1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Flight

Posts by Flight

  • VLEN (Viktor Lenac d.d.)

    • Flight
    • March 2, 2021 at 9:40 PM

    Nije tu problem strpljivosti nego likvidnosti ma burzi i percipiranoj i/ili stvarnoj volatilnosti u poslovanju Lenca. Lenac je ovisno društvo i uvijek su moguca razna (ugodna, ali i neugodna) iznenađenja jer vlasnik na razini grupe ne mora imati isti interes kao manjinski dionicar na razini ovisnog društva.

  • OPTE (OPTIMA TELEKOM d.d.)

    • Flight
    • March 2, 2021 at 9:36 PM
    Quote from Laudator

    A gdje je Addiko banka izgubila min 100.000 kom?

    Podijelila se na vise novih računa. Najmanje 2

  • INGR (INGRA d.d.)

    • Flight
    • March 2, 2021 at 9:24 PM

    Vidim da su se vjernički duhovi uskomešali i opet ih šora fatamorgana. Nema potrebe, tek raspravljamo o objektivnom položaju Ingre i tko tu koga... Ingra još ništa značajno ne radi osim poslova s Arenom. Sve je na dugom stapu. Tko nije shvatio da je (kakt)i silazak Oppija s trona (barem ovaj za javnost) i angazman Debana išao u smjeru izmirenja Bandica i Oppija i otvaranja mogućnosti novih poslova i taljenja love sa strane, taj bolje da se ostavi investiranja. Smrću gradonačelnika taj plan se očito neće realizirati. Njihovo interesno “prijateljstvo” nikad neće zazivjeti. A ako Ingra ne bude imala posvlasten tretman, sve ostalo zasniva se na “fairplayu’ (sto je skoro pa nepoznat pojam za igrače iz Humboldtove), pa cijela ova situacija sve više sliči fantaziranju o nebeskom svjetlu na kraju “tunela”. Svi ga naziru i trče mu u susret, a ono nikako da rasvjetli “crnu rupu” u kojoj se nalaze.

  • INGR (INGRA d.d.)

    • Flight
    • March 2, 2021 at 5:15 PM

    forumas

    Je je, od booka se živi i ukidanja rezervacija. Možda bi Ingra trebala patentirati novi poslovni model temeljen na jednokratnim učincima upitne vrijednosti?

    Pa koja to ozbiljna property ili infrastrukturna kompanija ima na čelu NO PR menadžera? Osim ako im PR uskoro ne bude u skupini osnovne djelatnosti.

  • INGR (INGRA d.d.)

    • Flight
    • March 2, 2021 at 4:57 PM
    Quote from forumas

    I više nego dovoljno, a vidimo da bi vrlo lako oni sa Strabagom mogli dobiti posao na obnovi.

    Moze li se zamisliti što bi to značilo za firmu i za dionicu??

    Posao na obnovi čega?

    Sve se može zamislit i računati, bas zbog neprimjernog i pretjeranog davanja znacaja njihovom PR-u cijena je odlijepila daleko od vrijednosti. Ingra nije PR kompanija, iako joj je presdsjefnkk NO upravo to. A to nešto govori o njihovoj poslovnoj strategiji i odnosa prema javnosti. Puno price, malo posla. Barem do sada.

  • INGR (INGRA d.d.)

    • Flight
    • March 2, 2021 at 4:32 PM

    Al na temelju tih akrobacija cijena je narasla 5 puta, a operativni rezultat se nije pomakao. Naravno, da cijena raste i radi smanjena obveza i nazovimo to “financijskog restrukturiranja”, ali u tome treba biti oprezan. U procjeni buducih financijskih učinaka od tog Tzv. financijskog restrukturiranja. Ingri trebaju novi operativni poslovi, jer ove godine neće biti takvih efekata ili će oni biti značajno manji.

  • INGR (INGRA d.d.)

    • Flight
    • March 2, 2021 at 4:26 PM
    Quote from dionicar

    cinjenica je da je INGRINO izvjesce odlicno. a građevina u HR se pokreće... infrastrukturalni projekti, peljeski most... obnova od potresa.. stanogradnja.

    mislim 136 min kn neto dobiti nakon 2 negativne godine nije mala stvar.

    a ebitda 137...

    Koje neto dobiti? To njje dobit iz poslovanja. To je “papirnata dobit” iza koje ne postoji stvaran novčani tok nego smanjene dijela obveza. To smanjenje obveza i ukidanje nekih rezervacija je jednokratno utjecalo na knjigovodstveni rezultat.

  • INGR (INGRA d.d.)

