1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. migra

Posts by migra

  • PVCM (Pevex)

    • migra
    • April 21, 2021 at 10:36 AM
    Quote from Cold

    Pozdrav svim imateljima ovog zlata!

    Evo nam lijepih info:

    2020. godina

    Neto dobit: 199 milijuna kuna

    EPS: 15,106 kuna

    predlozena dividenda: 7,600 kuna

    Glavna skupstina: 27.5.


    https://pevex.hr/kompanija/wp-c…stinu_2021_.pdf

    Display More

    odlične vijesti

    u covid godini dodatnih 40 milja dobiti hmmm....

    p.s.

    super da se nije nitko javio za moj "paketić" 8)  ^^

  • DRY BULK

    • migra
    • April 21, 2021 at 10:02 AM

    BHP sees full-year iron ore output near upper end of forecast

    BHP Group Ltd (BHP.AX), said on Wednesday it expects annual iron ore production at the upper end of its forecast, although bad weather and

    i ostali će se polomiti da isporuče maximalno ;)


    Big news in shipping emissions just now: US special presidential envoy for climate @JohnKerry just said the United States will push @IMOHQ to adopt a net zero emissions target by 2050.

    Current IMO target is minimum 50% GHG emissions reduction by 2050 compared to 2008.


    USA bitno podiže ljestvicu,svi brodari koji trenutno razmatraju novogradnju umjesto SH trebali bi se zamisliti nad ovim.

    očito da dominantna večina to i čini a nakon ovog će još i više.

    to će značajno prigušiti orderbook :thumbup:

    AP Moller Maersk halts buying of ships without zero carbon capability

    Singapore — One of the world's largest shipping companies by fleet size, AP Moller Maersk, has halted purchase of container ships that are unable to totally eliminate carbon emissions, a top company official said late April 20.

  • DRY BULK

    • migra
    • April 21, 2021 at 9:33 AM
    Quote from tizian1
    Quote from migra

    kad misliš da ne može gore ili bolje ovisno o načinu konzumiranja slobode izbora

    ide žestoko otvaranje u plusu na FFA


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Ovo stvarno izgleda bolesno dobro.

    :thumbup:

    Display More

    već duže vrijeme se opetovano upozorava da je linija balansa između supplya i demanda nevjerojatno tanka i da je tendencija kretanja prema krajnostima.

    već i vrapci pjevaju koliko puta je apostrofiran ovdje nikad u povijesti niži orderbook(5,6%),jaaako dugo neviđen očekivani rast demanda,nove regulative koje će usporiti brodove,scrapati stariju tonažu....

    pakira se perfect storm u kojem će se istovremeno sinergizirati više jakih poluga.

    oni koji imaju problema sa preuzimanjem ovakvih risk reward omjera moja dobronamjerna sugestije je bolje da se ostave burze i da oroče na štednju koja ostvaruje realno neg prinos,da zazidaju,zakopaju,zašiju...

    burza avg hrvatu ne valja jer je "kocka" pa mi hrvati nosimo 2mlrd kn godišnje u kladinice,toliko trošimo i na opijate....

    avg hrvat troši na tisuće sati godišnje na gledanje utakmica,sapunica ali nema se 10 sati godišnje za vl fin opismenjavanje.

    da je nasušno potrebno uvesti fin opismenjavanja od 1.raz osnovne škole odmah ili ovom narodu sljedi crni scenarij,upozoravam i ponavljam duži niz godina.

  • DRY BULK

    • migra
    • April 21, 2021 at 9:03 AM

    kad misliš da ne može gore ili bolje ovisno o načinu konzumiranja slobode izbora

    ide žestoko otvaranje u plusu na FFA


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • DRY BULK

    • migra
    • April 20, 2021 at 11:58 PM

    "we will see capesize spot rates with a "5" in front in the next six months"

    Files

    ScreenShot917.jpg 47.99 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • April 20, 2021 at 11:31 PM
    Quote from migra

    China Imported Iron Ore Price Hits 10-Year High: Benchmark 62% imported iron ore price rose by $ 4.76 to $ 180.01 a tonne on Monday....


