1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Flight

Posts by Flight

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Flight
    • February 15, 2021 at 9:02 AM
    Quote from stariigrac

    Ne ulazim u kombinacije oko vlasničkih pretumbacija, ali definitivno je dobra vijest za firmu i njenu budućnost ako PPD to preuzme u svoje ruke.

    I to ne može nitko osporiti.

    Sve ostalo su špekulacije oko kojih se možemo vrtiti u krug.

    Pa naravno, iako ne znaš što to uopće znači i za dugove i za postojeći kapital firme.


    Quote from mikromakrto

    Nitko ne zna što će i kako će biti, može se samo nadati.

    Ono što mene muči, a nadam se da se varam, je činjenica da je Dalekovod do Q2-19 redovno servisirao Senior dug i Leasing paralelno. Leasing je riješen sa činčaonicom, a Senior su prestali plaćati, unatoč dostupnim sredstvima na računu.

    Istovremeno, PPD navodno kreće u otkup duga. Oni (PPD) naravno mogu raditi što god žele sa svojim novcem, tu nema zbora, ali mi užasno smrdi činjenica da i oni počinju s otkupom i Dalekovod prestaje s plaćanjem u isto vrijeme.

    Ako je uprava u dosluhu s novim navodnim vlasnikom duga prestala plaćati, da bi ga oni mogli defaultirati, to je užasno i nadam se da sam se samo zaigrao i preračunao. Ako je pak napravljen neki dogovor/moratorij s vlasnikom duga da se ne plaća neko vrijeme zbog korone, to nije nigdje obznanjeno i ostavlja mogućnosti za ŠBB-KBB kombinacije.

    Uostalom, ako će ići u debt-to-equity u omjeru 1:1, odnosno da se izdaju nove dionice PPDu, ili nekome drugome tko je vlasnik duga ako oni nisu, do razine duga, to bi bilo odlično za Dalekovod, ali pitanje je što bi PPD onda s time? Ne znam, istini za volju, Pevex i Petrokemiju su okrenuli naglavačke, ne znam što da mislim...niti prodale.

    Nisam siguran da je to baš tako i da uprava može odjednom prestati isplaćivati dug. To čak može biti i kazneno djelo. Da se dug redovito vraćao, ne bi ga u startu banke niti prodavale odnosno navodno prodale.

    Ajd pokušaj razmišljati što su sve napravili sa dugom, tko ga je sve otpisao, a tko je mijenjao potraživanja za kapital? I u kojoj mjeri. I onda to stavi u kontekst napisa koje su u više navrata u javnost slali novinari tipa... "što to znaju ljetni burzovni obožavatelji Dalekovoda". I to sagledaj kao jednu od mogućnosti.

    Treba se ostaviti sentimentalnog kokodakanja. Oni koji će preuzeti Dalekovod u ovoj ili onoj varijanti prekidaju sve veze sa postojećom situacijom i pokreću svoj novi biznis. Ili još bolje, stavite se vi u njihovu situaciju i razmislite o tome što bi vam bili prioriteti, vaš ekonomski probitak i interesi ili onih od kojih ste preuzeli biznis.

  • VIRO (Tvornica Šećera d.d.)

    • Flight
    • February 15, 2021 at 8:18 AM

    Ona je već propala.

    HIS je spašavanje ostataka i nažalost krenulo je smjerom da se ni to neće moći spasiti.

  • INGR (INGRA d.d.)

    • Flight
    • February 15, 2021 at 7:31 AM

    Ingra još nije ništa prošla uspješno, ona je tek na početku oporavka, ako ga bude. I u krivu si Optima nije otpisivala dug (nego ga je još i preuzimala kroz proces pripajanja H-1) i vraća ga u cijelosti, a za Dalekovod ćemo vidjeti. I on bi ga vjerojatno mogao servisirati u postojećim uvjetima da ga banke nisu prodale pa sad pojedini vjerovnici koriste tu poziciju za vlastite kombinacije. Kad imaš prihode i određenu razinu profitabilnosti onda opstanak uglavnom nije upitan. Veći je problem je kad ih nemaš, a trebaš ih napraviti i na njima zaraditi.

  • INGR (INGRA d.d.)

