1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Flight

Posts by Flight

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Flight
    • January 24, 2021 at 4:44 PM
    Quote from Marielena
    Quote from Flight

    Nema nažalost nikakvog cuda ako je članak istinit odnosno vjerodostojan. Nedostaje kapitala, a onome tko drži dug to ide kao naručeno.

    Još nisam čuo logičan odgovor na pitanje zašto su mirovinci prodavali ako će kasnije navodno u konzorciju sudjelovati u preuzimanju firme?

    Znaci netko može kupiti i preuzeti Konsolidator, al nakon toga se cini da će ići dokap, pa je jasno da trenutna cijena dionice odrazava vrijednost kapitala sa dokapom ili da se trenutno barem nastoji s tom namjerom kontrolirati cijena.

    Barem ja tako shvaćam to sto je napisala novinarka Poslovnog.

    A zanimljivo je i da novinarka nije htjela imenovati tu neku našu navodno zainteresiranu kompaniju.

    Pa zato jer planiraju poslije jeftinije kupiti to sto su skuplje prodali?

    Display More

    Ne. Nego ja mislim da će vjerojatno pokusati ovladati drustvom kroz dokap. Ili će najprije ovladati postojećim kapitalom pa napraviti dokap. To su sad varijacije na temu. A sad da li to znaci pro rata dokap, gdje svi mogu sudjelovati (najprije postojeći dionicari) ili defacto samo vodeći to ćemo tek vidjeti. Ako se ide na dokap po pro rata načelu onda se mora napraviti prospekt.

    Jer inače zašto bi mirovinci prodavali, pa njima bi bilo u interesu da cijena raste. Zato sam prethodno i napisao da se traže odgovori na pitanja: Koliko? Tko? I kakav je plan?

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Flight
    • January 24, 2021 at 4:23 PM

    Nema nažalost nikakvog cuda ako je članak istinit odnosno vjerodostojan. Nedostaje kapitala, a onome tko drži dug to ide kao naručeno.

    Još nisam čuo logičan odgovor na pitanje zašto su mirovinci prodavali ako će kasnije navodno u konzorciju sudjelovati u preuzimanju firme?

    Znaci netko može kupiti i preuzeti Konsolidator, al nakon toga se cini da će ići dokap, pa je jasno da trenutna cijena dionice odrazava vrijednost kapitala sa dokapom ili da se trenutno barem nastoji s tom namjerom kontrolirati cijena.

    Barem ja tako shvaćam to sto je napisala novinarka Poslovnog.

    A zanimljivo je i da novinarka nije htjela imenovati tu neku našu navodno zainteresiranu kompaniju.

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Flight
    • January 24, 2021 at 3:40 PM
    Quote from jocaAMsterdam
    Quote from tollway

    ako je tome tako, onda smo naje.... ići će to onda po kunu s obzirom na dugovanja!

    hahaha a koliko bi to onda trebala biti tržišna kapitalizacija? 25 milijuna? Na prihode 1.3 milijarde?

    daj me nemoj zaje...

    Vidiš to je dobro pitanje na koje je tesko dati konkretan odgovor. Koliko vrijedi kontrola nad tih 1,3 milijarde kuna? Al u tu računicu treba ubaciti po mojem misljenju i dug i profitabilnost (sada te u situaciji u kojoj su dugovi refinancirani i servisiraju se bez trenutnih poteškoća). Ne sav dug, već ovaj financijski i onaj iz PS. Ako se spominje i postoji namjera financijskog restrukturiranja onda je logično da bi ona trebala ići u prvom redu s ciljem jačanja kapitala. Koliko, tko i kakav je plan to su pitanja koja traže odgovor.

  • RIVP (Valamar Riviera d.d.)

    • Flight
    • January 24, 2021 at 2:57 PM

    Ma je to tako, al to je pad iz dobiti u gubitak u tom iznosu. Ne znam da li je korektno napisati da je pad 160%. Nije se ni dobit smanjila, a bome nije ni gubitak povećan pa je po meni najbolje navesti apsolutne iznose i opisati sto se dogodilo. Ako je to moguće.

