Mislim da je za sad treci ali dobro, 2,8 mi se cini da je bio najveci promet ali je i cijena dionice tad bila dosta vise. Cini mi se da ce danas pasti rekordi svakako.
Posts by KicanCRO
-
-
Ne, bila su dva prometa sa preko 2 miliona, 2,5 ako me pamcenje sluzi. Ali jos stignu prebaciti.
-
Netko je duze u dionici i zbog rasta indexa je vidio da moze izaci sa ocito vecom kolicinom bez da rusi cijenu. Ne znam samo sto jos nije pricekao jer je index u rastu i mogao je lagano na 45-46 izaci. Ili se boji FI ili aktivacije fonda koji duze vrijeme nije prodavao.
Sve u svemu odlicno da se malo ozivila trgovina na TPNG.
-
Kad smo nekidan pricali o stabilnosti suprica….. za sljedeci mjesec je vozarina 41 000 dolara za sad, za Q1 vec 31 000, 2022 godinu 26 000. Ne budite naivni da prodajete zbog indexa i capea jer tu vrstu brodova Atlantska ni nema.
-
Twiter vam je najbolji za razne informacije pa filtrirajte korisne. Cleaves izbaci svaki dan spot za TC 2 koji je i dalje u minusu al je minus pao sa 2000 na minus 400 dolara. Da nadodam TPNG ne plovi trenutno po toj ruti.
Ne shvaćam čemu uporno sugeriranje cijelu godinu da brodovi TPNG ne mogu pokriti niti operativne troškove, kad to nije bio slučaj nijednom ove godine. Ako sam što krivo shvatio slobodno me ispravi!
Gdje sam to napisao? Napisao sam kolika je ruta koju izbacuje Cleaves, te da NG ne plovi tom rutom. Nadalje ne trebam ja nista sugerirati imamo Q1 i Q2 koji govore za sebe. Rekao bi Mister No ne trazite kavgu gdje je ne treba biti.
Pisao sam da Q4 donosi preokret, ocekivali su tako upuceniji od mene, pa sam dobrano za sad pogrisija. Cleaves je ocekivao spot od 16 000 dolara i vodio sam se time.
-
Twiter vam je najbolji za razne informacije pa filtrirajte korisne. Cleaves izbaci svaki dan spot za TC 2 koji je i dalje u minusu al je minus pao sa 2000 na minus 400 dolara. Da nadodam TPNG ne plovi trenutno po toj ruti.
-
Tako je, supre i paname ocekuju stabilnost kroz duze razdoblje, takoder opcenito se ocekuje jos jedan veci peak BDI-a u Q4.
-
Baltic Dry Index falls 3.2% to 5,206
Capesize -6.28% to $74,540
Panamax +1.4% to $34,288
Supramax 58k tons +1.2% to $38,526
-
Takoder stalno pratim kretanja i cekam tocku preokreta, cak mi ne smeta i da zakasnim sa ulaskom i manje zaradim. Moguce je i da TPNG ponesto zaradi i u ovom kvartalu, iako ne pamtim da je ikad tc2 bio ovako dugo i puno u minusu, ali i u Q2 su bili madionicari. Trenutno sam misljenja dok god postoji corona i strah od nje da necemo imati razdoblja dobre zarade.
-
Uglavnom danas ce pasti 1-2 posto BDI.
-
C3 48.900 $/ton -1.09
C5 21.336 $/ton -1.555
C7 29.625 $/ton -0.225
BCI 5TC 83865 -3088 (as expected)
-
Ne mogu tocno reci jel sedmi brod na spotu, uglavnom njemu je ugovor na manje od godinu dana po grafu. Po svemu sto pratim ugovori se revidiraju u nekom momentu koji je vezan ili vremenski ili po indexu. Po trgovini mislim da se mozda to i desilo, iako cesto kad smo u papiru imamo iskrivljenu sliku. Ocekivao sam dobit razdoblja 60-70 milja al posto nisam siguran u sedmi brod ocekivam 50-60 milja.
-
Brutalno, iako sam vjerovao u brodare i čekao preokret,, nisam vjerovao da se vozarine baš mogu ponoviti i to tako brzo , a gdje će zarada brodara i cijena njihovih dionica više ni ne računam
Brzo, nakon 13 godina? Vama je zena sigurno zadovoljna…..
-
https://finance.yahoo.com/quotes/gogl%2C…ue&guccounter=1
Danas se izgleda vraća ono od jučer....
A sutra raste jer je trebalo rasti i jucer i danas? Napokon su trgovci na zse-u bili glas razuma u svijetu, iako je svugdi drugdje padalo.
-
Trenutno mi je najvaznije da Q1 ovako raste.
-
Dozvolili su odredenu proizvodnju barela da bi kontrolirali cijenu, navodno sad razmisljaju o povecanju proizvodnje.
-
Ili se pojavio veliki kupac ili netko zna da dobit Q3 zasluzuje vecu cijenu. Sve po 540 odma grabi.
-
Jer nije zbog potraznje visoka cijena, uz to za clean tankere najvazniji je avionski prijevoz. Opeca regulira cijenu, ako povecaju proizvodnju cijena ce pasti.
-
BDI INDEX 5267 +65
-
Today: 75,190 +1,014
MTD avg 75,190
YTD avg 30,563 vs 2020 YTD 11,918
FFA Q4 51,500
North Atlantic paves the way for further increase to the index today with FH at 105K, while C3 + C5 is quiet.