1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Forum
  1. Dionice.NET
  2. Flight

Posts by Flight

  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 94
  • SAPN (SAPONIA d.d.)

    • Flight
    • April 30, 2021 at 6:10 PM

    A sto točno nije dobro?

    Svi proizvođači alkoholnih pića imaju pad prihoda od HORECA kanala. Ne pije se bas po kafićima. Al, doprinos Maraske konsolidiranim rezultatima Saponije nije nikad bio presudan. A njima je pad bio uzrokovan i promjenom distributera i načina distribucije na HR trzistu. Barem oni to navode kao razlog.

  • PODR (Podravka d.d.)

    • Flight
    • April 30, 2021 at 6:04 PM

    Pa sigurno se ima nešto komentirati. Ionak je ovo fondovska dionica. Mali tu o ničemu ne odlučuju. Ili su “unutra”, ili su “vani”....

  • PODR (Podravka d.d.)

    • Flight
    • April 30, 2021 at 5:48 PM

    https://eho.zse.hr/fileadmin/issu…5ced80e4e3c.pdf

    Podravku neće nitko komentirat?

    Pad prihoda uz rast marži.... očito ove godine nema gomilanja kućnih zaliha....

  • IGH (Institut IGH d.d.)

    • Flight
    • April 30, 2021 at 5:37 PM

    Ma je, al to je cca 26,9 milijuna kuna povećanih rashoda. Bez obzira na to, operativni gubitak bi bio veći nego u isto vrijeme lani (lani je ostvarena operativna dobit).

    Nažalost, prosječni “Dodo” to bas neće razumjeti. Njemu je gubitak - gubitak. Zapravo je veći problem pad poslovnih prihoda, Al nadajmo se da je to samo privremeno.

  • SAPN (SAPONIA d.d.)

    • Flight
    • April 30, 2021 at 5:35 PM
    Quote from Zelengora

    Lošije od očekivanog

    Samo da njima dezificijensi ne stvore 'Nizozemsku bolest'

    Čuj, ti si pokazao da ne razumijes ni kako firma funkcionira i neplaćuje robu. A sad si počeo davati i stručne procjene.... svašta.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • April 30, 2021 at 5:30 PM

    A kad si ti čuo da je neka brodarska kompanija preuzela drugu? I zašto bi to sad vjerovnik koji je stao iza Jadroplova ucinio? Želim reci, Jadroplov treba dokap, a dokap znaci živu lovu.

    Mislim da je prerano za takve kombinacije. Uspjeh bi bio kupovina nekog broda,-a ne problematične kompanije.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • April 30, 2021 at 4:55 PM

    S dugom su i dalje na “vi”... 738 milijuna kuna dugoročnog duga. Hm, hm....

    Generirali su nešto pozitivnog keša iz poslovanja. Onako.... nit smrdi nit mirise. Al valjda se prvi mačići u vodu bacaju....

    Uglavnom, put do rekuperiranja firme i smanjivanja duga je dug. Rast vozarina ide tome na ruku, al neće to ići tako brzo kako je dionica rasla posljednjih dana. Bit će lakše plaćati teret kamata. To će dati daha kompaniji da “stane cvrsto na noge”.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • April 30, 2021 at 4:50 PM
    Quote from goldfinger

    12milja,nije loše. Biti će to ok.

    Ajd kad ti to kažeš, odmah mi je lakše.... 😁

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • April 30, 2021 at 4:40 PM

    Pa treba detaljno pregledati revidirano u pdf-u. U njemu dugovi koliko ja vidim do konca 2020 nisu značajno smanjeni (iako su očito dijelom refinancirani), a sveobuhvatni gubitak je bio cca 93 milijuna kuna.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • April 30, 2021 at 4:29 PM

    Do ponoci će biti.... ^^

    Svaka čast onome tko može revidirano godišnje izvješće “sažvakati” u pola sata.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • April 30, 2021 at 4:27 PM

    Ma objavit će....

  • SAPN (SAPONIA d.d.)

    • Flight
    • April 30, 2021 at 2:33 PM

    Ne znam što si očekivao? I top i bottom line su bolji nego lani. Ovo je samo rezultat kemije. Još koji milijunčić će dodati Kandit i ostalo.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • April 30, 2021 at 1:44 PM

    A ne znam, mene baš zanima taj dug i njegovo refinanciranje i to da li su zaista zaključali pola flote dugoročno na niskim vozarinama?

