1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Forum
  1. Dionice.NET
  2. Flight

Posts by Flight

  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 94
  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Flight
    • August 17, 2021 at 3:46 PM
    Quote from maratonac

    Pozitivno je to što se pojedinci ne mire samo tako s pljačkom nego ipak pokušavaju "spasiti" svoj uloženi novac. U svakom slučaju pokazuju karakter da su spremni boriti se bez obzira na konačan ishod. Iznenađenja su uvijek moguća kao i u sportu. Nitko se ne bi trebao predavati unaprijed, bez borbe...

    Da su pojednici pokušavali spasiti svoj kapital onda ne bi špekulirali na dokap i preuzimanje. Tim više jer su prethodno višekratno bili upozoreni putem javnih medija i objava iz Predstečajne nagodbe i poslovanja na burzi... ne upitnost vremenske neograničenosti poslovanja. Svi smo pametni i sve znamo gledajući u retrovizor. Kod ulaganja i općenito u životu treba znati gledati unaprijed i formirati realna i racionalna očekivanja. Ili barem to pokušavati činiti i ne biti u krivu.

    Što se tiče pravosudnog "karanja". Sud ne radi na principu... moj gubitak nekome je dobitak i slično. Pogotovo kada su u pitanju poslovni i komericjalni odnosi, ulaganje i zaštita ulagatelja.

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Flight
    • August 17, 2021 at 2:45 PM

    Ok, evo priznajem iznosio sam čiste neosnovane špekulacije.

    Kad završi proces i sud upiše ili ne upiše skupštinske odluke onda ćemo vidjeti kako se sve skupa odigralo i tko je špekulirao, a tko naklapao.

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Flight
    • August 17, 2021 at 2:00 PM

    Ne znam što će biti, al ne očekujem ništa posebno. Ustvari očekujem da njihove tužbe budu odbačene i da se odluke upišu u sudski registar i nakon toga provedu kako je bilo planirano. Pa svako malo imaš sličnu situaciju oko dokapa, pa sud to sve gotovo redovito odbaci i ono što je upisano ostavi kao da je uklesano u kamen. Problem bi bio da sud upiše nešto protuzakonito, al obzirom da su akteri dokapitalizacije sami prirpremali "teren" i sudionike za cijeli posao, malo je vjerojatno da su učinili nešto značajno, a protuzakonito, što bi sad priiječilo upis donesenih odluka u sudski registar. Nikada ne smetnite s uma da su odluke donijeli dioničari odnosno kvalificirana većina njih, a ne uprava, NO, vlasnici dugova, prava i slično. To što se "neki drugi dioničari bune" i osporavaju odluke skupštine je njihovo pravo, al to sudu nije prioritet u odlučivanju. Već da su sve odluke donesene sukladno Zakonu i da se nastoji zaštiti interes društva. A očito se dokapom to čini.... u smislu vremenske neograničenosti poslovanja i ostalog.

    Očito regulatorni okvir koji štiti interese manjinskih dioničara jest manjkav i nije adekvatan trenutku ni vremenu, ali o tome sud prilikom upisa odluka u registar, neće odlučivati. O tome odlučuju političari odnosno mi sami, birajući ih u parlament. Pa drugi puta kad pojedinici budu tvrdili da oni o ničemu ne odlučuju... na izborima.... i tako to... znamo priču.

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Flight
    • August 17, 2021 at 1:52 PM

    harpun

    Al to ne znači da se dokap neće nastaviti. Oni će to nastaviti pobijati, a dokapitalizatori će nastaviti sa dokapitalizacijom. Zašto? Pa jer je to volja odnosno odluka kvalificirane većine dioničara kojom se nastoji štiti interes društva.

    Pravo je pitanje zašto su dioničari glasali tako kako su glasali, al sud se u načelu ne bavi procjenom pojedinih interesa nego zakonitošću donesenih odluka.

