Accountant, ne kažem da itko treba ulaziti ili izlaziti. Svatko neka odluči sam za sebe. Ja osobno mislim da je najgore iza ĐĐ. Financijsko izvješće sam pročitao kada je izašlo... više me zanimaju buduća izvješća kao i službeni prijedlog dokapitalizacije odnosno program restrukturiranja kojeg radi renomirani revizor. Nekakvu privremenu stabilnost poslovanju valjda daju i tih 300 mil. kn i odobrenje od EK, kao i činjenica da je 118. mil. kn za vagone tek nedavno naplaćeno radi štrajka u siječnju pa korone koja isto nije bila jednostavan problem čak ni za društva u puno boljoj poziciji. Dobro je da su povukli potpore za plaće za sve radnike. Jasno mi je što je BV, nominala a što tržišna vrijednost. Risk/reward je interesantna stvar. Tržišna kapitalizacija je trenutno cca 29. mil kn. Slažem se da je potrebno znati više detalja o dokapitalizaciji i da još nije ništa crno na bijelo ali me raduje da se nešto radi jer bi bilo šteta da HV izgubi ĐĐ i znanja koja su praktički nenadoknadiva.
Posts by Mark85
-
-
To znači da postojeći dioničari ne bi izgubili ništa, dapače dogodio bi se restart poslovanja uz puno bolju bilancu. Budemo vidjeli kako će se stvari razvijati.
Pa ne znam baš. Umjesto da imaju 3, imat će jednu dionicu. Bili bi na istom da tu jednu netko hoće platiti 8-9 kn u što ne vjerujem tako skoro.
Ako strateški partner da 100 mil. kn za 63% kompanije, tj. dođe do smanjenja temeljnog kapitala (postojeći dioničari umjesto 3 dionice imaju jednu) nova nominala je 10 kn. U tom slučaju dokapitalizacija se radi uz smanjenje pa povećanje temeljnog kapitala, za pretpostaviti je da bi tržišna cijena isto bila oko 10 kn u po dionici jer je to cijena ulaska strateškog ulagača. Trend bi u tom trenutku vjerojatno bio pozitivan i ne bi stala na 10 kn nego bi vjerojatno rasla (što ne znamo jer ovisi o puno faktora). Krivo sam se izrazio, nisu svi postojeći dioničari isti, neki imaju ulaz 300, neki 30 a neki 3 kn pa ih je sve glupo trpati u isti koš.
-
kol st-brajo, nije neka mudrost, ...minimalni zakonski prag za dokapitalizaciju je 10 kn i da bi se dokapitalizacijom izdavanjem novih r-a dionica za 100m kn steklo 63% gl. prava, potrebno je temeljni kapital sa sadašnjih 200m kn (10m dionica nominalnog iznosa 20 kn ) smanjiti na 66m kn spajanjem 3 dionice u jednu pojedinačnog nominalnog iznosa 10 kn
dakle, smanjenje temeljnog kapitala sa 200m kn na 66m kn spajanjem 3 sadašnje dionice u jednu tj na 6,6m dionica nominale 10 kn. pa zatim povečanje istoga za 100m kn izdavanjem 10 m novih dionica na ukupno 166m kn. tj 16,6m dionica pojedinačnog nominalnog iznosa 10 kn. bi bilo upravo tih 63% vl. udjela koji bi se stekao eventualnom dokapitalizacijom od 100m kn
To znači da postojeći dioničari ne bi izgubili ništa, dapače dogodio bi se restart poslovanja uz puno bolju bilancu. Budemo vidjeli kako će se stvari razvijati.
-
https://vlada.gov.hr/vijesti/horvat…djakovicu/29720
Interesanto je da se već pregovara za 3-4 potencijalna strateška partnera. To ne znači da će dokapitalizacija uspijeti. Ali što ako uspije? Strateški partner bi sa 64% imao komotnu situaciju oko upravljanja i podizanja društva u svim segmentima. Novaca na tržištu ima, 14 mil. EUR nisu neki novci za puno potencijalnih ulagača, bilo da je riječ o ulagaču iz vojne industrije ili proizvođaču vagona (čak i Rumunji imaju kapacitet). Ne bi odbacio ni specijalizirane strane fondove.
