1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Flight

Posts by Flight

  • OPTE (OPTIMA TELEKOM d.d.)

    • Flight
    • April 30, 2021 at 12:06 PM
    Quote from Jubito
    Quote from Laudator

    Pravila prodaje Opte su napisana tako da se, bez obzira na interes, prodaja može otezat dokle god to HTu odgovara ali ne dulje od 30.6.. Ipak su morali staviti neki rok jer HT ne bi dopustio podijelu kolača nikada.

    Na žalost, niti to nije krajnji rok. ;(

    Do tog datuma HT smije upravljati Optimom, ali nema obavezu prodati je.

    Izvješće je zbilja katastrofa, zato šutim i grizem nokte. X/

    Ja ti savjetujem da sve odmah prodaš ak već nisi!

    U danim okolnostima, bez budžeta za marketing i bez konvergencije sa mobilnim operaterom rezultati su solidni. Ne znam kako bi to Optima pridobila nove korisnike, a da ne sruši drastično cijenu bez konvergencije sa mobilnom telefonijom uz neprisutnost u eteru marketinga. Ti znaš?

    Kad si posljednji put vidio na TV ili me webu reklamu za Optimu? To je također posljedica HT-ovog upravljanja koji uvijeno vreba svakog korisnika Optime. Kad sve to imaš na umu, pored toga da je u izvještajnom kvaratalu HT naplatio Optimi preko 40 milijuna kuna veleprodajnih usluga, onda je prilično jasno zašto u opadajućoj branši i industriji Optima u poslovnom smislu, ne raste.

    No to ne znaci da netko treći, potencijalni kupac, to ne razumije i vrednuje to prema svojim performansama i situaciji na trzistu.

  • OPTE (OPTIMA TELEKOM d.d.)

    • Flight
    • April 30, 2021 at 11:51 AM

    kakva neovisna banka?

    Jesi ikad pročitao odluku AZTN o upravljanju i prodaji Optime?

    Nisi koliko vidim. Al to te ne sprijecava da postavljaš nesuvisle teze?

  • Tehnička analiza - komentari LIVE

    • Flight
    • April 30, 2021 at 11:36 AM

    Ja nih zamolio kolegu Mittka za tehničku za dionicu IGH!

    Unaprijed hvala

  • ERNT (ERICSSON NIKOLA TESLA d.d.)

    • Flight
    • April 30, 2021 at 7:12 AM

    Kvark

    Kolegice Kvark, lijepo ste sve opisali i pro i contra (malo manje contra), al zanima me da imate mogućnost izbora izmedju

    ERNT i ERIC koju bi ste od njih dvije trenutno radije kupili?

    https://finviz.com/quote.ashx?t=ERIC

    ERNT, ERIC ili možda obje? 🙂

  • Svaštara (offtopic postovi iz raznih tema)

    • Flight
    • April 30, 2021 at 6:12 AM

    Gle nemoj se ljutiti al skini mi se s grbače. Ti si meni jedan potpuno nebitan lik vezano na bilo sto. Do tvojih traktata ne držim niti me zanimaju.

    Vise mi se ne obraćaj. Ako imaš kakav problem javi se na privat.

    Nemoj stalno viriti u tuđi takujin jer od toga nemas nikakve koristi. A još manje se ne ponašaj kao da se znamo ili da ti mene znaš. I ako drugi put imaš problem ne idi plakati moderatoru nego se javi meni osobno. Ja ću ti sve pojasniti u 4 oka.

    A sto se tiče Optime, svi znamo da će se prije ili kasnije firma prodati i da će dionicari dobiti svoj novac. Kao niti jedna prodaja ne ide glatko. Jako Andabak je prodavao hotele dulje od godine dana, Ostoja dvije godine, Maraska se prodaje već dulje od godine dana. U Hrvatskoj ništa ne ide glatko. Ni brzo. Do tog trenutka obzirom da nema mnogo institucionalnih ulagaca, sitni ili krupniji špekulanti mogu šarati cijenom amo-tamo, no oni iskusniji, znaju da se na kraju novci broje i da svakodnevno buljenje u tehniku ako im je to cilj naprosto nema smisla. Jer Optima neće još dugo biti na grafovima prisutna.