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Flight
    • August 17, 2021 at 1:31 PM

    Opet "utjeha kose"... moguće je da pobija, al malo je vjerojatno da će u tome uspjeti. Možda su jedan ili dva takva slučaja bila do sada, u povijesti sudovanja dioničara u RH vis a vis poništavanja upisanih odluka. Mislim da je mala vjeojatnost da se dokap ne završi kako je planirano, a onda eventualno nezadovoljni mogu pokretati ili nastavljati postupke ako procijene da im se to isplati.

    Skupština dioničara je donijela takve odluke kvalifiicranom većinom, a to što neki dioničari smatraju da su time oštećeni nije nešto što bi 'per se' spriječilo dokap. Sud se najčešće ne bavi zaštitiom interesa dioničara društva nego zaštitom interesa društva. Osim ako negdje nisu izravno i grubo povrijeđena prava dioničara što nije u skladu sa zakonom. Znam da većina misli da su najprije smanjenjem pa kasnijim dokapom povrijeđena njihova prava, al to onda treba i dokazati odnsono iznijeti dokaze pred sudom. Sud to ne radi po službenoj dužnosti, a upis odluka skupštine - radi.

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Flight
    • August 17, 2021 at 12:21 PM
    Quote from Philidor

    Trgovina sigurno ne može početi prije upisivanja povećanja temeljnog kapitala odnosno novih dionica u sudski registar - što nije provedenk. E sad, iz izvatka je vidljivo da je uložena žalba protiv rješenja kojim je provedeno smanjenje temeljnog kapitala pa je sasvim moguće da se u vezi s tim postupkom potencijalno može oduljiti upis novih dionica (npr. određivanjem privremene mjere - što bi također u slučaju donošenja rješenja trebalo biti zabilježeno).

    Žalba?

    Iz perspektive suda i upisa dionica žalba očito nije odgodila upis odluka u registar nadležnog trgovačkog suda. Obzirom da je temeljni kapital smanjen odluke se upisane i provedene. Žalba je tu potopuno nebitna jer rješavanje žalbe može trajati godinama. Vjerojatno u procesu dokapa očito neku riječ treba reći i neke agnecije vis a vis koncentracije i slično pa to odužuje sam postupak dokapa.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Flight
    • August 17, 2021 at 11:08 AM

    looserst

    Ja se ne bih baš složio s tobom. Neki tamo bivši stalno se grlate i g(r)a(k)ću iz straha da netko ne otvori neki njima dvojben i suspektan fascilkl i okrene pilu naopako. Nešto u stilu.... napad je najbolja obrana. I "JA" znam najbolje.... svi ostali su levati.

    Al to su zaista iz perspektive novih dioničara i budućeg dokapa.... tempi passati.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • August 17, 2021 at 9:55 AM
    Quote from gigic23

    Malo o likvidnosti

    Likvidnosti koga? čega?

    Likvidnosti dionica kompanije na burzi, likvidnosti u poslovanju same kompanije, likvidnosti na tržištu rasutih tereta?

    Na koje se vremensko razdoblje odnose podaci na tom grafu? 6 mjeseci, godinu dana, od početka godine?

    Jasno je meni o čemu ti pišeš, al onda pojasni na koje razdoblje se točno podaci odnose i što oni zapravo pokazuju. Napiši neku svoju interpretaciju, usporedbu, štogod. Što će se recimo događati kad se JDPL dokapitalizira, hoće li recimo likvidnost u trgovanju na burzi ATPL porasti, smanjiti se, ostati ista... i sl. I o čemu ta likvidnost uopće ovisi? Ja bih to jako volio razumijeti i znati i čuti neka izdvojena mišljenja.

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Flight
    • August 17, 2021 at 9:28 AM

    Može trajati, ali neće trajati.

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • Flight
    • August 16, 2021 at 2:13 PM
    Quote from gigic23

    VAŽNO je da su se VELIKI GURUI ZSE i mali gurui dry bulka ponovno poceli ukrcavati, nakon prethodno završenih ukrcaja - iskrcaja, a pri tome poštujući epidemiološke mjere :) 8) =O 8o :S <3

    Koji to?

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • August 16, 2021 at 1:12 PM
    Quote from Parica
    Quote from Flight

    A to može značiti da će ovakva situacija još potrajati tjednima.... ako namjeravaju izaći do kraja na ovim razinama. Uzimajući u obzir trenutnu likvidnost i interes.