-
Točno Harpun, s time da je PTKM bila u puno većoj financijskoj gabuli nego je sada ĐĐ. Ne treba zaboraviti ni da u otpis idu dugovi ĐĐIR bilo kroz predstečaj bilo kroz stečaj tako da će oni ubuduće puno manje opterećivati bilancu odnosno poslovanje.
Broj radnika će se smanjiti za dodatnih 100, uglavnom kroz prirodni odljev, tako da bi trebalo ostati oko 700 ljudi. To je oko 11 mil. kuna uštede godišnje. Prije nekoliko mjeseci je PU rekao da se u ĐĐ efektivno radilo samo po 3 sata dnevno. To je strašno, ima ogromnog prostora za napredak.
Da vam ne pričam koliko bi strateški partner značio za financijsku stabilnost, nekoliko mil. kuna godišnje ode na kamate. PTKM sada ima jeftin plin a ĐĐ monopol nad održavanjem svih tenkova, Patria i uskoro Bradleya u sastavu HV. To vrijedi jako puno ako će posložiti stvari.
-
Što se tiče Đure Đakovića, Horvat je rekao da je u tijeku izrada programa restrukturiranja koji bi mogao biti gotov potkraj srpnja i dostavljen Komisiji na verifikaciju.
Potom će trebati odabrati strateškog partnera i predstaviti jasnu viziju budućeg razvoja tvrtke, kako bi mogla poslovati bez gubitaka.
Komisija je početkom ove godine odobrila državnu pomoć Đuri Đakoviću iznosu od dva puta po 150 milijuna kuna. Prvi dio pomoći već je iskorišten, ugovori su završeni i vagoni isporučeni.
To je poduzeću donijelo novih 120 milijuna kuna, što je pomoglo likvidnosti tvrtke. Strateški partner bi mogao ići s dokapitalizacijom u iznosu od 100 milijuna kuna, čime bi postao vlasnik od oko 63 posto Đure Đakovića.
Trenutačno se razgovara s tri-četiri potencijalna partnera, a ishod razgovora trebao bi biti poznat za 30-tak dana, rekao je Horvat.
-
Krivo, to nema veze s time tko je na vlasti.
-
Neo, svašta.. .Kredit DDJH-u je osiguran garancijom države. Kako je to bezvezni kreditni plasman?
-
Barbosa, upravo tako. A uz to se HPB trguje na 0,40 book-a. Nije isto ako je na 0,40 ili 1 ali forum svašta trpi...
-
https://www.jutarnji.hr/vijesti/hrvats…ozonu/10378249/
Bravo za Hpb i ostale banke. Ulazak u eurozonu za 2-3 godine je velika stvar za RH.
-
O modernizaciji tenkova u ĐĐSV od 7. minute nadalje.
-
Jan kaže da HV priprema modernizaciju tenka M84A4. Uskoro ide video na njegovom Youtube kanalu
https://m.facebook.com/story.php?stor…tn__=%2As%2As-R
Načelnik glavnog stožera je jučer najavio da se ide dalje s borbenim oklopnim vozilima, avionima...dakle izgleda da korona neće zaustaviti donaciju i modernizaciju Bradleya u ĐĐSV. Pogledati video...
-
Izašao je PBZ, napokon...možda im je ostalo još cca desetak tisuća.
-
pa ima još 65.877 ali to ode za dva tri dobra dana
Tek sutra navečer će se vidjeti da li je PBZ van top 10. Ostala je zanemariva količina koja se stvarno može rješiti u jednom ili dva jača dana. To je jako bitno jer su stvarali veliki pritisak na prodaji u uvjetima niske likvidnosti tj. prometa.