  • Tehnička analiza - komentari LIVE

    • Flight
    • April 29, 2021 at 10:48 PM

    @mittko

    Ti znaš da ja nisam fan tehničke, al uvijek pogledam situaciju. Da bas ne ulazim u..... al ako je netko na takvo sto (pre)reagirao to je skroz suludo i u neku ruku je manipulacija. A iskreno, ne bih se uopće na to ni referirao da jedan nas “friend” nije filozofirao oko neke druge dionice. Potaknut valjda objavom rezultata. Nebitno.

    Mislim da previše ljudi ovdje gleda ‘crtkarije’, a ne siru sliku, odnosno suštinu i vrijednost. Mislim i da ljudi previše izravno prihvaćaju sugestije sa TA. Valjda zato jer o vrijednosti i procjeni vrijednosti nemaju bas mnogo pojma. Ulaganje je sveobuhvatna disciplina, a ne lupanje amo-tamo po modelu daj sta daš, rasturi i napucaj.

    I na tvom grafu sa MA odnosno SMA se vidi Cross u nastajanju, al nije bilo rečeno da je nastao već da se ako kupci budu kupovali može izbjegavati. Očito je netko bio nestrpljiv... ili je jednostavno nešto drugo negdje procurilo (rezultati ili nešto drugo) pa je cijena okinula - put dolje.

  • Tehnička analiza - komentari LIVE

    • Flight
    • April 29, 2021 at 10:36 PM

    Pa pojašnjenje je bilo (imaš ga na prethodnoj strani) da se sprema death Cross i da se još da izbjeći.... evo stavit cu ovdje link sto je točno bilo napisano.

    Quote from Flight
    Quote from maratonac

    A to bi značilo kaj?

    To ne znaci ništa, ali može značiti “veselje i radost”.... za shortere.


    Quote from StatusQuo

    A da izvolis nacrtati za nasu forumsku javnost pa da bude upoznata, ali vjerovatno nisi ni pogledao graf jer odgovor je radi drugacijih pobuda.

    Vidi se iz aviona. Al ako će kupci kupovati, mogu ga (jos) odgađati.

    https://www.rast.hr/hr/trziste/zse/vrijednosnica/dlkv-r-a

    Crtam na mobu., a to bas nije tak ‘simple’...

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

    Display More
  • Tehnička analiza - komentari LIVE

    • Flight
    • April 29, 2021 at 10:21 PM

    Ja sam postao sa rast- SMA i tamo se vidio jasno death cross.

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.


    Nakon pada izgleda ovako:

    The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • April 29, 2021 at 11:06 AM
    Quote from gigic23
    Quote from gigic23

    Pazi pazi HVALA za info, da vidimo koliko je ruoa duboka.....i kolko povezana 8) <3

    Mali podsjetnik....., a zanimljiv ovaj ask. Ali kao što je rečeno zamor materijala je sve veći.... :) <3 :saint: :thumbup:

    A po čemu je danas 'ask' zanimljiviji od bilo kojeg drugog dana posljednjih dana?

  • ZABA (Zagrebačka banka d.d.)

    • Flight
    • April 29, 2021 at 8:14 AM

    Zašto bi preuzimao dionice ako Unicredit već ostvaruje kontrolu, a zajedno su preuzimali Zabu odnosno prethodno zajednički djelovali. To drugim riječima predstavlja izuzeće od davanje ponude za bilo kojeg od ta dva stjecatelja ako samo dođe do djelomičnog ili potpunog prijenosa kontrole između ta dva dionicara. To ti je regulirano člankom 5 ZPDD (točka 1.,2., 3. i 4.) odnosno iznimkama od preuzimanja u članku 14. (točka 7.)

    https://www.hanfa.hr/getfile/40234/…%87eni%20v2.pdf

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • April 28, 2021 at 10:16 PM
    Quote from st-brajo
    Quote from Parica

    Evo mene već godinama "muči" razlika između tečajnih razlika u financijskim prihodima/rashodima i tečajnih razlika u sveobuhvatnoj dobit...

