1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. 5. Element

Posts by 5. Element

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • November 2, 2021 at 10:41 PM

    Comment from Seanergy (SHIP) CEO on the earnings call today (they are all CAPE)

    "Regarding market conditions and future prospects, we have recently experienced the highest market levels of the last 12 years in the Capesize sector, with daily rates reaching $87,000 per day at the start of the fourth quarter. Notwithstanding the short-term correction of recent weeks, we believe that the Capesize market is supported by the most favourable demand-supply fundamentals of its recent history. More specifically, the Capesize orderbook still stands at the lowest level of the last 25 years and the upcoming environmental regulations are expected to lead to a significant vessel supply squeeze in the following years. In addition, demand for dry raw materials is supported by the global energy supply shortages, as well as the worldwide stimuli and infrastructure projects.

    On that basis, we feel confident about the prospects of the Capesize market for years to come.”

    Ako sam dobro razumio, osim kratkorocnog pada vozarina zbog kineske drzavne intervencije poduzete zbog kratkorocnih ciljeva nema promjena u fundamentalnim postavkama.

    Ako to vrijedi za kejpove onda jos i vise za manju bracu.

  • Birtija

    • 5. Element
    • November 2, 2021 at 8:43 PM
    Quote from mitkko
    Quote from KultLicnosti

    Ttmuran danas na burzi je ali uljepša ga kad si negativac na brzom testu, drugo je ipak sporedno.

    Ova tema je danas kao ona jutarnja emisija na Otvorenom - Registar srece ^^

    Los dana na burzi, ali neka, u zivotu se uvijek treba fokusirati na pozitivne stvari (odnosno negativne) :/

    Na Anteni, kolega, Anteni. :)

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • November 2, 2021 at 8:41 PM
    Quote from mitkko
    Quote from 5. Element

    Svakim danom zaradi se neka para.

    Pa neka vozi.

    Ja ne prodajem prije porezne evazije nakon 2g jer ne dam ovim jazavcima ni kune vise.

    Na Breakwave-u pisu da Kinezi dosta uvoze i dalje, ugljena, rudace znatno manje. To ce dugorocno podrzavati cijenu celika. Nadam se ponovnoj aktivaciji scrapa na bulku.

    Kolega, malo ti je ovo kontradiktorno. Ne moze i ovce i novce. Ako su vozarine super, nije realno ocekivati povecanje scrapa.

    Nisu vise onako super.

    Mada jos uvijek dobro zaradjuju.

    Scrap je potpuno zamro trenutno. Tako da sad neka kolicina onoga sto se zove vintage units moglo lagano prema scrapu.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • November 2, 2021 at 7:12 PM

    Svakim danom zaradi se neka para.

    Pa neka vozi.

    Ja ne prodajem prije porezne evazije nakon 2g jer ne dam ovim jazavcima ni kune vise.

    Na Breakwave-u pisu da Kinezi dosta uvoze i dalje, ugljena, rudace znatno manje. To ce dugorocno podrzavati cijenu celika. Nadam se ponovnoj aktivaciji scrapa na bulku.

  • DRY BULK

    • 5. Element
    • November 2, 2021 at 6:38 PM
    Quote from looserst
    Quote from Milo

    https://www.tportal.hr/biznis/clanak/…e-foto-20211102 jel ovo pomaže ili odnemaže...tko će ga više znati :/

    Vise pomaze nego odmaze. Neki su spremni ovo sta neki od nas nazivaju superciklus pripisati samo port congestionu. Nebi se iznenadio da brojevi na kraju to i pokazu.

    To naprosto ne moze biti tocno jer su se volumeni i rudace i ugljena, a pogotovo zitarica, znacajno povecali ove godine. Jedino ugljen nije premasio 2019. Sve ostalo jest.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • November 2, 2021 at 2:16 PM

    https://finance.yahoo.com/news/iron-ore-tumbles-world-biggest-025721462.html

    Definitivno su prigusili zbog Olimpijade.

    Sto je tu je.

    Silver lining je sto ce ovo garantirano jaaako usporiti narucivanje, a i poslati dio brodova u rezalista.

    Celik je visoko i za starudiju se dobije dobra lova.

  • CORONA virus

    • 5. Element
    • November 2, 2021 at 12:07 PM
    Quote from zlocesti

    https://www.index.hr/vijesti/clanak…e_i_komentari_d

    Ne širim strah, prenijela sam izjavu dopredsjednika Udruge bolničkih liječnika.

    Danas imam dan godišnjeg odmora, BTW

    Ovo je krenulo " na osobu ", a ne argumentirano na stav

    Ja sam svoj stav potkrijepila konkretnim navodom.

    Očekujem dakle ispriku.

