1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Flight

Posts by Flight

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • Flight
    • January 21, 2021 at 2:40 PM

    Najzanimljviji su likovi koji u nedostatku vlastitog habitusa prebrajaju krvna zrnca, a još gori oni koji stalno broje tuđi novac u tuđem novčaniku....

  • SLRS (Solaris d.d.)

    • Flight
    • January 21, 2021 at 2:29 PM
    Quote from xdado

    Zašto bi riskirali sa elaboratom koji teško da bi navukli ispod 500 kn a da se to ne da pobiti kada su se evo sami dioničari zakopali. Još 8 dana sa trgovanjem do kraja drugoga mjeseca i lijepo mogu opet sazvati, ovaj put po prosijeku. Trenutno je u 12. i 1. mjesecu prosjek 461 kn na 668 istrgovanih dionica sa 12 dana trgovanja. 12, 1. i 2. mjesec imaju 59 trgovinskih dana.

    Jašta. Al pobijanje elaborata je ionako ćoškav posao... Mjerenje kvadrture kruga.

  • OPTE (OPTIMA TELEKOM d.d.)

    • Flight
    • January 21, 2021 at 2:27 PM
    Quote from sasab

    Evo netko pocistio 18K u šutu, mora da se i njemu, njoj svida Audi

    Nemojte pretjerivati s količinom... ^^

    Bit će da brani Ingru, a možda i BTC?! =O

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • January 21, 2021 at 1:47 PM
    Quote from DiAbLeRo

    Šteta što kaljate uspomenu na Stjepana Filipovića, ne treba vam to.

    Ontopic: na slijedećem linku se nešto više govori o onome o čemu sam pisao u prethodnom postu. "In its latest weekly report, shipbroker Allied Shipbroking said that “this was another impressive week for the dry bulk newbuilding market, with buying appetite seemingly being refreshed, reflecting the enhanced sentiment and the improving fundamentals.... The rising momentum noted in freight rates, the healthier overall balance between demand and supply and the hope that a major part of the pandemic implications have now been passed, have all seemingly contributed to the revival in interest for new orders. We expect to see more activity take place in the coming weeks, given that we are still riding off the positive overall trend. On the tanker side, things were much quieter last week, following the subdued interest that has been noted of late. Here, things were slightly different, as buyers are not yet confident that demand will bounce back relatively soon, while prices are not yet attractive in the eyes of most”.

    I ovo je odraz očekivanja u budućnosti, jedan segment up, drugi down.

    https://www.hellenicshippingnews.com/ship-owners-lo…-bulk-carriers/

    Vidim da niste primijetili da za dry bulk komentare i sve povezano sa sektorom odnedavno imate posebnu temu pa bih vas javno zamolio da to prenosite tamo i ne kaljate temu posvećenu isključivo Atlantskoj plovidbi.

    DRY BULK bez cenzure

  • SLRS (Solaris d.d.)

    • Flight
    • January 21, 2021 at 1:12 PM
    Quote from Zlatek
    Quote from Flight

    Zlatek

    A ja mislim da ćeš ti s takvim mindsetom i ponasnjem popusiti lovu ako se i dalje nastavis češljati dok “selo gori”.

    Eto, bio si upozoren! Over and out.

    Aha, znači moj mindset je pogrešan?

    Ili je pogrešno to što se dozvoljavaju takve stvari, koje ti, kao što vidim, podupireš, a napadaš mene koji sam "ispravan".

    Ajde, neka znamo tko je na kojoj strani pravde i zakona!

    Display More

    Nisi ti ispravan nego si vidi mi se naivan. Ako te netko ne želi, ne možeš ti promijeniti njegovo mišljenje ako on odlučuje o tome. Ja podupirem slovo zakona, a zakon je propisao način povlačenja dionica i što je potrebno za to. Zakon se ne miješa u vrijednost, već to prepušta procjenitelju odnosno revizoru. Al poanta je ta da ti nećeš izgubiti dionice već ćeš izgubiti neka prava iz njih. Na svakom je ponaosob da procjeni što mu se više isplati i kakvu će odluku konačno donijeti.