    • Flight
    • March 2, 2021 at 4:12 PM

    Je, kad bi Arena radila 60 milijuna kuna prihoda. To ti je 200 tisuća kuna dnevno ako zanemaris nedjelje i praznike. Znam ja da oni imaju takav ugovor, no do isteka ugovora je još 15 godina. A amortizacija? A ukupan dug koji je preko 500 milijuna kuna? Nafrlji prihode, podcijeni rashode i odmah imaš nešto sto je trenutno “science fiction”. Ne kažem ja da oni neće jednog dana vrijediti neki visu cijenu, al ta računica sadrži brojne pretpostavke koje se mogu i ne moraju ostvariti do isteka ugovora. Al čak i da se sve tako ostvari, zašto bi sada netko platio to 15 kuna? Ja bih to osobno znatno diskontirao.

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Flight
    • March 2, 2021 at 3:56 PM

    Pa da, al on istu cijenu mora ponuditi i ostalim dioničarima, al ok. Nebitno

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Flight
    • March 2, 2021 at 3:47 PM

    Pa uzeo si operativnu dobit odnosno Ebitdu. Ja sam mislio da pišeš o neto dobiti, al nevermind. Al ne znam zašto računaš tih 61%, ja bih gledao EV/Ebitdu za 100% dionica. Ionako nije sigurno koliko će biit dionica nakon “projekta”. Niti koliko će ih drzati “novi investitori”, ako ih bude.

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Flight
    • March 2, 2021 at 3:21 PM
    Quote from JoSko111
    Quote from Moller

    a što vidite ? jel vidite koliko netko ima na računu i na kojoj cijeni će se ispriječiti? ja ne vjerujem da to vidite

    Dobro, vjerojatno ima puno ljudi koji jedva čekaju ulupati milju kuna u projekt o kojem ništa ne znaju i u firmu kojoj uprava napiše onakvo "optimistično" izvješće. Fond mora prodati te dionice, a netko mora preuzeti dug od 300 milijuna kuna da bi po sadašnjoj dobiti došao na nulu za oko 4 godine.

    Siguran sam da svi čekaju u redu...

    E, to je već bolje i jasnije. Iako je netočno, gledajuci brojeve. Al nazire se “point”.

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Flight
    • March 2, 2021 at 3:14 PM
    Quote from maratonac
    Quote from Flight

    Odakle ti znaš dokle će i kada dionica?

    Pa on to misli. Isto kao i ti što fantaziraš da Ingra vrijedi 4 kn, a ja vidim da se trguje po 12 kn. Oboje ste subjektivni. Volite fantazije. Ne znam samo jesu li u to uključeni i mokri snovi.

    Al ja sam jasno pokazao da se Ingra trzi na 10Xsales i kada joj makneš “one off item”, imaš precijenjenu dionicu sa moguće manipuliranom cijenom. To je moje osobno viđenje i misljenje, a svatko ima pravo na svoje, koje može biti drugačije. Ingra lani nije imala 20 milijuna kuna prihoda iz osnovne djelatnosti, a trzila se neki dan na 200 milijuna kuna kapitalizacije?! Ja čak mogu zamisliti da će se ti rezultati u budućnosti poboljsati, al dok ne postoji dokaz i jasan smjer njihova intenzivnog rasta, cijena nije odraz vrijednosti nego spekulacije, a IMHO moguće i manipulacije.

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Flight
    • March 2, 2021 at 2:51 PM
    Quote from JoSko111

    Ma vjerojatno su popustili živci. Oni mogu rastegnuti informaciju o restrukturiranju još koji mjesec, a do tada će pasti cijena još značajno...

    Odakle ti znaš dokle će i kada dionica?

    Mislim, daj nam obznani cisto da znamo i ubuduće primijeniti tu metodologiju.

    Vjerojatno ovdje svi znaju kakvo je moje misljenje o dionici DLKV, sve dok god dionicari neće znati koja je njihova buduća uloga i status u nastavku poslovanja s novim kreditorima i vlasnicima. Al, ovak kategorički nešto tvrditi apriori, je u najmanju ruku neozbiljno. Bez argumenata. Procjene, TA, FA ili već nečeg...

  • DLKV (Dalekovod d.d.)

    • Flight
    • March 2, 2021 at 1:50 PM
    Quote from forumas

    Prodavalo se Ingru još prije nekoliko mjeseci po 4, a sad ide po 14.

    Isto bi moglo biti i ovdje.

    Je, samo sto Ingra ne vrijedi 14, a 4 bi vjerojatno prošlo. Treba biti objektivan, usprkos subjektivnoj ljudskoj naravi i gledati ono sto jest, a ne fantazirati.

  • OPTE (OPTIMA TELEKOM d.d.)