    Iron ore rose by US$6.55 or 3.6% to a 10 year high of US$ 187.75 a tonne.

    Prompt Capesize FFAs surged in late trading after a weak start. Talks of Vale taking 8-10 ships & fixture ex-Bra at $30k+ (vs spot $27k) lured out willing buyers. Expect a strong BCI at noon tomorrow, supporting share prices

    O DA...zna Vale zašto tako,zna,zna... ;)

    nastavak rasta cijene za iron ore ali kakav nastavak,nema tu na druga,prva decimala :)

    rekordom preko rekorda,muški ...
    danas su dry bulkeri vani u korekciji jer je prvotni signal bio okret BDI po FFA capesize

    ali na kraju neočekivani preokret i to žestoki u plus.

    sutra bi mogla biti zanimljiva trgovina.

    p.s.

    još malo kamiice za laku noć i za NEmokre snove. :saint:

    Files

    ScreenShot915.jpg 40.25 kB – 0 Downloads image_2021-04-20_233108.png 87.97 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • April 20, 2021 at 10:05 PM
    Quote from jasko

    Prompt Capesize FFAs surged in late trading after a weak start. Talks of Vale taking 8-10 ships & fixture ex-Bra at $30k+ (vs spot $27k) lured out willing buyers. Expect a strong BCI at noon tomorrow, supporting share prices

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    okret za 180

    iz današnjih -1000 u +1000

    očit je strah da neće uskoro biti dostupne tonaže.

    a tko zna bolje od Vale-a?

    dokaz da je pad desetogodišnjeg BDI vrha izgledno gotova stvar :/

    hmmm....

  • DRY BULK

    • migra
    • April 20, 2021 at 7:23 PM
    Quote from migra

    orderbook od 5,6% nikad manji u povijesti....

    .

    zanimljivo da se uskoro približavamo točci kada će pasti bdi vrh iz sept 2019 koji je ujedno i aktualni desetogodišnji vrh.orderbook je tada bio 11,5%,znači x2 u odnosu na današnji,izglednu uzročno posljedičnu vezu može svatko sam za sebe...;)

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • DRY BULK

    • migra
    • April 20, 2021 at 4:23 PM
    Quote from migra

    orderbook od 5,6% nikad manji u povijesti,naravno da je nemoguće da će ostati na tim razinama a nije ni potrebno.

    on je samo dio komponente koja daje net fleet growth i u konačnici supply-demand ratio.

    u utopijskom svijetu dry bulka nebi bilo naručivanja novogrdnji i vozarine bi bile 10 mil$.

    i bez utopije može to biti investicija za duuuugo pozitivno pamćenje.

    čini se kao da nekima nije bilo dovoljno 20 g čekanja?

    a ništa onda najbolje sada ovo preskočiti pa eventualno razmotriti za 20g :/

    naći će se i onih koji će reći hvala na toj odluci.

    kao da već vidim više kandidata za....:)

    šalu na stranu ali ordering je više nego pod kontrolom,dokaze ćemo gledati na skali u godinama.

    u 2022 ide još manje isporuka,kontejnerši su popunili i dalje pune veliku večinu slotova,

    na kontejnerašima će bitno ranije nova tonaža stići na vodu.

    dry bulkeri će u jednom dijelu krenuti tim smjerom ali ne očekujem isti obrazac.

    razloga ima više,možemo ih raspraviti ako je potrebno.

    ovdje nikad nije i neće postojati tabu tema ako se mene pita.

    za mene je nerazumno i dalje naručivati u dry bulku novu tonažu pri i dalje povoljnim cijenama SH.

    dodatno velika je razlika uzeti SH odmah ili novogradnju koja će stići za 2g .