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • Flight
    • January 21, 2021 at 12:27 PM

    @giga_ljiga

    Ako hoćeš da dionica raste, onda moraš kupovati i dizati cijenu. Vrijeme prazne priče o pozitivnom outlooku i očekivanjima je prošlo, a nadobudni više nema love ni "preparirani kožuh" da pegla vaše interne igrice. Prema tome, sve je jasno, lovu na sunce i lupaj po asku. Sve ostalo je brbljanje u prazno i pjev crknute ševe.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • January 21, 2021 at 11:56 AM

    Jedino ovdje sitni paraziti koji čuvaju vlastitu foteljicu konstantno uvjeravaju eter i prisutne u nešto za što ih kontinuirano u stvarnosti demantira. Sad kad su Hanfa i tržište učinili svoje i izbile grlatima i nadobudnima dionice iz ruku, sad se svi međusobno gledaju u očekivanju čuda u Mrduši Donjoj. Baš me zanima koji će biti sljedeći "zec iz šešira"...

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • January 21, 2021 at 11:12 AM

    Nisam se ja ništa pogubio, ja nikad ne bih stavio bi stavio lovu u firmu gdje ekipa siše firmu iznutra i pokušava zadržati kontrolu nad "santom leda koja se iz godine u godinu topi". Vidjeli smo primjer jednog nadobudnog koji je unutra utukao milijune, a sad ih pokušava spasiti. Kad naiđeš na osinje gnijezdo, onda ga zaobiđeš, a ne guraš nos ili jezik unutra da provjeriš kakav je zrak, a još manje ga nosiš kući i spašavaš mu "starosjedioce" odnosno brodolomce.

    Ti koji su dokapitalizirani, danas imaju flotu od 30, 50 pa i više od sto brodova. I oni znaju raditi posao s bulk brodovima i korisititi sve blagodati vlasničkog i dužničkog financiranja za razliku od lokalnih koji su čuvali gnijezdo, dok ga "starosjedioci" nisu oglodali do kraja.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • January 21, 2021 at 10:56 AM

    Svih likvidnih iznad 300 mil. USD kapitalizacije i to uđuture, a ne stock-picking. Jer oni kad kratkoročan trend promijeni smjer imaju likvidnost, a ovdje se možeš slikati s dionicama i otisnuti ih u hard copy i objesiti na zid za uspomenu. Nije to problem samo ATPL, već svih izdanja koje ne kupuju institucionalci lokalno.

    Ne volim ti ja priče gdje Janko i Marko kreiraju tržište ili nešto što bi to trebalo predstavljati. Kod nas, iz mojeg iskustva, isplati se jedino u kompanije koje imaju potencijal da budu preuzete. A to je nešto telekomunikacija, turizma i prehrane odnosno retaila. Sve ostalo je za dnevno igranje i tu i tamo lovljenje nekog dugoročnijeg trenda.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • January 21, 2021 at 10:22 AM

    Je, je uvijek ista FOMO priča.

    Ima brodara vani daleko likvidnijih, većih i poslovno stabilnijih. Za okladit se.

    Nek oni nama slobodno pokažu ili pojasne svoje namjere i očekivane rezultate svoje strategije. Pa ćemo ili ćete vi i manje zaraditi.

    Nisam vidio da je Kulaš uzeo kredit u banci, pa i kineskoj ili od frenda u upravnom odboru i kupio milijun, dva kuna dionica da svojim primjerom pokaže da će ovaj puta stvarno biti drugačije.

  • ADRS (Adris grupa d.d.)

