1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. migra

Posts by migra

  • DRY BULK

    • migra
    • May 9, 2021 at 12:23 AM
    Quote from gigic23
    Quote from gigic23

    Evo malo kontejnerske priče i kako se stvari u vrijednosti imovine mogu promjeniti i u kojem roku. U kojoj mjeri i da li se to može preslikati na dry bulk neka svatko sam razmisli. Ovaj time frame je 8 months.

    Možda da Migra izracuna anualizirano :) :thumbup: <3

    Evo tablice :)

    znači moji anualizirani izračuni su predmet.... ^^ :thumbup:

    priznajem:jače je od mene :saint:

    rekli bi naši stari:pamti pa vrati ;) ^^

    izračunat će svatko sam za sebe,ovaj puta jer je lagano :)

    šalu na stranu,zaista impresivni brojevi na kontejnerima ALI nisu ni na bulkerima za baciti,dapače to su tektonske promjene na bolje u samo 120 dana sa velikom izglednošću nastavka započetog trenda.svakim danom su to manje željezne grdosije a sve više grdosija cash machine posljedično ide i vrednovanje u skladu sa...

    thnx za update :thumbup: <3

    p.s.

    ako se ovako nastavi neće se moći izbjeći i posljedice na bilancu,mogao bi netko prijaviti revizora da ne radi dobro svoj posao :/

    :saint:

    Files

    image_2021-05-09_002457.png 140.64 kB – 0 Downloads image_2021-05-09_002646.png 169 kB – 0 Downloads
  • DRY BULK

    • migra
    • May 8, 2021 at 12:25 PM
    Quote from st-brajo

    rezime podcasta vani: infation, inflation, commodities, gold, silver, nafta, ugljen, zemni plin, uranium, value/growth rotation.

    i tako vam trenutno fondovi trguju 🤷

    shippere nitko ni ne spominje u kontekstu ulaganja, osim šta ih nervira šta vozarine konstantno rastu.

    to bi značilo da smo ovdi svi još uvik early investitori.

    brodari su toliko ogađeni da se nitko od jačih igrača nije nikad ni pomislio uključiti u igru da to promovira i tuče postotak na neki svoj proizvod.

    zanimljivo :/

    Display More

    mjesecima se je ovdje toleriralo paljenje na kremen a u zadnje vrijeme i elektronsko paljenje pokazuje svoje tehnološke nedostatke.

    kod nas apsolutno nerazumjevanje "institucija" a vani i nije baš tako ali daleko od potencijala.

    naše "institucije" su iskoristile priliku da pobjegnu od zarađivanja xx,uskoro vrlo izgledno i xxx mil kn.

    nominacija za kategeriju promašaj godine već u đepu a ona za promašaj desetljeća na dohvat ruke :/

    Quote from jasko

    Uskoro bi trebali vidjeti produljenje ugovora za 4 Panamaxa ATPL... Mislim da ispod 25000 usd neće biti...

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    neznam detalje ali logika mi govori ako znamo da postoje takve stvari (usklađivanje,revidiranje)na stranim bulkerima da je izgledno da su i TC ugovori ATPL sličnih varijacija,naravno da kvaka nekad može biti u jednoj riječi koja čini veliku razliku.

    osobno ne vidim razlog da bih bez dokaza išao pod pretpostsvkom da su TC ugovori atpl najnepovoljniji ili nepovoljniji od avg bulkera?

    desetljećima su u tom poslu i prošli su svakavke kombinacije,znaju i vrlo približno kako to rade drugi pa....

    tendenciozno negativističko insinuiranje kakvom smo u prošlosti svjedočili izgledno nije utemeljeno,iako ga večina očekuje.

    je očekivala?

    realno je za očekivati promjenu očekivanja kako će dolaziti sve više pozitivnih vijesti u godinama pred nama.

    i u zadnjih mjesec dana nemale promjene očekivanja investitorske zajednice.

    očito da su u tome imali ulogu i dio vodećih dioničara što dodatno daje na težini,jer ako insajderi koji su najbliže izvoru informacija....?

    teško da je mudro ići kontra njihovih "informacija",ignorirati ih?

    doći će i dan za rezime,međurezime je hmmm...

    joj,joj,joj.....

    nekad bi bilo lakše(bolje) da nema,da nije bilo slobode izbora :/

    :saint:

  • DRY BULK

    • migra
    • May 8, 2021 at 9:32 AM
    Quote from hugh

    onako naglas razmišljam pa pitam da li je realno do kraja mjeseca očekivati napad i proboj 30000 za panamaxe i supre ili je to traženje kruha povrh pogače?......

    definitivno traženje kolača povrh kruha što ne znači da nije realno :)

    po meni a pokazao sam se kao konzervativan "general budućnosti" pa treba uzeti sa rezevom moj stav da bi najveći brat morao

    izvući asa iz rukava za takav scenarij :/

    držim da ga ima ali da će ga izvući tamo negdje kraj kol -poč. rujna?

    volio bi da griješim pa da se opet pokažem kao "konzerva" :)

    time will tel

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • migra
    • May 8, 2021 at 12:34 AM

    da zakucam misao do kraja na temu dividende,dok je na vrhu prstiju :)

    atpl nije dividendna dionica (bila) ono što je isplaćeno je kikiriki u odnosu na strance ALI stranci su razvodnjavali žestoko svoje dioničare a atpl nije,velika je to razlika.

    ima u tome nešto pošteno ali i nepošteno.

    po meni je dosadašnja politika atpl bila politika sa ciljem čuvanja vlasničkiog status quo.

    oni koji nisu od 2008 prodali su dvostruko kažnjeni tada,neisplatom div(osim simbolično) i kažnjeni su velikim padom cijene a nagrađeni su nerazvodnjavanjem ako nisu prodali.

    po meni bi bilo pošteno ako nisu prodavali da su barem nagrađeni bogatom dividendom,to i je dobit koja je ostvarena dok su oni bili dioničari.

    na strancima dioničari snose dominantno posljedice tekućeg poslovanja a ne nekog iz prošlosti ili potencijalno nekog budućeg.

    kompanija neisplatom dividende preživljava na zalihama ALI nije primorana na promjene,prilagođavanja,evoluciju,više transparentnosti pa je time manje konkurentna i time ranjivija ili i još gore....

    oba modela imaju svoje prednosti i mane ali dosadašnji je po meni manje pošten prema investitorima koji ne učestvuju u upravljanju.

    dali sami brdoviti balkan je kriv za to ili ima to veze sa osobnostima teško je pitanje.

    ja sam za promjenu pristupa, ALI i čak ako se zaključi da je došlo vrijeme kada se je teško nositi ili još važnije kada će biti nemoguće nositi sa konkurencijom koja raspolaže bitno većom flotom,polugom da se razmotri pripajanje,zamjena za dionice ili neki od modela prodaje.

    u svakom slučaju ako je neizbježno puno bolje da se to dogodi u okolnostima bulla nego krize kada se brodovi vrednuju po cijeni scrapa.

    moje očekivanje od MIN 2-3 g bulla nije nepoznato,nisam mislio na potencijalnu prodaju sljedeći tjedan već kada će se vidjeti da se ide prema kraju,kada počnu stizati isporuke koje premašuju rast demanda,kada....

    uz malo sreće može se to dodatno prolongirati godinama jer nove regulative,i svašta nešto elaborirano na dry bulk bez cenzure može učiniti nezamislivo pozitivne učinke za dry bulk.

    za sada svjedočimo i participiramo u nezaboravnim vremenima,početku nezaboravnih vremena

    tu smo da ispratimo i rezimiramo jednog dana gdje nas je to dovelo

    puno uspjeha svima u investiranju

    piratski pozdrav

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • migra
    • May 7, 2021 at 11:13 PM
    Quote from Parica
    Quote from Flight

    Pa naravno... nema dosta pa kupuje sve sto se ponudi. Jer zna da će se sve dionice “potrošiti” i da se “sutra” vise neće moći kupiti. Ponestat će ih....

    Samo mi nije jasno kako je on to shvatio tek nakon nas.