    plaćena je velika škola neprihvaćanju te temeljne razlike i očekujem da će se večina dry bulkera sjetiti. ;)

    manjina će ipak preuzeti rizik,po meni nerazumno jer treba uzeti u obzir kalkulaciju za svih 20g a ne samo prvih 3-5 godina.

    generalno ne vidim razlog za zabrinutost,naravno jednog dana za cca 5mlrd g. će se ugasiti sunce.možda će asteroid,erupcija super vulkana,vanzemaljci...

    a prije toga će dio nas iskoristiti priliku.

    once in a lifetime opportunity?i to je jedna od opcija

    time will tell

    .

    Display More

    To put that in perspective, the container-ship orderbook-to-fleet ratio is triple the dry bulk ratio. As of April 1, the container-ship orderbook totaled 16.7% of the operating fleet, according to Alphaliner.


    nerazumno je širiti paniku na dry bulku ako na trostruko većem orderbooku kontejneraša nema panike.evo i argumenata zašto nije realno na dry bulku očekivati veliko povečanje orderbooka i ponavljanje obrasca sa kontejneraša u 4 točke:


    According to Nolan, the relationship between dry bulk rates and newbuilding orders has broken down. The monthly correlation over the past 25 years is 0.76. Over the past six months, it’s -0.3. He said that rates are up 88% over the past six months, but monthly spending on newbuildings “is down 31% relative to the 2020 average of $515 million per month, which was already half the average for the previous 10 years.”

    He sees several reasons for the disconnect. The first came up during a virtual meeting between Stifel and the management of Star Bulk on Friday. The Star Bulk management team maintained that 1. uncertainty over which propulsion system will meet future decarbonization regulations is a much bigger hurdle for dry bulk than for other sectors.

    Star Bulk management said that 2. the “propulsion system is a far larger component of the absolute cost of the [dry bulk] ship versus containers, tankers and gas ships,” recounted Nolan.

    Furthermore, 3. “as opposed to container and tanker owners, long-term contracts are not as readily available on dry bulk ships to support the technology risk [of new propulsion systems].”

    Another reason for dry bulk’s rates-ordering disconnect: 4. Bulker owners now face an “expensive entry point” for orders due to both recent steel price inflation and orders from other shipping segments. “The sharp increase in ordering of container ships and, to a lesser extent, tankers have led to tighter shipyard capacity and pricing power for the shipyards,” said Nolan.

  • DRY BULK

    • migra
    • April 20, 2021 at 3:46 PM

    orderbook od 5,6% nikad manji u povijesti,naravno da je nemoguće da će ostati na tim razinama a nije ni potrebno.

    on je samo dio komponente koja daje net fleet growth i u konačnici supply-demand ratio.

    u utopijskom svijetu dry bulka nebi bilo naručivanja novogrdnji i vozarine bi bile 10 mil$.

    i bez utopije može to biti investicija za duuuugo pozitivno pamćenje.

    čini se kao da nekima nije bilo dovoljno 20 g čekanja?

    a ništa onda najbolje sada ovo preskočiti pa eventualno razmotriti za 20g :/

    naći će se i onih koji će reći hvala na toj odluci.

    kao da već vidim više kandidata za....:)

    šalu na stranu ali ordering je više nego pod kontrolom,dokaze ćemo gledati na skali u godinama.

    u 2022 ide još manje isporuka,kontejnerši su popunili i dalje pune veliku večinu slotova,

    na kontejnerašima će bitno ranije nova tonaža stići na vodu.

    dry bulkeri će u jednom dijelu krenuti tim smjerom ali ne očekujem isti obrazac.

    razloga ima više,možemo ih raspraviti ako je potrebno.

    ovdje nikad nije i neće postojati tabu tema ako se mene pita.

    za mene je nerazumno i dalje naručivati u dry bulku novu tonažu pri i dalje povoljnim cijenama SH.

