The high demand for dry bulk ships at the start of this year is also reflected in fast rising asset values. For example, a 15-year-old panamax ship is now worth 47.4% more than it was on January 1 2021, an increase of almost $4m. https://splash247.com/secondhand-bul…e-hands-so-far/ https://www.hellenicshippingnews.com/second-hand-bu…e-hands-so-far/
ali ovo ne vrijedi za sve pmaxe zar ne?,odnosno vrijedi za večinu dry bulk kompanija a postoji i jedna za koju ne vrijedi
ma ,naravno da vrijedi samo nisu svi "analitičari" to još obradili,oni koji žive u prošlim valuacijama,u prošlosti...
mene bitno više zanimaju valuacije koje će biti za 6-12 mjeseci,kopka me da tu ima još barem toliko prostora za rast.
posljedice za bilance dry bulkera bi bile sve samo ne ništa posebno.
držim ovo moje očekivanje kao konzervativno.zašto?
slotovi se pune i dolazimo do točke kada naručivanje novogradnje znači svakim danom duži rok isporuke pa posjedično SH će postajati privlačniji izbor jer omogučava ne odgođeno već trenutno zarađivanje na visokim vozarinama.
držim da će brodari dodatno pojačano cijeniti vrijednost "trenutnog" poučeni školom prošlog bulla.
vrabac u ruci je ipak u ruci a golub....
naravno u nekoj fazi će i SH postati "skup" pa će....
držim da nećemo u slučaju "preskupog" SH imati razlog za plakanje.
još jedan WIN-WIN pri slobodi izbora?