    Ne znam hoćemo li uopće to saznati, al mene i uobičajeno zanima dosta toga što druge ne zanima, pa u tom smislu moje opaske nisu toliko bitne.

    I zanima me najviše, što će uprava napraviti ako se rast vozarina nastavi sljedećih mjeseci. Hoće li krenuti u pokušaj obnove flote ili će sa postojećom flotom jahati na valu rastućih vozarina? Općenito, zanima me njihova strategija.... "ako ovo onda ono, a ako ono onda ovo". Kako će nastojati povećati vrijednost dioničarima?

  • OPTE (OPTIMA TELEKOM d.d.)

    • Flight
    • April 30, 2021 at 1:40 PM

    To su sve špekulacije. Ne može HT ništa posebno niti agresivno izvoditi jer su kazne od strane AZTN i HAKOM-a za takve stvari, i do neki postotak od prihoda kompanije. Može, pomalo grickati i uvijeno privlačiti korisnike, kao i A1 i svi ostali. Nitko ne želi baš da se izloži istragama i sankcijama, IMHO.

    Puno je ovdje krokodila i svi imaju interes da povećaju/(ne izgube) svoj prostor utjecaja u "bari".

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • April 30, 2021 at 1:28 PM
    Quote from Kvark
    Quote from Flight

    A što predstavlja tih 15 milijuna? Operativni rezultat (Ebitdu) ili neto rezultat?

    Dobit prije oporezivanja. :))

    Znači EBT? S uključenim troškovima financiranja? A kako ćete znati koji su to troškovi ako su oni nešto refinancirali kako su sami rekli i ne znamo kako izgleda "novi otplatni plan"? :)

    Ja bih se tu držao "poslovni prihodi" - "poslovni rashodi" pa na to dodao amortizaciju i pokušao projicirati recimo EBITDA-u. Sve ostalo je čini mi se skoro pa nemoguće zbog recimo nedostajućih informacija.

    Al dobro, kad dođu rezultati onda ćemo vidjeti što je i kako je.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • April 30, 2021 at 1:24 PM
    Quote from Kvark
    Quote from Flight

    Ne razumijem, a zašto je tih 15 milijuna bitno?

    To je kao neki konsenzus (forumaša) ili što? Nisam baš pratio pa se unaprijed ispričavam na 'off' pitanjima.

    Ja bih radije obratio pozornost na neke druge bitne podatke koji bi trebali biti sadržani u revidiranom izvješću za prošlu godinu. Jer lako za vozarine, treba najprije kvalitetno pomesti "vlastito dvorište", a tamo se posljednjih godina dosta toga nataložilo i zapeklo.

    Tih 15 mil kn bi bio pokazatelj da li su uspjeli iskoristiti neuobicajeno visoke vozarine i u kojoj mjeri. To pokusavamo odrediti na temelju prosjecnih vozarina za 1q/2021. S obzirom na trenutne prognoze, svaki iduci kvartal bi trebao biti bolji.

    Sto se tice GFI, trenutno je u ozracju pozitivnih kretanja on malo zapostavljen, odnosno na njega se gleda kao na nesto sto je "davno" proslo s obzirom na stubokom primijenjene okolnosti od pocetka godine.

    Vrijednost imovine je redovito predmet razgovora, ali trenutni trendovi govore da i to ide u izrazito pozitivnom smijeru, sto je naravno posljedica rasta vozarina.

    Tesko je u ovakvim okolnostima ostati imun i ne sudjelovati u ovom, ukljucujuci i zabavu na forumu. :))

    Naravno, nemaju svi iste procjene. Nase malo istrazivanje je na postu:

    Post

    RE: ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    S obzirom da je u prepisci sa st-brajo utvrdjeno da sam ronin (ilitiga samuraj bez gospodara) te da s „kompicima“ ;)) ne manipuliram trzistem i ne postavljam naloge 1.000+, slobodna sam objaviti procjene rezultata za prvi kvartal koje su do sada pristigle. Za sada ih je 7 (sedam).

    Dvije su dobre vijesti:

    1. nije dosla niti jedna procjena koja pretpostavlja gubitak :))
    2. prosjecan rezultat dobiti je oko 22,9 mil kn.
    Prosjecan iznos vozarine po brodu = 14,8 tis $

    Prosjecan iznos troska po brodu = 11,0…
    Kvark
    March 27, 2021 at 12:17 PM
    Display More

    A što predstavlja tih 15 milijuna? Operativni rezultat (Ebitdu) ili neto rezultat?