    Odavno ja "Svetca" gledam kao na kralja špekulacije...od kad se pojavio u ATPL jako vodi brigu o cijeni dionice i to je sada posebno važno...kako firma bude zaradjivala tako ce postajat sve transparentniji i medijski popraceni, a nebi me zacudila ni isplata simbolicne divke u 2022....jer covjeku je jako stalo do cijene dionice, pokazao je to vec nekoliko puta (pumpanje na 600kn sa bidom od 10k komada: pa u 2018. pumpanje sa 300kn na 400kn u jednom danu)...ne sumnjam da ce se "pokazat" i u ponedjeljak

    koliko će podržavati kroz bid pokazat će vrijeme AI meni bitno važnije su druge "simboličke"poruke:

    1,tu sam i dalje sam fokusiran

    2.ulažem dodatni kapital jer je sada još bolji outlook

    3. došlo je vrijeme da se naplati

    kroz rast cijene dionice ili dividendu?

    rast cijene dionice je moguć ali prodaja njegove količine preko zse nije izgledno provediv?

    ma je ali sa velikim diskontom a to...

    dali bi mogao prodati svoj paket?

    teorestki bi ali kupac bi se rukovodio fundamentima a ne cijenom na zse pa...

    slažem se i još sam prije koji mjesec ovdje (atpl =185)podržao raspravu o dividendi ovdje

    najavio da je očekujem,priželjkujem....

    naravno kao jedan dio od dobiti ,po meni 1/3 bi bilo fer i provedivo.

    posljedično bi to imalo značajnog utjecaja na poželjnost dionice,rast cijene.

    jedan od mojih motiva za ulazak sada je bilo očekivanje da smo sa I B dobili investitora koji ima isti cilj kao i mi a to je povrat na investiciju.

    u tom slučaju nebi se zamarao "izlaskom na vrijeme",što ne znači da nebi i izašao nekad ali nebi na to gledao kao sada.

    po meni stvorilo bi to jednu sasvim drugu sliku o kompaniji i posljedično drugi stav investitora prema njoj.

    zajedno u dobru i zlu nije problem ako i dijelimo zajedno kada se ima za dijeliti.

    strani bulkeri ističu i jako im je važno da investitori znaju da je njima važna misija vratiti vrijednost dioničarima.

    nismo to imali do sada koliko treba ali sada imamo na čelu investitora pa očekujem i priželjkujem novi pristup.

    ako će izostati,tada ćemo morati kao i do sada a to može kompaniju jednog dana jaaako skupo koštati.

    najnovija najava dividende govori u prilog tome da novi vjetrovi pušu na jugu.

    time will tell

    p.s.

    institucionalni ulagači bi isto mogli biti dio rješenja za I B i za kompaniju u cijelini ali potrebna su unaprijeđenja

    na svim razinama.

    sa realno izglednim outlookom vrlo izgledno da ćemo biti u rasponu od zadovoljni do prezadovoljni,bez obzira na stav kompanije prema investitorima ali kompanija je ta koja može jako profitirati u budućnosti od svog stava prema investitorima.

    napretka ima,uvijek može citius altius fortius

    sloboda izbora je zakon

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • migra
    • May 7, 2021 at 10:23 PM
    Quote from Flight
    Quote from migra

    dali postoji dovoljna količina?

    pa tko od nas nebi težio ako bi mogao što većem udjelu vlasništva?

    ili same zarade?

    nije li se ovdje nudilo u par mjeseci uzeti 100% anualizirano 300-400%

    nije li to dovoljan motiv za uzeti još nečeg što već imaš i u velikim količinama?

    zašto bi on morao biti ono što mi nismo?

    osim nekolicine ali držim da je to samo deklarativno :/

    Display More

    Pa naravno... nema dosta pa kupuje sve sto se ponudi. Jer zna da će se sve dionice “potrošiti” i da se “sutra” vise neće moći kupiti. Ponestat će ih....

    Samo mi nije jasno kako je on to shvatio tek nakon nas.

    Display More

    uvijek će ih se moći kupiti ali prije koji mjesec po 1xx a sada po 3xx,razlika je drastična ?

    tko kaže da on to nije shvatio prije nas svih?

    ako je sada "kupio" od nekog,tko kaže da ih taj netko nije kupovao po 1xx?

    pa su čekali pravi trenutak za službeno prebacivanje?cijena bi bila stvar dogovora,neka provizija od nabavne cijene,svi zadovoljni?

    ako je ovo taj trenutak ,tada se šalje poruka koja se je htjela poslati danas a ne prije koji mjesec?

    i ja bi tako učinio,po toj pretpostavki.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • migra
    • May 7, 2021 at 10:06 PM
    Quote from Flight
    Quote from migra

    jedan od mogućih po meni izglednijih scenarija je:

    da je netko kupovao znajući da će mu ih on otkupiti.

