1. Pregled
  2. Forum
    1. Unresolved Threads
  • Login
  • Register
  • Search
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • More Options
  1. Dionice.NET
  2. Flight

Posts by Flight

  • DRY BULK

    • Flight
    • May 6, 2021 at 11:45 PM
    Quote from looserst

    Flight

    Greg McAndrew, executive director of derivatives for major shipbroker Simpson Spence Young....

    Sad da cu ga traziti po bespucima weba i necu. Tweet je tweet, jbg, nije WSJ slazem se :S

    Ma znam da ima na Bloomberg terminalu, al to košta. Mislim, ne znam tko sve settlira takve ugovore i kako se formiraju podaci. Pa pitam.

  • Crypto? Ulaganje i trgovanje kriptovalutama

    • Flight
    • May 6, 2021 at 11:36 PM
    Quote from Kayser Sose
    Quote from zm1

    Molim kolege, prijedlog/savjet preko koga najbolje kupovati kripto?

    Sviđa mi se ovaj "pseći" coin😊

    Coinbase, Binance,Kraken...

    Vis a vis Krakena.... https://decrypt.co/70022/court-gr…s-customer-data

  • DRY BULK

    • Flight
    • May 6, 2021 at 11:30 PM
    Quote from looserst
    Quote from gigic23

    Ni ne slutiš koliko si u pravu :)

    Malo informacija od ffa analiticara na ovom tweetu (nadam se da link sljaka):

    https://twitter.com/2Contango/status/1390387214408880128/

    Ukratko vozi dalje, ok smo.

    A koji su ti?

    Mislim, svatko može twitnuti neki broj, ili?

    Želim reći, gdje se inače možemo uvjeriti u FFA ugovore?

  • OPTE (OPTIMA TELEKOM d.d.)

    • Flight
    • May 6, 2021 at 11:26 PM

    Ne znam što brineš ako si prodao dionice?

    Koliko ja znam sa Optimom je sve u redu.

    Što tebe konkretno muči?

  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    • Flight
    • May 6, 2021 at 10:44 PM

    Pa to je i do sada bilo?

    "Duži" bi pretpostavljalo da se (dodatno) produžio.

  • KODT (Končar - Distributivni i specijalni transformatori d.d.)

    • Flight
    • May 6, 2021 at 10:31 PM
    Quote from Mara258

    Ovo što se tiče porasta cijena sirovina će dosta utjecati na sve ugovore jer nemaju sigurno svi klizne formule koje štite proizvođača od dodatnih troškova. Po meni je ovdje veći problem duži vremenski period isporuke sirovina.

    Što znači duži vremenski period isporuke sirovina?

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • May 6, 2021 at 9:24 PM
    Quote from 5. Element
    Quote from forumas

    Kako ne vidite da je to samo predstava s tim sitnim kupnjama.

    Pa da je želio kupovati radi zarade, bio bi na bidu s tisućicama komada, a ne danas čim je netko prosuo do 310, bid se razbježao i čak potpuno nestao, nije više bilo ni komada ni na 300 kn.

    Toliko o vjeri u podcjenjenost, i njegovoj i onih koji ovdje pišu svaki dan i navlače druge da im dižu cijenu.

    Vani su brodari opet u minusima, a ovdje se očekuje da jednostavno kao mora rasti, i to samo zato jer je netko kupio neki sitniš od sto komada??

    Kako ne vidite da ste propustili rast?

    Da li barem vidite da cete propustiti jos puno vise? :D

    Display More

    Pa ja ne bih rekao da je propustio rast ako se svi kunete da se radi o njegovoj inicijalnoj fazi. No, to naravno nitko ne zna. Sad postoje neki jasniji indikatori da se oporavak razvija, međutim bit će tu vjerojatno još dosta volatilnosti i neizvjesnosti, po putu.

  • OPTE (OPTIMA TELEKOM d.d.)

    • Flight
    • May 6, 2021 at 9:15 PM
    Quote from Mrcash

    Nego meni nitko nece da odgovori šta je sa onim kreditom koji je ht dao optimi prosle godine i koji čini mi se dospjeva 1.6 ? Šta ako optima nebude imala odakle isplatiti? Kolega Flight , imate li vi odgovor na ovo pitanje?

    Pa kredit će dospjeti s prestankom upravljanja HT-a Optimom. Al onda će ga HT ili netko treći refinancirati. Ja pretpostavljam da će do tog datuma prodaja biti dogovorena, a kad će se kredit i preuzimanje realizirati, to ne znam.