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Flight
    • January 24, 2021 at 2:04 PM
    Quote from harpun

    sve već rečeno

    https://inter.capital/flash-news/ins…ed-by-6-months/

    i nešto novo

    https://www.poslovni.hr/hrvatska/samo-…-u-roku-4268827

    Neslužbeno, u razgovorima o konzorciju za Dalekovod navodno sudjeluju Končar, mirovinski fondovi i još jedna velika domaća kompanija.

    Znaci mirovinski fondovi prodaju dionice nedavno, a onda sudjeluju u razgovoru za Dalekovod?! A sto bi Končar s Dalekovodom?

    To kao da je netko s foruma poslovnog pisao i kompajlirao clanak. A ustvari je kolega harpun prenio samo ono sto je njemu bilo zanimljivo....

    Končar i mirovinci

    Tako se, primjerice, i u slučaju Dalekovoda među poslovnjacima se čuje da su u tijeku razgovori o slaganju konzorcija koji bi mu trebao omogućiti još jednu rundu financijskog restrukturiranja. Koliko god je proteklih godina kroz plan restrukturiranja u okviru predstečajne nagodbe učinjeno dosta, teret dug i dalje je veliko opterećenje.

    Neslužbeno, u razgovorima o konzorciju za Dalekovod navodno sudjeluju Končar, mirovinski fondovi i još jedna velika domaća kompanija.

    Očito ta još jedna runda financijskog restrukturiranja može imati neke veze s kapitalom ili barem dugovima kompanije.

  • RIVP (Valamar Riviera d.d.)

    • Flight
    • January 24, 2021 at 1:55 PM
    Quote from Batka
    Quote from Mark85

    Da, ali u Hrvatskoj pad nije bio 75% nego 50%, najmanje u Europi.

    O kojem padu je riječ?

    Valamar je imao pad prihoda blizu 70% (nije ni 50%, ni 75%), a usprkos značajnom pokrivanju troškova plaća od strane države i odgodi dijela financijskih rashoda, pad ebitda 80%, pad EBT 160%.

    Isto tako ima i porast neto duga (bez zadnjeg kvartala) 15% i pad prosječne cijene smještajne jedinice od 12%.

    Za približiti se rezultatima 2019, treba rast u odnosu na prošlu godinu biti >100%. Bez jake predsezone i post-sezone to nije realno očekivati. U špici su i lani svi pisali o tome kako je sve puno i praktički nema mjesta na plažama. Predsezona za sada, nažalost, ne izgleda obećavajuće.

    Al ne efektuira se i ne procjenjuje vrijednost samo na temelju jedne sezone, iako “ta” sezona može imati snažan utjecaj na procjenu.

    I da mi je znati kako to nešto padne 160%.... to valjda spada u one “male tajne velikih majstora kuhinje”.

  • ATLN (Excelsa nekretnine d.d.)

    • Flight
    • January 23, 2021 at 6:40 PM

    I onda kaj?

    “Sutra” ti unesu neku nekrentinu po procjeni i naprave s njome dokap ili ga samo najave i eto ih preko 95%. Kad igraju fer i pošteno nije dobro, a kad te istisnu za čvarke onda su krivi Hanfa, burza, Borg, i tko zna ko sve ne.

    Pa nek je upside još 20%, to ćeš lakše negdje drugdje zaraditi nego u firmi u kojoj ovisiš o volji i ponašanju najvećeg dionicara.

  • ATLN (Excelsa nekretnine d.d.)

    • Flight
    • January 23, 2021 at 4:09 PM

    Pa oni su dio ozbiljne grupe očito se ne zele ciganiti i zele prikupiti 100% vlasništva i to je to.

    Oni nisu dužni objaviti nikakve obvezne već samo dovorovoljnu ponudu.

    Vjerojatno ne bi ponudili manje u squeezu, al vjerojatno neće ni vise pa se isplati pokupiti lovu i zahvaliti se na suradnji.