    dodatno velika je razlika uzeti SH odmah ili novogradnju koja će stići za 2g .

    plaćena je velika škola neprihvaćanju te temeljne razlike i očekujem da će se večina dry bulkera sjetiti. ;)

    manjina će ipak preuzeti rizik,po meni nerazumno jer treba uzeti u obzir kalkulaciju za svih 20g a ne samo prvih 3-5 godina.

    generalno ne vidim razlog za zabrinutost,naravno jednog dana za cca 5mlrd g. će se ugasiti sunce.možda će asteroid,erupcija super vulkana,vanzemaljci...

    a prije toga će dio nas iskoristiti priliku.

    once in a lifetime opportunity?i to je jedna od opcija

    time will tell

    .

  • DRY BULK

    • migra
    • April 20, 2021 at 2:33 PM
    Quote from StatusQuo
    Quote from migra

    evo još malo kamilice ako i dalje ima onih koje uznemiruju isinuacije oko revizorske kompetentnosti.

    metodologije valuacije asseta,smjera u kojem će to ići,koje će biti posljedice za bilancu u skoroj budućnosti...

    držim da niti ovdje neće biti uzrok za prošle,sadašnje i buduće mokre snove ,dapače za ukrcane mornare izgledno biti će razloga za rum :saint:


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Covid i pad vozarina je prosle godine dotukao dosta brodara nakon borbe zadnjih godina prosla godina im je dosla kao zadnji udarac, zato je i ovaj oporavak brodara sada spor jer je tesko tako brzo nadoknadit gubitke pogotovo od prosle godine uzimajuci u obzir volativnost vozarina jasan je i oprez, isto kao i i sta trenutna prodaja brodova i njihove cijene ne odgovaraju vozarinama rekao bih da je to posljedica ponude i potraznje jer imas dobar dio onih koji pokusavaju popravit likvidnost prodajom kojeg broda kada su se cijene brodova malo popravile, a s druge strane nemas dovoljno brodara koji imaju dovoljno love za kupnju koja bi izazvala vecu potraznju i sad kako vozarine budu ovakve tako ce se i dostupnost brodova za prodaju smanjit ili ce im se povecat cijena jer ce se vecina brodara oporavit, a s tim ce se i povecat broj zainteresiranih za kupnju i onda dolazi do naglog rasta imovine.

    Display More

    s investitorskog stajališta nije to baš "sporo",anualizirani prinosi na dionici su xxx puta veći od onih koje ostvruju štediše,zazidavači,zakapači....

    a i rast asseta isto na sličnim razinama,sve pozicije SH su na 5Y high,krajnji domet je izgledno u rasponu +50 do +100% na današnje cijene.

    za moje viđenje investiranja to je iznad odličnog prinosa a još kada tome dodam da držim da je ovo tek početak nije teško shvatiti zašto je ovo za mene kategorija "noepisiva lakoća dioničarstva" a nije bilo puno takvih u prošlosti a gotove sve su značajno podebljale naše riznice.

    za mene je ZSE jedan od boljih marketa za prinos i priliku pozicioniranja čak i sa paljenjem na kremen a dokaz svjedočimo i danas.

    teško mi je ne puknuti od smijeha na izjave da zse nije dobar da ne pruža prilike.....

    čak i od 2010 do danas se je moglo više nego odlično isprofitirati,lista je poduža pa....

    razumljiva je i povečana količina opreza ali meni ovo već mjesecima graniči sa ...

    sve se svodi na dominantni "zaključak " predobro je da bi bilo istinito"

    OK,tko baš inzistira na self fulfilling prophecy,da nije istinito u budućnosti će i dobiti potvrdu s time da ono što će u međuvremenu propustiti neće zaboraviti goooodinama.

    nismo li pomalo počeli ulaziti u taj teritorij?

    u 2021. smo ušli sa <150

    hmmm...

    može li netko napisati da nije u startu 2021 bilo dokaza na dokaze na dokaze......?

    da su i prije 2021 strani dry bulkeri žestoko potegnuli na krilima ...da nije bilo usporednih tablica koje ukazuju na ...?

    sloboda izbora je zakon

    p.s.

    uskoro stižu izvješća koja će naglasiti neusporedivo svjetliju budućnost,ne očekujem odmah spektakle ali očekujem impresivnu promjenu trenda.

    nebi bio u koži onih koji ne žele trend za frend.

    možda i griješim,nebi bilo....