    • Flight
    • February 14, 2021 at 9:25 PM

    Dalekovod i Optima su “avioni” za Ingru. Optima ima cca 130-150 milijuna kuna operativne dobiti (ovisno o tome kako se kategorizira lizing prema MSFI 16) godišnje, Dalekovod 80-tak. A poslovne prihode da i ne spominjem cca 450 mil. kn odnsono 1,3 mlrd kuna.

    Koliko ono ima Ingra iste pokazatelje? Do dvadesetak milijuna kuna poslovnih prihoda, a Ebitda? Pa nje zapravo i nema. Naime, jedna od muljavina koje su u Ingri napravili je to da su prihode od otpisa obveza uvrstili u poslovne prihode, a oni to u suštini nisu. To je računovodstveno raskusuravanje bez stvarnog toka novca. Tako su defacto falsificirali operativnu dobit u protekloj godini i prilično je jasno da su je korektno iskazali ne bi premašila iznos od cca 2-3 milijuna kuna. Provjerite sami u računu dobiti i gubitka kako su prihodi od otpisa obveza klasificirani pod ostale poslovne prihode (izvan grupe). https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…1e0b6cdf60.xlsx

    A to se jasno vidi i iz toka novca od poslovnih aktivnosti u sheetu NT_I gore priloženog linka. Pod h) Ostala usklađenja za nenovčane transakcije i nerealizirane dobitke i gubitke

    U revidiranom godišnjem financijskom izvjescu to neće tako ići i tamo će morati to pokazati tako da ne utječe na Ebitdu na takav način. A i taj događaj ima knjigovodstveno gledano jednokratan utjecaj i nije nikakav dokaz poboljšanja tekuceg poslovnog rezultata.

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Flight
    • February 14, 2021 at 7:01 PM
    Quote from Marielena

    Vidjeti cemo sutra kako ce trziste valorizirati ovu vijest.

    Do sada je cijena bila jako volatilna, sto je odrazavalo neizvjesnost.

    Pa vijest je s foruma, tak da mislim da će se još pričekati koji dan prije objave tko je sudionik i partner u “Projektu”.


    Quote from tollway

    koju vijest? ovo što mi piskaramo na forumu!!??

    sutra istječe rok za podnišenje ponuda. eventualno krajem tjedna ako bude kakve SLUŽBENE obavjesti.

    Pa ako su najavili “Projekt” onda moraju dati obavijest o članovima i sudionicima u “Projektu”, kao i da, ima li, ili nema “Projekta”.

  • INGR (INGRA d.d.)

    • Flight
    • February 14, 2021 at 6:45 PM

    Vrag je u poslu i rezultatima, a ne u nikakvim detaljima. Gotovo190 milijuna kuna kapitalizacije (na 14 kuna za dionicu), firmi, kojoj poslovni prihodi u 2019. godini iznosili jedva 19 milijuna kuna. Meni je sve to jasno i onome tko želi gledati i vidjeti. A za one koji ne vide, savjetujem ponajprije posjet oftalmologu. 🥸

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Flight
    • February 14, 2021 at 6:40 PM

    Ma je, ljudi se bedaci. PPD i Pavo su prije vise od godine dana navodno otkupili osiguran dug Dalekovoda. https://lider.media/poslovna-scena…lekovoda-129401 No, tu informaciju nije navodno nitko dužan bio objaviti dioničarima. Jer ne podliježe propisima o ZTK i pravilima burze. Ja bih najprije ponovno pitao upravu Dalekovoda o saznanjima po tom pitanju jer nema šanse da uprava to ne zna (možda su u medjuvremenu nakon gotovo godinu i pol dana od prvotne informacije nešto i doznali). A to vam drugim riječima znaci da uprava igra u skladu s njihovim namjerama.

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Flight
    • February 14, 2021 at 4:26 PM

    Miniclip

    Ma daj.... as ti Gospe a ja mislio da ide sve transparentno i po najvisim standardima EU i M&A prakse?

    Većinu na skupštini kažeš?

    A kako će je osigurati, pitam se pitam.... ako kako ti tvrdiš odnosno tvoj pajdo iz DLKV, PPD drži “samo” dug?

  • INGR (INGRA d.d.)