    Pa neće HT blokirati Optimu. Oni su ozbiljna kompanija. I sto bi dobili time da je blokiraju?! To bi bio potpuni non-sense. Zamisli da je Fortneova blokirala Ledo plus u tijeku prodaje, kakvog bi to smisla imalo i kako bi to utjecalo na cijenu? HT-ov dug je prioritetna tražbina i HT je uvjetovao naplatu duga prodajom firme. HT se dosad naplatio kroz veleprodajne i uzajamne usluge koje kvartalno donose HT-u od Optime 40-tak milijuna kuna. Naplatio je dug od H-1 koji da H-1 nije pripojen Optimi tesko da bi ikad naplatio. Optima je odbacila nakon pripajanja milijunske tužbe koje je H-1 imao prema HT-u. I naplatio je hrpu dugova koje je Optima imala prema HT u predstecajnoj. A naplatio je i svoje upravljanje, dijelom u gotovini, a dijelom vlasnickim udjelom u Optimi. K tome ju je godinama konsolidirao i zadržavao oligopol u RH. Vise od toga tesko da su mogli naplatiti.

  • SAPN (SAPONIA d.d.)

    • Flight
    • May 6, 2021 at 3:19 PM
    Quote from Moller
    Quote from LeoNT

    ..naravno..to je samo plus. :P

    da, da, treba vidjeti na kakvim nogama tvrtka temelji svoju stabilnost, a ići do Osijeka vidjeti brojke i slova, koja su jednaka u cijeloj HR su priče za malu djecu :)


    Quote from havi

    Tko je PU ?

    Volio bi i ja vidjeti 8)

    gospođa ana

    i bi ti se piše s h

    Display More

    Skupština se lani održavala u Zadru.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • May 5, 2021 at 11:38 PM
    Quote from hugh
    Quote from Flight

    Pa gle, krdo je nakon mog upisa učinilo svoje.... al mene još i danas zanima zašto nitko iz firme, od Uprave cijelo ovo vrijeme nije kupio ni dionice?

    Pošaljite im mail pa ih pitajte......do sad su dokazali da nisu trejderi koji kupuju i prodaju......ni na onim visokim četveroznamenkastim razinama a te razine nisu bile ni one preko 1000 ni 2000 ni 3000......može bit da stvarno čekaju dividendu (koju ismijavamo ali ako ovako nastavi doći će i ona brže nego što se i sami nadamo jel vrijeme je da i IB isplati svoje ulaganje) koja će im, a nekima več odavno i je višestruko isplatila ualganje.....koliko vidim ima ih i u top 10 i ispod top 10 isto kao i bivših zaposlenika i onih bliskih firmi i nitko ne prodaje......

    Do sada nije bilo stagnacije ili korekcije indeksa. A dogodit će se prije ili kasnije. Još se dionice nisu ni počele pomicati.... sad su svi svjesni momentuma, al za dugorocan rast cijene treba “malo” vise od malih ulagaca.

    Stavi se u ulogu trenutnih upravljača firmom i razmisli sto bi ti ucinio da si na njihovom mjestu?

    Brodovi se amortiziraju, ne traju vječno.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • May 5, 2021 at 11:23 PM

    Pa gle, krdo je nakon mog upisa učinilo svoje.... al mene još i danas zanima zašto nitko iz firme, od Uprave cijelo ovo vrijeme nije kupio ni dionice?

    Ja i dalje mislim da je i njih rast zatekao na krivoj nozi i da uopće nisu bili spremni za takav scenarij.

    I jako me zanima kako će se krdo dalje ponašati.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • May 5, 2021 at 10:39 PM

    Dosta je prepucavanja na temi posljednjih dana, tko je kupio, a tko nije... ja bih se "malo više" fokusirao u raspravi na procjenu kretanja indeksa temeljem futuresa i onda stavio to u procjenu rezultata za prvu polovinu/cijelu godi firme pod pretpostavkom uposlenosti flote (pola spot, a pola dugoročno ugovaranje). S druge strane, barem bi pobrojao moguće rizike... jer nije da ih nema. Od globalno-financijskih (sistemske krize, inflacija, stezanje remena centralnih banaka) do političkih (odnosi Kine i Australije, zahuktavanje političke krize na relaciji SAD-Kina, i geo-strateških napetosti oko Tajvana itd.). Sektor je postavljen za rast, no koji je potencijal tog rasta ja to ne mogu i ne znam procijeniti. Al dok trend traje.... vlasnici dionica ne bi se trebali pretjerano žaliti.

  • OPTE (OPTIMA TELEKOM d.d.)

    • Flight
    • May 5, 2021 at 10:28 PM
    Quote from MickeyM

    Mene baš zanima može li AZTN s nekim "manevrom" dozvoliti da HT postane vlasnik Optima telekoma?
    S obzorom da znam tko je HT, a i kako kod nas sve funkcionira ne bi me iznenadilo!

    Neće.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • May 5, 2021 at 10:13 PM
    Quote from forumas
    Quote from Flight

    Pa dobro, očito nije jednostavno niti izravno moguće utvrditi koliki je NAV. I ta procjena dosta varira zbog vise vrijednosti u knjigama od stručne procjene iz prošle godine. Međutim, od tada su porasle vozarine, kao i cijene brodova pa je logično da se i NAV korigirao na vise. Pod pretpostavkom da je sve drugo ostalo isto.