    • Flight
    • January 21, 2021 at 10:17 AM
    Quote from plavi01

    ako vrijednosti koje naša tvrtka promiče nisu na najbolji način zastupane, odlučili smo istupiti iz te udruge – poručili su.

    a kako su zastupani mali dioničari adrisa za to adris nije briga i uzimaju samo sebi

    Pa nije lijepo u društvu pisati o vlastitoj močvari kad se možeš za potrebe dnevno-političkih igrica baviti tuđom.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • January 21, 2021 at 10:03 AM
    Quote from Manu
    Quote from Flight

    To možda ima smisla kad imaš 50 ili 100 brodova pa 20 ili 30% flote želiš zanoviti. Ovo što oni rade je kockanje s idejom da će ovaj put biti drugačije. Do sada su svaki put u toj svojoj procjeni, pogriješili. Odnosno nisu imali dobru procjenu.

    Brodarstvo je inače kocka. Vjerojatno je krajnji cilj otvaranje prostora za pomlađivanje flote. Inače indeks kretanja nava zaostaje za indeksom vozarina pa to izgleda i poprilično racionalno. Uz napomenu da je tajming za prethodna tri broda bio još i bolje pogođen jer se u međuvremenu nav ponešto oporavio.

    Ne znam kako to možeš tvrditi kad ne znaš uvjete SL back aranžmana. Ne znaš po koliko su brodovi prodani, a ni pod kojim su uvjetima uzeti ponovno u najam. Svi skupa možemo samo nagađati o uvjetima, pa čak i razlozima. Pored zanavljanja flote oni su ne tako davno imali ozbiljnih likvidnosnih problema, ako se sjetimo odustajanja od nekih projekata i blokade računa.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • January 21, 2021 at 9:44 AM
    Quote from Manu
    Quote from Zelengora

    Prodaja brodova nema pozitivnog objašnjenja.

    Ako BDI naraste, rastu i najmovi brodova na svjetskom tržištu.

    Znači da je taj potencijalno veliki profit prebačen na banke.

    Ne bi smjelo biti. U tom slučaju bi i gubitak zbog mogućeg pada vozarina bio prebačen na banke a banke to sigurno ne žele. Najamnina broda bi trebala biti nepromjenjiva za razdoblje od 5g obračunata prema trenutačnoj vrijednosti imovine minus procijenjena rezidulna vrijednost nakon 5g uz primjenu današnjih kamatnih stopa. Inače baš i ne bi imalo smisla. Umjesto glavnice+kamata za kredit plaćat će fiksan najam broda. Po meni ovo je uzimanje long pozicije na vozarine.

    To možda ima smisla kad imaš 50 ili 100 brodova pa 20 ili 30% flote želiš zanoviti. Ovo što oni rade je kockanje s idejom da će ovaj put biti drugačije. Do sada su svaki put u toj svojoj procjeni, pogriješili. Odnosno nisu imali dobru procjenu.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • January 21, 2021 at 9:32 AM

    Ajoj, opet Nadalina priča za preživjele na frontu. Baš me zanima gdje će oni skucati lovu za bilo kakav novi brod u bilo kojem aranžmanu i koliko će im to pomoći da još brže potonu. Batala kažeš, batali ti to jer niti nekretnine niti upravljanje flotom njima ne ide jer nemaju više s čime upravljati. Spala knjiga na par slova.

    Cijena je tamo gdje jest jer je firma defacto preuzeta od strane vjerovnika dok dioničari pokušavaju spasiti što se spasiti da.

  • INGR (INGRA d.d.)

    • Flight
    • January 21, 2021 at 9:19 AM

    Pa ja mislim da ne zaslužuje niti gledanje jer se tu realno i nema što gledati osim friziranja rezultata, booka kroz navodno restrukturiranje i trgovine u kojoj odabrani pojedinci jedni drugima prebacuju dionice mimo očiju javnosti. Ja tebi, ti meni, dok ne naleti neki treći.... i tako u krug. Moraju samo paziti da od silnog kruženja ne dobiju vrtoglavicu. Ili ne daj Bog sami sebi prodaju dionice.

