULK

    • migra
    • February 12, 2021 at 9:57 AM

    https://www.hellenicshippingnews.com/iron-ore-impor…ns-of-recovery/


    That may not seem like a massive increase, but in terms of the damage done to the global economy during the lockdowns to combat the spread of the coronavirus during much of 2020, it’s actually a solid rebound.


    p.s.

    u prilogu malo kamilice za oči i lagan san ;)

    evo nas na Pmax >16k za ožujak

    Files

    image_2021-02-12_095413.png 404.47 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • February 12, 2021 at 9:30 AM

    https://www.hellenicshippingnews.com/surging-shipme…orts-from-usda/

    Corn exports are typically strongest from March through June, so the largest volumes are likely to be observed in this window.

    najbolji dio tek pred nama a s kojim posljedicama pri vrlo visokoj odskočnoj dasci? :/

    USDA reduced domestic corn exports by 100 million bushels in January to 2.55 billion bushels, which would still be a record. The reasoning was sharply lower supplies and higher prices. But that was before China bought an unprecedented 5.85 million tonnes (230 million bushels) of the U.S. grain late last month, despite elevated prices.

    znači cijena nije bitna,samo daj dok ima zar ne?

    ;)

    p.s.

    da podsjetimo kupuje se već berba koja još nije posijana.hmmm...

  • DRY BULK

    • migra
    • February 12, 2021 at 8:39 AM

    https://www.breakwaveadvisors.com/insights/2021/…chinese-markets

    ...Data from Refinitiv suggest that seaborne iron ore discharged at ports outside of China grew by some three percent in January, compared to a year ago. Considering that most part of the world were still unaffected by the pandemic in January 2020, it suggests that the demand for iron ore is starting to recover outside China as well. Imported volumes in Western Europe and Japan were slightly below the levels from a year ago, but up by around 50 percent compared to the lows in June. Given the harm the pandemic caused on many economies around the worlds, even a modest year-on-year growth in demand of iron ore must be considered a major step forward and promising for the months ahead.

    London — ArcelorMittal expects global apparent steel consumption in 2021 to rise between 4.5% and 5.5%, compared with a decline of 1% in 2020, the largest global steelmaker said Feb. 11.

    -1%

    +5%


  • DRY BULK

    • migra
    • February 11, 2021 at 10:19 PM
    Quote from migra

    pogled na futurese bolji od kamilice prije spavanja

    Smax ožujak prijeti da će prestići Pmax

    Pmax
    Feb15725+1225
    Mar15725+1200
    Q214975+700

    kamilica prije spavanja na kamilicu prije spavanja,može li to izazvati ovisnost? :/

    :)

    Files

    ScreenShot344.jpg 25.05 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • February 11, 2021 at 9:32 PM

    ;)

    Quote from migra

    Jan 28th 2021 #313

    s obzirom na brojne dokaze na dokaze koji upućuju na novi commodities super cycle koji će ako već i ne svjedočimo dovesti do renesanse dry bulka. ako vozarine u siječnju neviđene 10 godina nisu dovoljan dokaz da ima temelja za takav scenarij neznam što bi još... kako to zna biti inzenzivno u kratkom vremenskom okviru pokazuju podaci od 2001 -2010. nikad nije ista situacija,uvijek je neki novi moment,tada je kina vukla jače ali tada je orderbook bio veći ili bitno veći od današnjeg imamo izrazito niski orderbook,povijesno niski od samo 6% flote koji neće biti u stanju min. sljedeće dvije godine isporučiti tonažu,radi neizvjesnosti oko budućih pogonski rješenja će se to i dodatno prolongirati. 2g. su najcrniji scenarij,srednji 2-4g,najbolji 4-6g. hmm....nebi bio u koži onih kojima ni 2g. nije dovoljno,rezime sljedi nekad kao i uvijek...


    https://lloydslist.maritimeintelligence.informa.com/LL1135760/Dry-…-next-two-years

    The dry cargo orderbook is so low that it will take at least two years before additional capacity begins to make an impact on freight rates, speakers in a Mare Forum webinar said

    osobno bi još samo dodao jednu sitnicu a to je min 2g izmjena dobrih i odličnih izvješća pa neće izostati dobri ili odlični prinosi.

    razmažene ZSE investitore navikle na velike prinose to za sada ne impresionira ali pomalo poznati smo da kasno krećemo ali i kad krenemo ....

    :)

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™