    Files

    image_2021-04-20_144342.png 47.94 kB – 0 Downloads image_2021-04-20_144601.png 75.12 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • April 20, 2021 at 1:18 PM

    evo još malo kamilice ako i dalje ima onih koje uznemiruju isinuacije oko revizorske kompetentnosti.

    metodologije valuacije asseta,smjera u kojem će to ići,koje će biti posljedice za bilancu u skoroj budućnosti...

    držim da niti ovdje neće biti uzrok za prošle,sadašnje i buduće mokre snove ,dapače za ukrcane mornare izgledno biti će razloga za rum :saint:


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • DRY BULK

    • migra
    • April 20, 2021 at 12:30 PM

    BULK: BALTIC CAPESIZE-INDEKS -0,6% TIL USD 28.652/DAG

    far east pmax,smax u plusu

    Files

    image_2021-04-20_122936.png 60.81 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • April 20, 2021 at 12:13 PM
    Quote from jasko

    Shipping bulls are back: First container stocks, now dry bulk https://www.freightwaves.com/news/shipping-…rs-now-dry-bulk

    Chinese steel exports jumped to 7.5 million tons in March, a four-year high and 40% above January and February.

    a tko bi rekao da kinezi nisu baš tako naivni,da bi pustili da "svijet stane",da propuste priliku za zaradu?:/ :saint:

    #1135

    Quote from migra

    evo malo o stahovima,kvazistrahovima,pretjeranim strahovima....

    China plans to reduce output of steel, aluminum to achieve carbon neutrality.

    to želi cijeli svijet pa i kina ali još 1o godina ići će se u smjeru:

    China's goal to reach a carbon dioxide emissions peak by 2030.

    China's Ministry of Industry and Information Technology has cited the plan to cut steel output no less than three times already in 2021

    But this could hurt the profitability of steel end-users, or even drive up inflation.

    Take China's plans for iron ore cuts....

    'What the Chinese government says and what the Chinese government does are two different things

    i za kraj najgori scenarij da kina i ostvari što nikad nije i ako bi ikad htjela osim na riječima,da smanji proizvodnju steela čime bi se izgubio profit,poluga moći u svjetskim ekonomskim odnosima,da u krajnjoj liniji uspori svoj ekonomski rast....

    hoće li svijet stati?ako kina kaže dovoljno smo bogati da ne želimo više zarađivati na nečistoj industriji koja svakim danom postaje čišća,to je jedna posebna tema koja zahtjeva.....

    uvjeren sam da svijet neće stati ako bi kojim slučajem kina...

    nameće se više nego logičan odgovor,dogodit će se ono što se je dogodilo kada je i kina preuzela svjetsku proizvodnju čelika,netko drugi će reći "ne možemo si priuštiti da radi "nečiste" industrije propuštamo veliku zaradu"

    zar već danas ne svjedočimo procesu tranzicije?

    pri:

    China steel imports surge 150% in 2020,Vietnam's steelmakers long suffered from an influx of cheap alternatives from China. But the trend reversed last year, when steel exports to China increased more than ninefold.....

    Indian steel exports to China increased by a factor of 15 last year....

    Japanese steelmakers also were quick to tap Chinese demand. Mini-mill producer Tokyo Steel Manufacturing resumed exports to China for the first time in a decade in July.

    ukupe količine su male ali je trend više nego naglašen.

