Nebitno je li? A futuresi za supre nisu isto toliko rasle?
Posts by KicanCRO
-
-
Nemam ti potrebe objasnjavati,
Indeks je trenutno toliki da svi brodovi TPNG zarađuju(ne puno, al zarađuju) 4 na SPOT +2 na ugovoru. Od osnutka TPNG prosjek BTCI je oko 600, sad uključi klikere i shvati da je to razina gdje firma sasvim fino funkcionira, jer da nije tako propali bi.
Napisao si gori da na 550 bodova plove u plusu, netocno. Razdoblje stabilnog indexa oko 650 donosi pokrivanje troskova. Plus bi radili brodovi zakljucani na duze ugovore, TPNG je konzervativna firma i kod jacih skokova indexa potpisuje sto vise moze dugorocno. Najcesce bi Q4 i Q1 povukli indexe preko 900 i tad bi se potpisivali dugorocni ugovori, otud vam da je prosjek od 600 dovoljan. Nije isto ovo novo normalno di nema nikakvog spikea. Ovaj Q4 je trebao biti puno bolji(750) jer su Q1 i Q4 najbolji za clean tankere. Da bi se desio preokret mora se vratiti avionski promet na stare razine i prestati sa lockdownima. Procitajte finalna izvjesca i rijeci presjednika.
Ugl ne nateze mi se jer smo sve ovo vec prosli na ovoj temi, i rute, i indexe, i koliki je trosak broda a kolike jos kamate itd itd, jedino sto se na kraju gleda je FI koje je najvazniji pokazatelj. Uzivaj 🍻🍻.
-
Nemam ti potrebe objasnjavati, objasnit ce ti kvartalni izvjestaj. Usao si u dionicu u prvom mjesecu, provrti malo prosla izvjesca. Btw. Q2 prosjek 500?
-
BTCI danas 618, a cijena TPNG 15% manja nego kada je BTCI bio 468.
Mozda jer i dalje brodovi koji su na spotu ne plove u plusu?? Trebao se desiti preokret i BTCI od 750 plus bodova, spot od 16 k, a mi i dalje imamo zatvaranja drzava. Mislio sam da ce cijepivo to prominiti, da su lockdowni proslost, da ce avionski promet cvijetati, nazalost za sad od tog nema nista.
TC2 je 6700 dolara, nama je potreban spot od 11 500. Tad su na nuli..Brodovi na dugorocnom zaraduju.
-
Futuresi oboje u padu po 3 posto.
-
Today: 29,938 +2,905
MTD avg 29,531
YTD avg 33,479 vs 2020 YTD 13,087
Nov+Dec 30,000
A classic Cape-week with mixed directions. Ends on a happy note and looking forward to next week with positive indicators on supply. Enjoy the weekend
-
BDI INDEX 2454 +24
Revitalisation of the FFA sentiment, along with a reaction to the tight tonnage list with fresh cargo flow
All trades in green with arrows pointing up
-
Moraju je raditi ako su refinancirali kredite.
-
Futuresi okrenuli iz minusa u lipi plus. Volatilna neka vremena. Mogla bi i bara vanka iz crvenog u zeleno.
-
Index clean tankera danas 618…mozda napokon ovaj put bude dugo ocekivani preokret. Q1 je inace odlican u ovome sektoru.
-
Evo ga BCTI 588...
A koliki trebaju biti indexi da je poslovanje na pozitivnoj 0?
Ako gledam predhodne kvartale i BCTI indeks rekao bi negdje između 500-550, kad naponom završe remonti, granica profitabilosti će biti 5-10% manji BCTI.
Ma kakvi. Ispod 650 je neprofitabilno. Preko 650 je zarada. Sve iznad je odlicno za potpisivanje dugotrajnih ugovora.
-
BDI INDEX 2861 +56
-
Jesu zvali 5. Element na skup?
-
Tocno po komentarima znam tko je od forumasa kupovao zadnjih dana. Podsjecaju me na kazete kad smo ih okretali na drugu stranu.
-
Baltic Dry Index up 0.11% to 2,718 points
Capesize +3.0% to $28,014
Panamax -0.29% to $26,228
Supramax 58k tons -3.43% to $25,669
Prebrz si…evo i Hannisdahl javlja da je nadokupio GOGL..
-
Pa sto svi kukate na ove poklone? Ode smo jedino u problemu mi koji nemamo vise casha, ja sam ljetos kupovao po ovim cijenama, da mi je netko rekao da ce i nakon 100 miliona kuna zarade cijena biti ista rekao bi mu da je lud.
-
Trenutne vozarine. Ne rasprodajite bezveze, ja sam poduplao dobar dobar ulog, tj mogao sam da sam prodao,palo mi je 30 tak posto i nisam se nasekirao(trebao bih) jer se van ovog dogadaja i misljenja da Q1 za Cape nece biti bajan( za manje klase ce biti dobar) nista nije promjenilo. Ako smijem naglas razmisljati( vidim da se proziva puno da su svi bullish drukeri), pa valjda ce Kina morati nadoknaditi nabavku nakon igara? Vjerojatno zato strucnjaci vjeruju u bolju 2022 nego 2021. Zanimljivo mi je jedino da je Kina npr dizanje cijene ugljena, i nedostatak istog jako lako nadoknadila vlastitom proizvodnjom. Da li mogu sa svime tako, ne vjerujem. U gornjem postu sam rekao za peak u Q4 pa je loosert rekao da ne vidi razlog tome ali da je citao, koliko imam saznanja radi se o zeljezu u Brazilu, povecanju proizvodnje pa bi se zato trebao dignuti index. Sve u svemu, za neke nema razloga da kupujete po 550, za mene nema razloga da prodajete ispod 450-500, vjerujem da ce se vec kroz misec dana pokazati tko je bio u pravu.
-
Kad se očekiva preokret bdi -a 🤔 Ima li kakvih naznaka??
Sto sam citao ocekiva se jedan peak u Q4, slican kao ovaj u Q3. Hannisdahl se kladio na los Q1 2022, ali i na brutalno dobru 2022.
-
Nije meni sto oni izlaze i sto su srusili cijenu 15 posto, meni je sto nemam vise casha za dokup.
-
Ja nisam rekao da ce tolika dobit biti, ali tvrdim da ako bude iskoristivost flote na ovoj razini od 3Q, dobit vec sad ne moze biti ispod 40 m. Zasto sam vec gore naveo. Sjetite se samo onog broda koji je unajmljen pocetkom 9 a put mu je zavrsavao za mjesec dana, puta koji vridi milju, ugovoren u 9 tom, a spada u Q4.
Hugh provrtite malo unazad sve pa vam sve pise, dovoljno smo puta prosli kroz to sto sam napisao.
ok, hvala na odgovoru.....možda sam samo umoran od tih visokih vozarina koje se preljevaju u sljedeči kvartal pa kad on dođe ja ih ne vidim......neznam više da li ih ne vidim ili ih zapravno ni nema.....idem malo odmoriti od razmišljanja o dry bulku i atpl i pričekati tak famozni sljedeči kvartal.......da me se nebi krivo shvatilo, uvijek cijenu dionice pokušavam staviti u kontekst ostvarenih razultata i nekih očekivanja kao i trenutnog stanja vozarina i sentimentu na njima kao i na trgovini dionicom.......propitkujem svoja razmišljanja i pokušavam izvuči maksimum i prilagodit se koliko je to moguće.......
Vidite vi vidite, dobit od 50 m za jedan kvartal.