    • Flight
    • February 14, 2021 at 2:56 PM

    toluen

    Vrč ide na vodu dok se ne razbije. Meni ova rasprava, o ničemu, ne znaci ništa. Možemo raspravljati o projekciji rezultata. Prihoda, rashoda, operativne dobiti, stanja i otplate duga i generalno o smjeru kojim kompanija ide. O tome ništa ne znamo. Imamo samo tanku priču i precijenjenu dionicu na kojoj je većina dugorocnih dionicara izgubila. Zato i nema značajnije trgovine jer su oni zalockirali svoje pozicije u očekivanju da će vratiti barem djelić izgubljenog novca. No, ako u skorije vrijeme ne bude snažnog rasta prihoda i operativnih zarada, sve ovo skupa će pasti u vodu i bit će pila naopako. Ingra nije bolja od kompanija koje navodis, ali ima daleko bolji marketing i promidžbu. Ponovit ću još jednom, samo od promidžbe se ne živi. Osim ako ti to nije osnovni posao. Dapače, sve kompanije koje navodis (iako su iz razl. sektora i izravno nisu usporedive) imaju daleko vece prihode iz osnovne djelatnosti, operativne zarade i vrlo vjerojatno potencijal da stvore, daleko značajniju vrijednost od Ingre u dugome roku. Al pod uvjetom novih ulaganja i smanjenja zaduženosti. Da su vjerovnici vjerovali u to da Ingra može otplatiti sve dugove ne bi joj ih nikad prodali uz duboki diskont.

  • INGR (INGRA d.d.)

    • Flight
    • February 14, 2021 at 11:58 AM
    Quote from toluen

    Par stvari koje primjećujem da nedostaje u ovoj zanimljivoj raspravi pa evo da malo dodam začina.

    Prva stvar, analitička sposobnost koju imamo (kakva god bila) nam svima služi samo jednom cilju - ući jeftino, izaći skupo, a tu je dobar tajming - sve. A to da li je firma dobra, loša, vrijedi, ne vrijedi je - irelevantno. Ne kupujemo dionice zato što "volimo" firmu nego da - zaradimo. Dovoljno smo iskusni da znamo kako funkcionira ovaj svijet i da znamo zašto nas Ingra zanima ili ne.

    Druga stvar ova "stara raga" osim imena i Arene nema nikakve veze s onim što je bila. Boreći se da preživi ono što mnogi "pastusi" nisu, evoluirala je u skladu s okolnostima i uspjela. Konstruktor, Vijadukt i njima slični nisu. Dinosauri koji se nisu prilagodili, a Ingra je jedno vrijeme to bila - jednostavno su nestali.

    Treća stvar Ingra ima novu upravu koja je "dobila" firmu na lošim temeljima (osim Arene) s hrpom problema koju bivša uprava nije mogla ili znala riješiti. U kratkom roku su nešto novo napravili i bez obzira na knjigovodstveni karakter tih promjena otvorili prvi novi ugovor kojih nije bilo 12 godina. Osim toga nisu (još) stvorili nikakvu novu vrijednost nego (kroz financijsko restrukturiranje) raspoloživa sredstva presložili na djelotvorniji način. To da li ona sada knjigovodstveno vrijedi više ili ne je irelevantno, bitno je hoće li time stvoriti uvjete da krenu dalje ili ne. To ćemo vidjeti.

    Četvrta stvar - obnova je potencijalna prilika da se iskoristi za novi zamah, ali može biti dvosjekli mač. Uprava nije baš tako tupava da to ne zna i to su vrlo jasno naglasili - obnova je samo dio priče budućih planova. Veze s sadašnjim rukovodstvom ZG mogle bi se pokazati većim utegom nego prednosti u tome, stoga znaju da tu pogrešan korak može biti i onaj zadnji. A i ovaj zasad jedini (i mršavi) novi ugovor na to ukazuje. Stoga nemojmo podcjenjivati ono što rade jer još nisu pokazali sve što znaju ili misle da znaju.

    Što god mi mislili - biti će onako kako će biti, a na nama je da odaberemo gdje se u toj priči nalazimo.

    Display More

    Nemoj se ljutiti al zvučiš kao zaljubljenik i tražiš opravdanja koja ne postoje. To je sve priča, a ne materija. Naravno da je bitno što i kako firma radi, a ne percepcija kako radi. Jel kad percepcija "prdne u rosu" dim se brzo raznese i nestane. Ja se dam okladiti da je kozmetika tako daleko išla da čak ni Oppi moguće još nije izašao. Prvo je petljao nešto s kćerima, pa onda kad je bilo jasno da je to pretanka priča, prebacio na ekipu "iznutra".