    Strong MENA demand diverts high grade iron ore supply from China

    znači ima onih koji bolje plačaju od kineza,koji čekaju u redu da kinezi odustanu od proizvodnje steela ali ne vjerujem da su oni baš tako....

    bitno izglednije da su to iskusni glumci ,performeri....

    koji nebi bili na putu da postanu gospodari svijeta da su baš tako....

    vidim dva njihova primarna motiva za "svakodnevno" ponavljanje mantre smanjit ćemo proizvodnju steela...

    1. da se dodvore svjetskoj zajednici kao najveći zagađivaći planete da bi oni ali....

    2. direktno na trenutnoj bazi tim izjavama dižu cijene steela na svjetskom tržištu i time podižu zaradu svojih čeličana.

    moj rezime:svijet ne može bez steela,treba ga više nego ikad,cijena neće biti prepreka jer alternativa je okretanje kotača u suprotnom smjeru.

    ima li tko pri zdravoj pameti da to želi,da bi to dozvolio ako se može spriječiti?

    neće kina odrediti koliko će se steela proizvoditi,to će odrediti DEMAND a sve upučuje da će biti jak kao nikad pa...

    dry bulk će na jedinom prihvatljivom izboru profitirati u rasponu jako dobro do profitirati kao nikad u povijesti.

    time will tell

    Display More
  • DRY BULK

    • migra
    • April 20, 2021 at 11:07 AM

    For those still recovering from the avalanche of conjecture and fear spread in the months ahead of last year’s start of the global sulphur cap,be warned, the likely 2023 implementation of the Energy Efficiency Existing Ship Index (EEXI) promises to create a far greater ruckus as for the first time all ships - not just newbuilds - will have to meet taxing new environmental criteria.


    ovdje leži odgovor zašto je izgledno produživanje bulla na dry bulku i iza 2023 do kada će glavni pokretač povečanja utilizcije biti nikad u povijesti manji orderbook.

    povečani trend naručivanja će biti značajno ako ne i u potpunosti neutraliziran sa EEXI regulativom.

    ostat će samo demand koji će u postcovid eri biti pogonjen sa od 2. sv rata neviđenim stimuliranjem ekonomije.

    koliko duže od 2023g:?:

    to se nitko sa sigurnošću ne usudi prognozirati jer....

    ALI nebi bila senzacija da se ovaj 20g čekan bull na dry bulku protegne i na desetljeće.

    zašto?

    1.korištenje brodova u službi će biti kraće ili značajno kraće od prethodnih generacija radi nove regulative koja će jako forsirati scrap starije tonaže

    2.2010-2012 net fleet growtg iznosi avg >15 %(60% flote je građeno prije 2013g),naravno tu ima odstupanja po klasama ali iz više razloga biti će teško izvršiti tako masivnu zamjenu flote

    3.orderbook je i dalje pod velikim pitanjima neizvjesnosti po pitanju novih pogona

    4. u svijetlu poskupljivanja novogradnji koji je tek započeo i očekuje se značajan rast popunjavanjem slots.

    5.visoke cijene čelika pogonjenje potražnjom dodatno potiču rast cijena novogradnji.

    6.retrofit aktivnosti s raznih osnova će držati nemali dio tonaže van marketa,primjerice ove godine 28% capesize mora na planned maintenance jer navršava 5,10,15 g.

    7.demand je jedno veliko pitanje koje će imati značajnog utjecaja,za sada izgleda više nego obečavajuće,živi bili...

    moj rezime je da 10y bull scenarij nebi bio senzacija.osobno ću biti zadovoljan i sa najkraćim(3) scenarijem ali srednji scenarij(3-5) mi se čini najizglednijim.

    rezime po investitorski


  • DRY BULK

    • migra
    • April 20, 2021 at 9:25 AM

    a ako se po jutru dan poznaje :/

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.