-
ĐĐ grupa je objavila izvješće za 2019
Je, je, ali nema pojedinačnog za IR. Ne znam koji dio duga je na ovoj firmi. Ako imate informaciju, podijelite.
U sluačaju predstečaja ĐĐIR vjerojatan je otpis oko 60-70% dugova vjerovnika. Ukoliko dođe do stečaja Industrijskih rješenja, ona hala i strojevi koje prodaju će vjerojatno ići razlučnim vjeronicima (bankama) a ostali vjerovnici se vjerojatno neće moći naplatiti. Što god da bude, glavno je da u budućnosti više neće opterećivati poslovanje ostalih firmi unutar grupe. Restrukturiranje se posebno mora zabaviti sa Specijalnim vozilima jer ako oni posluju pozitivno onda neće biti problema. Također, prema najavama će se preispitati i položaj samog krovnog poduzeća (administracija i uprava) jer oni stvaraju dosta troškova uz upitnu dodanu vrijednost.
ako ne bude više prosipanja onda je pbz bio prodavač, zasada izgleda tako . Osim njih jedino cerp ima robe , nadam se da nisu oni
Oni ne prodaju, već dodjeljuju po jednoj staroj odluci od prije par godina (ne samo DDJH nego i par drugih firmi). Ali CERP je uglavnom gotov s provedbom te odluke.
-
Danas bi PBZ mogao biti izvan top 10, prema mojoj procjeni ostalo bi im samo oko 40.000 dionica.
-
SLAVONSKI BROD - Ministar gospodarstva, poduzetništva i obrta Darko Horvat posjetit će Đuro Đaković grupu i razgovarati s predstavnicima Uprave i Nadzornog odbora, a nakon što je Europska komisija dala odobrenje za državno jamstvo slavonsko brodskoj kompaniji. Komisija je u prošli petak odobrila odluku hrvatske Vlade, iz siječnja ove godine, o državnom jamstvu za kredit Đuro Đaković Grupi u visini od 300 milijuna kuna, koji bi trebao pokriti njezine hitne potrebe za likvidnošću u sljedećih šest mjeseci (10,30 sati početak sastanka, nakon kojega su, oko 12,30 sati, predviđene izjave za medije, prostorije sjedišta Đuro Đaković grupe, Ulica dr. Mile Budaka 1).
Izvor: https://www.lider.media/poslovna-scena…-nastave-131394
-
Ako je Europskoj komisiji plan restrukturiranja bio u redu, jasno je da će se ići sa dokapitalizacijom i da će Vlada to odraditi. Bili bi ludi da sada od svega odustanu. MORH ima svoje potrebe te će biti nositelj oporavka...Poanta je da uz novu likvidnost ne može doći do stečaja i da je ĐĐ spašen.
-
"U tom planu predviđa se da nas država dokapitalizira sa 150 milijuna kuna, a ostatak od 150 milijuna moramo sami namaknuti kroz strateške partnere. Jedan od načina da namaknemo tih 150 milijuna kuna jest i vlastiti doprinos Grupe, a mislimo ga realizirati kroz prodaju Teške hale, prodaju ostale imovine Grupe koja se ne koristi i eventualno prodajom nekog od društava unutar Grupe."
https://www.nacional.hr/kekez-postoji-…sno-i-ponasati/
Ovo je od prije dva mjeseca...
-
"Ako potpora za sanaciju iz točke I. ove Odluke ne bude vraćena od strane društava nakon isteka roka korištenja od šest mjeseci, ista se može uključiti kao dio ukupnih troškova cjelokupnog postupka restrukturiranja, a sve u skladu s pravilima o državnim potporama i Smjernicama Europske komisije o državnim potporama za sanaciju i restrukturiranje nefinancijskih poduzetnika u teškoćama (2014/C249/01)."
Plan je da na svaku kunu jamstva, dolazi najmanje kuna od strateškog partnera.