    A tu su se još nakalemili drugi starci tipa Buljo, Herceg i ekipa. Sve je to sjajno, al ne možeš na lošem i slabom temelju "graditi kuću", jer svi smo nedavno vidjeli što se dogodi kad dođe "potres". Ne živi se od priče nego od rada i rezultata, revolucionarnih i kvalitetnih ideja pretočenih u djela i materiju i dobrog upravljanja. Jasno je da će ovi "iznutra" kako ti blagoglagoljivo zboriš pokušati i pokušavati gurati priču guranjem cijene i nastojanjem da se "snowball" zakotrlja, no svima treba biti jasno da ako i kada gruda nema dovoljno energije i kad upeče sunce, od nje obično ostane tek lokva vode.... i sjećanja na lijepa i zabavna vremena.

    Pa mislim firma je ako isključimo otpise išla na skoro 10x2019' sales? Na čemu? Na optimizmu? Ako u Ingri zaista žele da ih tržište prihvati, kao i njihovu valuaciju onda moraju jako brzo povećati 'Sales' barem 5x i naravno Ebitdu shodno tome. Bez toga, koliko god gurali priču i cijenu, cijela stvar se neće razviti tamo kamo su naumili.

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Flight
    • February 14, 2021 at 9:50 AM
    Quote from tollway
    Quote from mikromakrto

    Koju korist ima Konsolidator od mogućeg debt-to-equity swapa pola godine pred prodaju?

    Koju korist ima vlasnik trenutnog duga ako napravi debt-to-equity u firmi koja servisira svoje dugove, a dividendu neće isplatiti još dugo dugo?

    kolega

    mogućih kombinacija ima jako puno. možemo mi lamentirati do unedogled, ali morali bi biti pravnici da barem znamo mogučnosti. koju će odabrati? bilo koju da odaberu, samo neka ne bude (gotovo uvijek do sada) na uštrb malih dioničara.

    A ja baš mislim da je "moguća" kombinacija samo jedna i da je zapravo već razrađena. Sudim prema tekstu poziva za "Projekt"... https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…cdcae5c2d1d.pdf

    Mali će ionako "odglumiti" bandere u cijelom postupku jer oni zapravo o ničemu i ne odlučuju. Nažalost. Over and out.

  • INGR (INGRA d.d.)

    • Flight
    • February 14, 2021 at 9:30 AM

    Ima, al tamo te firme razvijaju nešto novo ili barem se tako promiču, vezano je uz tehnologiju, usluge, biotehnologiju, nove ideje i njihovu primjenu, a Ingra je "stara raga" koja se pokušava pridići s ceste. U tradicionalnom biznisu u kojem ne može ostvariti novu dodanu vrijednost višu od prosjeka sličnih firmi na tržištu. A ako je istina da igraju na kartu Bandića i njegovih pulena onda je to sve skupa još tragičnije. Jer ruku na srce, što to Ingra ima ili "zna", a što netko drugi ne bi mogao odraditi? Pa i ovaj posao koji su podugovorili, u neku ruku pokazuje, da su druga ruka glavnom izvođaču za neke specifične poslove.

    Nemam ja ništa protiv da Ingra i njezina uprava napravi posao života, al činjenica da oni prebacuju papire amo-tamo i da se stalno bave dodavanjem "navodne" vrijednosti na knjigovodstvenu vrijednost dionice, meni i dalje ukazuje da je mnogo važniji celofan nego sadržaj i da njega (sadržaja), barem u značajnijoj mjeri, i dalje nema.

    Za kraj, pitanje.... a što bi bilo da nije bilo potresa u Zg? I zašto tamo neki Radnik, Kamgrad i slični koji imaju i operativu rade i "bez potresa"? Što to oni imaju ili znaju. a Ingra ima ili nema? Dakle, na stranu sada knjigovodstveni marifetluci i utjecaj otpisa obveza na poslovni i konačan rezultat. Što je to što Ingra može natprosječno i izdašno naplatiti i na tome zaraditi?

  • INGR (INGRA d.d.)