    • Flight
    • March 2, 2021 at 8:52 AM
    Quote from Backdraft

    Da li je onda moguce da na obveznici bude bolja zarada?

    Moguće je bilo, al vise nije moguće.

  • OPTE (OPTIMA TELEKOM d.d.)

    • Flight
    • March 1, 2021 at 3:40 PM
    Quote from Toni
    Quote from Optimistcro

    Kolega dioničar vam je ekspert za inside inf od teta iz firma😁pa razmjenite dojmove.

    A jedna A.H svoje pravne osobe sigurno neće financirati iz čistog casha.100%

    Čemu prepucavanje? No kako ti imaš puno više relevantnih informacija reci gdje su se prebacile dionice sa skrbničkog kod addiko banke?

    Najbolje će tebi netko to napisati ovdje.... ccc

    Ja se uopće ne bih bavio necijim pretumbacijama jer doticna ima druge kombinacije koje imaju veze sa Optimom samo marginalno. Treba znati citati izmedju redova.

  • OPTE (OPTIMA TELEKOM d.d.)

    • Flight
    • March 1, 2021 at 12:26 PM
    Quote from Toni
    Quote from Optimistcro

    Bez ljutnje ali čestitam kolega... Izrekli ste glupost mjeseca.. Da je ovo prava ekipa na forumu dobili biste sticker značku.....

    To je info koji imam od nekih kolega koji tamo rade, ja ne znam otkud crpite vi vaše informacije.

    Ljudi vole svašta pričati, pogotovo u firmama koje se restrukturiraju i gdje im visi giljotina iznad glave, al financijska izvješća, barem ona javno dostupna, nisu tako loša.

  • OPTE (OPTIMA TELEKOM d.d.)

    • Flight
    • March 1, 2021 at 12:19 PM

    A možda je dobila premiju?! Jadna, nema novaca za kiriju i živežne namirnice.

    Koje gluposti se ovdje pišu još je dobro da nam je ovako, kako je.

    Pa dotična je u NO i da je prodala, morala bi o tome obavijestiti burzu i javnost. Nije ona u petak navečer pala s Marsa da ne zna što treba i kako činiti.

    Mislim da to njezino prebacivanje nema nikakve veze sa Optimom nego s nekim drugim stvarima, poslovima i transakcijama.

  • INGR (INGRA d.d.)

    • Flight
    • February 27, 2021 at 7:22 PM

    st-brajo

    A sto ima on amenovati? Činjenica je da posla nema i da se radi o one-off koji je teretio 2020. i efekti toga presataju s tom godinom. U knjihivodstvenom smislu. Ingrini ložači visokih peci su oduvijek bili stručni u paljenju price i raspirivanju vatre u javnosti, koliko je to bilo uspješno, vidjeli smo i do sada. Ja za za sada ne vidim to sto ovi u sljedećem pasusu “vide”.

    A to sto se netko pridruži hurdle, to je njegov problem. Sitno spekulantstvo temeljeno na frendovima koji su poslali signal, ili je netko dobar s Buljnim šetačem psa, ili Debanovom frizerkom su tipična balkanska posla.

  • VLEN (Viktor Lenac d.d.)

    • Flight
    • February 27, 2021 at 11:20 AM
    Quote from Mark85

    Uvijek treba biti konzervativan i oprezan ali mislim da izvještaj ne bi bio ovako detaljan i realan (u odnosu na zamjenu doka i sve ostalo) da se tu ide na neku muljažu oko preplate. Takve stvari se lako provjere, to je kao tržište rabljenih brodova. Ili kad kupujete rabljeni auto. Ne može biti 30 tisuća kad znaš da je 2008. Opel Corsa oko 5-6 tisuća. Po meni, bolje je uložiti u dok, smanjiti troškove održavanja, nego isplatiti dividendu. To pak privlači skroz novi tip brodova koje mogu prihvatiti i dobro je za dugoročnu održivost biznisa. Također, fenomenalno je smanjenje duga. Meni je to kao dioničaru najvažnije, jer se trudim ulagati u društva s niskom razinom duga (zato sam prodao Dalekovod i s time ušao u Vlen).

    Al dok nije Opel Corsa.... ne proizvodi se serijski. Imali su oni prethodno velikih problema s dokovima jer jedan kojeg su kupili ih je u zadnjoj iteraciji koštao stecaja. Dok je specifična stvar i skupa stvar. No, koliko sam ja shvatio iz dosadašnjih izjava oni bi išli na varijantu prodaje doka iz nekog drugog njihovog brodogradilišta ili nešto slično, pa je zato ta aktivnost onak, malo suspektna. Al dok ne bude poznato, sto, gdje, kako i kada, ne isplati se spekulirati.

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™