    Koliko ja shvaćam tečajne razlike u financijskim rashodima/prihodima se odnose na razlike u koji se odnosi na svakodnevno poslovanje društva (npr. prihode imaju u EUR-ima, a dobavljače plaćaju u HRK i tada se javljaju tečajne razlike prilikom konverzije valuta, a koje se knjiže na dnevnoj bazi u financijskim rashodima/prihodima)

    Tečajne razlike u sveobuhvatnoj dobiti se odnose na tečajne razlike na dan (na kraju obračunskog razdoblja) gdje se sva imovina i obveze na taj dan prebacuju u kune i na taj način se stvaraju tečajne razlike u sveobuhvatnoj dobiti (npr. brod koji na početku razdoblja vrijedi 1m USD, koji na kraju razdoblja isto vrijedi 1m USD, ali je tečaj porastao za 10% pa se u izvješću knjiži +0,1m USD konvertiran u HRK, odnosno +630 tis kn)...ili ne???

    odlično si uočio :thumbup:

    i mene zanima odgovor.

    Necelno da, no to je ipak “malo” složenije od toga. Zapravo, ne znam detalje, al ima to veze sa računovodstvenim propisima i MSFI standardima.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • April 28, 2021 at 10:07 PM

    Treba imati na umu da se revalorizacija ne provodi kao uobičajeni postupak na učestaloj razini (iako je i to moguće). Već najčešće uprava angazira neovisnog profesionalnog procjenitelja koji napravi procjenu flote i onda se zajedno s revizorima to sve skupa još testira na umanjenja vrijednosti i diskontiranjem novčanih tokova od te imovine. To se obicno događa kad postoji znacajan nesrazmjer između trzisnih i knjigovodstvenih vrijednosti imovine i obevza koji traje dulje vremensko razdoblje. Revalorizacija osim lokalnih računovodstvenih propisa i svih ostalih propisa i normi, mora zadovoljiti i kriterije odnosno obveze prema poreznim tijelima i vlasti. To možda toliko nije značajno za brodare (jer nisu lokalni obveznici), no bez obzira na tu cinjenicu, sva porezna oslobođenja ne smiju utjecati na realno i fer vrednovanje i prikazivanje imovine i obveza u skladu sa pravilima, uzancima, i zakonima koji se bave računovodstvom.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • April 28, 2021 at 9:47 PM

    Revalorizacija ne utječe direktno već posredno na Cash flow, ali utječe neposredno na dobit i u poreznom smislu se tretira kao dobit iz redovnog poslovanja. Medjutim, prodaja jednog broda po cijeni znatno iznad one u knjigama uz takve prevladavajuće trzisne uvjete može utjecati na potrebu za revalorizacijom cjelokupne imovine. Tada revalorizacija nije samo mogućnost nego i potreba odnosno obveza. Brodari ne žive i ne zarađuju samo na prevozu (rasutih) tereta nego i od kupnje odnosno prodaje imovine (brodova).

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • April 28, 2021 at 9:06 PM
    Quote from BudFox
    Quote from 5. Element

    BudFox

    Ovdje se investira na nevidjeno.

    Jednom kad je CnB tad se prodaje.

    Eh, da, sad sam se sjetio... Revidirano je bilo odgodjeno... DVAPUT??!?

    SLUCAJNO??

    U Hrvatskoj?!?!

    Display More

    Dragi kolega, malo sam duze u ovoj dionici (>10G), pa sam se stvarno nagledao svega, ali slazem se, da sada vjerujem samo CnB-u, pa makar malo izgubio putem.

    Razmislite zasto bi revidirano bilo dvaput odgodjeno i bas ga sada objavljuju zajedno sa izvjescem za Q1, kada su vozarine pocele rasti?

    Nazalost, zivimo u Hrvatskoj, gdje transparentnost nije jaca strana, vec kako prevariti svog susjeda, kolegu ulagatelja ili trece, sto je zalosno, ali je tako kako je, jer nas je malo i plitko je trziste.