    • Flight
    • February 13, 2021 at 9:02 PM
    Quote from tollway

    flight

    znaš i sam da gotovo nemoguće postići konsenzus da li neke brojke opravdavaju cijenu neke dionice. obje tvrtke u svojevrsnom preokretu u prilično nezgodnom trenutku. ako budući poslovi i profitabilnost budu na nivou, svi ćemo se smijati sadašnjim cijenama. ako ne....

    za dalekovod ćemo nešto novo saznati za nekoliko dana i to će odrediti smjer cijene.

    Nisam siguran da ćemo tako brzo saznati bilo sto konkretno i do kraja jasno iz Dalekovoda. A sto se tiče Ingre obzirom na ono sto piše u njihovim izvjescima, temeljem dosadašnjih mišljenja revizora (isticanje pitanja) kao i sve nakon toga sto smo vidjeli od “ekipe” skoro pa sam siguran da se radi o muljavini koja sigurno nema veze sa dosadasnjim rezultatima, a za budućnost ćemo tek vidjeti. A i prema njoj sam gledjaici dosadašnja postupanja uprave i odabrane “ekipe” vrlo sumnjičav. Al tko voli, nek izvoli.

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Flight
    • February 13, 2021 at 8:56 PM

    Pa nigdje nije spomenut do sada debt to equity swap, al meni bi bilo logično da netko tko refinancira dugove ili dio dugova, stekne i vlasničku kontrolu nad drustvom jer koji bi mu bio inače poticaj ako se pretpostavlja da refinanciranje znaci jeftinije zaduživanje i prolagođenu rocnost?

    Al ja mislim da se uvijek treba zapitati, a tko je taj vlasnik? Jel to neki strateški, konkretan vlasnik s dugoročnim ciljevima i odgovarajućim iskustvima i znanjem. Ili je to neka osmišljena para-kreatura kojoj je najvažnije bilo da naplati naknadu i lagodno od nje živi. Dok je trajalo. Ne treba smetnuti s uma da su se i ekipa i uprava Fonda zbog krize i insolovenicijskog procesa u Agrokoru prije dvije-tri godine promijenili. I konačno tko su ulagaci u sam Inspire Fond i pridruženo društvo Konsolidator i sto se s njima posljednjih godina događalo? Agrokor, Zagreb-Montaža Grupa, HBOR, država.... i da li uopće oni koji upravljaju fondom imaju kakvu ulogu ili su oni samo provoditelji plana i odluka konacnih vlasnika i upravljača koji moguće konstantno vuku poteze iz sjene?

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Flight
    • February 13, 2021 at 3:42 PM
    Quote from tollway

    ljudi dajte si sat-dva vremena i truda, pa pročitajte zadnji godišnji FI, kao i ova tri kvartalna, pa ih usporedite ako znate. onda će vam biti jasno zašto ingra toliko raste (a po meni je to rek početak) iako ima samo jedan novi poslić nakon 10 g. barem dvadesetak vas je to napisalo, a siguran sam da nitko nije pročitao izvještaje, a kamoli bilješke. a sačuvaj bože, mišljenje revizora.

    druga stvar, ingra i dalekovod se nikako ne mogu uspoređivati niti po djelatnosti, iako spadaju u građ sektor.

    treća stvar (da pomognem neznalicama i lijenima) jest da je ingra gotovo očistila bilancu drastičnim smanjenjem dugova prodajom nekretnina i iskupom obveznica laništa, a dok kod dalekovoda to tek predstoji.

    i zato tolika neizvjesnost ovdje jer se ne zna tko će i na koji način ući u firmu. nadam se da ćemo za tjedan dana biti pametniji.

    Evo ja sam to napravio i nije mi jasno. Razumijem ja da su tamo određeni odnosi i situacije poboljšani, no ne toliko da bi podržavali ovakvu cijenu. No, Ingra nije tema, a čini mi se da ni usporedba nije primjerena.


    Quote from JoSko111
    Quote from Sony

    Kod nas je sve čudno,jedan tjedan vrijedi više od 20kn drugi tjedan ništa,jedna Ingra sa jednim ugovorom za posao sklopljenom nakon nekoliko godina vrijedi na burzi skoro pa duplo.