    Koliko ja pratim, a pratim dosta aktivno...oni vjecno prodaju, ali postepeno i obzirno...5-10 dana intezivno prodaju, pa ih mjesec dana nema na asku i tako u krug...od sljedeceg tjedna ocekujem njihovu smanjenu aktivnost...

    I?

    To ne mijenja činjenicu da će nas još pratiti tjednima ako ne i mjesecima. Bolje bi bilo da istresu što imaju, ali neće... nažalost nema trenutno nigdje značajniije trgovine pa tako ni na bulk brodarima. Više je razloga za to, al nećemo sad spekulirati. Generalno tu očito ima više robe nego se prvotno mislilo i očito će status-quo potrajati barem dok se nešto ne počne događati s druge strane Atlantika.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • August 16, 2021 at 12:47 PM
    Quote from Parica

    Popovi ne prodaju.

    Prodaje CROS koji ima otvoren racun u ZABI (br.9 u TOP 10) i to na nacin da prebacuje po 5tis kom na svoj/CROS racun koji se ne vidi u TOP10 i s njega onda prodaju..i to rade vec, barem 2 godine, do sada su izasli sa 100k komada (tu negdje mozda i vise) i trenutno imaju manje 20k komada...jos malo i vjecni kocnicar odlazi u povijest...

    A to može značiti da će ovakva situacija još potrajati tjednima.... ako namjeravaju izaći do kraja na ovim razinama. Uzimajući u obzir trenutnu likvidnost i interes.

  • JDPL (Jadroplov d.d.)

    • Flight
    • August 16, 2021 at 9:38 AM
    Quote from deny_09

    Mitkko,

    koliki je najniži iznos, ako se smije znati.

    To je i mene zanimalo?

  • OPTE (OPTIMA TELEKOM d.d.)

    • Flight
    • August 16, 2021 at 9:32 AM
    Quote from MickeyM
    Quote from verdi

    Ug ima tužbu u Bosni za monopol. Zaboravio sam kako se linka sa mobitelom pa ako se nekom da ima u nezavisne novine com.

    Kolega verdi, jeste na ovaj članak mislili

    https://www.nezavisne.com/novosti/drustv…jeta-BiH/675555

    Sinek, to ti nema nikakve veze sa Optimom. Gleda se da li Optima odnosno njezino stjecanje i eventualno pripajanje ima neki utjecaj na koncentraciju u BiH. Obzirom da Optima nema lokalne podružnice (osim u SLO, a i ona je u mirovanju) i ne posluje u BiH, utjecaj je nula. Puno filozofiranja ni za što.

  • HPB (Hrvatska poštanska banka d.d.)

    • Flight
    • August 15, 2021 at 2:57 PM
    Quote from abbadon

    jedinu potencijalnu prijetnju u bližoj budućnosti vidim ako se ubrzo ne nađe kupac za Croatia Banku da će biti pripojena HPB-u i to će znatno utjecati na fundamentalne pokazatelje

    Mislim da neće ili ne bi…. obzirom da je aktiva Croatia banke cca 7% aktive konsolidirane HPB. I da Croatia banka nema propisane neke kapitalne zahtjeve koje ima HPB kao sistemski znacajna kreditna institucija. Zapravo bi pripajanje bio dobar šut u stražnjicu HPB-u da se približi i u dogledno vrijeme premaši aktivu od 30-tak miliardi kuna. Croatia je posljednjih godina otpisala većinu loših plasmana, pa iako nije super-kapitalizirana nema vise velikih dubioza koje bi mogle utjecati negativno na rezultat.

    Nisam siguran da će Croatia u HPB, ali ako se to i dogodi ne mislim da bi to HPB-u napravilo ikakav problem.