  • OPTE (OPTIMA TELEKOM d.d.)

    • Flight
    • January 22, 2021 at 5:13 PM

    Optima će se prodati jer da se bas i ne proda za upravljanja HT-a, prodat će se kad HT izgubi upravljačka prava. Danas, u doba Korone, u Hrvatskoj je tesko prodati bilo sto i postići zadovoljavajuću cijenu, a pogotovo premiju. Jos kad se tome doda neizvjesnost oko regulatornih pitanja onda je zaista tesko uprti prstom u firmu i tvrditi bilo sto. Al u svim tim okolnostima koje nisu lake postoji nešto dobro, a to je da HT i Zaba nikad neće napisati ili objaviti stvarno stanje stvari dok god oni kontroliraju informacije.

    Tako da je moguce i podjednaka vjerojatnost da se firma proda “sutra” ili za nekoliko mjeseci. Upravo ta neizvjesnost stvara nervozu. U takvim slučajevima pomaze samo jedno. Kvalitetna procjena. Kad imaš vlastitiu procjenu i siguran si u nju, i kad je ona podržana slicnim transakcijama, onda je to najjaci argument i instrument kojim se možeš boriti protiv neinformiranosti. Rizici su naravno prisutni, al kroz kvalitetnu i pouzdanu procjenu oni se minimiziraju. U mjeri kojoj je to moguće postići.

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • Flight
    • January 22, 2021 at 4:58 PM
    Quote from Noiz

    Gosp Flight na vas i vaš stil pisanja sam alergičan i da sam znao da ćete se javit jer nisam znao da i ovdje "uvodite reda" nebi ni slova napisao.

    Pa napisi nešto korisno, a ne gluposti. Pišeš o vlastitim osjećajima, za to se učlani na neki forum poezije ili barem proze.

    Imaš posebnu temu na kojoj svako piše svoje misljenje oko kretanja cijene Optime, a ti ovdje davis pričom o svojem osjetljivom egu.

    Drago mi je da si moj fan. 👍

  • ARNT (Arena Hospitality Group d.d.)

    • Flight
    • January 22, 2021 at 4:55 PM

    A očito je kupac završio s kupnjom. Barem trenutno.

    U pravu si, neobičan pad. Čak ni volumen nije zanemariv iako je gledajuci ff malen.

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • Flight
    • January 22, 2021 at 4:50 PM

    Nek si se ti nama potužio, al to ti je za Opte kladionicu pa tamo dalje bacaj jadikovku.

  • ADRS (Adris grupa d.d.)

    • Flight
    • January 22, 2021 at 3:50 PM
    Quote from jack_zg

    Provizorna online računica na Laqo.hr mi je ponudila za osnovno osigurane 35% nižu cijenu od one koju danas plaćam kod drugog osiguravatelja. Razlika koja sam uspio utvrditi između osiguranja je ta što mi kod Laqo nije uključena ona odšteta u slučaju smrti/invaliditeta 40k/80k kn. Kod Laqo je dakle uklučeno čisto osiguranje ako skrivite štetu kod druge osobe.

    Pa sto nije zakonom propisano obvezno osiguranje putnika u vozilu? Od smrti i invaliditeta.

  • ADRS (Adris grupa d.d.)

    • Flight
    • January 22, 2021 at 1:11 PM
    Quote from jack_zg

    Nema šanse da im "laqo" bude tako skoro profitabilan. A svima vama savjetujem da si pogledate prije produženja osiguranja i "laqo" ponudu. Ima nekih razlika što se tiče obujma osiguranja u smislu šta vam je sve ponuđeno, samim time to opravdava nižu cijenu.

    A koliko košta polica u punom opsegu pokrivenosti postojećih rizika? Jer ako je cijena defacto ista onda je njihova promidžba obmanjujuca. Mijenja se defacto kanal prodaje, a to onda ne utječe ne konkurentnost ponude. Tada je jedina prednost da možeš sklopiti ugovor i platiti ga iz “udobnosti naslonjača”.