    Dalekovod se želi prijavljivati za velike poslove u Njemačkoj. Mislim da će te poslove teže dobiti sa dugovima i zato idu na financijsko restrukturiranje da bi postali stabilniji i pouzdaniji izvođač radova. Sumnjam da bi netko mirne duše dao natječaj tvrtki koja svaki čas može propasti. Nakon restrukturiranja će dalekovod biti u puno jačoj poziciji.

    Restrukturiranje vjerojatno znaci novog većinskog vlasnika. Jasno je da se želi unaprijediti poslovanje komapnije i ona učiniti održivijom. Al nije jasno sto to znaci za postojeće dioničare. Barem meni to nije jasno. I to iz razloga jer ne znamo sto se tamo uopće planira i sto se trenutno događa mimo očiju javnosti.

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Flight
    • February 13, 2021 at 10:20 AM

    Ima vise scenarija al svi se uglavnom svode na poboljšavanje omjera duga i kapitala. Najlogičniji je poboljšavanje uvjeta postojećih zaduženja, refinanciranje. Kako rocno tako i uvjeta financiranja. E sad, pitanje je da li to refinanciranje preptostavlja da se kroz isti taj proces dio dugova zamijeni vlasnickom glavnicom ili ne. Odnosno da se nakon dužničkog restrukturiranja napravi vlasničko. To vlasničko može biti prije prodaje kontrolnog paketa u vlasništvu Konsolidatora ili nakon njega. Svaka od ovih opcija nosi svoje rizike za polozaj postojećih dionicara. Po mojoj procjeni nitko neće refinancirati postojeće dugove bez povećanja vlasničkog kapitala jer bi time defcato smanjio prinos za isti ili sličan preuzeti rizik. Dakle, u tom kolopletu bih tražio rješenje trenutne situacije u Dalekovodu i započete procese https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…cdcae5c2d1d.pdf. Moguće su tu razne varijacije na istu temu, al generalno povećanje kapitala odnosno sama namjera istog ne mora nuzno značiti poboljšanje situacije postojećih dionicara u skorijoj pa ni daljoj budućnosti. Tu se naravno traži odgovor na pitanja kome, koliko te pod kojim uvjetima.

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Flight
    • February 13, 2021 at 9:32 AM
    Quote from Parica
    Quote from Flight

    maratonac

    Naj se ljutiti al pišeš gluposti. Kakve veze ima prodaja dionica Zabe otprije 12-13 godina od strane Lukovica sa mogućom današnjom dokapitalizacijom Dalekovoda? To o čemu ti pišeš je prošlo svršeno vrijeme.

    Zaba odnosno AZ fond čini se regulira cijenu za neki aranžman preuzimanja Dalekovoda i njegovog financijskog i operativnog restrukturiranja, u kojem će moguće i sam AZ igrati određenu ulogu. U tom smislu, poruka koju šalje AZ bi trebala biti predmet šire rasprave glede pozicije postojećih manjinskih dionicara u tom “novom Dalekovodu”, a ne da li u AZ sjede zločesti tipovi koji iz obijesti i/ili vlastitog probitka rasprodaju vrijedne dionice Dalekovoda.

    Svi bi trebali tezit da prodaju vrijednosnice po sto vecoj cijeni, a pogotovo MF-ovi jer oni nemaju vlastiti kapital vec kapital udjelnicara...takoder, ako ovo "reguliranje cijene" rade zbog aranžmana preuzimanja onda je to trgovanje s povlastenim informacijama i trebao bi se regulator ukljucit...

    Medutim, ovo je prcija i vec 20 godina svatko radi sto hoce...

    Mislim da oni "reguliraju cijenu" jer su dobili pinku u džep od "ekipe" i da ih boli tuki za male dionicare i zakone i regulatora...

    Nema tu nikakvog master plana...cista korupcija i bezakonje...hrvatska posla...

    Display More

    Nisam shvatio tko tu ima povlastene informacije? Uprava društva ili dionicar?