    zašto?

    zato da se nebi znalo da on kupuje,jer nije htio sam sebi dizati cijenu stjecanja,moguće i još nekim drugim prijateljskim "igračima"

    ovo je samo moja teorija,tako bi ja napravio da sam na njegovom mjestu.

    možda i griješim,nebi bilo....

    p.s.

    osim ako nebi imao kapitala nekupovina preko posrednika zadnjih mjeseci bila bi mi neočekivana,s obzirom na sve poznato,s obzirom na još bitno bolji outlook od 2017 pa....

    dolazi vrijeme za otkrivanje karata čini se....

    papirići prelaze u sve čvršće ruke,svakim danom manje onih u drhtavim.

    teško da može bolje(fig of sp)

    Display More

    Ma da, naravno.... nema ih dovoljno, pa je odlucio dodati još malo....

    Display More

    dali postoji dovoljna količina?

    pa tko od nas nebi težio ako bi mogao što većem udjelu vlasništva?

    ili same zarade?

    nije li se ovdje nudilo u par mjeseci uzeti 100% anualizirano 300-400%

    nije li to dovoljan motiv za uzeti još nečeg što već imaš i u velikim količinama?

    zašto bi on morao biti ono što mi nismo?

    osim nekolicine ali držim da je to samo deklarativno :/

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • migra
    • May 7, 2021 at 9:50 PM
    Quote from hugh
    Quote from Flight

    To je neko prebacivanje dionica ili skidanje sa skrbi (margina). Taj dan je protrgovano ukupno 4.233 dionice.

    Jedino ako ih je stekao mimo uređenog tržišta.

    Dobra info.....od suza u očima od sreče nisam ni gledao.......kako god da se okrene je izvrsno .......treba u knjizi pogledat ima li uopće skrbničkih sa tim i/ili večim iznosima a da nisu u top 10.....

    jedan od mogućih po meni izglednijih scenarija je:

    da je netko kupovao znajući da će mu ih on otkupiti.

    zašto?

    zato da se nebi znalo da on kupuje,jer nije htio sam sebi dizati cijenu stjecanja,moguće i još nekim drugim prijateljskim "igračima"

    ovo je samo moja teorija,tako bi ja napravio da sam na njegovom mjestu.

    možda i griješim,nebi bilo....

    p.s.

    osim ako nebi imao kapitala nekupovina preko posrednika zadnjih mjeseci bila bi mi neočekivana,s obzirom na sve poznato,s obzirom na još bitno bolji outlook od 2017 pa....

    dolazi vrijeme za otkrivanje karata čini se....

    papirići prelaze u sve čvršće ruke,svakim danom manje onih u drhtavim.

    teško da može bolje(fig of sp)

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • migra
    • May 7, 2021 at 9:34 PM
    Quote from harpun

    za sve pratitelje

    ATPL BILBIJA IGOR5,0000.36%175,000

    hmmm....

    Da,treba paziti što si kao "investitor" želiš u životu... :/

    u zadnje vrijeme želje se ispunjavaju kao na božić?kao da je uranio ove godine?

    ;( :saint:

    Quote from migra

    dali je teško biti strpljiv?

    u ovakvoj situaciji?

    kada se izrazito izgledan pozitivan outlook mjeri na skali u godinama?

    vrlo izgledno MIN 2-3 a u najboljem scenariju 5-10?

    za mene da se izrazim po više puta ponovljenom od 2010:

    "neopisiva lakoća dionićarstva"

    ovo je redovito bilo popraćeno sa prinosima od kojih se dižu dlake

    time will tell...


    a samo prije desetak dana:

    Quote from migra

    danas 5k komada po avg 248

    ima ona jedna legendarna,nebrojeno puta citirana i meni posebno pri srcu.

    držim da je vrlo prigodna:

    pazite što si želite u životu ,da vam se želje nebi ostvarile pa ipak od tuge plakali.

    jer ovi kojima prodajete vam neće tako brzo dati priliku da kupite nazad,samo po puuuno skuplje.

    takav je moj dojam,filing,iskustvo.....

    Display More

    ostajem kod izrečenog:

    "pazite što si želite u životu......"