    OSLO GOGL

    jutros se nastavlja se jaki rast zadnjih dana,novi 12 months high

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.


    VALE 1Q IRON OUTPUT 68.0M MT, EST. 72.0M

    ali i

    VALE STILL SEES FY IRON OUTPUT 315M TO 335M MT

    hmmm...

    opet ispod očekivanja u 1q ali s obzirom na požar na PDM berth4?

    s obzirom i na vremenske uvjete?

    po meni ipak zadovoljavajuće

    intereesantno da je i ovaj podbačaj gurnuo capesize na ove razine

    a što će biti kada se sve to nadoknadi,sa kojim posljedicama?

    neka svatko sam za sebe....

    https://www.hellenicshippingnews.com/allieds-weekly-market-report-week-15-2021/

    China is now even more so considered as the “world’s factory” and thus industrial
    output is one of the most insightful figures that best mirrors it’s economic situation.
    The NBS announced that during March industrial production increased by 14.1% on a
    monthly basis (and 24.5% on a y-o-y basis), a month after the reported 35.1% rise
    noted for January-February period. These figures are illustrating a clear and robust
    upward momentum for activity in manufacturing, mining and the utilities sectors, despite the fact that analysts’ expectations were for a rise of 18% for March. Economic
    activity has managed to return to pre-pandemic conditions, assisted by the fact that
    China doesn’t face any serious lockdown restrictions and industrial production facilities are operating as normal. Yet, what does all this mean for the dry bulk market? The
    strong upturn in demand, which has been clearly illustrated in freight rates these past
    months, is further supporting all these trends. In iron ore, we have seen a monthly rise
    of 12.8% in imports for March, as the volume of trade rose to 102.11m tons, the highest number to be noted for the month of March in at least a decade....

    desetogodišnji rekordi ispadaju iz paštete na dnevnoj bazi ili možda i satnoj?

    posljedice tih "ništa posebno" rekorda bi trebale nekad isporučiti nešto?

    mislim i do sada je nemalo isporučeno ali kopka me da ima još puuuno toga need to be delivered :?:

  • DRY BULK

    • migra
    • April 20, 2021 at 12:33 AM

    BudFox@ stavljam te na svoju blok listu,učini proporcionalno da i ti sebi daš na vjerodostojnosti.

    ne trošim više energiju,opomene i banniranja na....

    idemo sada samo konkretno sa doprinosom,nije ovo više ona faza od prije koji mjesec.

    činjenica da se je značajna večina očekivanja i najava i materijalizirala ali ima još puuuuno toga pred nama.

    mislim prvenstveno na dry bulk u cjelini,na vozarine....

    evo iz još jednog kuta:

    the average speed for Capesize vessels has not really increased despite the recent rally in spot rates...

    uskoro kreće proces "normalizacije" zračnog prijevoza a što će imati značajnog utjecaja na cijene goriva

    posljedično to će biti još veći pritisak na NEpovećanje brzina

    naravno najmasivniji utjecaj na brzinu će imati nove regulative koje su već na obzoru i neizbježno će biti

    jedna od poluga sinergije.

    Files

    ScreenShot898.jpg 21.21 kB – 0 Downloads image_2021-04-20_003131.png 110.96 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • April 19, 2021 at 11:53 PM
    Quote from Manu

    BDI up 2% 2432

    hmm....

    osim što smo se jako približili desetogodišnjem vrhu koji će izgledno pasti ovih dana došli smo i do povijesno najzinimljivije točke ako uzmemo u obzir

    da se je znala pokazati kao jaka točka otpora ili potpore.

    kako će se ovaj puta odigrati :?:

    ima li voljnih za uložiti malo svojih "kredita" ?

    osobno ulažem na pad kote 3000-3500 u 2021, a u 2022 i pad kote 4000-5000

    naravno prosjeci su ono što se najviše broji ali nisu ni kote bez utjecaja na spot ali i na pregovora za TC.