    Ako misliš na dionicara ne vidim nikakav razlog da on otkriva svoju strategiju sto će sada ili kasnije raditi sa dionicama i hoće li sudjelovati u nekom obliku financijskog restrukturiranja, aranžiranja odnosno preslagivanja vlasničke glavnice ili dugova. To bi bio potpuni non-sense. Na taj načini bi svatko morao otkrivati koje su mu namjere sa vlastitim dionicama. Poanta povlastene informacije je u odgovoru na pitanje: Da li uprava ima saznanja da postoje okolnosti koje mogu utjecati na cijenu instrumenta. Odnosno da li te informacije mogu biti zadrzane u krugu odgovornih osoba izdavatelja i ostalih uključenih u aktivnosti? Jer uprava firme ne može, ne mora niti najčešće ne zna koja je namjera pojedinog dionicara sa dionicama koje taj ima odnosno drži u vlasništvu. Mislim, to je širi i složeniji problem od ovoga, al nacelno treba razlikovati sto potpada pod povlaštenost informacija. I kada nastupa trenutak te povlastenosti te do kada traje.

    Obzirom da još nije započeo nikakav proces prodaje vlasništva odnosno nisu prikupljene nikakve ponude ne postoje ni povlastene informacije barem ne onako kako ih ti tumačiš.

    Isto tako mislim da je izjava; da su upravitelji fondom dobili “pinku” za nešto, onako populističko brbljanje i filozofiranje. Ha, mislim to je razmišljanje na tragu prosječnog komentatora na index portalu. Svi imaju misljenje i svi uvijek ostvaruju neku korist samo oni badava piskaraju i prave se duhoviti. Svatko može smislitii svoju teoriju urote i fantazirati o nagradi i uključenima.

    Činjenica je da iz medija već u nekoliko navrata i već dulje vrijeme dolaze price i napisi da se priprema neki vid financijskog i operativnog restrukturiranja i u skladu s time pokrenut je i postupak s tom namjerom. https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…cdcae5c2d1d.pdf

    Činjenica je i da na određenoj razini cijene AZ mirovinski fond prodaje dionice. I jedan i drugi događaj se ponavljaju pa u skladu s time ja mogu pretpostaviti da postoji neki plan koji nije suglasan s planom manjinskih dionicara koji očekuju da će se u svakoj varijanti, netko potući oko vlasništva u Dalekovodu. Moguće da sam ja potpuno u krivu i da se sve slučajno događa, al onda bih volio čuti neko suvislo i logično razmišljanje i pojašnjenje sto se zapravo događa i sto možemo očekivati od započetog procesa? S nekim zdravorazumskim i logičnim argumentima, procjenom slijeda događaja, kao i samog modaliteta restrukturiranja. Jer očito je da se nije najprije prionulo prodaji paketa dionica u vlasništvu Konsolidatora već se pokrenuo neki drugi postupak koji iz teksta poziva, vrlo vjerojatno ima neke veze sa dugovima kompanije. I to mene upravo zanima, a trebalo bi i svakog dionicara, jer naime vlasnici dugova i model dužničkog restrukturiranja, može značajno utjecati na vlasnički kapital i vrijednost odnosno cijenu udjela postojećih dionicara.

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • Flight
    • February 13, 2021 at 9:06 AM
    Quote from hugh
    Quote from Marielena

    Ja mislim ove godine odigrati na svim hrvatskim brodarima.

    to volim čut kolegice draga.......i sam imam ponekad sličnu disperziju rizika pa kud puklo al očito je savršeno vrijeme za pucanje na brodarima prema sad svi več znamo prema kud......al svejedno pametno igrajte jel imate gore i post kolege parice da je ovdje svakako nešto čudno ali rizik je sigurno puno manji nego na 44 kn.......

    Na koju je to foru rizik manji na 44 nego na 39? I koji to rizik konkretno?

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Flight
    • February 12, 2021 at 10:21 PM
    Quote from D_artagnan

    A ok, mozda nesto kemijaju da otkupe od kosolidatora udio po sto manjoj cijeni... pa ce clanovi OMF i profitirati... budemo vidjeli kroz par mjeseci sta se valjalo iza brda 😀

    Ko da otkupi udjel? AZ? Pa mogli su oni davno umjesto Konsolidatora dokapitalizirati Dalekovod.

    Al čak i da je to opcija, sto će AZu Dalekovod? Firma na kojoj su popusili lovu, pa će sad još okrenut jedan “krug”?

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Flight
    • February 12, 2021 at 10:05 PM

    Ma slobodno vi nastavite “šumom”, al ja vas pozivam da razmislite zašto neki drugi dionicari, poput AZ fonda idu “drumom”.

    Ili bih barem mogli čuti neku drugu, logičnu i suvislu priču, iz rakursa “prosječnog” manjinskog dioničara.

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™