    Nije upitna revizija vrijednosti brodova nego ove ostale imovine, tu je iskazana velika razlika, to je malo nejasno jer je iskazan puno veći iznos.

    Jer nije jednako 230 i 350 kn.

    Moguće je da je kolega bio malo pristran. Nisam detaljno ni gledao, ni kasnije analizirao. Najbolje je onda pitati njega pa da detaljnije pojasni što nije jasno. Iako, ja osobno mislim da bi svatko morao napraviti vlastitu procjenu pa onda argumentirano raspravljati o diskrepancijama u izračunu i procjeni.

  • OPTE prodaja - kladionica

    • Flight
    • May 5, 2021 at 10:10 PM
    Quote from brajakica

    Dali i ovi koji danas prodaju ne vjeruju u opte rasplet ili radi kupnje drugih dionica? Pitam jer vec neko vrijeme i ja razmisljam o tome.

    To moraš pitati prodavatelje. Neki ulagači su prodavali i Optimu i druge dionice da bi kupili ili zauzeli pozicije u Atlantskoj plovidbi. Neki su se skroz povukli sa ZSE i otišli u Ameriku ili Kripto-svijet. Svatko ima svoje mišljenje i ideje.

  • ADPL (AD Plastik d.d.)

    • Flight
    • May 5, 2021 at 9:59 PM
    Quote from mikromakrto

    Najveći problem AD Plastika je što su - odlični. Mogu sigurno podići prihode za još neki iznos, ali marže teško. Nisam siguran koliko se poslovanje još može popraviti, a da to poprati rast cijene dionica. Bojim se da je plafon tu negdje u rasponu 180-200. Nadam se da griješim.

    Ma to je zato što je stanje na domaćoj burzi loše i slaba je aktivnost ulagatelja. U suprotnom, ADPL bi bez problema mogao prema "3 oka u glavi".

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • May 5, 2021 at 9:45 PM

    Pa dobro, očito nije jednostavno niti izravno moguće utvrditi koliki je NAV. I ta procjena dosta varira zbog vise vrijednosti u knjigama od stručne procjene iz prošle godine. Međutim, od tada su porasle vozarine, kao i cijene brodova pa je logično da se i NAV korigirao na vise. Pod pretpostavkom da je sve drugo ostalo isto.

  • OPTE (OPTIMA TELEKOM d.d.)

    • Flight
    • May 5, 2021 at 9:42 PM

    Ne može mu produžiti. Teoretski bi mogao nekom drugom “produžiti” (od konkurencije) no niti to nije bas vjerojatno. Najvjerojatnije je da će se do tog roka ili (u doglednom razdoblju) iza tog roka firma prodati.

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • May 3, 2021 at 6:53 PM
    Quote from maratonac

    Netko nekad, relevantan poznavatelj brodarskih kompanija, davne 2007. godine kad je bilo totalno ludilo i kad je ATPL u par mjeseci uzletila sa cca 700-800 kn na cca 3800 kn, je rekao da se brodari mogu u uvjetima optimizma tržiti na 1,5 pa do 2 NAV-a.

    Pa nek znalci projiciraju ak nikako drugačije bacanjem graha ili iz zoca kave ili kaj ja znam kak. Ja sam tu ionako irelevantan...ko i vrijednost imovine.

    Je, samo njega ovaj put nema. Za zapitati i zamislit i se zašto....

  • ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

    • Flight
    • May 3, 2021 at 6:23 PM
    Quote from maratonac

    S obzirom sa nam je trend veliki frend u ovom trenutku, čini se da će knjigovodstvena vrijednost brodova na kraju Q2 biti manja od tržišne. A kad se tome pridoda i ukupna očekivana dobit iz redovnog poslovanja, čini se da će NAV biti debelo iznad 300 kn. A onda pokušajte projicirati NAV na 31.12.2021. jer to je vrijednost koja se sad kupuje.

    Dobit ti je već pridodana u knjigovodstvenoj vrijednosti. Ne možeš je dvaputa pridodati, a obzirom da je zadržana dobit dio kapitala i rezervi.

    A daj nam ti pojasni kako da to projiciramo? Temeljem kojih konkretno inputa?

    Ja znam da svi misle da dionica treba otići u danu na 300 kuna .Al ne ide to tako. Pa dionica je snazno porasla i sad joj treba i neka konsolidacija. Ništa ne raste “pravocrtno” kao “raketa”, a kad tako raste onda je rizik vraćanja na ishodište u pravilu veći. Neki moraju “napustiti” brod, a neki drugi se “ukrcati” ili barem pojačati “posadu”. To je najbolji način IMHO za balansiranje daljnje uspješne plovidbe. Sve dok brod ne uleti u pravu “oluju”.... i dok ne nastane strka na palubi i trk za pojasevima za spašavanje....😁

  1. Privacy Policy
  2. Kontakt
Powered by WoltLab Suite™