    ;)

    Display More
  • DRY BULK

    • migra
    • May 7, 2021 at 5:38 PM
    Quote from Parica
    Quote from migra

    ovo su kontejneri a u zadnje vrijeme i dry bulk ide njihovim stopama,znači za koji mjesec ;)

    "koji mjesec" bi i za nestrpljive investitore trebalo biti prihvatljivo :/

    a strpljivi će.....


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Generale, dobro došli nazad...bilo je i vrijeme

    Display More

    bio sam sa vama kroz čitanje ,samo vas je moja tipkovnica sabotirala,moram ju promijeniti,ALI ne mogu "investirati" prije nego kapitaliziram na atpl,a to neće biti tako skoro pa.... :saint:

    p.s.

    ma vidio sam da radite odličan posao ali ipak da se i moja beznačajna malenkost osjeti barem malo od koristi...

    ako nekad odem i za stalno vi ćete to još i bolje,jer ja imam onaj gen najdužeg komentiranja pa se esencija razvodni ponekad :)

    evo da nije bezveze potrošen komentar mali doprinos temi ali veliki doprinos tonmiljama ;)

    With the latest escalation in the China-Australia trade spat, an easing of the coal import ban remains unlikely in the medium term. China continues to source their coal from further afield as they look for alternatives to high quality Australian coal.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • DRY BULK

    • migra
    • May 7, 2021 at 5:17 PM

    ovo su kontejneri a u zadnje vrijeme i dry bulk ide njihovim stopama,znači za koji mjesec ;)

    "koji mjesec" bi i za nestrpljive investitore trebalo biti prihvatljivo :/

    a strpljivi će..... :saint:


    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • DRY BULK

    • migra
    • May 7, 2021 at 4:57 PM
    Quote from KicanCRO

    Jako zanimljiv ce biti FI Q2.

    DA,non-eco i non-scrubber,pa koliko bi bilo da je...?

    život kratko traje i malo je ovakvih prilika u njemu,evo meni druga "prava"(velika) ali prva koju koristim

    OK vrlo solidno sam iskoristio i onu manju 2017 ali sada je potencijal iz više razloga bitno veći,stvari su se dodatno posložile u korist sinergije za bull market na dry bulku neviđen >10g.

    sretno svima koji neće ovaj puta iskoristiti da usvoje znanje,iskustvo....koje se i ovdje nesebićno dijeli kako bi u nekoj budućoj prilici naplatili znanje.

    nema bolje uloženog vremena od podizanja razine vl fin pismenosti.

    i nikad nije kasno za početi učiti ono što bi da smo uređena država se učilo od osnovne škole kao praktično najvažniji predmet u životu svakog pojedinca,

    a to je kako uspješnije raspolagati sa imovinom,kapitalom,zarađenim novcem.....

  • DRY BULK

    • migra
    • May 7, 2021 at 4:29 PM
    Quote from jasko

    ATHENS, Greece, May 07, 2021 (GLOBE NEWSWIRE) -- Diana Shipping Inc. (NYSE: DSX), (the “Company”), a global shipping company specializing in the ownership of dry bulk vessels, today announced that, through a separate wholly-owned subsidiary, it has entered into a time charter contract with Bocimar International N.V., for one of its Kamsarmax dry bulk vessels, the m/v Myrsini. The gross charter rate is US$27,750 per day, minus a 5% commission paid to third parties, for a time charter period until minimum October 15, 2021 up to maximum November 30, 2021. The charter is expected to commence on May 10, 2021. The m/v Myrsini is currently chartered, as previously announced, to Ausca Shipping Limited, Hong Kong, at a gross charter rate of US$11,500 per day, minus a 5% commission paid to third parties.

    The “Myrsini” is a 82,117 dwt Kamsarmax dry bulk vessel built in 2010. https://finance.yahoo.com/news/diana-shi…-132800269.html

    sa 11 na 27k $ ako ovo nije teška tektonika....

    ima li tko procjenu kada krajem ove godine istekne ovaj TC koja će biti nova cifra?