  • OPTE (OPTIMA TELEKOM d.d.)

    • Flight
    • April 30, 2021 at 1:15 PM
    Quote from trial
    Quote from Laudator

    Gubitak svakog 17. korisnika u situaciji kada ti Upravitelj odobri 1% svog marketinškog budžeta i to isključivo na Fejsari je odličan rezultat. Nemam podatak ali mogu se kladiti u sve svoje dionice Optime da je trošak upravljanja veći od ulaganja u marketing. Optima ima alat samo da miti postojeće korisnike jeftinim igračkama i na taj način spriječi jače osipanje. Kad se riješe krpelja i posloži, bit će to solidni operater.

    Ako pogube još korisnika, što je očiti trend, kako će povečati prihode, a već sad rade s minusom? U takvoj situaciji, uskoro i ispunjavanje obaveza iz PSN postaje klimavo. Sve skupa jedna prilično nevesela i tužna priča koja je na početku, zahvaljujući pojedincima ovdje, bila tako lijepo sjalila. Za kaznu, ti isti pojedinci će ovdje, prema svemu sudeći, spaliti ozbiljnu lovu. Sve uvijek dođe na svoje.

    Pa poanta prodaje jest da ih preuzme netko i ukorporira u "svoje tijelo" uz sve sinergije i benefite koji iz toga mogu proizaći.

    Vidim ja da ti to baš ne razumiješ. Al što ću ti ja, za utjehu ti savjetujem da proučiš slučaj prodaje Metroneta gdje je firma sa cca 220 milijuna kuna prihoda plaćena cca 310 milijuna kuna na ukupan dug nešto manji od 350 milijuna kuna od čega je barem dvije trećine bio kamatonsoni samo sa boljim omjerom u korist dugoročnog duga. I ebitda-om na razini od 75 milijuna kuna. 2017. godine koja je bila posljednja izvještajna kao samostalnog društva, ostvarili su cca 35 milijuna kuna neto gubitka, uglavnom zbog povećanih otpisa (korekcija amortizirajućeg troška obveza).

    A isto su prošli kroz PS nagodbu, samo sa znatno manje vjerovnika i većim utjecajem vlasnika koji sami sebe nisu "jako razvodnili".

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • April 30, 2021 at 1:02 PM

    Ne razumijem, a zašto je tih 15 milijuna bitno?

    To je kao neki konsenzus (forumaša) ili što? Nisam baš pratio pa se unaprijed ispričavam na 'off' pitanjima.

    Ja bih radije obratio pozornost na neke druge bitne podatke koji bi trebali biti sadržani u revidiranom izvješću za prošlu godinu. Jer lako za vozarine, treba najprije kvalitetno pomesti "vlastito dvorište", a tamo se posljednjih godina dosta toga nataložilo i zapeklo.

  • ADRS (Adris grupa d.d.)

    • Flight
    • April 30, 2021 at 12:41 PM
    Quote from mikromakrto

    Ja na Adris gledam malo drugačije; smatram da sastavnice pojedinačno vrijede više nego Adris konsolidiran.

    Što će se kad-tad i pokazati kad dođe do prodaje postojećih sastavnica, a doći će. Šteta je što nisu CO do sada u potpunosti preuzeli, ta branša je kod nas potpuno nerazvijena, a CO je i dalje, 30 godina nakon liberalizacije tržišta, lider u gotovo svim poljima.

    Biti će to sve OK.

    Misliš da će Adris prodavati pojedine sastavnice ili ako netko hipotetski kupi Adris, onda ti neki novi vlasnici?

  • Tehnička analiza - komentari LIVE

    • Flight
    • April 30, 2021 at 12:29 PM
    Quote from mitkko
    Quote from Flight

    Ja nih zamolio kolegu Mittka za tehničku za dionicu IGH!

    Unaprijed hvala

    Ima ono pravilo da ne trejdaš u periodu objave FI.

    Pa dobro, al ti nisi povezana osoba društva niti imaš neki poseban interes, zar ne?

    Ok, onda komentiraj po objavi rezultata. Ako želiš naravno.... jer ako ti nećeš, zloćka će! ^^

    Ili ne daj Bože, ja... :)

  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 94
  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options