    P.S. Malo se izgubilo putem, ali VI ste jedini jos proslo ljeto predvidjeli ovaj rast vozarina, pa vam skidam kapu na tome. Respect! Ali trebalo je izdrzati proslu godinu koja je bila luda.

    Display More

    Pa do kada su zakonski rokovi za objavu revidiranog izvješća?

    I jesu li probijeni ti rokovi?

  • OPTE (OPTIMA TELEKOM d.d.)

    • Flight
    • April 28, 2021 at 8:03 PM

    Za HT ćemo znati sutra ujutro u 9:00h.

    https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…731c23f35a2.pdf

  • HT (Hrvatski Telekom d.d.)

    • Flight
    • April 28, 2021 at 7:51 PM

    A ne znam. Činjenica je da imaju viska love i da ne znaju kamo će s njome. A dioničarima je ne zele isplatiti osim onog sto predlažu i svake godine isplaćuju.

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • Flight
    • April 28, 2021 at 7:35 PM
    Quote from tin

    Ja samo razmišljam ovako...zar nije bilo pametnije otpustiti poziciju uTPNG gdje je bcti padao recimo s gubitkom od par kuna(recimo da je kupljeno po 44 ili 45 kn) i prodati po npr 42 kn uči s tim novcima u ATPL na 185 do 190 kad je BDI rastao ekstremno ili SAPN na recimo 530 do 550 kn.....moja je procijena da će ATPL doći na 350 kn a TPNG će još uvijek biti na razinama ispod 50 kn...a al pari sa ATPL na 350 kn je TPNG na 62 kn.

    Pa ja nešto kupljeno po 45 ne bih prodavao za 2-3 kuna razlike ako očekujem dugorocan rast. I uopće mislim da to nije tema o kojoj se ovdje raspravlja.

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • Flight
    • April 28, 2021 at 7:28 PM

    Ma gledaj, brodari redovito vode svaki brod na posebnoj firmi u dolarskom računovodstvu. Ne znam kako je kod TPNG, al brodovi uglavnom plove pod stranim zastavama i uopće nije bitno gdje je sjedište upravljačkog društva jer ionako ne plaćaju porez na dobit.

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • Flight
    • April 28, 2021 at 7:21 PM

    A da je i cijena dionice u dolarima i da kotira negdje vani, to ne bi bilo bitno za hrvatske dioničare?!

    😁

    Brodari prihoduju dolare i većinu troškova plaćaju u dolaru, čak i plaće domaćih pomoraca su vezane na dolar. Troškovi administracije su ugoavnom kunski, al u odnosu na ukupne odnosno poslovne prihode oni nisu toliko značajni da bi utjecali jako značajno na konačan rezultat.

    A možda onda ne bi bilo loše da sve prebace u Bitcoin ili Ether, tu bi kako sada stvari stoje, sigurno bili profitabilniji, a kunski gkedano bi dionicari bili vjerojatno vise zadovoljni.

  • TPNG (tankerska plovidba next generation)

    • Flight
    • April 28, 2021 at 7:09 PM
    Quote from st-brajo
    Quote from Flight

    Jedina “prava dobit” iz perspektive vlasnika i investitora koji razumiju poslovanje je operativna dobit, EBIT ili Ebitda. Uz dostatan novčani tok.

    Na sve ostalo utječu razni računovodstveni i knjigovodstveni principi i način financiranja poslovanja te raspolaganja dobiti tj. kapitalom.

    znači, po tebi je loše ako zaradiš na tečajnim razlikama, a dobro ako na njima imaš pušionu, kao što je ADPL znala imati zbog rublje, jer si "razvalio" s operativnom dobiti?

    po toj logici bi Đuro bio "blue chip" da posluje u Zimbabveu.

    Ne, to mi nije bitno pogotovo iz perspektive brodara koji i prihode i glavninu rashoda plaćaju/ostvaruju u dolaru. To sto je kuna izvještajna valuta ne govori ništa o operativnoj i neto efikasnosti.

    Druga je stvar kod nekih drugih industrija odnosno kompanija. Al kod brodara je bas izražena ta USD komponenta odnosno ovisnost, koja sa kunskim računovodstveno-knjigovodstvenim izričajem nema znacajnu vezu.

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™