    35k,45k,>50k :?:

    nije ni nama na palubi lako odoljeti graškićima znoja i noćnom roštiljanju pri razmišljanju 1-2 g unaprijed a kako je tek kopnenim mornarima?

    a mislim da znam,sjećam se testiranja tog filinga na vl koži u prošlom bullu.

    definitivno nije positive priceless experience :)

  • DRY BULK

    • migra
    • May 7, 2021 at 3:33 PM
    Quote from goldfinger

    Dakle, zadnja dva dana korekcija bdi-a uz rast vozarina indeksa brodova atlantske plovidbe. Ni korekcije nisu kakve su bile.

    može se napisati i da smo u i dalje u dugogodišnjoj korekciji cijene donice u odnosu na BDI,samo smo sada izašli iz izrazito jake korekcije u maaalo manje izrazitu.

    prostor je tu a o afinitetima "investitora" će ovisiti....

    neki vole da što manje,neki vole da što više...

    sloboda izbora je zakon :)

    šalu na stranu ali čini se da od ponedjeljka okrećemo još jedan novi list?

    Freight futures am update

    Capesize up ~8%

    Panamax up ~6%

  • DRY BULK

    • migra
    • May 7, 2021 at 3:06 PM

    China's Iron Ore Imports in April Drop Due to Bad Weather

    China's iron ore imports fell 3.5% in April from a month earlier, official customs data showed

    ovdje se nameće pitanje za mil$:

    ako već ova razina uvoza rezultira ovakvim posljedicama što će biti u mjesecima pred nama kada sljedi pojačanje trenda?

    držim da bih imao razloga za mokre snove da nisam na palubi.

    možda i griješim,nebi bilo....

    za koji mjesec odgovor,lete ti mjeseci kao....

  • DRY BULK

    • migra
    • May 7, 2021 at 2:39 PM
    Quote from jasko
    Quote from jasko

    BDI ( Points ) 3183

    Route Description Size Value ($) Change

    BCI timecharter 5 T/C routes 180000 41514 -1338

    BPI timecharter 5 T/C routes 82500 26597 415

    BSI timecharter 10 T/C routes 58328 24158 398

    BHSI timecharter 7 T/C routes 38200 21399 211

    Display More

    nije zgoreg opet ponoviti

    u ranoj smo fazi bull marketa i volatilnost se podrazumjeva 1/1.

    kada je više neće biti to će biti signal za razmatranje.

    ovih dana je bio jači pad na FFA a nije se povlačila paralela sa praznikom a koji je izgledno utjecao.

    stvari se vračaju u "normalu" ako se 11 godina neviđene vozarine mogu smatrati normalom?

    novo normalno bi već moglo proći :)

    očekujem u budućnosti da prerastemo i to novo normalno kao jednu međufazu.

    time will tell

  • DRY BULK

    • migra
    • May 7, 2021 at 1:06 PM

    iako značajno i kao posljedica tenzija kina-aus,posljedica će biti na povečanje proizvodnje u ostatku svijeta,večina tih izvora su bitno dalje od australije.

    capesize segmentu se smiješi više tereta nego ga može prevesti,naravno tada na scenu stupaju manja braća da "spase stvar"

    nije bitno dali će uspjeti,važno je da će se i oni nakrcati para kao brod :)

    China Imported Iron Ore Price Kept Surging: Benchmark 62% imported iron ore price rose by $ 9.92 by to $ 207.44 a tonne

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Quote from migra

    visoke cijene steela podupiru proizvodnju jer profit pokreće glad za sirovinama,tu je i strah od nedostatka istih pri činjenici da su zalihe nisko,vlro nisko kada se uzme u obzir i povečanje proizvodnje.u tim okolnostima cijene sirovina mogu samo divljati i pad kote 200$ za iron ore je pitanje dana.

    nema rudara u svijetu koji se neće polomiti da ugrabi takvu zaradu,najtraženija je sirovina iz brazila,ona koja je najdalje od dominantnog mjesta proizvodnje.

    čini se da ništa nemože zaustaviti i posljedični daljni rast vozarina za capesize >40k već uskoro,za krajnji peak u 3Q samo je nebo granica ako kina zadrži tempo a ostatak svijeta očekivano jače potegne iz covid depresije.

    nema nemoguće pozitivnog scenarija,sa time se slaže svakim danom sve veći broj dubinskih poznavaoca sektora.

    posebice jer će se ovo protegnuti kroz MIN sljedeće 2-3 g. a moguće i znatno duže....