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • Flight
    • August 8, 2021 at 12:07 PM

    Ni ja to ne razumijem. Neki su si tu isplanirali nizak ukazak, visok izlazak iz ATPL i sad se cini da strategija nije upalila. Ljude to cini nervoznima i pokazuje sav sjaj i “bijedu” njihovih karaktera. Neke dionica uopće ne zanima, pa ne podnose da je fokus skrenut s njihove uzdanice. Svatko ima neku svoju priču. Ono sto je bitno je da se izgleda mijenja ciklus iz sideways u uptrend i da će po svemu sudeći ovdje biti štofa i za špekulante i za dugoročne. Ono sto je moja procjena jest da se opcenito radi o manje rizičnoj prici od lokalnih bulk priča s obzirom na volatilnost vozarina i profitabilnost kompanije. Al neću se ponavljati…. da se opet pojedinci i pojedinke ne uzjogune i ne počnu sa “podjebavanjima”.

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • Flight
    • August 8, 2021 at 9:38 AM

    I ja sam na Dlkv imao samo javne informacije i tekstove iz medija koji su jasno sugerirali da slijedi šišanje. I jasno sam naveo što se.pricalo u kuloarima. Svi su to znali ili mogli znati jer se doslovno pricalo po kavama. Ti si po tko zna koji put navlacio vodu na svoj mlin i izvisio.

    Ja to pitanje ne bih ni povlačio da me ne znam po koji put objesno ne napadas kao člana foruma i insinuiras kojekakve gluposti.

    I sad sam ja kriv koji sam ti korektno ukazao na rizike i moguće scenarije, a nisi ti kriv koji si nerazumno mene nastojao diskriminirati i 'ovdje' prikazati kao neznalicu i budalu?!

    Ok, nek sam ja budala, al bome nagrada za neznalicu će ovaj put kao I gotovo svaki puta - pripasti tebi. No hard feelings...

    Rekao sam ti i ponoviti ću ti posljednji puta, ako imaš kakvih problema sa mnom da mi se javiš na prajvat. Međutim očito je da ti to.neces niti želiš. Ja ti drugačije nažalost ne mogu pomoći. Za sve ostalo tu je moderator.

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • Flight
    • August 8, 2021 at 9:30 AM
    Quote from 5. Element

    Ni ja ne vidim razloga da se kad ja napisem da 20ak mil kn dobiti, sto ce valjda biti ove godine, predstavlja P/E=20, ne kaze "da, u pravu ste, to je stvarno tako". Jer to jest stvarno tako.

    Dokle god se na ovu jednostavnu i istinitu konstataciju odgovara s kilometarskim plahtama, a ne s jednostavnim prihvacanjem te cinjenice, to sugerira da se ovdje ima problem s cinjenicama.

    A ne samnom ili s nekim tko samo prenosi cinjenice.

    A što je bitan rezultat ove godine?

    Pa tko je sredinom prošle godine mogao tvrditi da će se vozarine na bulku prosječno pouzdano udvostručiti?

    To nisu čak znali ni "industry insideri" jer da jesu ne bi onda upravljači ATPL zaključali pola flote na vozarinama znatno nižim od tekućih spot vkzarina.

  • SPAN (SPAN d.d.)

    • Flight
    • August 8, 2021 at 7:18 AM
    Quote from Hrx84

    Samo hoće li ipo biti po dobroj cijeni ili po p/e 50.

    Danas je takvo vrijeme da dobrih cijena nema. Svaka it tvrtka odmah vrijedi milijarde

    Inicijalni valuacijski parametar koji nam je poznat su prihodi, trend rasta prihoda i operativna dobit (Ebit i Ebitda). Dakle, tu se mogu povuci jasne usporedbe sa kompanijama iz branše. Iako ERNT nije izravno usporediva, jasno je da je iz iste branše i da SPAN-ova inicijalna valuacija ne smije premašiti trzisnu valuaciju ERNT. Osim ako postoje čvrsti i vjerodostojni argumenti da kompaniji slijedi vrlo intenzivan rast poslovanja. Nešto kao sto se od 2017. godine naovamo događalo na MRUL (Meritus ulaganja). Kao i da postoji menadžment koji je spreman za novu stepenicu u izgradnji i širenju kompanije.

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • Flight
    • August 8, 2021 at 7:01 AM
    Quote from StatusQuo
    Quote from Flight

    A po čemu je taj vas Naim “vjerodostojan” procjenitelj buducih događaja?