    i ovdje psihologija ima svoju težinu na dnevnoj bazi ali i na godišnjoj.

    sjetimo se ove godine kako su padali capeovi radi ciklona koji nije došao a naravno ima i primjera u suprotnu stranu.

    dovoljno da kinezi zaprijete da će smanjiti proizvodnju steela (koja se nikad nije dogodila) i spot pada kao kamen.

    stvarno nisu dugo,?možda i mjesec dana?možda su skužili da time rade više štete od koristi? :/

    p.s.

    nek se nađe i malo kamilice za laku noć,za miran san jer tko zna što nosi sutra :/

    ipak su ovo među rekordnim razinama pa.... 8)

    Files

    ScreenShot789.jpg 111.65 kB – 0 Downloads image_2021-04-19_235716.png 67.76 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • April 19, 2021 at 10:10 PM

    China Imported Iron Ore Price Hits 10-Year High: Benchmark 62% imported iron ore price rose by $ 4.76 to $ 180.01 a tonne on Monday....

    global coal production to rise by 3,5% in 2021....


    p.s.

    moje trotjedno nekomentiranje nije bila posljedica prodaje kako su neki insinuirali već vrijeme iskorišteno za dodatno pozicioniranje,a kako su oni iskoristili to vrijeme time will tell.

    nikad nisam bježao od svojih javno iznesenih prognoza i očekivanja,a neće ni ovdje izostati moj rezime javno iznesenih očekivanja,

    šteta da "neki" nisu imali potrebu i ostalo potrebno za iznjeti svoje prognoze kada i nekolicina nas početkom godine,i dalje je poziv otvoren pa...

    opet će u budućnosti biti perioda moje aktivne kraće ili duže neprisutnosti i još jednom za svagda kada otpustim dio ili cjelinu to ću napisati,kada iznesem svoje prognoze rezime istih s moje strane neće izostati.

    otpuštanje ove godine neću razmatrati a izgledno ni 2022,živi bili....

    moje scenarije za ATPL u 2021 i scenarije po pitanju trajanja bulla na dry bulku u godinama je lako naći ovdje pa.....

    još sam dužan pojašnjenje onog potencijalnog u max trajanju,nisam zaboravio.


    Files

    ScreenShot897.jpg 31.15 kB – 0 Downloads ScreenShot897.jpg 31.15 kB – 0 Downloads ScreenShot830.jpg 34.32 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • March 27, 2021 at 10:24 AM

    a kada smo kod SH šta kažu najnovija usklađivanja sa novonastalim promjenama?

    koje su takvog intenziteta i trenda da bi obračun i na satnoj bazi pokazivao promjenu

    nešto jaaaaako dugo neviđeno u dry bulku.

    brokeri koji prate na dnevnoj bazi promašuju realizirane kupoprodaje na skali u mil$.

    znam,znam...."ništa posebno"...

    ok,ma DAA,100%,ne vodi brigu....

    promjena vrijednosti asseta u odnosu na 1.1.20. ukupno 52,50 mil$

    naravno ovdje ima i nekih odstupanja ovisno o mjestu gradnje,pojedinačnom stanju broda ALI......

    promjene su i u najgorem scenariju brutalno pozitivne,skromnim i strpljivim investitorima će biti više nego dovoljno.

    možda i griješim,nebi bilo... ;)

    rezime po investitorski


    2 pmax 2012 2 x 5,75 = 11,50

    3 pmax 2008 3 x 4,75 = 14,25

    3 smax 2012 3 x 3,75 = 11,25

    2 handymaxa 2009 2 x 3,25 = 6 50

    2 handysizea 2015/16 2 x 4,50 = 9,00

    Files

    image_2021-03-27_101132.png 207.38 kB – 0 Downloads image_2021-03-27_101247.png 120.57 kB – 0 Downloads image_2021-03-27_101406.png 78.3 kB – 0 Downloads
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™