    Što bi trebali... ako nakon 2 godine epidemije ne znamo što bi trebali, ajooj

    Svi u kućanstvu u kojem ima djece u vrtiću i školaraca trebali su se cijepiti, djeca im to donesu kući

    Treba izbjegavati boravak u zatvorenom, gdje je okupljeno više ljudi. Treba nositi masku, prati ruke, održavati distancu i nastaviti živjeti u najvećoj mogućoj mjeri. Jer ovo je pošast koja ne posustaje.

    Display More

    Treba se cijepiti i odbaciti sve mjere.

    Imas moderno rjesenje. Ne trebaju nam srednjevjekovne mjere.

    Tko se ne zeli sam zastititi nema apsolutno nikakva prava na to da ga drugi stite na nacin da trpe mjere.

    Stvar je vrlo jednostavna. Osobna odgovornost na prvom mjestu. Socijalizam u ropotarnicu.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • November 1, 2021 at 6:46 PM

    Moje je misljenje da su ovih 6 brodova u kratkorocnom najmu, ispod 1 g, gurali vise na spot, a manje na TC od 3,6,9 mjeseci. I zato su ubrali bolje vozarine, ali i manji broj dana.

    Inace, prosjecni dnevni trosak se dobije tako da se uzme onaj najveci broj dana, ownership days, za taj kvartal, razdoblje, i s tim brojem podijeli onaj ukupni trosak, sa svim, i s financiranjem, jer je to sastavni dio business-a.

    I sad, dobili smo prosjecan dnevni TROSAK.

    Ali, to jos uvijek nije breakeven vozarina. Zasto? Pa zato jer ne znamo broj dana koji su zapravo vozili za neke vozarine, koje onda daju neku prosjecnu vozarinu. Koju suceljavamo s prosjecnim dnevnim troskom. Ako je broj dana voznje jednak ownership danima, onda je taj broj isti. Ali to je naravno nemoguce.

    I zato se dolazi do zakljucka da je breakeven vozarina funkcija dvije varijable, jedne slozene, ukupnih troskova, koja u sebi ima vise nizih varijabli, i jedne jednostavne, broja dana voznje. Sto vise dana voznje manja je breakeven vozarina. I obrnuto.

    Zakljucno, u prakticnom svijetu, breakeven vozarina je uvijek za nekih 10-20% veca od prosjecnog dnevnog troska.

    Nakon sto se to postigne, na nekih 13-14k usd, sve iznad je cista zarada. I zato je ovo sto sad imamo super.

  • DRY BULK

    • 5. Element
    • October 31, 2021 at 10:00 AM
    Quote from Manu
    Quote from stipe_Cro

    A koja to tehnologija nedostaje da zamijeni ugljen npr.?

    Sve je stvar cijene i troškova proizvodnje. A oboje pada obnovljivcima sve više kako njihov udio u ukupnoj proizvodnji električne energije raste... Samo je pitanje vremena i obilnih poticaja. Uskoro će bogati poticati siromašne da pređu na OIE zbog svoje guzice, a ne zbog altruizma.

    Tehnologija je tu nebitna jer tehnologija sama po sebi ne jamči isplativost. Isplativost se postiže na umjetan način političkim intervencionizmom i to sve većim poticajima i jeftinim kreditima obnovljivim izvorima a istovremeno većim nametima i zabranama ulaganja u fosilna goriva na drugoj strani. U konačnici to znači skuplju energiju za sve. A skuplji plin znači skuplja gnojiva a skuplja gnojiva znače skuplju hranu. I tko u konačnici plaća sve? Mali čovjek na dnu hranidbenog lanca.

    Svijet kakav jest je sasvim dobar. Daljnji tehnoloski napredak, promjene, reforme, naprosto nije potreban. Pogotovo ne ona vrsta tranzicije koja bi zahtijevala troskove i teskoce po mene sada.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • October 31, 2021 at 9:52 AM

    Znaci s jedne strane congestion smanjuje flotu u optjecaju, a s druge smanjuje operativne dane. S tim da je prvi utjecaj na dobit znacajno veci.

    Ako se ovo nastavi morat ce se reugovarati stvar s lukama. Podjela rizika.

  • DRY BULK

    • 5. Element
    • October 30, 2021 at 1:47 PM
    Quote from looserst

    Ne mogu vjerovati da ja ovo postam ali evo malo o UGLJENU :S

    https://www.breakwaveadvisors.com/insights/2021/…f-two-countries

    Sto vise razmisljam o svemu tome to sam cvrsci u uvjerenju da iako nacelno jesam za dekarbonizaciju i zelenu trazniciju, da ih ovakve kakve trenutno jesu treba naprosto zaustaviti. I reci proponentima da zackome i odu doma.