    I zašto većina populusa ovdje u nedostatku argumenata svodi raspravu na osobnu razinu, a ne bavi se temom i procjenom trenutnog i buduceg poslovanja?

    Znaci, “tamo” možete pozivati korisnike da daju subjektivne procjene i skrivate im identitete, a ovdje idete đonom na korisnika jer se njegovo misljenje ne uklapa u vase planove i ocekivanja? Zanimljivo.

    Nažalost (ili na sreću) niti o Naimu, a niti Flightu ne ovisi buduće kretanje cijene ove dionice, već o kvalitetnoj i dobroj procjeni i stvarnim događajima koji će ili neće uslijediti. Zato očekujem da i ovdje sto prije pokrenete sličnu anketu i sučelje za procjenu i da pritom budete vjerodostojni, a ne maliciozni.

    Cek ti to sam sebe diskreditiras s tim zakljuckom po cemu je taj vas Naim "vjerodostojan" procjenitelj buducih dogadjaja?, pa svi starosjedioci foruma pogotovo optime znaju vrlo dobro da je Flight nasljednik Naima odnosno da si to ti jos je i zabiljezeno u Ban listi da bude za vjerodostojniju potvrdu da neki novi ne bi mislili da netko to izmislja pa mi uopce nije jasno da sam sebe na taj nacin diskreditiras cemu to?

    To sta ti je kolegica izvadila je tvoje misljenje o vlasnicima koje vecina barem donekle zna koji su stariji o odnosu i nastanku TPNG kako si i sam naveo u detalje ocito postoji razlog zasto se TPNG uvijek trzila s diskontom bas radi tog rizika odnosa s vlasnicima, a to ce uvijek bit i ostat dio sadasnje i buduce racunice i valuacije dionice TPNG,, neki novi klinci taj faktor mogu lako zaboravit o ponasanju vlasnika, to sta ti sada mislis da je sektor investibilan, a vjerovatno i je kao i sve povezano s brodovima pa si sad taj faktor odlucio zanemarit jer ti odgovara pa je sad kod transparentnosti bitnije ljepo izvjesce i detaljcici, a manje bitno sta ocekivat od nepostenih vlasnika koji imaju svoju kronologiju odnosa s malim dionicarima, cijena ce uvijek u odredjenoj mjeri pratit rezultat i ocekivanje neovisno o pisanju, ali kao i kod ATPL tako i kod TPNG uvjek ce postojat jedan diskont ovdje zbog nepostenih vlasnika, kod atpl zbog netransparentnosti, samo transparentnost uvijek mozete popravit i ima manju stetu na diskont valuacije dionice dok los glas zbog svojih postupaka ne mozete nikad i tu je ipak velika razlika.

    Display More

    Ja tvrdim da pišeš gluposti i neistine i da konstantno insinuiras. Pokušao sam biti korektan, ukazao na svu problematiku ulaganja, al očito se ne isplati “bacati biserje pred svinje….”

    Ako me sjećanje ne vara, slično ovako si pisao i kad smo imali raspravu oko DLKV. Uvjeravao mene i javnost da sam ja manipulant i da falsficiram priču oko namjera imatelja duga i ekipe koja ga je otkupila.

    Svi znamo sto se kasnije dogodilo i kako je priča završila za manjinske ulagače. Uglavnom, dobro je korisnik Marin83 naveo: kao i većina ostalih nisi se udostojio ni procitati izvještaj, a došao si ovdje docirati i kao i obicno pisati gluposti.

    Nažalost, ovdje postoji jedna skupina koja se međusobno domunđava po prajvat dijelovima foruma a koja misli da dogovorno “ispod stola” može manipulirati objavama i pisanjem po forumu i promovirati isključivo vlastite investicije. I čim se netko pojavi s drugačijom pričom krenu pokušaji diskreditacije i napadi ‘Ad hominem’.

    Obzirom na veličinu tržišta, ima prostora za sve dionice i sve ulagače i ne vidim nikakav razlog za ovakva postupanja.

  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 94
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options