    Inače, ako već toliko voliš gledati i izigravati voajerskog tehničara slobodno se zagledaj u prošlost pa ćeš vidjeti da je Ingra bila i preko 400 kuna, a što se od tada događalo čitaj u Mikijevom almanahu na "starim" stranicama ZSE.

  • INGR (INGRA d.d.)

    • Flight
    • January 21, 2021 at 9:04 AM

    Više taj ostvaruje na PR poslovima nego Ingra prihoda godišnje. Očito mora poduprijeti vlastiti PR glede Ingre, jer prilično je jasno da je to jedino što drži dionicu na ovim razinama. I priča o potencijalima koja se naravno nikad ne ostvari... za rubriku legende i mitovi.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • January 21, 2021 at 9:02 AM
    Quote from Zelengora

    Prodaja brodova nema pozitivnog objašnjenja.

    Ako BDI naraste, rastu i najmovi brodova na svjetskom tržištu.

    Znači da je taj potencijalno veliki profit prebačen na banke.

    A što ti govori?

  • PODR (Podravka d.d.)

    • Flight
    • January 20, 2021 at 9:56 PM
    Quote from Ledica
    Quote from Flight

    Ne radi se tu kolegice Ledica o tome sto Podravka ima ili nema nego širenju asortimana i palete brendova odnsono o prodaji i stvaranju vrijednosti kroz stvaranje i preuzimanje brendova.

    Meni je osobno Ledo uvijek prvi izbor i za sladoled i za smrznutu hranu. Taj prvi izbor ima svoju cijenu jer znaci ugkavnom očekivanu razinu kvalitete i onaj “x” faktor koji može značiti čak i reminiscenciju na djetinjstvo. Jel tko od nas nije obožavao ljeti Snjeguljicu, Rumenka, Kornet i čašicu, ledolinu i slične proizvode. Složena je to priča i mnogo kompleksnija od toga sto Podravka ima ili nema u asortimanu.

    Ja sam iz razumljivih razloga napustila Ledove brendove i smrznuto povrće kupujem od Podravke ( kupujmo hrvatsko !!! ) ,sladoled smo prestali konzumirati jer je prepun nezdravog šećera , a ribu jedemo svježu Cromaris.

    I baš nam je super, ništa nam ne fali. 😀

    Na svu (ne)sreću nemaju svi “kućnog zatvorskog čuvara”! 😁

  • PODR (Podravka d.d.)

    • Flight
    • January 20, 2021 at 9:22 PM

    Ne radi se tu kolegice Ledica o tome sto Podravka ima ili nema nego širenju asortimana i palete brendova odnosno o prodaji i stvaranju vrijednosti kroz stvaranje i preuzimanje brendova.

    Meni je osobno Ledo uvijek prvi izbor i za sladoled i za smrznutu hranu. Taj prvi izbor ima svoju cijenu jer znaci uglavnom očekivanu razinu kvalitete pa sve do onog “x” faktora koji može značiti čak i reminiscenciju na djetinjstvo. Jel tko od nas nije obožavao ljeti Snjeguljicu, Rumenka, Kornet i čašicu, ledolinu i slične proizvode. Složena je to priča i mnogo kompleksnija od toga sto Podravka ima ili nema u asortimanu.

    Ja sam osobno probao neke Sparove sladolede i oni zaista nisu loši, al kad vidim na sladoledu Magnum, Haagen-Dazs, Cart D’ Or ili King odnosno Ledo točno znam o kakvom se proizvodu radi i koje kvalitete. Ti brendovi imaju tradiciju, kvalitetu, originalnu i prepoznatljivu recepturu i okus, i najvažnije - svoju publiku odnosno tržišni udjel. Sparov generički sladoled to nažalost nema iako može biti izvrsnog okusa.

  • SLRS (Solaris d.d.)

    • Flight
    • January 20, 2021 at 6:22 PM

    Zlatek

    A ja mislim da ćeš ti s takvim mindsetom i ponasnjem popusiti lovu ako se i dalje nastavis češljati dok “selo gori”.

    Eto, bio si upozoren! Over and out.

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™