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Flight
    • January 22, 2021 at 10:05 AM

    A to kao prije nisu znali?

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • January 21, 2021 at 8:43 PM

    Možda su prodali vise imovine od potreba za refinanciranjem uz zadržavanje postojeće zaposlenosti. Za novogradnju treba polog, za nekrentinu isto neko učešće. A možda će pokusati nešto pazariti za kes. Iako, zašto istodobno prodavati i kupovati imovinu sličnih karakteristika. Može imati smisla da oni zaista očekuju dugoročni oporavak pa sad love sto vise imovine za kasniju monetizaciju. Al to je za tak malenog brodara.... onak... puno posla za dvojben rezultat.


    Quote from st-brajo
    Quote from alias

    Pa cekaj malo. Ako se ide logikom. Oni su tu imovinu prvo prodali pa ponovo iznajmili. Recimo da su je prodali po tih 300 mil kuna. Moze i 400. Nemam volje raditi NAV. Ako se ti brodovi vode u knjigama po 800 mil. onda će samo od ovih transakcija biti gubitak u RDiG od oko 400 mil kuna. Svakako ce biti zanimljiv FI. Mislim, ne mora biti 400 mil, ali ce se napokon vidjeti prava vrijednost imovine ATPL-a, a koja se je vjesto skrivala ovih godina

    a kako se mornari vode u knjigama?

    jel nešto kao korisnici kod Optime ili i njih angažiraju preko agencije za zapošljavanje?

    jesu li samo ovi iz gruada ili ih ima i iz ostatka RH ili su možda angažirali Filipince? :/

    Korisnici za razliku od mornara su operativna imovina. I kod Optime se ne vode u knjigama. Mornari su radnici te kao i svi ostali radnici ne predstavljaju imovinsku stavku već vise resurs koji se materijalno odnosno knjigovodstveno ne vrednuje osim kolokvijalno, u svakodnevnom diskursu, kao ljudski kapital.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • January 21, 2021 at 7:29 PM

    Možda će ići u nabavku novijih plovila, ali bilo bi korektno od njih da su naveli iznose prodaje i uvjete leasing aranžmana. Tada bi znali procijeniti koliki je sklad iI nesklad imovine u knjigama u odnosu na trzisne cijene te imovine.

  • SLRS (Solaris d.d.)

    • Flight
    • January 21, 2021 at 3:17 PM

    Kod Solarisa je dodatan problem njihovog izvještavanja i petljanja sa stavkama amortizacije pa je nekad bila nemoguća izravna usporedba pojedinih pokazatelja profitabilnosti primjerice sa konkurencijom. Mislim da su to u međuvremenu uskladili sa slicnim kompanijama u sektoru, al pitanje i dalje ostaje kumulativnog efekta takvog izvješćivanja u prošlosti i stvarnog stanja pojedinih bilancinih stavki danas.

  • ARNT (Arena Hospitality Group d.d.)

    • Flight
    • January 21, 2021 at 3:11 PM
    Quote from Marin83
    Quote from Moller

    ja bih se za sada odlučio samo za siguran podbačaj u odnosu na 2019, e sad koliki ? cijepljeni bili pa vidjeli

    Definitvno će biti manjih prihodi nego 2019, ali također treba imati na umu, da putovanja u Afriku i Aziju neće biti moguća, tko zna kada će tamo biti cijepljenja i hoće li ga uopće i biti. Što će jedan velikih dio turista koji rado putuju van Europe, prisili da ljetuju po Europi.

    A sto ne bi bilo cijepljenja?

  • ARNT (Arena Hospitality Group d.d.)

    • Flight
    • January 21, 2021 at 2:57 PM

    Mislim da bi bilo nekima pametnije da pišu o mogućim razlozima za rast odnosno pad cijene. Ili da barem daju neku prognozu za isto, a ne da nas konstantno podsjećaju i daju komentare gledajuci prošlost u retrovizoru. To bas i nije neki Kunst. Ne?!

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™