Ja moram naglasiti da sam ocekivao bolje, nisam mislio da ce toliko stete napraviti dry bulk(vozili u prvom kvartalu po 10 k pa oko nove godine po 7 k, break even je nekih 12 k). Sto je kljucno u izvjescu? Pa to da su na kraju prvog kvartala dry bulk brodovi vozili po 14 000 k, znaci ovaj kvartal zaraduju, a uz to, slag na tortu, pise da tanker Verige vozi po 40 000 dolara. Svakako bi po navedenom Q2 trebao biti miljama bolji, ali pricekajmo, tek je 1/3 kvartala iza nas. Mislim da je ludost ovo trenutno prodavati uz svu pozitivu, ali svak ima svoje misljenje. Zbog ovako losih rezultata dry bulka prodao sam svoj dio u ATPL, mislim da ce imati los prvi kvartal i cekam na kupnji ULPL.
Posts by KicanCRO
-
-
Skoblar si ostavio 10 dionica.
Svašta.
Sad bar znate o cemu ja.
-
Top cjene ce biti pocetak 2026-te. Q1 je najbolji za ciste tankere. Jucer je izasla revizija i podignuta su sva predvidanja, otud rast cijena dionica. Izlazim iz nekih pozicija da bih kupio jos pa ne stavljam do tad nista. Doduse, zanima Me i izvjesce, previse sam izlozen.
-
Kazu kod nas doli pomalo, vrag odnija prišu, uglavnom ovako vam je kako sam napisao, na preko 90 posto su, blize 95 nego 90.
-
Cak je i Frane Skoblar prodao, na nekih 95 posto su skoro. Nema tu vise leba za nas.
-
Vrijednost flote Atpl je dobrano porasla od nove godine, ovo je samo za ozujak. Uskoro stizu dva nova broda, a bilo bi zanimljivo znati i sto je sa opcijskim posto sad ti slotovi vrijede vise.
-
Palo je zbog odluke Opece. Same ove razine preko 600 su dobre, ovo su ekstra vremena za tankerase, mislim da je prosjek godine dana 1000, a to se nikad nije desilo. Iznimno sam bulish i za buducnost i zalim sto imamo samo izbor Ulpl na nasoj burzi. Takoder da nadodam da je moje skromno misljenje da ova odluka opece nije odrziva, potraznja ce i ako se desi neka blaza kriza biti veca od ponude.
-
Da, a divota kako smo bili krenuli tamo od nove godine do tog oko banaka. Dobro prometi, solidan rast. Sad opet letargija.
-
Dax na najvisoj razini u povijesti ako se ne varam. 15 826.
-
Ako mislite na Izvješće Q1 tek treba biti. Prošlo je bilo za Q4 '22. Ili znadete unaprijed da će Q1 biti odličan.
Znam da je 1Q prošao i znam kakve su bile vozarine.
Na burzi se kupuje budućnost. Barem ja tako radim
Niste u pravu, Q1 nikako nije uracunat u cijenu. Kupuje se buducnost da, ali po nekim osobnim projekcijama, ja sam naprimjer radio projekcije da je Verige vozio po 30 000 dolara(iako znam da je tolika vozarina kad se potpisuje na godinu dana), i dobit Q1 da ce biti 10 m kuna. Ako prebace, ja dokupljujem, previse je nepoznanica za sad.
-
Volim svaki vid napretka. Neka budu transparentniji, to mi je jednako vazno kao vozarine. Nece nam se cijena dionice dignuti od nas 10 ulagaca koji moramo gatati od izvjesca do izvjesca. Mozda je ovo put ka tome. Cesto ih napadam da budu transparentniji.
-
Cak i odbrojava do otvaranje stranice. Sporo ali dobro izgleda, svaka mala znaci 😂.
-
Kako komentirate odluku OPECa o oil production cuts u nedjelju?
Za nas imatelje tankera je to loša odluka, iako drzim da ce najmanje pogoditi produktaše. Moje mišljenje je da nece dugo držati ovo smanjenje proizvodnje, previše pritisaka ce biti, Kina ljeti dize potrošnju, Sad se vec glasno buni. Uglavnom, kratkorocno i srednjorocno ovo je losa vijest za tankerase. Takoder, trebalo bi zbog ton milja vidjeti da li se sada nafta prenosi sa daljih destinacija, a to cemo vidjeti uskoro na izvjestajima o charterima.
Da dodam, puno crude oil tankera se iznajmljuje za rok od 5 godina, sto govori koliko unajmitelji viruju u ciklus dobrih vozarina. Mislim da je od svih brodara trenutno tanker najsigurnije utociste i zlatna koka.
-
Tanker Mr Yasa Vega, nekidan potpisan na godinu dana po 36 000 dolara, slicnih specifikacija kao Verige, ali noviji(2021). Da li je vrijeme za potpisati dugorocan ugovor, u godinu dana bi se zaradilo cistih 58 miliona kuna? Opeca je usporila kratkotrajno rast tankera ali ce product tankeri tu najmanje ispastati.
-
Otp e trader ne radi, ima li jos netko probleme?
-
Ne voze po tim vozarinama, postavljate previsoka ocekivanja, da voze po tim vozarinama cijena bi otisla na duplo, troduplo. To su procjene na toj stranici, koja nam govori da su vozarine odlicne, jako visoke.
-
Objavili na stranicama dokumente i obrazac punomoći.
Kao što rekoh idem na skupštinu, 08./09.05. i 16./17.05. ću biti u Dubrovniku.
Mislim zamoliti druge dioničare da podrže prijedlog kvartalne dividende na sljedećoj skupštini.
Sve ću glasati za, ovo su tehničke odluke koje društvo mora donijeti.
Cijenim podršku, što je više dioničara uključeno, veće su nam šanse za uspjeh.
The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. The content cannot be displayed because you do not have authorisation to view this content. Bojane, fali slovo na punomoci. Postao si talijan Bareti.
-
Bcti index je trenutno na najvisoj razini u 2023 godini, porastao je danas za 30 i iznosi 1245. Mislim da sve vrste i velicine tankera trenutno voze za masne masne pare, uvjeren sam da ce doba bomba vozarina potrajati jos par godina, isto su uvjereni i glavni sefovi velikih brodara. Ono sto isticu je da se boje da se ne desi nesto sto se desi jednom u tisucu. Problem je sto je danas toga jednom u tisucu puno, ali molimo boga mora da mirno plovimo.
-
Bcti-780, dionica ULPL 26,40
Bcti-1215, dionica ULPL 24,20
-
Vix je indeks straha, samo bacim oko na njega, u sustini pokazuje koliko je ocekivanje trzista na volatilnost S&P 500 u sljedecih 30 dana. Neka njega nisko.