  • DRY BULK

    • migra
    • May 7, 2021 at 12:30 PM
    Quote from looserst
    Quote from migra

    Maersk managed this not by taking a larger share of the market or from carrying far more containers — its volumes grew by just 5.7%


    kako rzmjero mali pomak može imati dramatične posljedice po vozarine,praktičan primjer na kontejnerima.

    komentiram to iz razloga jer nakon covida i na dry bulku sljedi isto ili još veći rast demanda.

    a sve pri orderbooku zakucanim na pad.

    setup za perfect storm je tu,ostaje da ispratimo rasplet,još smo na uvodu pa....

    držim da covid(indija) može odgoditi ali nemože spriječiti isporuku pa bi strpljivost sama po sebi trebala opet donjeti bonuse na bonuse...


    Display More

    Kolega migra u clanku bas i nema optimizma u drybulk dijelu, right? Nabrojani su neki rizici, cisto da spomenemo i taj dio

    Inace slazem se da bi copy-paste sa kontejnera bio perfect storm i nadajmo se da ce biti tako ;)

    Display More

    pa i referirao sam se na pesimističan ton dijela članka(indija).

    ne slažem sa sa generalno pesimističnim pogledom,dapače očekujem u 2022. još bolje vozarine za dry bulk iz više puta ponovljenih razloga.

    vidim zaista mnogo toga što upućuje na baš takav rasplet.

    time will tell

    p.s.

    nema nas nepogriješivih,nemamo kristalnu kuglu,baratamo samo sa izglednošćima kako ih vidimo vl očima a....

    za sada se pokazalo da su argumenti utemeljeni na dostupnom CnB bili ispravni,idemo dalje istom metodologijom pa ćemo vidjeti gdje će nas to dovesti?

    neznam za bolji način,ne znači da ne postoji :)

  • DRY BULK

    • migra
    • May 7, 2021 at 12:13 PM
    Quote from jasko

    Dry Bulk

    The dry bulk market has been a theatre for hope and joy since the previous month. But no one is sure if it is only a rehearsal for success or the real show. https://lloydslist.maritimeintelligence.informa.com/LL1136685/Week…irus-quarantine

    Maersk managed this not by taking a larger share of the market or from carrying far more containers — its volumes grew by just 5.7%


    kako rzmjero mali pomak može imati dramatične posljedice po vozarine,praktičan primjer na kontejnerima.

    komentiram to iz razloga jer nakon covida i na dry bulku sljedi isti ili još veći rast demanda.

    a sve pri orderbooku zakucanim na pod.

    setup za perfect storm je tu,ostaje da ispratimo rasplet,još smo na uvodu pa....

    držim da covid(indija) može odgoditi ali nemože spriječiti isporuku pa bi strpljivost sama po sebi trebala opet donjeti bonuse na bonuse...

    dapače u indiji vidim jedan od važnijih pogona koji će u budućnosti....

    veliki je to kotač koji je usporediv sa kinom od prije koje desetljeće...


  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • migra
    • May 7, 2021 at 11:31 AM
    Quote from D_artagnan

    Istina da se svaka škola plaća, nekad učiš na tuđim greškama, nekad skuplje na svojima.

    U 20tak godina investiranja, već se malo nauči da nekad treba biti strpljiv i kod prodaje ili kupnje, jer se mogu polomiti zubi ili izgubiti zarada. A strpljiv je jako teško nekad biti, jbga

    dali je teško biti strpljiv?

    u ovakvoj situaciji?

    kada se izrazito izgledan pozitivan outlook mjeri na skali u godinama?

    vrlo izgledno MIN 2-3 a u najboljem scenariju 5-10?

    za mene da se izrazim po više puta ponovljenom od 2010:

    "neopisiva lakoća dionićarstva"

    ovo je redovito bilo popraćeno sa prinosima od kojih se dižu dlake

    time will tell...


    a samo prije desetak dana:

    Quote from migra

    danas 5k komada po avg 248

    ima ona jedna legendarna,nebrojeno puta citirana i meni posebno pri srcu.

    držim da je vrlo prigodna:

    pazite što si želite u životu ,da vam se želje nebi ostvarile pa ipak od tuge plakali.

    jer ovi kojima prodajete vam neće tako brzo dati priliku da kupite nazad,samo po puuuno skuplje.

    takav je moj dojam,filing,iskustvo.....

    Display More

    ostajem kod izrečenog:

    "pazite što si želite u životu......"

    ;)

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™