    Zasto? Pa zato jer nam nude bijedu i neimastinu, redukcije energije, generalno tezak i los zivot.

    Da se razumijemo, ja nisam protiv dekarbonizacije, apsolutno sam ZA to da imamo cistu energiju, bez dima, ali na bazi trenutnih tehnologija to naprosto nije moguce bez teskih socioekonomskih posljedica.

    Zelena tranzicija ce uspjeti, ljudi ce napustiti naftu, plin i ugljen onoga dana kad nove tehnologije budu nudile nesto bolje i kvalitetnije za njihov novac. Kao sto je kompjuter zamijenio pisacu masinu. Kao sto je touchscreen zamijenio tipke.

    Dokle god toga ne bude odrzavat ce se zelene konferencije, gurati subvencije, a sve skupa ici slabo ili nikako.

    Klimatske promjene naprosto nisu dovoljno jak razlog da bi se vecinu covjecanstva, a tu mislim na Kinu i Indiju, jer EU je nevazna, natjeralo na promjene. Tek kad bude isplativo to ce se desiti.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • October 29, 2021 at 3:20 PM

    Postoji puno trejdera koji su napucali dionicu visoko nadajuci se dobrom trejdu, a sad su ipak uvidjeli da od toga nista. Kako im se od same pomisli na ikakvu vrstu dugorocnosti dize kosa na glavi tako prodaju pa makar i s gubitkom, samo da ne bi netko izasao prije njih. Neka prodaju. Sto prije to bolje.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • October 29, 2021 at 11:54 AM

    Problem s brodarima je sto nisu Tesla.

    On uspjesno prodaje maglu buducih nevjerovatnih ocekivanja, osvajanja svemira, istrazivanja ruda na planetu Kriptonu 2049 i sl. I to se sve uracuna u cijenu danas, i jos prenadupla triput.

    A ovdje ni CnB ne pomaze.

    Jer se brodari smatraju nekim reliktom 19.st.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • October 28, 2021 at 9:43 PM
    Quote from mitkko
    Quote from Marielena

    Mislila sam na to da uposlenost flote nece nikada biti 100%, jer brodovi moraju ici na remont. Dok su na remontu ne rade.

    Upravo to ti i ja govorim - 90% je uposlenost za preostale dane, nakon sto se iskljuce dani dokovanja.

    To je stvarno pitanje gdje si pozicioniran i za koju cijenu hvatas teret. Tzv. operativno poslovanje. Ne procijenis uvijek najbolje. Drago mi je vidjeti rast prosjecne vozarine koji je lagano ubrzao u rujnu. Sad smo ispratili jos bolji listopad. Idemo dalje.

    Mada kad pogledam ovaj column chart s usporedbom uposlenost flote Atpl naspram svjetskog prosjeka mislim da znam zasto je Atpl prije imala znatno vecu, a sad je pala: guraju se na spot. Spot je veci, ali je nesigurniji. I imas manje dana uposlenosti.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • October 28, 2021 at 5:22 PM

    Znaci oko 20-21k prosjek za q4?

    Koliko bi to bila dobit ako racunamo s recimo 20.500 prosjek?

  • DRY BULK

    • 5. Element
    • October 28, 2021 at 9:30 AM

    200 DMA su kratkorocna do srednjerocna gibanja. Ono sto je ovdje zanimljivo je ono sto ce biti 2023-2024. Jednom kad svi zakurblaju, bez korone, bez ustezanja, bez nestasica.

  • DRY BULK

    • 5. Element
    • October 28, 2021 at 6:47 AM
    Quote from Burza2021

    ako je petak plus

    Burza mora prije reagirati u plus

    Mene su bar tako učili

    Kolega, ova burza radi CnB metodom.

    To samo u Americi uracunavaju stotina miliona vozila, svemirska istrazivanja i kopanja ruda na Marsu koja ce Tesla ostvariti do 2056.

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • 5. Element
    • October 26, 2021 at 7:00 PM

    Teska smecovina, prevara megagigantskih razmjera. Jedino sto mogu reci je svaka cast prevarantu. Bravo!!

  • DRY BULK

    • 5. Element
    • October 25, 2021 at 9:55 PM

    S obzirom da se ozbiljnije kolicine novogradnji ocekuju, i to tek mozda, u 2024, mislim da cemo sad kvartal za kvartalom gledati sve vecu dobit na bulkerima.

    Mozda grijesim, ne znam, ali ne dam...

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • 5. Element
    • October 25, 2021 at 9:53 PM

    800-900k kn. Ovisno o cijeni na burzi.

    Ali mislim da prava stvar tek dolazi.

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™